Išvis kartais atrodo, kad Benkunskas kalbėdamas apie tramvajų galvoja, kad kiekvienoje miesto gatvėje reiktų jį paleisti. Kai realybėje Vilnius užtektų 3-4 linijų kurios eitų atskirtos nuo viso kito srauto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Pabandysiu šiek tiek padėti susiorientuoti dėl tinklo dydžio.
Ant Vilniaus žemėlapio - Poznanės (Vilniaus dydžio miesto) tramvajų tinklas (apie 75 km, 18 maršrutų). Miestas kiek tankesnis, tad ir atstumai truputį mažesni.
Punktyras - planuojami projektai. Tamsiai raudonos linijos - greitasis tramvajus (10,5 km), visiškai atskirtas nuo kito eismo tranšėjomis ir estakada, važiuojantis iki 70 km/val. greičiu.
Tinklas perveža apie 150 mln. keleivių per metus - maždaug tiek, kiek visi Vilniaus autobusai ir troleibusai kartu sudėjus (paskutiniai duomenys, kuriuos esu matęs, rodė apie 150-160 mln. Vilniuje).

O čia Antverpenas, irgi panašaus dydžio miestas - 85 km. Šiuo atveju tamsiai raudonos linijos - tai požeminės "premetro" atkarpos po miesto centru ir jo apylinkėmis (10 km + 1,5 km statoma; keisti į metro nebeplanuojama). Tinklas perveža virš 130 mln. keleivių per metus - tiesa, čia 2015 m. duomenys, tad realūs skaičiai dabar tikrai didesni.

Tad dėl 3-4 linijų sutikčiau bent pradžiai. Tačiau turėtume statyti arčiau 80 km ir galimai kasti (cut-and-cover metodu) tunelius po centru.
Miesto bėginio transporto projektus ES be problemų finansuoja iki 85%, po to eksploatavimas yra pigesnis nei autobusų. Na bet nespėsi per 4 metus iš to užsidirbti PR taškų.
- 31 patinka
Comment
-
Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
- 7 patinka
Comment
-
Man atrodo, ne taip veikia didelės dalies vadylų motyvacija. Esmė ne tai, ar sumažės ar nesumažės juostų. Net jei padaugėtų juostų, jie rastų gerų "argumentų" prieš tramvajų ar apskritai bet kokias investicijas į VT ar bet kokias kitas mobilumo rūšis ar infrastruktūrą. Vadylų prieš VT ir kitas transporto rūšis nukreiptos motyvacijos esmė yra, kad nebūtų gerinamos sąlygos kitiems t.y. jei užkietėjęs vadyla sėdi kamščiuose ir švaisto laiką, tikslas yra, kad ir visi kiti tai darytų t.y. neturėtų kažkokio kito pasirinkimo. "Nei pats ėda, nei kitam duoda" principas, kuris giminingas buko pavydo, keršto ir pagiežos emocijoms. Ne visi vaYrotojei yra tokie, bet tai yra gana ženkli ir tikrai garsiausiai rėkianti dalis.Parašė neoplan Rodyti pranešimąPilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
- 12 patinka
Comment
-
Ir dar ES apmoka 85%.Parašė neoplan Rodyti pranešimąPilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
Comment
-
Automobilių fanatikai palaidotų bet ką, kas pradėtų rimtesnį VT projektą pirma nepabaigę ypatingai reikšmingos gatvės X, kurią pabaigus išsispręs visos miesto problemos ir kamščių daugiau nebebus. Na kaip buvo su Tūkstantmečio gatve, tada Vakariniu aplinkkeliu ir kt. Dabar gatvė X yra Šiaurinė gatvė, po to bus Mykolo Lietuvio gatvė po to dar kuri nors. Gatvė X, kurią reikia skubiai tiesti ir tik po jos nutiesimo tiesti tramvajaus linijas, jų galvose visada bus, tai yra aksioma nuo kurios galima pradėti tokias diskusijas.Parašė neoplan Rodyti pranešimąPilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
- 9 patinka
Comment
-
Nuotraukoje iš Vilniaus matosi apie 90 lengvųjų automobilių.
Mašinose piko metu dažniausiai būna po 1 žmogų.
Sakykime vidurkis 1,3 žmogaus per mašiną ir manau kad čia labai užapvalinom į viršų.
90 * 1,3 = apie 120.
Visus šituos žmonės sudėjus į tą tramvajų iš Lundo, tramvajus vis tiek būtų pustuštis.

