Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuostabusis "stalčiaus projektas".

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Toks platus Konstitucijos prospektas yra viena didžiausių Vilniaus NMC blogybių, nes daro visas apylinkes nejaukias. Reiktų svarstyti jį siaurinti ir visą aplinką humanizuoti.

      Reiktų mažinti poreikį iš/į centrą važiuoti automobiliu, o tam reiktų vystyti viešąjį transportą. Atėmus porą juostų viduryje būtų galima paleisti greitąjį tramvajų iki pat Pilaitės.
      Humanizuoti aplinką ten reikėjo jau prieš 10 metų. Medžių alėja prospekto viduryje ir greitieji tramvajai joje. Bet kaip visada atsirado bepročių-ufonautų, kurie sugriovė "Systra" projektą. Dabar tai toks autostrados gabalas vidury miesto...

      Click image for larger version

Name:	5c9848187caea55331ac023d66f538fe.jpg?itok=AIa8Tvwb.jpg
Views:	472
Size:	129,7 kB
ID:	1841560

      Comment


        Tramvajus Vilniui yra per daug drąsu.

        Comment


          Pamiršo vizoalijoje nupiešti laidus virš gatvių , be jų tramvajus nevažiuos.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tramvajus Vilniui yra per daug drąsu.
            Reikia tikėtis, jog bent kelių dešimtmečių perspektyvoje miestas įgaus daugiau drąsos ir pasiryš rimtesniems sprendimams gerinant VT kokybę. Tokiose atkarpose kaip Konstitucijos prospektas-Pilaitė, Ukmergės gatvėje ar tame pačiame Laisvės prospekte tramvajus iš esmės neapsunkintų automobilininkų gyvenimo, leistų pagelbėti perkrautiems autobusams ir duotų naujos gyvybės nejaukiems greitkeliams miesto teritorijoje.

            Comment


              Parašė Etransport Rodyti pranešimą
              Pamiršo vizoalijoje nupiešti laidus virš gatvių , be jų tramvajus nevažiuos.
              Yra ir tokiu variantu kaip tramvajus neturi laidu virsuje, o elektros konktaktas yra ant zemes, tarp begiu. Tokio tipo tramvajai yra populiarus Prancuzijoje.
              https://www.youtube.com/watch?v=wpeB_Qo4WQk (1:00).

              Comment


                Tai jau praeities technologija. Jei atkarpa neilga, tai šiais laikais pilnai galima daryti su akumuliatoriais. Kontaktas ant žemės neaišku kaip eksploatuotųsi pas mus, kur žiemą ir sninga, ir lyja, ir šąla. Kol kas visi tie kontaktai ant žemės naudojami tik ten, kur praktiškai nebūna sniego ir šalčiai žiemą būna tik kelias diena po minus 2-3...

                Comment


                  Greitojo tramvajaus jungtis Pilaitė-Centras tuos rajonus padarytų tikra miesto dalimi su labai gera plėtros perspektyva. Tik problema ta, kad VMS tiek investicijų nepatemps, o NT verslui ir taip gerai perka butus/namus laukuose.

                  Comment


                    Blogai ir tai, kad galimos tramvajaus ar kito rapid transport tipo trasos neplanuojamos, nerezervuojamos, užstatomos, Jau nekalbu apie kažkokius drąsesnius sprendimus, kaip pvz. teritorijų konvertavimas su nauju susisiekimo tinklu. Kai kur dar turime kone idealių vietų, kaip Laisvės, Pilaitės pr. - Narbuto g. ateityje gal ir Šiaurinė g.
                    Paskutinis taisė Sula; 2020.11.24, 11:24.

                    Comment


                      Naujajame BP NVTR trasos yra planuojamos, todėl nusišnekėti nereikėtų. O teritorijų kažkaip rezervuoti prasmės nelabai yra, kol neaišku, kokia ta rūšis galėtų būti - juk akivaizdu, kad koks nors metro užims daug daugiau vietos negu BRT.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Naujajame BP NVTR trasos yra planuojamos, todėl nusišnekėti nereikėtų. O teritorijų kažkaip rezervuoti prasmės nelabai yra, kol neaišku, kokia ta rūšis galėtų būti - juk akivaizdu, kad koks nors metro užims daug daugiau vietos negu BRT.
                        Yra trasos, bet įtariu, kad tai valdiškai, dėl "varnelės".
                        https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf
                        Nes, kaip reisingai sakot, metro (ar kažkas kombinuoto kaip metrotramvajus) į tai nelabai įsipaišytų.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Naujajame BP NVTR trasos yra planuojamos, todėl nusišnekėti nereikėtų. O teritorijų kažkaip rezervuoti prasmės nelabai yra, kol neaišku, kokia ta rūšis galėtų būti - juk akivaizdu, kad koks nors metro užims daug daugiau vietos negu BRT.
                          Metro nieko neužims, nes po žeme. O antžeminiam VT, nesvarbu, tramvajus tai ar A juostos autobusams ir troleibusams, turi būti rezervuota vietos.
                          Paskutinis taisė Al1; 2020.11.24, 12:48.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Blogai ir tai, kad galimos tramvajaus ar kito rapid transport tipo trasos neplanuojamos, nerezervuojamos, užstatomos, Jau nekalbu apie kažkokius drąsesnius sprendimus, kaip pvz. teritorijų konvertavimas su nauju susisiekimo tinklu. Kai kur dar turime kone idealių vietų, kaip Laisvės, Pilaitės pr. - Narbuto g. ateityje gal ir Šiaurinė g.
                            Šiaurinė g. ne, nes jos PP gyvam susitikime, Pakalnis minėjo, jog BRT vietos šioje gatvėje nėra. Mašinų juostų skaičius svarbiau.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Šiaurinė g. ne, nes jos PP gyvam susitikime, Pakalnis minėjo, jog BRT vietos šioje gatvėje nėra. Mašinų juostų skaičius svarbiau.
                              Gaila. Čia ir pastebimas bendras požiūris. Dėl ko aš čia šiek tiek bangeles keliu,
                              Kita vertus, jo dar ir nėra, bet gerai būtų numatyti ir rezervuoti ateičiai. Kad ir į N.Vilnią, pvz.

