Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ asmeniškai galiu prisipažinti porą kart tiesiog pamiršau, kad baigėsi mano mėnesinio bilieto galiojimas ir nors turėjau naują, bet nepažymėjau dėl įpročio įlipti ir važiuoti. Gauti baudžiamąjį už tokį yra tikrai nesamonė, pagerinti miesto kvartalus ir juose gyvenančių žmonių kultūrą reikia, o ne svaidytis baudom

    Comment


      Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
      /\ asmeniškai galiu prisipažinti porą kart tiesiog pamiršau, kad baigėsi mano mėnesinio bilieto galiojimas ir nors turėjau naują, bet nepažymėjau dėl įpročio įlipti ir važiuoti. Gauti baudžiamąjį už tokį yra tikrai nesamonė, pagerinti miesto kvartalus ir juose gyvenančių žmonių kultūrą reikia, o ne svaidytis baudom
      bet žinant kad gali gauti laisvės apribojimą ar teismo sprendimu įvertintų padarytos žalos dydį valstybei (nes nemokant už bilietą yra apvogiama valstybė) tikrai jau nerizikuosi. Nes dabar važiavimas be bilieto užtraukia 30 eurų baudą o tai nėra jau mažareikšmė vagystė.
      Todėl ir bus pakeista tvarka kad turės žymėtis nesvarbu ar nuolatinis mėnesinis, metinis ar savaitinis ar kelių dienų ar papildytas kažkokia pinigų suma elektroninis bilietas. Kontrolieriai turėtų turėt kitokius skanerius kurie pirma nuskaitys nuo autobuso komposterio užsiregistravusius (atsižymėjusius) bilietą ir tik tokie bus skaitomi keleiviai susimokėję už paslaugą kitaip jie bus "zuikiai" jau po tokio noro įvest praėjo metai turėjo būti nuo 2015m pradžios.
      Ir neatsižymėjus nuolatinio bilieto keleivio susižalojimo atveju negali išsireikalauti draudimo išmokos nes tokio bilieto nebūtų užregistruoto autobuso komposterio duomenų bazėje.
      Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.14, 10:30.

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Labiau nusišnekėti turbūt neįmanoma
        o tada prašau savo versiją pateikt kaip keleivius priverst susimokėt už kelionę?
        nemanau tie kurie nesusimoka už kelionę neturi tiek drąsos išeit iš parduotuvės nesusimokėję už prekes.

