Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ar uždarys Kauno AS remontui nuo liepos 1 d.? Kur bus laikina stotis?
    Kažkada šnekėjo, kad laikinos nebus, tik autobusai stovėt važiuos į Kautros teritoriją.

    Comment


      O gegužę ar tai balandžio pabaigoje buvo rašyta, kad bus, tik dar renkama vieta.

      Comment


        Švedijos bendrovės "Scania", "Skanska" bei "WSP" pristatė "Vision Stockholmsbåge". Tai projektas, kuriuo siekiama maksimaliai išnaudoti būsimojo Stokholmo apvažiuojamojo kelio, kuris bus ilgiausiu greitkeliu tunelyje po urbanistine teritorija pasaulyje, naudą susisiekimui tarp kelių Stokholmo priemiesčių. Kol kas žinoma, jog bendrovės ketina pristatyti dviaukščius regioninam susisiekimui tinkamus autobusus, kurie bus draugiški aplinkai bei bus susieti vienas su kitu nuotoliniu būdu. Daugiau projekto detalių bus paviešinta kitąmet.


        Šaltinis

        Projekto koncepcija:

        Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.10, 19:51.

        Comment


          O koks argumentas naudoti keleiviui nepatogius dviaukščius, jei taip paprasta kabinti į traukinį?

          Comment


            Parašė Torkas Rodyti pranešimą
            O koks argumentas naudoti keleiviui nepatogius dviaukščius, jei taip paprasta kabinti į traukinį?
            Bet ar ten juos sukabina? - tiesiog važuoja vienas paskui kitą.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Virtualus "sukabinimas", bet nieko nekeičia.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Bet ar ten juos sukabina? - tiesiog važuoja vienas paskui kitą.
                Jie bus sukabinami belaidžiu būdu, t.y. bus užprogramuota, kokia informacija dalinsis ir kokiu atstumu važiuos vieni nuo kitų. Autobusai turėtų būti savaeigiai.

                Comment


                  Nematau prasmės. Jei jau toks srautas, kad didžiuliai autobusai kas 1-2 minutes turi važiuoti, tai gal reikėjo galvoti apie geležinkelį ar metro, o ne automobilių kelią?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nematau prasmės. Jei jau toks srautas, kad didžiuliai autobusai kas 1-2 minutes turi važiuoti, tai gal reikėjo galvoti apie geležinkelį ar metro, o ne automobilių kelią?
                    Esmė yra greitkelis tunelyje, kuriuo galima bus apvažiuoti nemažą dalį urbanistinės miesto teritorijos. Minėtosios bendrovės bandys išnaudoti infrastruktūrą viešojo transporto naudai. Regioniniai autobusai važiuos ne tuo pačiu maršrutu, o tiesiog tam tikrose atkarpose junksis į bendrą srautą.
                    Beje, kitas kelias, Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias su ilgiausia tunelių sistema Europoje, jau beveik visas pabaigtas.

                    Comment


                      Kokia prasmė skirtingų maršrutų autobusams važiuoti vienam paskui kitą ar kažkaip koordinuotis? Na važiuoja kiekvienas sau ir tiek. Yra maršrutas gi.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kokia prasmė skirtingų maršrutų autobusams važiuoti vienam paskui kitą ar kažkaip koordinuotis? Na važiuoja kiekvienas sau ir tiek. Yra maršrutas gi.
                        Video pateikiamame tekste minimos kelios priežastys, bet vieną sudėtingesnį žodį gana sunku išversti. Taip tiesiog efektyviau.
                        Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.10, 20:48.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kartais į Vilkaviškį "Kautra" siunčia ir normalų autobusą. Bet tai nereškia, kad, pavyzdžiui, penktadienį toks važiuos. Į Panevėžį, tai, kiek pastebėjau, per Labūnavą dažniausiai mikrobai, per Cinkiškius įvairiai. Ekspresai (tiek "Kautros", tiek Panevėžio AP) beveik 95 proc. mikrobai, nors kartais būna ir koks midibusas. Užtat Panevėžio AP į Vilkaviškį kol kas siunčia tik autobusus, bent aš mikrobų nemačiau.
                          Aš taip pat stengiuosi važiuoti dideliu autobusu, jei tik galima. Blogiau, kur autobusas važiuoja pora kartų per dieną (kur pasirinkimo nėra). Kad netektų važiuoti mikrobu, kai nenorima, pastebėjau, kad nereikėtų biluetą pirkti kasoje (arba internetu). Kai bilieto neturi ir norimu maršrutu atvažiuoja mikrobas, gali laukti kito autobuso (tikintis, kad atvažiuos didelis). Taip "pažaidžiu" maršrute Kaunas-Birštonas, ir jau spėjau pastebėti, kada važiuoja "mikrobas", kada didelis autobusas, kada tas raudonas priemiestinis... Žinoma, blogiau būna penktadienį antroje dienos pusėje ir pirmadienio rytą.

