Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    3 ir 4 maršrutai iš viso yra absurdiški. Tokio autobusų paleidimas sugriautų visą Laisvės prospekto VT sistemą ir būtų antiekologinis žingsnis - autobusas vietoj troleibuso. Taigi, iš karto matosi kokio lygio "egzpertai" darė studiją. Laisvės prospektas kaip tik puikiai pritaikytas troleibusams, juo didžiojoje prospekto dalyje važiuoja tik dviejų maršrutų troleibusai.
    3 ir 4 autobusų paleidimas reikštų troleibusų demontavimą visame Savanorių pr. nuo Lazdynų tilto iki galo. Reikštų 16 troleibuso panaikinimą su atitinkamu tinklo demontavimu Laisvės pr., Žemaitės ir Kauno g., taip pat ir 15 troleibuso panaikinimą. 4, 6, 11 troleibusai galbūt būtų nusukti į Lazdynus, taip paliekant KT Savanorių pr. ir Laisvės pr. iki Lazdynų. 12 ir 14 naikinami, nes važiuoja per Pylimo g., kuria važiuotų tik tramvajus. 1 ir 7 troleibusai būtų paleisti Švitrigailos ir Kauno g. į stotį. 5 troleibusas naikinamas, 10 irgi tikriausiai važiuotų ne Kalvarijų gatve... Vienu žodžiu, VT naikinimas, antiekologija ir milijardai vėjais. Tai visiškai nepaskatins keleivių naudojimosi VT, VT ir toliau liks regresuoti. Nes iš esmės tai, ką siūloma daryti yra analogija to, kas buvo daroma Vakaruose 50-70 metais naikinant tramvajus ir keičiant juos autobusais. Tik Vilniuje žadama naikinti troleibusus, keičiant juos autobusais. Pasekmės Vakaruose žinomos - automobilizmo plėtra.
    Matau tik vienintelį realų ir naudingą pasiūlymą studijoje - greitasis maršrutas Ukmergės g. iki centro.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.03.13, 10:13.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      3 ir 4 autobusų paleidimas reikštų troleibusų demontavimą visame Savanorių pr. nuo Lazdynų tilto iki galo. Reikštų 16 troleibuso panaikinimą su atitinkamu tinklo demontavimu Laisvės pr., Žemaitės ir Kauno g., taip pat ir 15 troleibuso panaikinimą. 4, 6, 11 troleibusai galbūt būtų nusukti į Lazdynus, taip paliekant KT Savanorių pr. ir Laisvės pr. iki Lazdynų. 12 ir 14 naikinami, nes važiuoja per Pylimo g., kuria važiuotų tik tramvajus. 1 ir 7 troleibusai būtų paleisti Švitrigailos ir Kauno g. į stotį. 5 troleibusas naikinamas, 10 irgi tikriausiai važiuotų ne Kalvarijų gatve... Vienu žodžiu, VT naikinimas, antiekologija ir milijardai vėjais. Tai visiškai nepaskatins keleivių naudojimosi VT, VT ir toliau liks regresuoti.
      Taip pat ir T2 panaikins.
      Panaikins T2, T5, T6, T14. Žiūrint į šias prognozes panaikins dar ir T18, T18A, T16, T15. T12, T1, T7 - pakeistos trasos. Vėlgi žiūrint į šias prognozes - pasikeis ir T11, T4, T12, T10. Liktų nepakitęs tik T19 (ir tai su klaustukų), T3 (bet ir jis yra turbūt nelogiškas, nes didelė trasa), T8, T9, T13, T17, T20 (manau būtų vietoje T5) ir T21.
      Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.13, 10:20.