        Comment


          Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
          /\ asmeniškai galiu prisipažinti porą kart tiesiog pamiršau, kad baigėsi mano mėnesinio bilieto galiojimas ir nors turėjau naują, bet nepažymėjau dėl įpročio įlipti ir važiuoti. Gauti baudžiamąjį už tokį yra tikrai nesamonė, pagerinti miesto kvartalus ir juose gyvenančių žmonių kultūrą reikia, o ne svaidytis baudom
          labai būtų gerai pavyzdžiui įvertintų važiavimą be bilieto kokiom pvz 15 valandų viešųjų darbų taip atlyginti žalą valstybei ir vairuotojui padarytą.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            bet žinant kad gali gauti laisvės apribojimą ar teismo sprendimu įvertintų padarytos žalos dydį valstybei (nes nemokant už bilietą yra apvogiama valstybė) tikrai jau nerizikuosi. Nes dabar važiavimas be bilieto užtraukia 30 eurų baudą o tai nėra jau mažareikšmė vagystė.
            Todėl ir bus pakeista tvarka kad turės žymėtis nesvarbu ar nuolatinis mėnesinis, metinis ar savaitinis ar kelių dienų ar papildytas kažkokia pinigų suma elektroninis bilietas. Kontrolieriai turėtų turėt kitokius skanerius kurie pirma nuskaitys nuo autobuso komposterio užsiregistravusius (atsižymėjusius) bilietą ir tik tokie bus skaitomi keleiviai susimokėję už paslaugą kitaip jie bus "zuikiai" jau po tokio noro įvest praėjo metai turėjo būti nuo 2015m pradžios.
            Ir neatsižymėjus nuolatinio bilieto keleivio susižalojimo atveju negali išsireikalauti draudimo išmokos nes tokio bilieto nebūtų užregistruoto autobuso komposterio duomenų bazėje.
            Nevartok būsimojo laiko ten, kur nežinai, kaip bus. Dirbi vairuotoju, bet ar prisidedi prie teisės aktų tobulinimo? Tiesiog renki pletkus ir juos skleidi. Kai bus aišku, tada galėsime kalbėti. Dar daug kas gali pasikeisti.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              o tada prašau savo versiją pateikt kaip keleivius priverst susimokėt už kelionę?
              nemanau tie kurie nesusimoka už kelionę neturi tiek drąsos išeit iš parduotuvės nesusimokėję už prekes.
              Kur yra įlipimas pro priekines duris, tai paprasta. Vairuotojas laipina pro priekį ir tikrina. Papildoma kontrolė lieka kaip papildoma plius dėl daugybės lengvatų, kad sužiūrėtų pažymėjimus. Jei keleivis nepasižymi ar įlipa pro ne priekį, pranešama dispečeriui apie vėlavimą, uždaromos durys, užgesinamas variklis, kviečiama ir laukiama saugos tarnyba arba policija. Tai yra Vakarų praktika. O grasinti didžiausia atsakomybe, kai žmogus elementariai gali pamiršti dokumentą ar pan., būtų nehumaniška.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                labai būtų gerai pavyzdžiui įvertintų važiavimą be bilieto kokiom pvz 15 valandų viešųjų darbų taip atlyginti žalą valstybei ir vairuotojui padarytą.
                Vairuotojus reikėtų viešųjų darbų už nemandagų keleivių aptarnavimą
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Vairuotojus reikėtų viešųjų darbų už nemandagų keleivių aptarnavimą
                  o žinai kad vairuotojams išvis nepriklauso tiksliau draudžiama daugiau kažką kalbėt kas nesusiję apie atsiskaitymą už kelionę. Tai labai juokingai skamba tas terminas nemandagus aptarnavimas.
                  Įdomu kaip pats reaguotum kaip nesusimokėję eina keleiviai tau pro šoną ir nuo šito dar ir alga tau mažėtų.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    labai būtų gerai pavyzdžiui įvertintų važiavimą be bilieto kokiom pvz 15 valandų viešųjų darbų taip atlyginti žalą valstybei ir vairuotojui padarytą.
                    įsismarkauta čia jau, kiekvienu įrašu. jeigu atsiras prievarta (ko nelabai palaikau) pasižymėti kaskart įlipus visiems nuolatiniams taip pat - arba pasidarys masinė nesamonė viduj transporto priemonės, kuomet piko metu žmonių košė turės suktis ratuku su storom striukėm ir kuprinėm..; arba reikia kartu dar ir priverst žmones lipt per priekį, išlipti gale - bet tada nepalyginamai prailgėtų stovėjimo laikas stotelėse su dideliais srautais, o jau dabar matome kiek skundu, kad perilgai stovima stotelėse atvirom durim ir žmonėm šalta nors ir žiemiškai apsirengę.. autobusus aprūpinti webcam'ais, televizoriais ir mikrofonais, vairuotojus apmokyti stebėti vaizdą stotelėse per tris ekranus iškart, ir pastebėjus netaisyklingą keleivių laipiojimą tiesiog niekur nevažiuoti ir per mikrofoną pranešti balsu, kad nevažiuos, kol žmogus neateis į priekį ir nepasižymės - kitų keleivių pikti žvilgsniai privers tą padaryti arba išlipti, piktybiškiems galima iškviesti kontrolierių busiką, bet mieste klaidžiojančių kontrolierių nebėra!

                    Oi daug (ar reiktų sakyti stiprių) pokyčių norima... Mano bendradarbiai sako, kad jie iškeistų savo automobilius į viešąjį transportą, jei jis atrodytų kiek kokybiškesnis. Gal paprasčiau miesto tvarkos taisyklėse priimti (piktybinių) asocialių asmenų viešose erdvėse bausmę, negu tik transporte. Tada jų ir autobusuose automatiškai sumažės. Ir tada mažiau be bilietų važines, nes bendra kultūra aukštesnė. Bet VVT iš skolų šitai neiškels ir pelno nepadidins...

