Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
O aš bandau paaiškinti, kad tokia formuluotė nekorektiška. Nes problema yra ne VT, bet jo valdytojai, politikai, organizatoriai. VT jau tampa tos problemos pasekme. Jei problematiką taip lengvai klijuotume VT, padarytume žalą VT įvaizdžiui mažai VT klausimų virtuve besidominčiųjų akyse. Todėl siūlau labai tiksliai ir aiškiai formuluoti mintis, kai atskleidžiama su VT susijusi (bet nebūtinai tiesiogiai esanti viešojo transporto) problema/klausimas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Gerinat troleibusų įvaizdį reikia pasiekti, kad būtų pristatomi privalumai ir minusais sistemos. Šiai dienai privalumų labai daug. Be to, entuziastai gali kreiptis į VVT, kad pakeistų troleibuso emblemą nes formuojamas labai neigiamas įvaizdis. Bet eztuziastai negali nupirkti šiuolaikiškų kontaktinio tinklo "permetėjų".
Comment
-
Buvo tik Vilniaus centre ir tai 22, bei 21 autobusų maršrutai egzistavo, nors apie 80% ir daugiau jų trasos sutampa su troleibusų linijomis. Be to Kalvarijų gatve visada autobusų važiavo daugiau maršrutų nei troleibusų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilniuje taip buvo, dabar truputį mažiau, bet principas išlaikytas. Deja, greityje ir patikimume troleibusai pralošia.
Comment
-
Žirmūnai, Antakalnis, Žvėrynas, Karoliniškės, Justiniškės, Ž. Paneriai pasiekiami iš esmės tik troleibusais. Anksčiau dar buvo Pašilaičiai, Gedimino pr., Stotis, Naujininkai. Bet atsirado greitieji autobusai, su kuriais troleibusai konkuruoti negali, nes troleibusas troleibuso negali aplenkti.Parašė lietus Rodyti pranešimąBuvo tik Vilniaus centre ir tai 22, bei 21 autobusų maršrutai egzistavo, nors apie 80% ir daugiau jų trasos sutampa su troleibusų linijomis. Be to Kalvarijų gatve visada autobusų važiavo daugiau maršrutų nei troleibusų.
Troleibusų KT pratęsimui kažkada reikėjo juokingų pinigų, kad sužiedinti Pašilaičius su Kareivių g. per Baltupius prijungiant Santariškes. Bet jų atsirado tik Justiniškėms, Saulėtekiui, naujam Banginio žiedui ir karpymui (jis irgi už dyką nevyksta) į Paupį, Gedimino pr., Valkampius. Šiandien dieną ir Valakampiai galėtų egzistuoti, niekas laidų nebevogtų.
Comment
-
Pagaliau bent vienas žmogus paminėjo maglev traukinius. Lietuvai užtektų kelių ruožų: Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Kaunas (jeigu atsumas ne per menkas) ir Vilnius-Šiauliai. Šalis iškart suklestėtų. /SvajonėsParašė Elis Rodyti pranešimąTai gerai, statykim auksinius dangoraižius, paverskim savo miestus Astanos kopijomis, tieskim tramvajų linijas, mistinį BRT, 25+ metus atlaikančius troleibusus keiskim 10+ metų atlaikysiančiais elektrobusais, gal dar reikėtų Maglevo tarp Vilniaus ir Kauno 400 km/h greičiu ar to ruso mistinio lynų transporto. Nesvarbu, kad valstybės ekonomika įlįs į ž*pą, svarbu gi prestižas.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąnorisi apšviesti mažuosius šios temos skaitytojus(off topic)Kai nebelieka argumentų, pradedami menkinti oponentai, laikant juos vaikais, nemokančiais skaičiuot, nepradėjusiems mokytis geografijos ar nesuprantantiems anglų kalbos... Tavo nuostabai aš ir skaičiuot moku, ir žinau, kad ir TSRS nepriklausiusios šalys vadinamos posovietinėmis, ir angliškai suprantu...Parašė 10.000 Rodyti pranešimąmažiesiems troleibusų fanatams aiškinuPaskutinis taisė Elis; 2015.12.11, 14:55.
