Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasakos. Su žemagrindiškumui tai neturi nieko bendro. Gamintojai kabina aukštai. Nes žemai pakabintas veidrodis - garantija numušti keleivį stotelėje. O Europoje saugumui skiriamas didelis dėmesys ir tokių nesąmonių nedaro. Veidrodis šiais laikais ne vienas daromas. Tiksliau dviejų stiklų, kad vairuotojas geriau matytų kas dedasi šone autobuso. Todėl žemai pritvirtintas veidrodis yra saviveiklos rezultatas. Bausti ir tik bausti.
    Europoje stotelėse yra prie grafikų vizualinė informacija keleiviams, kad arti krašto nestovėtų, nes numuš veidrodžiu ir tokių numuštų ir į ligoninę išvežtų per metus vis tiek būna. Tiesiog, kaip sakau, vežėjai skiria didesnį dėmesį prevencijai.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Pasakos. Su žemagrindiškumui tai neturi nieko bendro. Gamintojai kabina aukštai. Nes žemai pakabintas veidrodis - garantija numušti keleivį stotelėje. O Europoje saugumui skiriamas didelis dėmesys ir tokių nesąmonių nedaro.
      Pasakos. Ką tik grįžau iš Malmės, ir turėjau pasitraukti nuo krašto atvažiuojant autobusui, nes būčiau gavęs per galvą.

      Comment


        Vadinasi per mažai numušė, kad nepakelia veidrodžių aukščiau. Be to veidrodžių laikikliai yra reguliuojami ir kai kurie vairuotojai žemiau esančius veidrodžius labiau iškiša šonan. Jei būtų mažiau iškišami, tai keleivių nekliudytų, o jei kliudytų, tai po veidrodžio gautų smūgį ir visu kėbulo kampu. Nes jau tikrai per arti krašto stovi...

        Comment


          Tai ką, Kauno AS rekonstrukcija vis nukeliama ir nukeliama?

          Comment


            Kiekvienas nusistato veidrodį individualiai , nes jug kiekvienas skirtingas esam. Veidrodžius statomės . taip , kad mums būtų patogu , o ne dėl kitų ir kad pėstysis gauna iš jo per kaušą , tai kaip ir minėjau - pats kaltas , beto autobusas , tai ne automobilis.
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Vadinasi per mažai numušė, kad nepakelia veidrodžių aukščiau. Be to veidrodžių laikikliai yra reguliuojami ir kai kurie vairuotojai žemiau esančius veidrodžius labiau iškiša šonan. Jei būtų mažiau iškišami, tai keleivių nekliudytų, o jei kliudytų, tai po veidrodžio gautų smūgį ir visu kėbulo kampu. Nes jau tikrai per arti krašto stovi...
              Dar kartą prašau konkretų pavyzdį parodyti, kur pats vairuotojas veidrodį yra nusileidęs. Tokie dalykai neįmanomi naujuose autobusuose.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Dar kartą prašau konkretų pavyzdį parodyti, kur pats vairuotojas veidrodį yra nusileidęs. Tokie dalykai neįmanomi naujuose autobusuose.
                Aš manau, kad A|1 maišo su gamykliniais sprendimais.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Kiekvienas nusistato veidrodį individualiai , nes jug kiekvienas skirtingas esam. Veidrodžius statomės . taip , kad mums būtų patogu , o ne dėl kitų ir kad pėstysis gauna iš jo per kaušą , tai kaip ir minėjau - pats kaltas , beto autobusas , tai ne automobilis.
                  Ne pats kaltas, o tik vairuotojas. Bet koks keleivio kliudymas jei jis stovi ant šaligatvio stotelėje yra vairuotojo ir tik vairuotojo kaltė. Bet kuris teismas tą konstatuos ir nuteis, priteis.

                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Dar kartą prašau konkretų pavyzdį parodyti, kur pats vairuotojas veidrodį yra nusileidęs. Tokie dalykai neįmanomi naujuose autobusuose.
                  Aš ne apie naujus kalbu.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Aš ne apie naujus kalbu.
                    Ne esmė. Pavyzdį, prašau.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      Kiekvienas nusistato veidrodį individualiai , nes jug kiekvienas skirtingas esam. Veidrodžius statomės . taip , kad mums būtų patogu , o ne dėl kitų ir kad pėstysis gauna iš jo per kaušą , tai kaip ir minėjau - pats kaltas , beto autobusas , tai ne automobilis.
                      taip butent kaltas pestysis jei gautu is veidrodzio i galva nes pats autobusas yra vaziuojamojoje dalyje. Imanoma nusistatyt ne auksty o tik jo atstuma prie lango.

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Europoje stotelėse yra prie grafikų vizualinė informacija keleiviams, kad arti krašto nestovėtų, nes numuš veidrodžiu ir tokių numuštų ir į ligoninę išvežtų per metus vis tiek būna. Tiesiog, kaip sakau, vežėjai skiria didesnį dėmesį prevencijai.
                        buvau Italijoj nekalbu apie visus miestus nes buvau tik dviejuose kiekvienoje stoteleje is trinkeliu raudonu parodyta kad negalima ten stovet laukiant autobuso.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.
                          o Den Daf Volvo autobusuose isvis veidrodis zemai gausi ne i galva o i pilva ar kazkur panasiai. Cia irgi sakai kad vairuotoju saviveikla?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ne pats kaltas, o tik vairuotojas. Bet koks keleivio kliudymas jei jis stovi ant šaligatvio stotelėje yra vairuotojo ir tik vairuotojo kaltė. Bet kuris teismas tą konstatuos ir nuteis, priteis.
                            Turbūt nevairuojate?

