Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc
    Džiaugiuosi, kad nepasikuklino atrašyt, bet neverta vėl rašyt. Nenoriu trukdyt. Patys skaičiai ne esmė, nes ta studija ir buvo išaiškinti kokio transporto reikia. Faktas, kad išaiškino daryt tramvajų. Visi politikai tą žino, kad nedaro, tai Benkunskai ir co. turi savo gi VGTU studiją, kuri čia jau buvo aptarta, kad reikia milijardo keleivių ir dar daugiau milijardų eurų. Tuom ir baigiasi viskas.
    Nu ziurekit, nereikia pasikuklink ir dar parasyt. Tikrai zmogaus tiek jau netrukdysit, jis is politikos srities ir tikrai yra iprates atsakinet i klausimus, tiek gyvai, tiek el pastu. O jei klausimai dar normalus, tai jum su mielu noru atrasys. O vat jei jis pasidalins ir studija, kad ir per savo paskyra viesai tai ir mum bus diskuot apie ka ir daugiau zmoniu pamatys, kad tiek tramvajus, tiek metro yra visai realu, o ne fantazijos, kaip tai ivardintu esamas nelabai vykes ir pavykes meras.

    Comment


      Rašyt neverta, nes ne pačiuose skaičiuose esmė. Paprašyt Systros studijos turbūt galima ir per Tvarkau miestą užsiprašius informacijos. Faktas, kad buvo studija, nustatė kokios transporto priemonės reikia. Žinom, kad kitiem nepatiko ta studija, tai užsisakė VGTU kitą, čia aptartą. Su išvada, kad reikia "milijardo" keleivių ir dar daugiau "milijardų eurų"...

      Kiti 2 sakiniai:

      Pagrindinė problema, Vilniuje bei savivaldybės, nei Vyriausybės galvos begalvoja
      strategiškai ir daug metų į priekį…
      Jų politinės priemonės siekia tik kitos dienos facebook įrašų lygį.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Specialistai nustatė, kad Vilniuje tramvajams trūksta srautų. Kadencija per trumpa. Šachas ir matas.
        Prieš kiek metų? Ir ar nebuvo ta išvada kažkokia afera - tipo "davai chebra padarykit studiją už 200k, pjaunam per puse, parašot kad nieko daryt nereiks ir einam baliavot.. ".

        Paskutuniai konsultantai (prancūzai), kurie teikė idėjas Vilniaus stočiai primigtynai siūlė diegti tramvajų Vilniui: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...-ideja-1084425

        Comment


          Parašė xvoss Rodyti pranešimą

          Prieš kiek metų? Ir ar nebuvo ta išvada kažkokia afera - tipo "davai chebra padarykit studiją už 200k, pjaunam per puse, parašot kad nieko daryt nereiks ir einam baliavot.. ".
          Ten gal labiau 20k tebuvo, na gal max. 40k. Bet ten ją rengė labiau ne dėl tramvajaus, o troleibusų naikinimo/palikimo.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Ten gal labiau 20k tebuvo, na gal max. 40k. Bet ten ją rengė labiau ne dėl tramvajaus, o troleibusų naikinimo/palikimo.
            850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805

            Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.

            Comment



              Kelias buvusio mero Artūro Zuoko laikais rengtas transporto galimybių studijas savivaldybė jau turi, bet jos esą neobjektyvios, nes proteguoja arba tramvajų, arba metro.
              Kai tiesiog labai reikia studijos kuri pasakytų kad nieko nereikia daryti.

              Comment


                Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805

                Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.
                Apsispręskit apie kurias studijas kalbam. už 850k kad reikia tramvajaus ar už 40k kad nieko nereikia? Jas skiria daugiau nei dešimtmetis

                Comment


                  O ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    O ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
                    Miestas dar labiau "išskydo" į pakraščius, atsirado gyvenamasis rajonas Šnipiškėse.

                    Comment


                      VMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
                      Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        O ar kas pasikeitė per dešimtmetį? Tik žmonių padaugėjo.
                        Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.

                        Comment


                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                          Fundamentalus pokytis, man atrodo, buvo Vakarinio aplinkkelio atidarymas 2016 m. gale. Joks kitas infrastruktūros projektas neturėjo tokio didelio poveikio suburbanizacijai ir automobilizacijai. Iki 2016 m. dar gal nebuvo per vėlu imtis radikalios viešojo transporto pertvarkos. Dabar, matydamas esamas tendencijas, vis labiau abejoju. Nebent viskas taip beviltiškai užsikiš, kad kažkam ateis į galvą ieškoti realių sprendimų. Arba toliau eisim amerikietišku „dar viena eismo juosta viską išspręs“ keliu, kas būtų katastrofiška.
                          Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                            VMS, kaip suprantu, rado iš kur paimti pinigų tramvajui - https://madeinvilnius.lt/vilniaus-is...aus-tramvajui/
                            Tereikia tik paprašyti Lenkijos grąžinti, tai ką iš Vilniaus jie pavogė. Indeksuojant infliacijos ir negautų pajamų koeficientais.
                            1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.