- 22 patinka
Comment
-
Prisimenate Kreivio kampaniją 2018 m.?Parašė VLR Rodyti pranešimąBenkunskas gal ir nežino skirtumo tarp tramvajaus ir troleibuso, bet, spėčiau, galėtų išsamiai papasakoti su kuo geriau driftinti: kregžde ar betmenu ir šiaip pasireikšti panašiomis temomis.
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/15min-studijoje-kandidatas-i-vilniaus-merus-dainius-kreivys-56-1035400
„Be to, jeigu pažiūrėsime į modernius Europos miestas, tai pamatysime, kad kiekvienas miestas bent su 0,5 mln. gyventojų turi tramvajų. Vilnius irgi turėjo tramvajų iki 1940 m., sovietai jį išardė ir paskui paleido troleibusus, kurie važiuoja su visu srautu. Manau, kad Vilnius taip pat turi turėti tokį tramvajų“, – Artūro Zuoko ne vienerius metus kartotą mintį prisiminė D.Kreivys. Ir, atrodo, tai taps vienu iš jo rinkiminės agitacijos leitmotyvu – metro Vilniui, anot D.Kreivio, netinka, nes tiesiog miestas tam per mažas. Tačiau tramvajui net ir infrastruktūrą esą yra kur įrengti, tarkim, Pilaitės prospekte palikta plati skiriamoji juosta. Paklaustas, ar jo neįtikina mokslininkų parengta studija, kurioje teigiama, kad sostinei tinkamesnė greitųjų ir paprastųjų autobusų bei troleibusų sistema, D.Kreivys teigė, jog studiją reikėtų perdaryti iš naujo.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual..._medium=copied
Kadangi ta idėja nieko neužkabino, tada buvo pereita prie atakų Šimašiui dėl nacionalinio stadiono. Tai toks ir mąstymas apie kažkokius rimtesnius projektus - iš pradžių išbando kaip komunikacijos priemonę, jei nepavyksta, pamiršta.
- 5 patinka
Comment
-
Pilaitės - Narbuto - Laisvės pr sankryžoje pagrindiniu padarius ne Laisvės pr. nuovažas, manau situacija pasikeistų į gerą.Parašė neoplan Rodyti pranešimąPilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
Comment
-
Su 4G problema, kad jis visa laika pergrūstas ir žmonės į autobusus netelpa piko metu.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pilaitės - Narbuto - Laisvės pr sankryžoje pagrindiniu padarius ne Laisvės pr. nuovažas, manau situacija pasikeistų į gerą.
Comment
-
Neteisingas argumentas. Tai, kad visos šitos mašinos yra toje pačioje konkrečioje vietoje su VT, dar nereiškia, kad visi jie važiuoja tuo pačiu maršrutu kaip ir VT. Gal kokia nedidelė dalis ir važiuoja panašiu maršrutu, bet dauguma toje atkarpoje esančių mašinų yra atvažiavusios iš skirtingų vietų ir nuvažiuos į skirtingas vietas.Parašė DJ+ Rodyti pranešimąNuotraukoje iš Vilniaus matosi apie 90 lengvųjų automobilių.
Mašinose piko metu dažniausiai būna po 1 žmogų.
Sakykime vidurkis 1,3 žmogaus per mašiną ir manau kad čia labai užapvalinom į viršų.
90 * 1,3 = apie 120.
Visus šituos žmonės sudėjus į tą tramvajų iš Lundo, tramvajus vis tiek būtų pustuštis.


