Parašė dondc
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Nu ziurekit, nereikia pasikuklink ir dar parasyt. Tikrai zmogaus tiek jau netrukdysit, jis is politikos srities ir tikrai yra iprates atsakinet i klausimus, tiek gyvai, tiek el pastu. O jei klausimai dar normalus, tai jum su mielu noru atrasys. O vat jei jis pasidalins ir studija, kad ir per savo paskyra viesai tai ir mum bus diskuot apie ka ir daugiau zmoniu pamatys, kad tiek tramvajus, tiek metro yra visai realu, o ne fantazijos, kaip tai ivardintu esamas nelabai vykes ir pavykes meras.
- 3 patinka
-
Rašyt neverta, nes ne pačiuose skaičiuose esmė. Paprašyt Systros studijos turbūt galima ir per Tvarkau miestą užsiprašius informacijos. Faktas, kad buvo studija, nustatė kokios transporto priemonės reikia. Žinom, kad kitiem nepatiko ta studija, tai užsisakė VGTU kitą, čia aptartą. Su išvada, kad reikia "milijardo" keleivių ir dar daugiau "milijardų eurų"...
Kiti 2 sakiniai:
Pagrindinė problema, Vilniuje bei savivaldybės, nei Vyriausybės galvos begalvoja
strategiškai ir daug metų į priekį…
Jų politinės priemonės siekia tik kitos dienos facebook įrašų lygį.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 7 patinka
Comment
-
Prieš kiek metų? Ir ar nebuvo ta išvada kažkokia afera - tipo "davai chebra padarykit studiją už 200k, pjaunam per puse, parašot kad nieko daryt nereiks ir einam baliavot.. ".Parašė Tomas Rodyti pranešimąSpecialistai nustatė, kad Vilniuje tramvajams trūksta srautų. Kadencija per trumpa. Šachas ir matas.
Paskutuniai konsultantai (prancūzai), kurie teikė idėjas Vilniaus stočiai primigtynai siūlė diegti tramvajų Vilniui: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...-ideja-1084425
- 6 patinka
Comment
-
Ten gal labiau 20k tebuvo, na gal max. 40k. Bet ten ją rengė labiau ne dėl tramvajaus, o troleibusų naikinimo/palikimo.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Prieš kiek metų? Ir ar nebuvo ta išvada kažkokia afera - tipo "davai chebra padarykit studiją už 200k, pjaunam per puse, parašot kad nieko daryt nereiks ir einam baliavot.. ".
- 1 patinka
Comment
-
850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ten gal labiau 20k tebuvo, na gal max. 40k. Bet ten ją rengė labiau ne dėl tramvajaus, o troleibusų naikinimo/palikimo.
Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Kai tiesiog labai reikia studijos kuri pasakytų kad nieko nereikia daryti.Kelias buvusio mero Artūro Zuoko laikais rengtas transporto galimybių studijas savivaldybė jau turi, bet jos esą neobjektyvios, nes proteguoja arba tramvajų, arba metro.
- 9 patinka
Comment
-
Apsispręskit apie kurias studijas kalbam. už 850k kad reikia tramvajaus ar už 40k kad nieko nereikia? Jas skiria daugiau nei dešimtmetisParašė xvoss Rodyti pranešimą
850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805
Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.
- 1 patinka
Comment
-
Miestas dar labiau "išskydo" į pakraščius, atsirado gyvenamasis rajonas Šnipiškėse.Parašė dondc Rodyti pranešimąO ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
- 3 patinka
Comment
-
VMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
- 2 patinka
Comment
-
Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.Parašė dondc Rodyti pranešimąO ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
- 7 patinka
Comment
-
Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.
- 5 patinka
Comment
-
1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.Parašė Perfect Rodyti pranešimąVMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
Comment
-
Pinigus pavogė Lenkijos socialistų partijos nariai, ne Lietuvos, o ir pinigai atiteko Lenkijos pogrindžiui, ne Lietuvos.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.
Paskutinis taisė Perfect; 2024.02.22, 11:38.
Comment
-
Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.
- 3 patinka
Comment
-
Ta suburbanizacija vienu ar kitu atveju vyko ar būtų vykusi, kaip kad vyksta Avižienių, Riešės kryptimis, gal tik aplinkkelio atidarymas sutapo su momentu kai atsigavo NT rinka, bet buvo bent jau šansas rezervuoti koridorių lengvojo geležinkelio linijai, kuri nukrautų dalį automobilių eismo, arba siekti išvystyti alternatyvų geležinkelio koridorių į Kauną pro Pilaitę su stotimi ties aplinkkelio/Pilaitės pr. sankryža (vis dar buvo generuojama idėja apie automagistralę, sujungiančią Pilaitę su A1 ties Rykantais.
- 2 patinka
Comment
-
Ne tiek Zujūnus, kiek priartino Bajorus, Bukiškes ir Bendorius prie oro uosto ir Panerių. Visgi, tranzitinis eismas po Seimo rūmais buvo nenormalu.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.
- 1 patinka
Comment
-
Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.Parašė John Rodyti pranešimą
- 11 patinka
Comment
-
Ir klimatas kitoks. Dar ir dirvozemis skirias.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.
- 7 patinka
Comment
-
Ir reljefas dar labai blogas.
Geras video. Įdomu, kad Krokuvos variantas šiame video yra rodomas kaip pavyzdys, kaip galima padaryti neblogai ir pigiai tiesiog nuolatos darant mažus pagerinimus. Iš tiesų toks variantas, kur krapštomasi su tramvajais po truputį jiems skiriant vis daugiau prioriteto ir juos pakeliant vis arčiau Light Rail (Krokuvoje - 'Fast Tram') standarto yra programa minimum tokio dydžio miestui. Vis tik reiktų ir paminėti, kad dabar, kai Lenkija tapo turtingesnė ir nebegyvena komunistų priespaudoje, Krokuva planuoja ir rimtą 'premetro' liniją, t.y. pilnai atskirtą Light Rail liniją su daug tunelių. Projektas yra patvirtintas - šiuo metu vyksta poveikio aplinkai tyrimai.Parašė John Rodyti pranešimąNeblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje
Vilnius šalia Krokuvos atrodo visiškai apgailėtinai. Nesugebėta net autobusų linijų centre (kur daugiausia autobusų) subraižyti, nėra jokio centrinio mazgo su persėdimais, 'centrinės' stotys yra kažkur pietuose. Svarbiausia - nėra nieko rimto daroma tam pakeisti, nėra jokių rimtesnių planų, tik visiškas automarozinis realybės ignoravimas. Tai yra tikra katastrofa miesto konkurencingumui. Ir koks pasiteisinimas bus naudojamas šį kartą? Nepriklausomybės pradžioje visai 'prilipdavo' tos istorijos apie prarastą devynioliktą amžių ar sovietmečio vargus. Tačiau ką Vilnius veikė paskutinius dvidešimt metų būdamas ES ir NATO miestas, kai BVP ne taip jau smarkiai skyrėsi nuo pietų Europos, kur transporto sistemos yra tikrai geros?
- 14 patinka
Comment
Comment