Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Pirma atkarpa būtų
    Šventoji-Palanga-Klaipėda-Vilnius (trukmė 4 val. 50 min.)
    Klaipėdoje daromas penkiolikos minučių sustojimas, taigi reisas į Vilnių įtelpa į rėmus.

    Vilniuje valanda poilsio, net viršija minimalų poilsį - 45 min.

    Antra atkarpa:
    Vilnius-Kaunas-(Klaipėda???)-Palanga-Šventoji (trukmė 6 val.)
    Kaune ilsisi pusvalandį ir dar penkiolika minučių kuriame nors sustojime.

    Išvis gaunasi apie dešimt valandų vairavimas, ką du kartus per savaitę leidžia taisyklės.
    be poilsio galima vaziuoti tik 4.30 val,o ne tiek kiek tu sakai.

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      be poilsio galima vaziuoti tik 4.30 val,o ne tiek kiek tu sakai.
      Atidžiau pasiskaityk mano komentarą, daromos dvi pertraukos - 15 min. ir 30 min.

      Pagal nustatytas taisykles, du kartus per savaitę galima važiuoti 10 val., o kitomis dienomis atitinkamai mažiau.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Atidžiau pasiskaityk mano komentarą, daromos dvi pertraukos - 15 min. ir 30 min.

        Pagal nustatytas taisykles, du kartus per savaitę galima važiuoti 10 val., o kitomis dienomis atitinkamai mažiau.
        rasei reisas 4.50, klaipedoje daroma 15 m pertrauka-jau pazeidimas. Gali buti tik 4.45 val:-)

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          rasei reisas 4.50, klaipedoje daroma 15 m pertrauka-jau pazeidimas. Gali buti tik 4.45 val:-)
          Na galbūt jie formina Palangoje ilgą sustojimą, nors šiaip ten stovi neilgai. Nėra taip lengva paleisti naują maršrutą ar reisą, todėl Vlasava tikrai turėjo viską nepriekaištingai sutvarkyti...
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Na galbūt jie formina Palangoje ilgą sustojimą, nors šiaip ten stovi neilgai. Nėra taip lengva paleisti naują maršrutą ar reisą, todėl Vlasava tikrai turėjo viską nepriekaištingai sutvarkyti...
            o galbut vis del to ta "Vlasavos" masina nakvoja Vilniuje..?? O is Vilniaus AS 0.10h isvaziuoja kita masina,pries tai atvykusi.Dar keistas dalykas kuri pastebejau tai tas,jog paleides keleivius,autobusas nestovi Vilniaus AS nors iki isvykimo lieka tik valanda..jis vaziuoja ratu pro gelezinkelio stoti ir nuvaziuoja tiesiai gelezinkelio gatve link ausros vartu. Nejau ir vakariene vairuotojui uzsakyta kokiam bariuke ?

            Comment


              Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
              o galbut vis del to ta "Vlasavos" masina nakvoja Vilniuje..?? O is Vilniaus AS 0.10h isvaziuoja kita masina,pries tai atvykusi.Dar keistas dalykas kuri pastebejau tai tas,jog paleides keleivius,autobusas nestovi Vilniaus AS nors iki isvykimo lieka tik valanda..jis vaziuoja ratu pro gelezinkelio stoti ir nuvaziuoja tiesiai gelezinkelio gatve link ausros vartu. Nejau ir vakariene vairuotojui uzsakyta kokiam bariuke ?
              Galimas ir toks variantas. Blogiausia, jog neturiu šios vasaros tvarkaraščių...
              Jei 14:40 arba 15:30 Palanga - Vilnius aptarnauja Vlasava, tada tikrai vienas autobusas ir vasarą nakvojo Vilniuje.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Galimas ir toks variantas. Blogiausia, jog neturiu šios vasaros tvarkaraščių...
                Jei 14:40 arba 15:30 Palanga - Vilnius aptarnauja Vlasava, tada tikrai vienas autobusas ir vasarą nakvojo Vilniuje.
                pabandysiu Tau suveikti sios vasaros tvarkarascius..zinau tiksliai jog 0.10h "Vlasavos" masina vaziuodavo marsrutu Vilnius-Palanga. O kaip jau kalbejome 18.20h marsrutu Sventoji-Vilnius ir 23.10h budavo Vilniuje.Tai gi lieka valanda iki isvykimo atgal i Palanga bet ar tai realu.. ? Juk vairuoja tik vienas zmogus ne robotas.