      Comment


        Tai iš esmės nusistovėjusių troleibusų maršrutų, kurių dauguma formuoja VT skeletą, sulaužymas. Pakeičiant keturiais, iš kurių du būtų mažiau ekologiškos už troleibusus transporto priemonės - autobusai. Bet kokiu atveju, eilinis gatvinis tramvajus ir du autobusų maršrutai neturi jokių esminių privalumų prieš esamą VT, todėl nepagerins susisiekimo mieste.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Vienu žodžiu, VT naikinimas, antiekologija ir milijardai vėjais. Tai visiškai nepaskatins keleivių naudojimosi VT, VT ir toliau liks regresuoti. Nes iš esmės tai, ką siūloma daryti yra analogija to, kas buvo daroma Vakaruose 50-70 metais naikinant tramvajus ir keičiant juos autobusais. Tik Vilniuje žadama naikinti troleibusus, keičiant juos autobusais. Pasekmės Vakaruose žinomos - automobilizmo plėtra.
          Matau tik vienintelį realų ir naudingą pasiūlymą studijoje - greitasis maršrutas Ukmergės g. iki centro.
          Labai jau nuožmiai reaguoji o reikėtų konstruktyviau, kartu ir nebijoti pakeisti senus dalykus. Milijardas (ar kiek ten) tam tikra prasme per X laiko atsipirks tiek pagal tiesiogines pajamas, tiek ir "nematomą" naudą.
          Pirmiausiai reikėtų išsiaiškinti, kas turima galvoje sakant "greituosius autobusus". Efektas būtų geras, jei Laisvės pr. įrengiamos žaliojoje juostoje A juostos, peržiūrimas ir praretinamas stotelių išdėstymas (kad rečiau stotų, taigi greičiau važiuotų). Sutinku su tuo, kad gal ir troleibusų tinklo dalies panaikinimas būtų ne ypač protingas sprendimas tokiu atveju; bet tinklo modernizavimas irgi yra nemažos sąnaudos, jei norime uždėti žodelį "greitieji". Nebent čia tais "greitieji autobusai" galvoje turi kažkokią magiškesnę idėją...
          Beje dėl 4 maršruto, tai rekomenduočiau pasilikti prie T18 varianto, ypač jei būtų galimybė kada nors nuo skalvių st. perriedėti į fabijoniškių pusę. Kai bus vieningas bilietas, 3 ir 4 vienas kitą papildytų. O juos dubliuoti, tai nieko gero tame nematau...
          3 irgi pratęsčiau iki santariškių, bet visus 55 siųsčiau iš grigiškių ar iš kur, ir kur nors pribaigčiau ties karoliniškėmis (kur būtų galima persėst į "greitąjį 3"), o A75+A48 = santariškės-baltupio g.-ateities-stanevičiaus-paberžės-dūkštų-rygos-justiniškių ir iki pilaitės.

          Comment


            Niekas nesako, kad absoliučiai nieko keisti nereikia, pertvarkant VT. Reikia. Bet tai jokiu būdu neturi būti tokie pakeitimai, kokius siūlo studija, konkrečiai kas liečia greitųjų autobusų maršrutus. Ir iš viso atrodo, kad pagrindiniu tikslu tapo troleibusų, tų "lėtų", "trukdančių automobiliams" VT priemonių išstūmimas iš pagrindinių maršrutų. Na ne kitaip, nes jei daryti tai, ką siūlo studija, iš esmės reikia naikinti, trumpinti, perkelti į kitas gatves visus pagrindinius troleibusų maršrutus. O ką tai reiškia? papildomas investicijas, kurios kažin ar numatomos, nes pagrindinis dėmesys ir investicijos - tramvajui ir greitiesiems autobusams. Po velnių, koks gali būti greitojo autobuso Laisvės pr. privalumas prieš troleibusą? Kursavimo dažnis. Ir dabar jis siekia 4-5 min. (16 maršrutas). Norint galima padaryti ir 2-3.
            Tai, kas siūloma - tuo pačiu intervalu, nes autobusai talpumo atžvilgiu autobusai niekuo netalpesni, turės kursuoti neekologiški autobusai. Norint, kad autobusas važiuotų greičiau, reikia A juostų. Bet A juostomis ir troleibusai sėkmingai gali važiuoti greičiau. Belieka tik KT rekonstrukcija. O ji nėra tokia brangi kaip kalbama. Tuo labiau troleibusai užtikrina didesnę ekologiją, todėl tai būtina investicija. Net ir dabar vakarais kartais 16 taip palaksto Laisvės pr... O Savanorių pr. ir iki stoties vėlgi tos pačios investicijos į A juostą, kaip ir autobusų atveju + KT rekonstrukcija.
            Paskutinis taisė Al1; 2012.03.16, 20:44.

            Comment


              Beje, kas del pinigu, tai tik PPP su ES lesom
              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

              Comment


                DĖMĖSIO!
                Dėl tramvajaus statybos kelininkai prašo išvažiuotį iš Vilniaus,o jei nėra galimybės nevažiuotį viešoju transportų ir Kalvarijų,Pylimo gatvėmis.Beje,sankryžose per šias gatvės eismas bus uždraustas.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  DĖMĖSIO!
                  Dėl tramvajaus statybos kelininkai prašo išvažiuotį iš Vilniaus,o jei nėra galimybės nevažiuotį viešoju transportų ir Kalvarijų,Pylimo gatvėmis.Beje,sankryžose per šias gatvės eismas bus uždraustas.
                  kazkoks kliedesys . kam to reikia?
                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis
                    Ko reikia?
                    kliedet.
                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis
                      Ką kliedetĮ?
                      DĖMESIO!
                      Dėl tramvajaus statybos kelininkai prašo išvažiuotį iš Vilniaus,o jei nėra galimybės nevažiuotį viešoju transportų ir Kalvarijų,Pylimo gatvėmis.Beje,sankryžose per šias gatvės eismas bus uždraustas.
                      kas dar neaisku??
                      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                      Comment


                        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                        kas dar neaisku??
                        Manai,kad čia kledesys?Na gerai,pažiurėsi,kad mano žodžiai(bent dalinai)išsipildys.....