Comment
-
Kur ten Valakampiuose KT apkarpytas?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet jų atsirado tik Justiniškėms, Saulėtekiui, naujam Banginio žiedui ir karpymui (jis irgi už dyką nevyksta) į Paupį, Gedimino pr., Valkampius. Šiandien dieną ir Valakampiai galėtų egzistuoti, niekas laidų nebevogtų.
Comment
-
Bet eismą Naugarduko g. dar galima atnaujinti, o Maironio g. KT jau 15 metų nėra.Parašė lietus Rodyti pranešimą
O dar, visai neseniai, važiavo ir Naugarduko gatve.
Comment
-
Volvo ElectriCity
Naujasis Švedijos "Volvo Buses" elektrinio autobuso modelis "Volvo Electric" (projekto "ElectriCity" dalis), kurio oficiali premjera Geteborgo mieste vyko šių metų vasarą, buvo labai pamėgtas ir neužilgo papildys kelių kitų Europos miestų viešojo transporto sistemas.
"Volvo Electric" autobusai buvo kuriami atsižvelgiant į krovimo energija greitį, triukšmo lygį ir pan. Projektas remiamas Geteborgo miesto savivaldybės, valstybinės "Fossil-Free Sweden initiative" ir kt.

Šaltinis
Šaltinis: Sweden's silent buses making a loud noise
Comment
-
Per šlabdribą eiti valandą? susimoki už parkingą ir didini kamštį, nes centre nėra VT. Daugybė žmonių tą daro. Nes jei gyvena centre, nėra problema 60 e.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai kad Vilniaus centras nėra toks didelis, kad būtų neįmanoma jo viso pėsčiomis per valandą apeiti. Be to, yra 88, kuris visą centrą apvažiuoja tikrai nebloga trasa. Tas susisiekimas tikrai nėra prastas.
Taip pažvelgus, į XIX a pabaigą, visi konkės maršrutai praeinami per 45 min. Bet atsirado ten, kur dabar nebėra.
Comment
-
Iš kokio į kokį tašką Vilniaus centre reikia eiti valandą ? Ir dar kad nebūtų pakeliui jokio VT ? Tu nenorėk, kad jis apvežtų po kiekvieną Vilniaus centro kampelį, bet visumoj susisiekimas tikrai yra geras. Jei manai kad klystu, tai konkrečiai nurodyk kurioje gi Centro vietoje to VT taip jau trūksta (pasikartosiu -- 88 aprėpia beveik visus centro taškus, arba iki jų reikia paeiti ~5 minutes)
Comment
-
Jūsų teiginio citataTai kad Vilniaus centras nėra toks didelis, kad būtų neįmanoma jo viso pėsčiomis per valandą apeiti.
aš pasakiau, kad tikrai galima per valandą, bet kad žmonės tiek vaikščioti nebenori.
Vietos su sudėtingu susisiekimu centre - Senamiestis (į rytus nuo Pylimo g.), Užupis, Verslo trikampis, Čiurlionio g., Naugarduko g. ir kt.
Comment
-
Ak, atsiprašauParašė Fulgur Rodyti pranešimąJūsų teiginio citata

5min. ir tu - jau Pylimo gatvėj, iš kurios galima patekti jei ne į bet kurį Vilniaus miegamąjį rajoną, tai bent jau į Stotį, kur galima persėsti. O jeigu tingisi eiti, 88-as paveš iki Halės turgaus, iš kurios atstumas iki Stoties/Rūdninkų tiesiog apverktinasVietos su sudėtingu susisiekimu centre - Senamiestis (į rytus nuo Pylimo g.),
Laisvai galima pavažiuoti su 11-u iki stambesnių persėdimo taškų -kad ir tos pačios Pylimo gatvėsUžupis
Kelios minutės ėjimo iki Pamėnkalnio, iš kurio jau galima važiuoti į gana padorų kiekį vietųVerslo trikampis
O čia dar Centras ?Čiurlionio g., Naugarduko g. ir kt.
na, bet jeigu ir taip, tai galiu pasakyt panašiai, kaip ir su Senamiesčiu - penketas minučių iki Pylimo, arba Švitrigailos gatvės, kuriose susisiekimu tikrai nėra ko skųstis
Comment
-
Comment