Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Planą turėjo, deja, neįgyvendintą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Prieš daugiau nei 100 metų ir Vilnius turėjo tramvajų.
Comment
-
Tuo tarpu provincijos miestai tokie kaip Žitomiras, Vinica ir kiti turėjo jau elektrinį tramvajų... Netgi Liepoja turėjo ir vis dar turi.Parašė Sula Rodyti pranešimąTen jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.
- 1 patinka
Comment
-
Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įgyvendintą, turėjo net 3 linijas.
Comment
-
Tai ir kitų miestų tuo metu tramvajai buvo traukiami arklių, būtų ir Vilniuje elektrifikavę, bet tam projektui skirtus pinigus pavogė Pilsudskis.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.06, 08:09.
- 1 patinka
Comment
-
Kitur elektrifikacija buvo daroma jau kokiais 1895-1905, o Vilnius iki Pirmojo pasaulinio taip ir "nesuspėjo". O paskui iš viso išardė, nes autobusai atseit pigiau. Su Klaipėda taip pat gavosi grynai ubagiškas variantas. Kaunas tarpukaryje irgi turėjo galimybę elektrifikuoti tiek konkę, tiek ir siaurąjį geležinkelį, bet pasirinko ubagiška variantą.
- 1 patinka
Comment
-
Toks platus Konstitucijos prospektas yra viena didžiausių Vilniaus NMC blogybių, nes daro visas apylinkes nejaukias. Reiktų svarstyti jį siaurinti ir visą aplinką humanizuoti.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
O kuom tai blogiau nei Vilniaus Konstitucijos prospekto pakilimo takas???
Reiktų mažinti poreikį iš/į centrą važiuoti automobiliu, o tam reiktų vystyti viešąjį transportą. Atėmus porą juostų viduryje būtų galima paleisti greitąjį tramvajų iki pat Pilaitės.Parašė RomasVis sugrįžta diskusija apie "per platų" Konstitucijos propektą.
Kai raginanama siaurinti Konstitucijos prospektą, paprastai apeinamas klausimas - ar pastačius naujus biurų pastatus buvusi dviejų juostų gatvė susitvarkytu su išaugusiu srautu. Jei nebūtų praplatintas Konstitucijos prospektas tai vargu ar būtų atsiradęs NMC.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Tramvajų?? Jo nebus jau, matyt, niekada.Parašė index Rodyti pranešimą
Reiktų mažinti poreikį iš/į centrą važiuoti automobiliu, o tam reiktų vystyti viešąjį transportą. Atėmus porą juostų viduryje būtų galima paleisti greitąjį tramvajų iki pat Pilaitės.
Comment
-
Kodėl nebus? Sakyčiau nebus metro, o tramvajus kaip tik logiškas ir racionalus sekantis VT gerinimo lygmuo. Nebent VT nebebus prioritetas ir miestas pradės investuoti tik į viadukus ir parkingus, nors tendencijos dabar atvirkštinės.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tramvajų?? Jo nebus jau, matyt, niekada.
- 1 patinka
Comment
-
Tai kad pereidinėti į sekantį lygmenį, reiktų pirmiau išnaudoti pilnai jau turimą. Vietoje to renkamasi piarintis su batareikinėm bei dujinėm mikruškėm.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl nebus? Sakyčiau nebus metro, o tramvajus kaip tik logiškas ir racionalus sekantis VT gerinimo lygmuo. Nebent VT nebebus prioritetas ir miestas pradės investuoti tik į viadukus ir parkingus, nors tendencijos dabar atvirkštinės.
Comment
-
To šiek tiek irgi reikia. Turi dar ir pasikeisti viešojo transporto įvaizdis. Kad automobilistai persėstų į jį viešasis transportas iš varguolių ir pensininkų transporto turi tapti cool transporto rūšimi.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kad pereidinėti į sekantį lygmenį, reiktų pirmiau išnaudoti pilnai jau turimą. Vietoje to renkamasi piarintis su batareikinėm bei dujinėm mikruškėm.
O tam visokie elektriniai autobusai tinka, iškart kiečiau ir moderniau už dyzelinį volkswageną.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Problema ta, kad asmeninių auto parkas dar greičiau elektrifikuojasi nei VT, o iš naujo VW ID3, kuriuo gali važinėti A juostomis, nemokamai parkuotis senamiestyje ir kelionė kainuoja pigiau nei VT bilietas, dar sunkiau persodinti į VT net nei iš visokių prabangių dyzelinių visureigių.Parašė index Rodyti pranešimą
To šiek tiek irgi reikia. Turi dar ir pasikeisti viešojo transporto įvaizdis. Kad automobilistai persėstų į jį viešasis transportas iš varguolių ir pensininkų transporto turi tapti cool transporto rūšimi.
O tam visokie elektriniai autobusai tinka, iškart kiečiau ir moderniau už dyzelinį volkswageną.
- 2 patinka
Comment
-
O kai ims nukabinėti jau esamus laidus, pagal savo planą, tai elektrifikavimasis taps netgi minusiniu. Aišku cool'o gerbėjams dėl akių užpirks keletą batareikinių. Tuo tarpu realusis VT prioritetas - greitas ir patogus transportas, taip ir nebus įgyvendintas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Problema ta, kad asmeninių auto parkas dar greičiau elektrifikuojasi nei VT, o iš naujo VW ID3, kuriuo gali važinėti A juostomis, nemokamai parkuotis senamiestyje ir kelionė kainuoja pigiau nei VT bilietas, dar sunkiau persodinti į VT net nei iš visokių prabangių dyzelinių visureigių.
Comment
-
Tai, kad niekas realiai neplanuoja tų troleibusų naikinti. Čia tik dešimtmečius besitęsianti paranoja.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O kai ims nukabinėti jau esamus laidus, pagal savo planą, tai elektrifikavimasis taps netgi minusiniu. Aišku cool'o gerbėjams dėl akių užpirks keletą batareikinių. Tuo tarpu realusis VT prioritetas - greitas ir patogus transportas, taip ir nebus įgyvendintas.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Metro, apskritai beveik utopija. O dėl tramvajaus sprendžiu pagal numatomas tendencijas (beje, tikras BRT, ko gero, irgi nešviečia), t.y. "taupaus" VT atsilikimo, vaizduojant "tvarumą" ir "judumą". Tiesiog, daugiau vaikščiosime, važiuosime dviračiais ir elektromobilias, t.s. savo sąskaita.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl nebus? Sakyčiau nebus metro, o tramvajus kaip tik logiškas ir racionalus sekantis VT gerinimo lygmuo. Nebent VT nebebus prioritetas ir miestas pradės investuoti tik į viadukus ir parkingus, nors tendencijos dabar atvirkštinės.
Comment
-
Nu nežinau ar paranoja, bet tokie dokai išlenda:Parašė index Rodyti pranešimą
Tai, kad niekas realiai neplanuoja tų troleibusų naikinti. Čia tik dešimtmečius besitęsianti paranoja.
Comment
-
Tai, kaip suprantu, tiesiog svarsto tokį scenarijų. Jei apsvarstys ir pamatys, kad neverta - greičiausiai to nedarys.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu nežinau ar paranoja, bet tokie dokai išlenda:Post in English - fight censorship!
Comment
-
Paranoja iškart išsisklaidė...Parašė index Rodyti pranešimą
Tai, kaip suprantu, tiesiog svarsto tokį scenarijų. Jei apsvarstys ir pamatys, kad neverta - greičiausiai to nedarys.
Comment
Comment