Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Ten jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.
    Prieš daugiau nei 100 metų ir Vilnius turėjo tramvajų.

    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Prieš daugiau nei 100 metų ir Vilnius turėjo tramvajų.
      Planą turėjo, deja, neįgyvendintą.

      Comment


        Tramvajus Vilniuje buvo pries 100 metu, tik tuo momentu jis arkliu buvo traukiamas - jeigu teisingai prisimenu. Vilniaus tramvajaus begius dar gali pamatyti Tramvaju gatveje.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Ten jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.
          Tuo tarpu provincijos miestai tokie kaip Žitomiras, Vinica ir kiti turėjo jau elektrinį tramvajų... Netgi Liepoja turėjo ir vis dar turi.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Planą turėjo, deja, neįgyvendintą.
            Įgyvendintą, turėjo net 3 linijas.

            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Įgyvendintą, turėjo net 3 linijas.
              Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.
                Tai ir kitų miestų tuo metu tramvajai buvo traukiami arklių, būtų ir Vilniuje elektrifikavę, bet tam projektui skirtus pinigus pavogė Pilsudskis.
                Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.06, 08:09.
                Flickr

                Comment


                  Kitur elektrifikacija buvo daroma jau kokiais 1895-1905, o Vilnius iki Pirmojo pasaulinio taip ir "nesuspėjo". O paskui iš viso išardė, nes autobusai atseit pigiau. Su Klaipėda taip pat gavosi grynai ubagiškas variantas. Kaunas tarpukaryje irgi turėjo galimybę elektrifikuoti tiek konkę, tiek ir siaurąjį geležinkelį, bet pasirinko ubagiška variantą.

                  Comment


                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                    O kuom tai blogiau nei Vilniaus Konstitucijos prospekto pakilimo takas???
                    Toks platus Konstitucijos prospektas yra viena didžiausių Vilniaus NMC blogybių, nes daro visas apylinkes nejaukias. Reiktų svarstyti jį siaurinti ir visą aplinką humanizuoti.

                    Parašė Romas
                    Vis sugrįžta diskusija apie "per platų" Konstitucijos propektą.
                    Kai raginanama siaurinti Konstitucijos prospektą, paprastai apeinamas klausimas - ar pastačius naujus biurų pastatus buvusi dviejų juostų gatvė susitvarkytu su išaugusiu srautu. Jei nebūtų praplatintas Konstitucijos prospektas tai vargu ar būtų atsiradęs NMC.
                    Reiktų mažinti poreikį iš/į centrą važiuoti automobiliu, o tam reiktų vystyti viešąjį transportą. Atėmus porą juostų viduryje būtų galima paleisti greitąjį tramvajų iki pat Pilaitės.

                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Reiktų mažinti poreikį iš/į centrą važiuoti automobiliu, o tam reiktų vystyti viešąjį transportą. Atėmus porą juostų viduryje būtų galima paleisti greitąjį tramvajų iki pat Pilaitės.
                      Tramvajų?? Jo nebus jau, matyt, niekada.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tramvajų?? Jo nebus jau, matyt, niekada.
                        Kodėl nebus? Sakyčiau nebus metro, o tramvajus kaip tik logiškas ir racionalus sekantis VT gerinimo lygmuo. Nebent VT nebebus prioritetas ir miestas pradės investuoti tik į viadukus ir parkingus, nors tendencijos dabar atvirkštinės.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Kodėl nebus? Sakyčiau nebus metro, o tramvajus kaip tik logiškas ir racionalus sekantis VT gerinimo lygmuo. Nebent VT nebebus prioritetas ir miestas pradės investuoti tik į viadukus ir parkingus, nors tendencijos dabar atvirkštinės.
                          Tai kad pereidinėti į sekantį lygmenį, reiktų pirmiau išnaudoti pilnai jau turimą. Vietoje to renkamasi piarintis su batareikinėm bei dujinėm mikruškėm.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Tai kad pereidinėti į sekantį lygmenį, reiktų pirmiau išnaudoti pilnai jau turimą. Vietoje to renkamasi piarintis su batareikinėm bei dujinėm mikruškėm.
                            To šiek tiek irgi reikia. Turi dar ir pasikeisti viešojo transporto įvaizdis. Kad automobilistai persėstų į jį viešasis transportas iš varguolių ir pensininkų transporto turi tapti cool transporto rūšimi.