                              Comment


                                Na aš irgi nebūčiau ypatingai prieš naują transporto rūšį (idealiausiai - tramvajus, centre važiuojantis po žeme), bet turint omeny, kad padarius A juostas didesnėje gatvių dalyje, nemažai problemų išsispręstų, nemanau, kad tramvajus ar dar kažkas yra reikalingi - tai ypač turėtų išryškėti rekonstravus T. Narbuto, Kalvarijų gatves padarant jose A juostas.
                                Be to, bent jau mane kiek trikdo tas terminas BRT - neaišku, ką Vilniaus kontekste tai reiškia. Nenustebčiau, jeigu atskirta A juosta Ukmergės gatvėje būtų maksimumas, na gal dar VT šviesoforų įteisinimas, kita vertus, bent tiek jau būtų gerai.

                                Comment


                                  Svarbu yra G maršrutai ir ateityje bus galima kažką bandyti iš jų lipdyti link bėginio transporto.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Svarbu yra G maršrutai ir ateityje bus galima kažką bandyti iš jų lipdyti link bėginio transporto.
                                    Bet ta ir esmė, kad sutvarkius G maršrutus iki pilnaverčio BRT, kam ratus keisti į bėgius, kurie brangesni? Tik kad tramvajus gali daugiau vagonų tempti, bet nepanašu, kad Vilniui to reiktų. Dabar važinėja 18 m autobusai ir viskas ok, net neišnaudota 25 m autobusų galimybė. Žodžiu, esant pilnaverčiams greitiesiems autobusams su savo juostom, kam tramvajus?

                                    Comment


                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą

                                      Bet ta ir esmė, kad sutvarkius G maršrutus iki pilnaverčio BRT, kam ratus keisti į bėgius, kurie brangesni? Tik kad tramvajus gali daugiau vagonų tempti, bet nepanašu, kad Vilniui to reiktų. Dabar važinėja 18 m autobusai ir viskas ok, net neišnaudota 25 m autobusų galimybė. Žodžiu, esant pilnaverčiams greitiesiems autobusams su savo juostom, kam tramvajus?
                                      Na tikrai ne viskas ok su 18m autobusais, tačiau kaip paminėjote, 25 metrų ilgio autobusų/troleibusų galimybė visiškai nėra išnaudojama, netgi neima tokių bandymams (o galėtų, pavyzdžiui, pasiimti autobusą iš Kauno, arba kaip tik dabar Soliaris davė Bratislavai 24m troleibusą bandymams). Be to, sutvarkius stoteles pagrindiniuose maršrutuose (bilietų automatai, kai kur - klientų aptarnavimo centrai, apšvietimas, galų gale neišklypusios plytelės), padarius jau minėtus VT šviesoforus, galėtume turėti ir ganėtinai padorią VT sistemą be bėginio transporto.
                                      Galų gale, reikėtų šiek tiek pergalvoti ir G maršrutų sistemą - galbūt labiau apsimokėtų juos pervardinti stuburiniais/magistraliniais maršrutais (pvz., Berlyno sistema Metronetz, Maskvos Magistral' ir kiti), nes dabar kai kurie praleidžia ganėtinai populiarias stoteles; kita vertus, yra pora stotelių, kur stoti nebūtina.
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.11.24, 18:48.

                                      Comment


                                        G maršrutai niekada nebus BRT, nes jie visi praeina pro centrinę miesto dalį, kur jokiam BRT nėra vietos. BRT nereikalingas iš esmės. Galima ir reikia kai kur padaryti pilnai atskirtą nuo kito eismo VT gatvės dalį à la BRT, kuria važiuotų visas VT, kuris važiuoja ta gatvės dalimi.

                                        Comment


                                          Esmė yra ne viešojo transporto ilgume, o atskirtume nuo automobilių eismo. Viešasis transportas turi turėti galimybę ne stovėti, bet važiuoti net jei gatves ir yra užkimšę automobiliai. Ir A juostos nėra tai, nes: jos nėra atskirtos ir gudručiai vis tiek sugeba jomis važiuoti; jomis daromi posūkiai į dešinę dėl ko susidaro eilės net ir jose ir viešasis transportas nepravažiuoja; šviesoforai neteikia prioriteto viešajam transportui.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X