                Comment


                  Raikonnen,uzeik vlasava.lt ir pamatysi dar ir dabar yra tas reisas is Sventosios i Vilniu 18.20h. Raso kaip naujiena. O galbut dar nepakeite..bet is Vilniaus AS 0.10h to reiso jau neraso..yra 3 reisai is Sventosios i Vilniu ir 3 is Vilniaus i Palanga

                  Comment


                    Paziurejus autobusu grafikus toks.lt susidare dar didesne mistika is Palangos i Vilniu vaziuoja tik 2 "Vlasavos" masinos,o grizta jau 3

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Paziurejus autobusu grafikus toks.lt susidare dar didesne mistika is Palangos i Vilniu vaziuoja tik 2 "Vlasavos" masinos,o grizta jau 3
                      Vlasava savo puslapio seniai neatnaujina, ten net apie tą naktinį nebuvo paskelbta...

                      Variantai yra tik tokie:
                      1. Vasarą buvo nuimtas vienas ekspresas iš Vilniaus į Šventąją (dieną), nes jis važiuodavo naktiniu.

                      2. Buvo paleistas papildomas reisas iš Šventosios į Vilnius, kaip minėjau tai gali būti 14:40 arba 15:30, nes tai vieninteliai sezoniniai. Tada išeitų, kaip tu sakiai, naktis iš Vilniaus važiuotų ne tas, kuris iš Šventosios 18.20.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Daugiau info - Baltarusiškus sunkvežimius keis kiniški
                        UAB „Žiemgalos automobiliai", Vilniuje rinkusi ir pardavinėjusi baltarusiškus „MAZ" sunkvežimius, jų pardavimams sustojus, nusprendė imtis kiniškos sunkiosios technikos - sunkvežimių ir elektros baterijomis varomų autobusų surinkimo.

                        Comment


                          Ką manote apie nemokamą viešąjį transportą? Pvz.:

                          Hasselt In Belgium made its bus system free. The mayor rejected plans for a third ring highway, converted one existing ring highway into a pedestrian and bicycle street, and made the buses free. Since then, bus ridership has increased by 800%. This initiative has been so successful in attracting new business to Hasselt that taxes have been cut and the city's debt is down. To celebrate the first anniversary of the changes, the mayor announced free bicycles.
                          ...
                          Sedert 1 juli 1997 kan iedereen in Hasselt gratis de stadsbussen gebruiken (= de H-bussen). In juli 2007 vierden we dan ook 10 jaar gratis openbaar vervoer!

                          Comment


                            Parašė r08n Rodyti pranešimą
                            jeigu yra nemokama sveikatos apsauga, kodel gi negaletu ir VT buti nemokamu. Gatves pralaisvetu.

                            Comment


                              Parašė r08n Rodyti pranešimą
                              Manau labai teigiamai. Taip panaikinama nelygybė, kai skirtingų socialinių sluoksnių atstovai už tą pačią paslaugą moka skirtingą kainą. Tačiau kaip ten su keleivių kontrole? Ar įleidžiami ir bomžai, neblaivūs, agresyvūs keleiviai?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                Vertinčiau neigiamai, nes tai visiškai iškreipią dabar esančią tvarką. Maža to, jog savivaldybėms būtų užkraunama milžiniški mokesčiai, smarkiai nukentėtų privatūs miesto ir priemiesčio vežėjai.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                  Vertinčiau neigiamai, nes tai visiškai iškreipią dabar esančią tvarką. Maža to, jog savivaldybėms būtų užkraunama milžiniški mokesčiai, smarkiai nukentėtų privatūs miesto ir priemiesčio vežėjai.
                                  Tos problemos yra nesunkiai išsprendžiamos. Bet kol vyksta krepšinis, nenoriu plačiau komentuoti
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Manau labai teigiamai. Taip panaikinama nelygybė, kai skirtingų socialinių sluoksnių atstovai už tą pačią paslaugą moka skirtingą kainą.
                                    Sakyčiau, tokiu būdu viešasis transportas tampa infrastruktūros elementu -- kaip nėra atskiro mokesčio už gatves, šaligatvius, tiltus ir kt., taip būtų ir su transportu. Bet abejoju, kad Lietuvoje tokia tvarka turėtų pastebimą įtaką eismui mieste, nes tie, kurie važinėja su savo transportu, o ne visuomeniniu, taip daro ne dėl kainų ir vargu ar persėstų į visuomeninį transportą.