                    Comment


                      Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                      įsismarkauta čia jau, kiekvienu įrašu. jeigu atsiras prievarta (ko nelabai palaikau) pasižymėti kaskart įlipus visiems nuolatiniams taip pat - arba pasidarys masinė nesamonė viduj transporto priemonės, kuomet piko metu žmonių košė turės suktis ratuku su storom striukėm ir kuprinėm..; arba reikia kartu dar ir priverst žmones lipt per priekį, išlipti gale - bet tada nepalyginamai prailgėtų stovėjimo laikas stotelėse su dideliais srautais, o jau dabar matome kiek skundu, kad perilgai stovima stotelėse atvirom durim ir žmonėm šalta nors ir žiemiškai apsirengę.. autobusus aprūpinti webcam'ais, televizoriais ir mikrofonais, vairuotojus apmokyti stebėti vaizdą stotelėse per tris ekranus iškart, ir pastebėjus netaisyklingą keleivių laipiojimą tiesiog niekur nevažiuoti ir per mikrofoną pranešti balsu, kad nevažiuos, kol žmogus neateis į priekį ir nepasižymės - kitų keleivių pikti žvilgsniai privers tą padaryti arba išlipti, piktybiškiems galima iškviesti kontrolierių busiką, bet mieste klaidžiojančių kontrolierių nebėra!

                      Oi daug (ar reiktų sakyti stiprių) pokyčių norima... Mano bendradarbiai sako, kad jie iškeistų savo automobilius į viešąjį transportą, jei jis atrodytų kiek kokybiškesnis. Gal paprasčiau miesto tvarkos taisyklėse priimti (piktybinių) asocialių asmenų viešose erdvėse bausmę, negu tik transporte. Tada jų ir autobusuose automatiškai sumažės. Ir tada mažiau be bilietų važines, nes bendra kultūra aukštesnė. Bet VVT iš skolų šitai neiškels ir pelno nepadidins...
                      o šitame matau aš vieną išeitį tik padaryt kaip Taline tvarką "nemokamas" viešasis transportas bet Lietuvoje iškart pasipiltų "niekada nesinaudojančių viešuoju transportu" minia žmonių. Ten nereik patiems žmonėms pildytis bilietų o iškart valstybė atskaičiuoja nuo atlygimo ar pensijų ar pašalpų dalį pinigų ir iškart aktyvuojasi kortelė o atsižymėti yra būtina atskirt kad atvykę žmonės iš kito miesto susimokėtų įprasta tvarka.
                      O skolos yra ne VVT, KVT ar kitų miestų o tiesiog nesugeba savivaldybė apmokės ne tik dotacijas už nuolaidinius bilietus bet ir už nuvažiuotus kilometrus.
                      Žadėjo trečdaliu apmažint autobusų maršrutų kad vis neaugtų skolos.
                      Bent Kaune įvedus priekinių durų įlaipinimo tvarką atvedė didelę naudą surenkamų pinigų sumą išaugo vos ne dvigubai kodėl Vilniuj atsisakė šito nesuprantu.
                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.14, 12:03.

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Kur yra įlipimas pro priekines duris, tai paprasta. Vairuotojas laipina pro priekį ir tikrina.
                        Vairuotojas turi vairuoti autobusą/troleibusą/traumvajų, o ne bilietus tikrinti.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          o žinai kad vairuotojams išvis nepriklauso tiksliau draudžiama daugiau kažką kalbėt kas nesusiję apie atsiskaitymą už kelionę. Tai labai juokingai skamba tas terminas nemandagus aptarnavimas.
                          Įdomu kaip pats reaguotum kaip nesusimokėję eina keleiviai tau pro šoną ir nuo šito dar ir alga tau mažėtų.
                          Kad draudžiama, tai blogai. Vairuotojas dirba paslaugų sferoje ir turi keleiviui suteikti trumpą informaciją jei to prašo.

