Daug triukšmo dėl nieko. Nei kas kada atsidarinėjo tuos švediškus linkus, nei kas kada juos skaitė [vertė su Google Translate]. Atsiprašau už galbūt nemandagų toną, bet tie švediški linkai iki šiol buvo įdomūs tik pačiam autoriui. Silber418, tikrai būtų smagu, jei ateityje dėdamas linką, kur tekstas švedų kalba, jį ir išverstum (bent esmę. Tada gal sudomintum tolesniam savarankiškam viso teksto vertimui)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Buvote visiškai teisus, nuo mėnesio galo, Kautra dviejuose savo reisuose iš Vilniaus į Kauną išbraukė Rumšiškes iš sustojimų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąManau, kad ateityje dar daugiau pravažiuojančių autobusų atsisakys sustojimo Rumšiškėse. Anksčiau sustojimo buvimas grafike nieko nekainavo. Nėra keleivių - nestoja. Dabar tai laiko ir kuro švaistymas. Į Vilnių susidaro apie 500 m, o į Kauną - 1,3 km.
Dar keltas stambesnių pakeitimų tarpmiestyje:
- Busturas pradėjo į Jurbarką važinėti vietoj 07:40 sekmadieniais, 11:30 Pn.Š.S. Grįžtant atgal, laikai nekeisti.
- Taip pat atnaujintas Busturo maršruto Vilnius-Klaipėda per Šiaulius kursavimas.
- Vilniaus Kautra atnaujino maršrutą iš Vilniaus į Anykščius per Giedraičius, Želvą.
Comment
-
Iš tokio stotelės perkėlimo šiu oatveju tikrai nieko gero...Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal čia dar niekas nerašė. Dar nuo pernai rudens panaikintos stotelės kelyje A1 Rumšiškėse. Į Kauną ir Vilnių važiuojantys autobusai užsuka į Rumšiškes iki žiedo. Ortofotonuotrauka dar sena, žiedo nėra, tai pažymėjau jį apskritimu. Vilniaus krypties stotelė pažymėta V raide, o Kauno - K. Deja, ne visi Vilniun važiuojantys autobusai, stojantys Rumšiškėse, užsuka į Rumšiškes. Vairuotojas sulėtina greitį sukimo juostoje į Rumšiškes ir pažiūri, ar yra keleivių stotelėje į Vilnių. Jei nėra, tai neužsuka. Į Kauną važiuojantys turėtų užsukti visi, nes nuo A1 nesimato, yra keleivių, ar nėra.
Atvaizdas
Nueiti į ankstesnę Kauno krypties stotielės vietą arba nuo jos į miestelį patogu per viaduką...
Elektrėnuose nuo greitkelio į stotelės žiedą važinėjama ir sukinėjamasi daugiau, bet keleivių randama ne visada... Žinoma, čia slypi pavojai einant per greitkelį, nes viadukas nėra patogioje vietoje, tai stotelę perkelti į miestą prie žiedo privertė įvykusios eismo nelaimės...
Įdomu, ką darys su Žiežmarių stotele.
O kad Rumšiškėse ir Elektrėnuose sustojančių autobusų mažės, natūralu. Autobusų iš sostinės į Kauną važiuoja daug, keleivių Rumšiškėse ir Elektrėnuose būna ne visada.
Comment
-
Kretingoje autobusų stotis jau apie dveji metai kaip perkelta į geležinkelio stotį. T.y. nuomojamos patalpos geležinkelio stotyje. Veikia autobusų bilietų kasa keleivių laukimo salėje. Autobusų stoties aikštė irgi pertvarkyta. Peronai įrengti pusėje artimesnėje geležinkelio stočiai (buvo atvirkščiai).
Neaišku, ar priemiestiniai autobusai į Palangą, Klaipėdą, kurie važiuoja nuo "Tuopos" stotelės, užsuka į stotį, ar ir toliau stoja miesto autobusų stotelėje prie stoties.

Naujas peronas.
Paskutinis taisė Al1; 2015.04.01, 19:11.
Comment
-
Iš Palangos sustoja miesto autobusų stotelėje, į stotį nesuka. Iš Tuopos nevisi, bet kaikurie sustoja miesto stotelėje (bet dažnai tik išlaipinimui), ir visi prieš važiuodami į kitą miestą (Palangą ar Klaipėdą, kitur neteko) užsuka į stotį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeaišku, ar priemiestiniai autobusai į Palangą, Klaipėdą, kurie važiuoja nuo "Tuopos" stotelės užsuka į stotį, ar ir toliau stoja miesto autobusų stotelėje prie stoties.
Comment
-
Na, bet senieji Saffle, Scania nors juos jau reikia keist, bet dar neblogai laiko, ilgiau už Karosas, Ikarusus. Solariai turbūt tiek irgi neatlaikys(nors jau 10 metų važinėja ir dar nei vieno nurašyto), ką jau kalbėt apie Castrosua, kurių plastmasės nuo pirmos dienos barškėjo. Nesakau, kad senieji švedai yra kuo nors geresni už naujus autobusus, bet tokio patvarumo ne vienas autobusų gamintojas turėtų pavydėti.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąApie Vilniaus autobusus pasakyčiau ne ką geriau, ypač žiurint į vidutinį autobusų amžiaus vidurkį kuris Kaune mažėja , ir Vilniuje kaip keista daugėja margučių , kas Kaune bus visi autobusai perdažyti raudonai arba didžioji dalis. O senuosius ilgus autobusus pakeis naujesni.