                                    Tačiau kaip ten su keleivių kontrole? Ar įleidžiami ir bomžai, neblaivūs, agresyvūs keleiviai?
                                    Kontrolė šitiems reiškiniams turi mažai įtakos, kiek pastebėjau. Bet kiek man tenka važinėti viešuoju transportu Kaune, tai neatrodo, kad tai būtų kažkokia bėda -- tokių paminėtų nepageidaujamų elementų kaip ir nebūna, nebent retkarčiais vienas kitas.

                                    Comment


                                      Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                      Abejoju, kad Lietuvoje tokia tvarka turėtų pastebimą įtaką eismui mieste, nes tie, kurie važinėja su savo transportu, o ne visuomeniniu, taip daro ne dėl kainų ir vargu ar persėstų į visuomeninį transportą.
                                      Tam yra poveikio priemonės, nors ne visos jos gali būti morališkai teisingos:
                                      a) A juostos / atskiros gatvės, skirtos tik VT
                                      b) brangesnis parkavimas
                                      c) lengvojo automobilio mokestis
                                      d) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
                                      e) mokamas įvažiavimas ne tik į Senamiestį, bet ir į Centrą, Stotį
                                      f) sugriežtintos bausmės ir kontrolė KET pažeidėjams
                                      g) sugriežtinta medicininė ir įgūdžių atranka siekiantiems įgyti vairuotojo pažymėjimą
                                      h) šviesoforų perreguliavimas, t.y. visiškas pritaikymas VT poreikiams
                                      i) įvesti NT mokestį asmeniniams garažams, tuo pačiu PC ir kitos įmonės mokėtų tam tikrą mokestį, priklausantį nuo šalia esančių parkavimo vietų skaičiaus (atsirastų interesas mažinti parkavimo vietų skaičių iki minimumo)
                                      j) kitos teisėtos priemonės
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                        Sakyčiau, tokiu būdu viešasis transportas tampa infrastruktūros elementu -- kaip nėra atskiro mokesčio už gatves, šaligatvius, tiltus ir kt., taip būtų ir su transportu. Bet abejoju, kad Lietuvoje tokia tvarka turėtų pastebimą įtaką eismui mieste, nes tie, kurie važinėja su savo transportu, o ne visuomeniniu, taip daro ne dėl kainų ir vargu ar persėstų į visuomeninį transportą.
                                        Iš miesto centrų turėtų dingti geležinkelio ir autobusų stotys - jos įsikurtų miesto pakraščiuose (taip būtų apsunkinamos sąlygos miesto svečiams), kas koreguotų ir keleivių srautus, taip pat miesto išsidėstymą.

                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        d) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
                                        Nejaugi atleidžiami nuo akcizo? Jie už kurą moka mažiau dėl to, jog perka didžiuliais kiekiais, tik dujos dabar bus išimtis.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Tam yra poveikio priemonės, nors ne visos jos gali būti morališkai teisingos:
                                          a) A juostos / atskiros gatvės, skirtos tik VT
                                          b) brangesnis parkavimas
                                          c) lengvojo automobilio mokestis
                                          d) didesnis akcizas už autokurą, nuo kurio atleidžiami VT subjektai
                                          e) mokamas įvažiavimas ne tik į Senamiestį, bet ir į Centrą, Stotį
                                          f) sugriežtintos bausmės ir kontrolė KET pažeidėjams
                                          g) sugriežtinta medicininė ir įgūdžių atranka siekiantiems įgyti vairuotojo pažymėjimą
                                          h) šviesoforų perreguliavimas, t.y. visiškas pritaikymas VT poreikiams
                                          i) įvesti NT mokestį asmeniniams garažams, tuo pačiu PC ir kitos įmonės mokėtų tam tikrą mokestį, priklausantį nuo šalia esančių parkavimo vietų skaičiaus (atsirastų interesas mažinti parkavimo vietų skaičių iki minimumo)
                                          j) kitos teisėtos priemonės
                                          Gal kas nors panašaus pagelbėtų? Tik ten tai įvykdyta seniau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X