                          Jei nesusimoka keleivis, per garsiakalbį arba iš kabinos prašyčiau susimokėti, praneščiau dispečeriui. Bėda ta, kad vairuotojai iškart puola savo emocijas reikšti. Iškart pasimato, kad tokie žmonės turi dar mokytis kaip tinkamai dirbti aptarnavimo sferoje. Dar viena bėda, jei klausi kaip elgčiausi, keliu prielaidą, kad darbdavys nenurodęs aiškių instrukcijų ar bent rekomendacijų.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Vairuotojas turi vairuoti autobusą/troleibusą/traumvajų, o ne bilietus tikrinti.
                            Čia tavo nuomonė, o teisės aktai ir savivaldybių nutarimai priešingi tavo nuomonei. Jau gal laikas suprasti, kad pareigybių, kai atliekamas tik viena funkcija, mažėja? Vairuotojas ir informaciją keleiviui turėtų suteikti, ir bilietus, jei taip miesto savivaldos numatyta, tikrinti, ir transporte švara, tvarka rūpintis. Dabar labai mažai atsakingų ir darbą mylinčių vairuotojų, daugelis materialistai, kurie teikia dirbsiantys geriau už didesnę algą, kuo abejoju, nes charakteris jau toks žmonių. Tikiuosi, kad jaunėjant vairuotojų kartai situacija gerės.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Kad draudžiama, tai blogai. Vairuotojas dirba paslaugų sferoje ir turi keleiviui suteikti trumpą informaciją jei to prašo.

                              Jei nesusimoka keleivis, per garsiakalbį arba iš kabinos prašyčiau susimokėti, praneščiau dispečeriui. Bėda ta, kad vairuotojai iškart puola savo emocijas reikšti. Iškart pasimato, kad tokie žmonės turi dar mokytis kaip tinkamai dirbti aptarnavimo sferoje. Dar viena bėda, jei klausi kaip elgčiausi, keliu prielaidą, kad darbdavys nenurodęs aiškių instrukcijų ar bent rekomendacijų.
                              jei pilnai vadovautis instrukcijomis negalima pajudėt iš sustojimo kol nėra nesusimokėjusių keleivių, o jei jis atsisako tai padaryt ir neišlipa iš autobuso/troleibuso reikia kviesti policiją pranešti apie nusikalstamą veiką.
                              Tai tada visi autobusai stovėtų sustojimuose ir lauktų policijos išvien, o tai būtų visai gerai nes mokama alga ne nuo reisų įvykdymų o nuo išdirbto laiko.

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Jau gal laikas suprasti, kad pareigybių, kai atliekamas tik viena funkcija, mažėja? Vairuotojas ir informaciją keleiviui turėtų suteikti, ir bilietus, jei taip miesto savivaldos numatyta, tikrinti, ir transporte švara, tvarka rūpintis.
                                Univerasalus daiktas yra universaliai blogas.
                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Jei nesusimoka keleivis, per garsiakalbį arba iš kabinos prašyčiau susimokėti, praneščiau dispečeriui.
                                Kol pranešinėjama, autobusas stovi stotelėje. Vieną katą, du kartus, ir keleivis važinėja nuosavu automobiliu.
                                Paskutinis taisė Aleksio; 2016.01.14, 12:25.

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Čia tavo nuomonė, o teisės aktai ir savivaldybių nutarimai priešingi tavo nuomonei. Jau gal laikas suprasti, kad pareigybių, kai atliekamas tik viena funkcija, mažėja? Vairuotojas ir informaciją keleiviui turėtų suteikti, ir bilietus, jei taip miesto savivaldos numatyta, tikrinti, ir transporte švara, tvarka rūpintis. Dabar labai mažai atsakingų ir darbą mylinčių vairuotojų, daugelis materialistai, kurie teikia dirbsiantys geriau už didesnę algą, kuo abejoju, nes charakteris jau toks žmonių. Tikiuosi, kad jaunėjant vairuotojų kartai situacija gerės.
                                  tikrai ne jaunės vairuotojai o kaip tik senės. Visi naujai ateinantys pagrinde ateina jau turintys 50 ar daugiau metų dirbę "furistais" ar reikalaujantys didesnės ištvermės ar fizinio darbo jau negalintys dirbti, nes jauni randa darbą daug geresnį ir atvira rinka užsienyje kur uždarbis ženkliai padoresnis.
                                  Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.14, 12:29.