Comment
-
Mano nuomone, Kaunas ir Klaipėda kitiems didiesiems miestams(ypač Vilniui)yra pavyzdys, kaip galima gerinti viešojo transporto būklę, daryti jį patogesnį, tokį, kuriuo žmonės norėtų naudotis, pasiekti kompromisą tarp valstybinio ir privačių vežėjų(Klaipėdoje). Vilnius turėtų mokytis iš mūsų, o ne išradinėti savo dviratį ir žlugdyti VT
Comment
-
Taigi, kad nebūna. Ką vairuotojas veiks autobuse, jei jam kokių 4val. pertrauka?Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai jos jug ten pertraukoje stovi. Vairuotojai jose būna.
Comment
-
Aš nesakau , kad pastoviai būna , tik esu matęs , kad buvo.Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTaigi, kad nebūna. Ką vairuotojas veiks autobuse, jei jam kokių 4val. pertrauka?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Ir kuo gi skyriasi Karosos nuo Saffle? Vienodai senamadiškos transporto priemonės.Parašė Arelis Rodyti pranešimąBiški nukrypstam nuo temos. 3G kaip tik turėtų važinėti ilgi Volvo, o ne Karosos, kadangi užsieniečiams iš kart sudarom neigiamą transporto įspūdį. Säffle dar pusė velnio.
Comment
-
Jus palyginkit Karosas Čekijoje, Slovakijoje ir pas mus. Skirtumas yra? Taip. Ten vos ne naujos važinėja, o čia su supuvusiais rėmais ir t.t. Geriau Vilniaus Škoda troleibusai laiko, nors puse jų yra senesni už Karosus. Säffle dar normaliai laikosi (kalbu apie 5000), kaikuriose Švedijos miestuose dar važinėja ganėtinai gerai. O kame esmė? Esmė yra ne parko meistrų darbas, o jų darbo kokybė, kurią "duoda" Vilniaus miesto valdžia.Paskutinis taisė Arelis; 2015.04.02, 14:32.
Comment
-
Tiesa. Ir sakyčiau, labiausiai progresas matyti būtent Klaipėdoje, ypač pastaraisiais metais. Mikriukų integravimas, daug naujų maršrutų bei atsinaujinę autobusų parkai. Mieste panašu beliko vos keli aukštagrindžiai autobusai, švieslentės jau daugumoje transporto priemonių veikiančios, o rudenį greičiausiai bus įvesta ir bendra transporto dažymo schema bei uniformos. Kaunas taip pat juda sparčiai į priekį, aišku skandinavai prašosi nurašymo, bet šiaip situacija nebloga. Dar manau verta paminėti Panevėžį, kuris bent iš nuotraukų atrodo taip pat gerai susitvarkęs VT. O Vilniaus situacija gėdinga, kaip sostinei tai apgalėtina VT padėtis, nei normalaus autobusų dažymo, nei vairuotojų kultūros, naujos mašinos vos gautos apklijuojamos ir išdarkomos vairuotojų nuožiūra, maršrutus perėmusių privatininkų mašinos tragiškos. Tarp ES valstybių sostinių matyt Vilnius galėtų lygiuotis nebent su Sofija ar Bukareštu, bet ir tai klaustukas. Na, bet gal prie naujos valdžios kas ir pasikeis.Parašė Elis Rodyti pranešimąMano nuomone, Kaunas ir Klaipėda kitiems didiesiems miestams(ypač Vilniui)yra pavyzdys, kaip galima gerinti viešojo transporto būklę, daryti jį patogesnį, tokį, kuriuo žmonės norėtų naudotis, pasiekti kompromisą tarp valstybinio ir privačių vežėjų(Klaipėdoje). Vilnius turėtų mokytis iš mūsų, o ne išradinėti savo dviratį ir žlugdyti VT
Comment
-
Viskas paprasta. "Škodų" kėbulus po kelis kartus praktiškai nuo nulio suvirina iš naujo. "Karosas" Čekijoje irgi taip pat atnaujina - gamina naujus kėbulus ir permontuoja visą kitą įrangą, iš dalies atnaujinant ir ją.Parašė Arelis Rodyti pranešimąJus palyginkit Karosas Čekijoje, Slovakijoje ir pas mus. Skirtumas yra? Taip. Ten vos ne naujos važinėja, o čia su supuvusiais rėmais ir t.t. Geriau Vilniaus Škoda troleibusai laiko, nors puse jų yra senesni už Karosus. Säffle dar normaliai laikosi (kalbu apie 5000), kaikuriose Švedijos miestuose dar važinėja ganėtinai gerai. O kame esmė? Esmė yra ne parko meistrų darbas, o jų darbo kokybė, kurią "duoda" Vilniaus miesto valdžia.
Čekijoje ir Švedijoje (tikriausiai) autobusai atnaujinami specializuotose gamyklose ar paties gamintojo, o ne parkų jėgomis. Todėl ir darbų kokybė bei galimybė kai kuriuos mazgus pakeisti visiškai naujais lemia, kad autobusai tarnauja ilgiau ir atrodo geriau.Paskutinis taisė Al1; 2015.04.02, 15:17.
Comment
Comment