                            Keleivis stovi ant šaligatvio - taip. Autobusas važiuoja važiuojąmąja dalimi , jei autobusas pradėtu važiuot šaligatviu , tada taip , jis kaltas , bet kad pėstysis gauna per spranda iš veidrodžio , tai tik jis pats kaltas. Nereikia stovėti taip , kad gautum , o galu gale ir po ratais nukrist netyčia. Gal Lietuvos žmonės visiški atsilupėliai ir tik laukia , kada gaus iš veidrodžio. Esu matęs , kaip pensininkė gavo per kupra prie autobusų stoties , bet niekas nieko , jokių pretenzijų.
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              taip butent kaltas pestysis jei gautu is veidrodzio i galva nes pats autobusas yra vaziuojamojoje dalyje. Imanoma nusistatyt ne auksty o tik jo atstuma prie lango.
                              Ir tai tas atstumo nustatymas yra eismo saugumo užtikrinimui , kad vairuotojui būtu patogu matyti per juos.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Pakaks čia demagogijos. Kaltas tik vairuotojas. Nes Saugaus eismo įstatyme aiškiai parašyta, kad šaligatvis yra pėstiesiems. Ir jei automobilis numuš pėstįjį ant šaligatvio su išsikišusia transporto priemonės dalimi, bus tik vairuotojo kaltė. Transporto priemonę reikia vairuoti taip, kad nebūtų kliudoma kita, kelio statiniai ir pėstieji. T.y. saugiai.
                                Maža kas ten kur kokias juostas paišo. Pirma, jos gali būti tik rekomendacinės, nieko nepareigojančios. Antra, kitose šalyse gal KET kitokie. Bet kokiu atveju, žemai esantis veidrodis yra potencialus nelaimės šaltinis ir viskas išsisprendžia labai paprastai - aukščiau sumontuotais veidrodžiais. Maža kad ten kas kur gavo ir nesikreipė. Daug visokių atvejų būna kelyje ir ne visuomet kreipiamasi į organus.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Ne esmė. Pavyzdį, prašau.
                                  Fotobuse pavyzdžių pilna. Va, akivaizdus perdarymas. Skirtingo laikotarpio nuotraukos ir puikiai matosi.

                                  http://fotobus.msk.ru/photo/650067/

                                  Kas dėl žemgrindiškumo, tai tuose pačiuose Solariuose veidrodžiai aukštai, nors autobusai žemagrindžiai.

                                  O štai nežemgrindžiuose kokiame aukštyje...
                                  http://fotobus.msk.ru/photo/1143944/

                                  Čia perdarymas susiveda į tai, kad veidrodžio tvirtinimo laikiklis yra persuktas į šoną. Turėtų būti iškištas į priekį.
                                  Čia irgi.
                                  http://fotobus.msk.ru/photo/1332848/
                                  O čia kas? Ne perdarymas? Vairuotojo pusėje originalus, o durų pusėje - savadarbis.
                                  http://fotobus.msk.ru/photo/1347423/
                                  Čia matosi buvęs laikiklis viršuje kampe.
                                  http://fotobus.msk.ru/photo/1363842/

                                  Comment


                                    Kad pas mus tokie tie organai...

                                    Antra faktas , paskui kai per toli sustoja autobusas,troleibusas , visi verkia , kad reikia aukštai lipt , nes dar nuo bortelio reikia nulipti , t.y. žengt į važiuojąmąją dalį.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Valdžios organai. Veidrodis aukštai - mažiau problemų privažiuojant prie šaligatvio krašto.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Fotobuse pavyzdžių pilna. Va, akivaizdus perdarymas. Skirtingo laikotarpio nuotraukos ir puikiai matosi.

                                        http://fotobus.msk.ru/photo/650067/
                                        Senas aplūžęs veidrodis tiesiog pakeistas kitu. Mes nežinom, gal ten avarija kokia buvo.

                                        http://fotobus.msk.ru/photo/1332848/
                                        O čia kas? Ne perdarymas? Vairuotojo pusėje originalus, o durų pusėje - savadarbis.
                                        http://fotobus.msk.ru/photo/1347423/
                                        Čia matosi buvęs laikiklis viršuje kampe.
                                        http://fotobus.msk.ru/photo/1363842/
                                        Tai čia visų 9 autobusų vairuotojai vienu metu ėmė ir persikabino sau veidrodžius? O tada Ukmergės AP vairuotojai pamatė ir irgi sau persidarė?
                                        Paskutinis taisė Mettal; 2015.06.30, 13:31.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          ar iš čia diskutuojančių dėl veidrodžių pakabinimo aukštai ar žemai temos teko patiems sėdėti už vairo ir pajust skirtumą kodėl daugumoje autobusu kurie važinėja mieste yra žemai kabinami. Nes veidrodžiai neturi sferos plačios į apačią ir sunku ką matyt persirikiuojant ar išvažinėjant iš sustojimu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X