                            Comment


                              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                              1908 Lenkijos nebuvo, o Pilsudskis tada dar kaip ir lietuviu matyt buvo.
                              Pinigus pavogė Lenkijos socialistų partijos nariai, ne Lietuvos, o ir pinigai atiteko Lenkijos pogrindžiui, ne Lietuvos.
                              Paskutinis taisė Perfect; 2024.02.22, 10:38.

                              Comment


                                Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                Nereikia nesamoniu sneket be pagrindo. Be aplinkelio miestui is viso butu ragas, nes Laisves pr. uzsikimstu tranzitiniu srautu ir joks VT cia jau nepadetu. Vilniuj kaip tik truksta normalaus aplinkeliu tinklo uzbaigimo, kad ivairios furus ir kitas trnazitinis eismas nebelystu i miesta arba tam nepritaikytus kelius. Nukrovus trnazitini eisma, kaip tai atsitiko Laisves pr. atsiranda galimybe vystyt begini VT, nes gali perdarinet gatve pagal pesciuju, o ne automobiliu poreikius, nes trnazitinis eismas yra iskeliamas toliau.
                                Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.

                                Comment


                                  Ta suburbanizacija vienu ar kitu atveju vyko ar būtų vykusi, kaip kad vyksta Avižienių, Riešės kryptimis, gal tik aplinkkelio atidarymas sutapo su momentu kai atsigavo NT rinka, bet buvo bent jau šansas rezervuoti koridorių lengvojo geležinkelio linijai, kuri nukrautų dalį automobilių eismo, arba siekti išvystyti alternatyvų geležinkelio koridorių į Kauną pro Pilaitę su stotimi ties aplinkkelio/Pilaitės pr. sankryža (vis dar buvo generuojama idėja apie automagistralę, sujungiančią Pilaitę su A1 ties Rykantais.

                                  Comment


                                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                    Tai tranzitinį furų eismą nukrovė, bet kartu ir paskatino daugiau žmonių keltis į naująsias pilaites, zujūnus ir t.t. Nesakau, kad poveikis vien neigiamas, bet savivaldybė tuo metu aiškiai parodė, kad prioritetą teikia automobilių eismui, o ne viešajam transportui. Gyvename su pasekmėmis.
                                    Ne tiek Zujūnus, kiek priartino Bajorus, Bukiškes ir Bendorius prie oro uosto ir Panerių. Visgi, tranzitinis eismas po Seimo rūmais buvo nenormalu.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Neblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje

                                      Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                        Ukrainoje vyksta karas, ir Vilniuje per maži keleivių srautai.
                                        Ir klimatas kitoks. Dar ir dirvozemis skirias.

                                        Comment


                                          Ir reljefas dar labai blogas.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Neblogas video apie tramvajų sistemą Krokuvoje, daugiau mažiau Vilniaus dydžio mieste. Kaip liūdna darosi matant VT situaciją Vilniuje
                                          Geras video. Įdomu, kad Krokuvos variantas šiame video yra rodomas kaip pavyzdys, kaip galima padaryti neblogai ir pigiai tiesiog nuolatos darant mažus pagerinimus. Iš tiesų toks variantas, kur krapštomasi su tramvajais po truputį jiems skiriant vis daugiau prioriteto ir juos pakeliant vis arčiau Light Rail (Krokuvoje - 'Fast Tram') standarto yra programa minimum tokio dydžio miestui. Vis tik reiktų ir paminėti, kad dabar, kai Lenkija tapo turtingesnė ir nebegyvena komunistų priespaudoje, Krokuva planuoja ir rimtą 'premetro' liniją, t.y. pilnai atskirtą Light Rail liniją su daug tunelių. Projektas yra patvirtintas - šiuo metu vyksta poveikio aplinkai tyrimai.

                                          Vilnius šalia Krokuvos atrodo visiškai apgailėtinai. Nesugebėta net autobusų linijų centre (kur daugiausia autobusų) subraižyti, nėra jokio centrinio mazgo su persėdimais, 'centrinės' stotys yra kažkur pietuose. Svarbiausia - nėra nieko rimto daroma tam pakeisti, nėra jokių rimtesnių planų, tik visiškas automarozinis realybės ignoravimas. Tai yra tikra katastrofa miesto konkurencingumui. Ir koks pasiteisinimas bus naudojamas šį kartą? Nepriklausomybės pradžioje visai 'prilipdavo' tos istorijos apie prarastą devynioliktą amžių ar sovietmečio vargus. Tačiau ką Vilnius veikė paskutinius dvidešimt metų būdamas ES ir NATO miestas, kai BVP ne taip jau smarkiai skyrėsi nuo pietų Europos, kur transporto sistemos yra tikrai geros?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X