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Ką ir kodėl keistumėte dabartinėse respublikinėse Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse?

                                    Dabartinės http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=396775
                                    Čia nieko keisti nereikia. Viskas čia gerai, tiesiog per daug prirašyta puslapių, užtektų trijų puslapių viskam surašyti (na gal penkių). O pirmoje eilėje aš vairuotojams išdalinčiau vienkartines pirštines, kad jie galėtų pasirūpinti VT priemonės švara galinėse stotelėje ir atidarinėti rampa su vežimėliais įvažiuoti, nes šiuo metu jų atidaryti negali, nes jiems nieks neduoda jokių pirštinių, o toje vietoje pastoviai yra nešvaru ir daug bakterijų, bacilų, mikrobų veisiasi, todėl be pirštinių ir specialaus instrumento rampos neatidarinėjo, neatidarinėja ir neatidarinės. Kaip tik reikia mažinti vairuotojams duodamų funkcijų kiekį, nes jie už kelias darbų funkcijas gauna atlyginimą tik už vairavimą už bilietų pardavimą priemokos nebeliko beveik. Vairuotojo darbas yra vairuoti. O Bilietų pardavimams grąžinčiau į kiekvieną autobusą konduktorių.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      ...Jei keleivis nepasižymi ar įlipa pro ne priekį, pranešama dispečeriui apie vėlavimą, uždaromos durys, užgesinamas variklis, kviečiama ir laukiama saugos tarnyba arba policija. Tai yra Vakarų praktika. O grasinti didžiausia atsakomybe, kai žmogus elementariai gali pamiršti dokumentą ar pan., būtų nehumaniška.
                                      Vakarų praktika šalyje su Rytų kultūra niekaip nepasiteisins. Jau dabar būna atvėjų, kad keleivis net esant keleivių kontrolei transporto priemonėje sėdi, šaukia, bet niekur iš TP neišeina. TP stovi 5-10 minučių. O čia kiek teks laiko vėluoti, kol atvyks saugos tarnyba arba policija? Ir kur garantijos, kad prasižengęs keleivis pamatęs policiją iškart išlips iš TP? Teisingai pasakė Aleksio, 2-3 kartai tokių vėlavimų ir dalis žmonių rinksis automobilius.


                                      Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Vakarų praktika šalyje su Rytų kultūra niekaip nepasiteisins. Jau dabar būna atvėjų, kad keleivis net esant keleivių kontrolei transporto priemonėje sėdi, šaukia, bet niekur iš TP neišeina. TP stovi 5-10 minučių. O čia kiek teks laiko vėluoti, kol atvyks saugos tarnyba arba policija? Ir kur garantijos, kad prasižengęs keleivis pamatęs policiją iškart išlips iš TP? Teisingai pasakė Aleksio, 2-3 kartai tokių vėlavimų ir dalis žmonių rinksis automobilius.


                                        Beje, norėčiau iškelti į viešumą dar vieną klausimą. Bent jau Vilniuje būna tokių atvejų, kad kontrolierius aiškina keleiviui, kad tas važiuoja be bilieto, o keleivis aiškina, kad šioje TP (arba šiandien, bet kitoje TP) jau tikrino savo bilietą ir e.bilieto sistema rodė, kad bilietas aktyvuotas. Keleivių kontrolė net nenori girdėti tokių argumentų ir reikalauja išlipti. Tačiau kodėl keleivių kontrolė draudžia šiam keleiviui prieiti prie komposterio ir jį paliesti visų akivaizdoje? Juk jeigu keleivis meluoja, visi iškart pamatys. Juk būna ir keleivių kontrolės įrangos gėdimas ar panašiai.
                                        bet gal būtų visai ir gerai kad dėl vieno ar kelių keleivių pradėtų vėluot autobusai po 10-15 minučių manau tada skubantys keleiviai tuos keleivius patys išmestų lauk

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          bet gal būtų visai ir gerai kad dėl vieno ar kelių keleivių pradėtų vėluot autobusai po 10-15 minučių manau tada skubantys keleiviai tuos keleivius patys išmestų lauk
                                          Nejaugi mes tokie laukiniai?
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X