                            O tam visokie elektriniai autobusai tinka, iškart kiečiau ir moderniau už dyzelinį volkswageną.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              To šiek tiek irgi reikia. Turi dar ir pasikeisti viešojo transporto įvaizdis. Kad automobilistai persėstų į jį viešasis transportas iš varguolių ir pensininkų transporto turi tapti cool transporto rūšimi.

                              O tam visokie elektriniai autobusai tinka, iškart kiečiau ir moderniau už dyzelinį volkswageną.
                              Problema ta, kad asmeninių auto parkas dar greičiau elektrifikuojasi nei VT, o iš naujo VW ID3, kuriuo gali važinėti A juostomis, nemokamai parkuotis senamiestyje ir kelionė kainuoja pigiau nei VT bilietas, dar sunkiau persodinti į VT net nei iš visokių prabangių dyzelinių visureigių.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Problema ta, kad asmeninių auto parkas dar greičiau elektrifikuojasi nei VT, o iš naujo VW ID3, kuriuo gali važinėti A juostomis, nemokamai parkuotis senamiestyje ir kelionė kainuoja pigiau nei VT bilietas, dar sunkiau persodinti į VT net nei iš visokių prabangių dyzelinių visureigių.
                                O kai ims nukabinėti jau esamus laidus, pagal savo planą, tai elektrifikavimasis taps netgi minusiniu. Aišku cool'o gerbėjams dėl akių užpirks keletą batareikinių. Tuo tarpu realusis VT prioritetas - greitas ir patogus transportas, taip ir nebus įgyvendintas.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  O kai ims nukabinėti jau esamus laidus, pagal savo planą, tai elektrifikavimasis taps netgi minusiniu. Aišku cool'o gerbėjams dėl akių užpirks keletą batareikinių. Tuo tarpu realusis VT prioritetas - greitas ir patogus transportas, taip ir nebus įgyvendintas.
                                  Tai, kad niekas realiai neplanuoja tų troleibusų naikinti. Čia tik dešimtmečius besitęsianti paranoja.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Kodėl nebus? Sakyčiau nebus metro, o tramvajus kaip tik logiškas ir racionalus sekantis VT gerinimo lygmuo. Nebent VT nebebus prioritetas ir miestas pradės investuoti tik į viadukus ir parkingus, nors tendencijos dabar atvirkštinės.
                                    Metro, apskritai beveik utopija. O dėl tramvajaus sprendžiu pagal numatomas tendencijas (beje, tikras BRT, ko gero, irgi nešviečia), t.y. "taupaus" VT atsilikimo, vaizduojant "tvarumą" ir "judumą". Tiesiog, daugiau vaikščiosime, važiuosime dviračiais ir elektromobilias, t.s. savo sąskaita.

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Tai, kad niekas realiai neplanuoja tų troleibusų naikinti. Čia tik dešimtmečius besitęsianti paranoja.
                                      Nu nežinau ar paranoja, bet tokie dokai išlenda:

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Nu nežinau ar paranoja, bet tokie dokai išlenda:
                                        Tai, kaip suprantu, tiesiog svarsto tokį scenarijų. Jei apsvarstys ir pamatys, kad neverta - greičiausiai to nedarys.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą

                                          Tai, kaip suprantu, tiesiog svarsto tokį scenarijų. Jei apsvarstys ir pamatys, kad neverta - greičiausiai to nedarys.
                                          Paranoja iškart išsisklaidė...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X