Didžiųjų ar reikšmingųjų pasaulio miestų VT yra geras, bet vis tiek eismas yra vienas didelis š
- 1 patinka
Comment
-
Argumentuoji prieš savo paties sugalvotą argumentą kurio neišsakė niekas apart tave patį.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Neteisingas argumentas. Tai, kad visos šitos mašinos yra toje pačioje konkrečioje vietoje su VT, dar nereiškia, kad visi jie važiuoja tuo pačiu maršrutu kaip ir VT. Gal kokia nedidelė dalis ir važiuoja panašiu maršrutu, bet dauguma toje atkarpoje esančių mašinų yra atvažiavusios iš skirtingų vietų ir nuvažiuos į skirtingas vietas.
Didžiųjų ar reikšmingųjų pasaulio miestų VT yra geras, bet vis tiek eismas yra vienas didelis š
Mano pagrindinė mintis buvo kad vienas vienintelis tramvajaus gali nurinkti labai daug automobilių.
Ne iš vienos ir tos pačios vietos, bet bendrai paėmus, jeigu juo naudojamasi, tramvajus nurenka labai daug automobilių.
Įvairiose gatvėse pasidaro tuščiau. O ant vienos tramvajaus linijos važinėja ne vienas tramvajus, ir jie visi kartu sudėjus nurenka labai didelį automobilių kiekį.
Ir gatvės pasidaro matomai tuštesnės.
Nežinau kokiuose konkrečiai miestuose su geru VT tavo nuomone eismas yra š. Reikėtu nepamiršti kad miestuose su geru VT, kamščiai dažnai mažesni nie Vilniuje o gyventojų tankumas daug kartų didesnis. Vilnius turi sąlyginai mažą tankumą. Jeigu jis turėtų tankumą kaip normalus didmiestis, tu rugsėjo pabaigoje išvažiavęs iš kokios Pilaitės greičiausiai vis dar būtum kamštyje...
- 5 patinka
Comment
-
Pagrindinis VT tikslas nėra sumažinti automobilių eismą.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Neteisingas argumentas. Tai, kad visos šitos mašinos yra toje pačioje konkrečioje vietoje su VT, dar nereiškia, kad visi jie važiuoja tuo pačiu maršrutu kaip ir VT. Gal kokia nedidelė dalis ir važiuoja panašiu maršrutu, bet dauguma toje atkarpoje esančių mašinų yra atvažiavusios iš skirtingų vietų ir nuvažiuos į skirtingas vietas.
Didžiųjų ar reikšmingųjų pasaulio miestų VT yra geras, bet vis tiek eismas yra vienas didelis š
Comment
-
Labiau gal argumentuoju į šitą paveiksliuką, kuris yra nesąmonė:Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Argumentuoji prieš savo paties sugalvotą argumentą kurio neišsakė niekas apart tave patį.
Mano pagrindinė mintis buvo kad vienas vienintelis tramvajaus gali nurinkti labai daug automobilių.
Ne iš vienos ir tos pačios vietos, bet bendrai paėmus, jeigu juo naudojamasi, tramvajus nurenka labai daug automobilių.
O nesąmonė jis yra todėl, kad parodo, lad vienas autobusas gali sumažinti visų mašinų kiekį iki nulio ir autobusas yra visų problemų sprendimas. Nesiginčyju, kad VT nuima mašinų kiekį, bet visi šitie žmonės tikrai nesusės į vieną autobusą, nebent po 2040-ų metų.Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Comment
-
Taigi čia rodomas vietos poreikis, o ne kad visi žmonės gali susėsti į kažkurią vieną transporto priemonę.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Labiau gal argumentuoju į šitą paveiksliuką, kuris yra nesąmonė:
O nesąmonė jis yra todėl, kad parodo, lad vienas autobusas gali sumažinti visų mašinų kiekį iki nulio ir autobusas yra visų problemų sprendimas. Nesiginčyju, kad VT nuima mašinų kiekį, bet visi šitie žmonės tikrai nesusės į vieną autobusą, nebent po 2040-ų metų.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Tai kokia to prasmė? Visą Vilnių galima sukišti į kelias Burj KalifasParašė taccido Rodyti pranešimą
Taigi čia rodomas vietos poreikis, o ne kad visi žmonės gali susėsti į kažkurią vieną transporto priemonę.
- 1 patinka
Comment


Comment