Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Europoje stotelėse yra prie grafikų vizualinė informacija keleiviams, kad arti krašto nestovėtų, nes numuš veidrodžiu ir tokių numuštų ir į ligoninę išvežtų per metus vis tiek būna. Tiesiog, kaip sakau, vežėjai skiria didesnį dėmesį prevencijai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Pasakos. Ką tik grįžau iš Malmės, ir turėjau pasitraukti nuo krašto atvažiuojant autobusui, nes būčiau gavęs per galvą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasakos. Su žemagrindiškumui tai neturi nieko bendro. Gamintojai kabina aukštai. Nes žemai pakabintas veidrodis - garantija numušti keleivį stotelėje. O Europoje saugumui skiriamas didelis dėmesys ir tokių nesąmonių nedaro.
Comment
-
Vadinasi per mažai numušė, kad nepakelia veidrodžių aukščiau. Be to veidrodžių laikikliai yra reguliuojami ir kai kurie vairuotojai žemiau esančius veidrodžius labiau iškiša šonan. Jei būtų mažiau iškišami, tai keleivių nekliudytų, o jei kliudytų, tai po veidrodžio gautų smūgį ir visu kėbulo kampu. Nes jau tikrai per arti krašto stovi...
Comment
-
Dar kartą prašau konkretų pavyzdį parodyti, kur pats vairuotojas veidrodį yra nusileidęs. Tokie dalykai neįmanomi naujuose autobusuose.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVadinasi per mažai numušė, kad nepakelia veidrodžių aukščiau. Be to veidrodžių laikikliai yra reguliuojami ir kai kurie vairuotojai žemiau esančius veidrodžius labiau iškiša šonan. Jei būtų mažiau iškišami, tai keleivių nekliudytų, o jei kliudytų, tai po veidrodžio gautų smūgį ir visu kėbulo kampu. Nes jau tikrai per arti krašto stovi...
Comment
-
Aš manau, kad A|1 maišo su gamykliniais sprendimais.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDar kartą prašau konkretų pavyzdį parodyti, kur pats vairuotojas veidrodį yra nusileidęs. Tokie dalykai neįmanomi naujuose autobusuose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ne pats kaltas, o tik vairuotojas. Bet koks keleivio kliudymas jei jis stovi ant šaligatvio stotelėje yra vairuotojo ir tik vairuotojo kaltė. Bet kuris teismas tą konstatuos ir nuteis, priteis.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKiekvienas nusistato veidrodį individualiai , nes jug kiekvienas skirtingas esam. Veidrodžius statomės . taip , kad mums būtų patogu , o ne dėl kitų ir kad pėstysis gauna iš jo per kaušą , tai kaip ir minėjau - pats kaltas , beto autobusas , tai ne automobilis.
Aš ne apie naujus kalbu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąDar kartą prašau konkretų pavyzdį parodyti, kur pats vairuotojas veidrodį yra nusileidęs. Tokie dalykai neįmanomi naujuose autobusuose.
Comment
-
-
taip butent kaltas pestysis jei gautu is veidrodzio i galva nes pats autobusas yra vaziuojamojoje dalyje. Imanoma nusistatyt ne auksty o tik jo atstuma prie lango.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKiekvienas nusistato veidrodį individualiai , nes jug kiekvienas skirtingas esam. Veidrodžius statomės . taip , kad mums būtų patogu , o ne dėl kitų ir kad pėstysis gauna iš jo per kaušą , tai kaip ir minėjau - pats kaltas , beto autobusas , tai ne automobilis.
Comment
-
buvau Italijoj nekalbu apie visus miestus nes buvau tik dviejuose kiekvienoje stoteleje is trinkeliu raudonu parodyta kad negalima ten stovet laukiant autobuso.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąEuropoje stotelėse yra prie grafikų vizualinė informacija keleiviams, kad arti krašto nestovėtų, nes numuš veidrodžiu ir tokių numuštų ir į ligoninę išvežtų per metus vis tiek būna. Tiesiog, kaip sakau, vežėjai skiria didesnį dėmesį prevencijai.
Comment
-
o Den Daf Volvo autobusuose isvis veidrodis zemai gausi ne i galva o i pilva ar kazkur panasiai. Cia irgi sakai kad vairuotoju saviveikla?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš manau, kad veidrodis išlenda iš gabarito, todėl turėtų būti taip pritvirtintas, kad nekliudytų keleivių. Kodėl anksčiau nebuvo problemų su veidrodžiais. Dabar gi vairuotojai prisitvirtina juos žemai. Akli jie ar ką, galvą pakelti sunku? Reikia pramušti baudas, kad policija galėtų bausti autobusų vairuotojus už per žemai pritvirtintus veidrodžius. Ir nelaimės atveju kaltas liktų tik vairuotojas. Tai kaip mat pritvirtintų veidrodžius ten, kur ir turi būti.