                          Comment


                            Premjeros Stokholme

                            Trumpa Stokholmo miesto geležinkelio riedmenų atnaujinimo plano apžvalga:

                            2015 m. pab.: naujų tramvajų CAF A36 (modifikuota kitoje linijoje eksploatuojamų tramvajų A35 versija) premjera lengvojo geležinkelio linijoje Ropsten-Gåshaga (Lidingöbanan).


                            Šaltinis

                            2017 m.: naujų, automatinei metro sistemai skirtų, metro sąstatų Bombardier MOVIA (C30) premjera. Metro sistema (tunnelbana) atnaujinama palaipsniui.


                            Šaltinis

                            Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=70.

                            2017 m.: naujų priemiesčio traukinių (pendeltåg) Alstom X60B premjera. Tai naujesnė šiuo metu eksploatuojamų Alstom X60 (arba SL60) traukinių versija.

                            Alstom SL60

                            Šaltinis

                            Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=505.

                            2018 m.: naujų regioniniam susisiekimui skirtų traukinių (regionaltåg) Stadler Kiss double-decker EMU premjera.


                            Šaltinis

                            Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=510.

                            Taip pat palaipsniui keičiami kitų lengvojo geležinkelio, tramvajų bei priemiesčio lengvojo geležinkelio sistemų sąstatai.
                            Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.19, 02:12.

                            Comment


                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              O , kad kaip vienas forumietis minėjo gauna per kuprą iš veidrodėlio , tai patys kalti , kad stovi per arti važiuojamosios dalies
                              Kita vertus, vežėjui derėtų informuoti keleivius, kad per arti kelio krašto stovėti nesaugu ir gali sužeisti transporto priemonė išoriniu veidrodėliu. Ne visi tai prisimena, ne visi atkreipia dėmesį, ne visi yra atidūs, ne visi apkritai žino, kad tai yra įmanoma. O vežėjas keleivių saugumu turėtų pasirūpinti, visgi.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                O aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.
                                Paskutinis taisė Al1; 2015.06.26, 18:11.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.
                                  Nusišneki. Ikarus'ų laikas, buvo aukščiau, nes patys autobusai buvo aukštesni. Niekas jų specialiai žemiau neleidžia

                                  Comment


                                    Leidžia. Autobusų aukščio užtenka. Darbščių rankų būreliai veikia, nes tingi kai kurie vairuotojai pakelti galvą žiūrint į veidrodį.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.
                                      Kodėl anksčiau žolė buvo žalesnė? Anksčiau autobusai dauguma buvo ne žemagrindžiai, todėl veidrodis praskrisdavo ne kažkur palei nosį, o virš galvos. Negana to, veidrodėlius dabar kabina žemiau, kad vairuotojai geriau matytų vaikus.

                                      Dėl baudų tai visiškai nesutinku - griežtumu ir bausmėmis nieko neišspręsime.
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Leidžia. Autobusų aukščio užtenka. Darbščių rankų būreliai veikia, nes tingi kai kurie vairuotojai pakelti galvą žiūrint į veidrodį.
                                      Kai kurie gamintojai dabar žemiau kabina negu anksčiau. Jau sakiau to priežastį.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Pasakos. Su žemagrindiškumui tai neturi nieko bendro. Gamintojai kabina aukštai. Nes žemai pakabintas veidrodis - garantija numušti keleivį stotelėje. O Europoje saugumui skiriamas didelis dėmesys ir tokių nesąmonių nedaro. Veidrodis šiais laikais ne vienas daromas. Tiksliau dviejų stiklų, kad vairuotojas geriau matytų kas dedasi šone autobuso. Todėl žemai pritvirtintas veidrodis yra saviveiklos rezultatas. Bausti ir tik bausti.

                                        Comment


                                          Kad viskas nebūtų tušti paistalai, būtų gerai pamatyti tokį per žemai savavališkai pakabintą veidrodį. Ypač kokiame nors MAN Lion's city.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X