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Manai,kad čia kledesys?Na gerai,pažiurėsi,kad mano žodžiai(bent dalinai)išsipildys.....
                          kad bus problemu, tai ir arkliui aisku... bet tai del dievo. ne tokiu..
                          remontavo dariaus-gireno gelezinkelio viaduka ir eisiskiu plenta vienu metu. nu ir ka - nenumirem.
                          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                          Comment


                            Parašė yessuz Rodyti pranešimą
                            kad bus problemu, tai ir arkliui aisku... bet tai del dievo. ne tokiu..
                            remontavo dariaus-gireno gelezinkelio viaduka ir eisiskiu plenta vienu metu. nu ir ka - nenumirem.
                            Bet po tų rekonstrukcijų padėtis tik pagėrėjo.O po tramvajaus statybos padėtis tik pablogės.Dabar supranti?Kas dar neaišku?

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Bet po tų rekonstrukcijų padėtis tik pagėrėjo.O po tramvajaus statybos padėtis tik pablogės.Dabar supranti?Kas dar neaišku?
                              oo. tu au turi tyrimus kad pabloges? as tai manau kad pageres.

                              kas teisus?
                              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                              Comment


                                Taip,turiu tyrimus.Juos turi daugybė vilniečių.Kas teisus?

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  DĖMĖSIO!
                                  Dėl tramvajaus statybos kelininkai prašo išvažiuotį iš Vilniaus,o jei nėra galimybės nevažiuotį viešoju transportų ir Kalvarijų,Pylimo gatvėmis.Beje,sankryžose per šias gatvės eismas bus uždraustas.
                                  Gal baik savo isterijas čia...
                                  Pylimo gatvė nėra svarbi arterija privačioms transporto priemonėms. O Kalvarijų gatvė ir taip jau 20 metų prašosi rekonstrukcijos. Tramvajaus linijos įrengimas - jos paskutinis šansas. Nes kitaip ta Vilniaus "maskačka" dar 20 metų bus kaip skylė Vilniaus centro smokinge.

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Gal baik savo isterijas čia...
                                    Pylimo gatvė nėra svarbi arterija privačioms transporto priemonėms. O Kalvarijų gatvė ir taip jau 20 metų prašosi rekonstrukcijos. Tramvajaus linijos įrengimas - jos paskutinis šansas. Nes kitaip ta Vilniaus "maskačka" dar 20 metų bus kaip skylė Vilniaus centro smokinge.
                                    Paskaityk mano citatą iki galo:juk parašiau kad nevažiuotumetė viešoju transportų.Pylimo gatvėje jo pilna.Pagal tavo(jūsų)kai kurios pranešimus galima suprasti,kad norite sunaikinti troleibusus.Tamsta nori dar praskolintį miestą ir netaupyti finansų.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Paskaityk mano citatą iki galo:juk parašiau kad nevažiuotumetė viešoju transportų.Pylimo gatvėje jo pilna.Pagal tavo(jūsų)kai kurios pranešimus galima suprasti,kad norite sunaikinti troleibusus.Tamsta nori dar praskolintį miestą ir netaupyti finansų.
                                      Aš nenoriu gyventi smirdančių bomžų ir frustruotų rėksnių visuomenėje.
                                      Tik tiek.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Pagal kurį variantą ir kur ji eis toliau? Nes straipsnyje linija Perkūnkiemis-Stotis pažymėta kaip alternatyvus 1-osios linijos variantas.

                                        Kiek suprantu, 1-moji linija Santariškės-Stotis galutinai patvirtinta?
                                        Kaip ir rašyta straipsnyje. Tai būtu ne alternatyva, o kita atšaka važiuojant nuo stoties. Eitu Ukmergės g. -> Konstitucijos pr. arba Žalgirio g. -> veliau ta pačia trasa kaip ir pirmoji linija iki stoties.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Kaip ir rašyta straipsnyje. Tai būtu ne alternatyva, o kita atšaka važiuojant nuo stoties. Eitu Ukmergės g. -> Konstitucijos pr. arba Žalgirio g. -> veliau ta pačia trasa kaip ir pirmoji linija iki stoties.
                                          Kokia tuomet prasmė?
                                          Suprasčiau, jei būtų iki Žirmūnų-Saulėtekio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X