Comment
-
Turbūt nevairuojate?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe pats kaltas, o tik vairuotojas. Bet koks keleivio kliudymas jei jis stovi ant šaligatvio stotelėje yra vairuotojo ir tik vairuotojo kaltė. Bet kuris teismas tą konstatuos ir nuteis, priteis.
Keleivis stovi ant šaligatvio - taip. Autobusas važiuoja važiuojąmąja dalimi , jei autobusas pradėtu važiuot šaligatviu , tada taip , jis kaltas , bet kad pėstysis gauna per spranda iš veidrodžio , tai tik jis pats kaltas. Nereikia stovėti taip , kad gautum , o galu gale ir po ratais nukrist netyčia. Gal Lietuvos žmonės visiški atsilupėliai ir tik laukia , kada gaus iš veidrodžio. Esu matęs , kaip pensininkė gavo per kupra prie autobusų stoties , bet niekas nieko , jokių pretenzijų.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Ir tai tas atstumo nustatymas yra eismo saugumo užtikrinimui , kad vairuotojui būtu patogu matyti per juos.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimątaip butent kaltas pestysis jei gautu is veidrodzio i galva nes pats autobusas yra vaziuojamojoje dalyje. Imanoma nusistatyt ne auksty o tik jo atstuma prie lango.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Pakaks čia demagogijos. Kaltas tik vairuotojas. Nes Saugaus eismo įstatyme aiškiai parašyta, kad šaligatvis yra pėstiesiems. Ir jei automobilis numuš pėstįjį ant šaligatvio su išsikišusia transporto priemonės dalimi, bus tik vairuotojo kaltė. Transporto priemonę reikia vairuoti taip, kad nebūtų kliudoma kita, kelio statiniai ir pėstieji. T.y. saugiai.
Maža kas ten kur kokias juostas paišo. Pirma, jos gali būti tik rekomendacinės, nieko nepareigojančios. Antra, kitose šalyse gal KET kitokie. Bet kokiu atveju, žemai esantis veidrodis yra potencialus nelaimės šaltinis ir viskas išsisprendžia labai paprastai - aukščiau sumontuotais veidrodžiais. Maža kad ten kas kur gavo ir nesikreipė. Daug visokių atvejų būna kelyje ir ne visuomet kreipiamasi į organus.
Comment
-
Fotobuse pavyzdžių pilna. Va, akivaizdus perdarymas. Skirtingo laikotarpio nuotraukos ir puikiai matosi.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe esmė. Pavyzdį, prašau.
http://fotobus.msk.ru/photo/650067/
Kas dėl žemgrindiškumo, tai tuose pačiuose Solariuose veidrodžiai aukštai, nors autobusai žemagrindžiai.
O štai nežemgrindžiuose kokiame aukštyje...
http://fotobus.msk.ru/photo/1143944/
Čia perdarymas susiveda į tai, kad veidrodžio tvirtinimo laikiklis yra persuktas į šoną. Turėtų būti iškištas į priekį.
Čia irgi.
http://fotobus.msk.ru/photo/1332848/
O čia kas? Ne perdarymas? Vairuotojo pusėje originalus, o durų pusėje - savadarbis.
http://fotobus.msk.ru/photo/1347423/
Čia matosi buvęs laikiklis viršuje kampe.
http://fotobus.msk.ru/photo/1363842/
Comment
-
Senas aplūžęs veidrodis tiesiog pakeistas kitu. Mes nežinom, gal ten avarija kokia buvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąFotobuse pavyzdžių pilna. Va, akivaizdus perdarymas. Skirtingo laikotarpio nuotraukos ir puikiai matosi.
http://fotobus.msk.ru/photo/650067/
Tai čia visų 9 autobusų vairuotojai vienu metu ėmė ir persikabino sau veidrodžius? O tada Ukmergės AP vairuotojai pamatė ir irgi sau persidarė?http://fotobus.msk.ru/photo/1332848/
O čia kas? Ne perdarymas? Vairuotojo pusėje originalus, o durų pusėje - savadarbis.
http://fotobus.msk.ru/photo/1347423/
Čia matosi buvęs laikiklis viršuje kampe.
http://fotobus.msk.ru/photo/1363842/Paskutinis taisė Mettal; 2015.06.30, 14:31.
Comment
-
ar iš čia diskutuojančių dėl veidrodžių pakabinimo aukštai ar žemai temos teko patiems sėdėti už vairo ir pajust skirtumą kodėl daugumoje autobusu kurie važinėja mieste yra žemai kabinami. Nes veidrodžiai neturi sferos plačios į apačią ir sunku ką matyt persirikiuojant ar išvažinėjant iš sustojimu.
Comment
Veidrodis aukštai - mažiau problemų privažiuojant prie šaligatvio krašto.
Comment