Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Išvis kartais atrodo, kad Benkunskas kalbėdamas apie tramvajų galvoja, kad kiekvienoje miesto gatvėje reiktų jį paleisti. Kai realybėje Vilnius užtektų 3-4 linijų kurios eitų atskirtos nuo viso kito srauto.

    Comment


      Pabandysiu šiek tiek padėti susiorientuoti dėl tinklo dydžio.

      Ant Vilniaus žemėlapio - Poznanės (Vilniaus dydžio miesto) tramvajų tinklas (apie 75 km, 18 maršrutų). Miestas kiek tankesnis, tad ir atstumai truputį mažesni.
      Punktyras - planuojami projektai. Tamsiai raudonos linijos - greitasis tramvajus (10,5 km), visiškai atskirtas nuo kito eismo tranšėjomis ir estakada, važiuojantis iki 70 km/val. greičiu.
      Tinklas perveža apie 150 mln. keleivių per metus - maždaug tiek, kiek visi Vilniaus autobusai ir troleibusai kartu sudėjus (paskutiniai duomenys, kuriuos esu matęs, rodė apie 150-160 mln. Vilniuje).



      O čia Antverpenas, irgi panašaus dydžio miestas - 85 km. Šiuo atveju tamsiai raudonos linijos - tai požeminės "premetro" atkarpos po miesto centru ir jo apylinkėmis (10 km + 1,5 km statoma; keisti į metro nebeplanuojama). Tinklas perveža virš 130 mln. keleivių per metus - tiesa, čia 2015 m. duomenys, tad realūs skaičiai dabar tikrai didesni.


      Tad dėl 3-4 linijų sutikčiau bent pradžiai. Tačiau turėtume statyti arčiau 80 km ir galimai kasti (cut-and-cover metodu) tunelius po centru.
      Miesto bėginio transporto projektus ES be problemų finansuoja iki 85%, po to eksploatavimas yra pigesnis nei autobusų. Na bet nespėsi per 4 metus iš to užsidirbti PR taškų.

      Comment


        Liaudis nenori, kad kelyje atsirastų dar vienas dalykas, kurį reiktų praleisti. Benkunskas nedurnas, Benkunskas liaudies klauso

        Comment


          tomczu

          Comment


            Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
            ​​​​

            Comment


              Benkunskas gal ir nežino skirtumo tarp tramvajaus ir troleibuso, bet, spėčiau, galėtų išsamiai papasakoti su kuo geriau driftinti: kregžde ar betmenu ir šiaip pasireikšti panašiomis temomis.
              Paskutinis taisė VLR; 2023.11.11, 14:38.

              Comment


                Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
                ​​​​
                Man atrodo, ne taip veikia didelės dalies vadylų motyvacija. Esmė ne tai, ar sumažės ar nesumažės juostų. Net jei padaugėtų juostų, jie rastų gerų "argumentų" prieš tramvajų ar apskritai bet kokias investicijas į VT ar bet kokias kitas mobilumo rūšis ar infrastruktūrą. Vadylų prieš VT ir kitas transporto rūšis nukreiptos motyvacijos esmė yra, kad nebūtų gerinamos sąlygos kitiems t.y. jei užkietėjęs vadyla sėdi kamščiuose ir švaisto laiką, tikslas yra, kad ir visi kiti tai darytų t.y. neturėtų kažkokio kito pasirinkimo. "Nei pats ėda, nei kitam duoda" principas, kuris giminingas buko pavydo, keršto ir pagiežos emocijoms. Ne visi vaYrotojei yra tokie, bet tai yra gana ženkli ir tikrai garsiausiai rėkianti dalis.

                Comment


                  Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                  Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
                  ​​​​
                  Ir dar ES apmoka 85%.

                  Comment


                    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                    Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
                    ​​​​
                    Automobilių fanatikai palaidotų bet ką, kas pradėtų rimtesnį VT projektą pirma nepabaigę ypatingai reikšmingos gatvės X, kurią pabaigus išsispręs visos miesto problemos ir kamščių daugiau nebebus. Na kaip buvo su Tūkstantmečio gatve, tada Vakariniu aplinkkeliu ir kt. Dabar gatvė X yra Šiaurinė gatvė, po to bus Mykolo Lietuvio gatvė po to dar kuri nors. Gatvė X, kurią reikia skubiai tiesti ir tik po jos nutiesimo tiesti tramvajaus linijas, jų galvose visada bus, tai yra aksioma nuo kurios galima pradėti tokias diskusijas.

                    Comment


                      Nuotraukoje iš Vilniaus matosi apie 90 lengvųjų automobilių.
                      Mašinose piko metu dažniausiai būna po 1 žmogų.
                      Sakykime vidurkis 1,3 žmogaus per mašiną ir manau kad čia labai užapvalinom į viršų.
                      90 * 1,3 = apie 120.

                      Visus šituos žmonės sudėjus į tą tramvajų iš Lundo, tramvajus vis tiek būtų pustuštis.


                      Comment




                        Ir šitas žinoma jau nuo labai senų laikų:


                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Benkunskas gal ir nežino skirtumo tarp tramvajaus ir troleibuso, bet, spėčiau, galėtų išsamiai papasakoti su kuo geriau driftinti: kregžde ar betmenu ir šiaip pasireikšti panašiomis temomis.
                          Prisimenate Kreivio kampaniją 2018 m.?
                          https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/15min-studijoje-kandidatas-i-vilniaus-merus-dainius-kreivys-56-1035400

                          „Be to, jeigu pažiūrėsime į modernius Europos miestas, tai pamatysime, kad kiekvienas miestas bent su 0,5 mln. gyventojų turi tramvajų. Vilnius irgi turėjo tramvajų iki 1940 m., sovietai jį išardė ir paskui paleido troleibusus, kurie važiuoja su visu srautu. Manau, kad Vilnius taip pat turi turėti tokį tramvajų“, – Artūro Zuoko ne vienerius metus kartotą mintį prisiminė D.Kreivys. Ir, atrodo, tai taps vienu iš jo rinkiminės agitacijos leitmotyvu – metro Vilniui, anot D.Kreivio, netinka, nes tiesiog miestas tam per mažas. Tačiau tramvajui net ir infrastruktūrą esą yra kur įrengti, tarkim, Pilaitės prospekte palikta plati skiriamoji juosta. Paklaustas, ar jo neįtikina mokslininkų parengta studija, kurioje teigiama, kad sostinei tinkamesnė greitųjų ir paprastųjų autobusų bei troleibusų sistema, D.Kreivys teigė, jog studiją reikėtų perdaryti iš naujo.

                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual..._medium=copied


                          Kadangi ta idėja nieko neužkabino, tada buvo pereita prie atakų Šimašiui dėl nacionalinio stadiono. Tai toks ir mąstymas apie kažkokius rimtesnius projektus - iš pradžių išbando kaip komunikacijos priemonę, jei nepavyksta, pamiršta.

                          Comment


                            Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                            Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
                            ​​​​
                            Pilaitės - Narbuto - Laisvės pr sankryžoje pagrindiniu padarius ne Laisvės pr. nuovažas, manau situacija pasikeistų į gerą.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Pilaitės - Narbuto - Laisvės pr sankryžoje pagrindiniu padarius ne Laisvės pr. nuovažas, manau situacija pasikeistų į gerą.
                              Su 4G problema, kad jis visa laika pergrūstas ir žmonės į autobusus netelpa piko metu.

                              Comment


                                Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                Nuotraukoje iš Vilniaus matosi apie 90 lengvųjų automobilių.
                                Mašinose piko metu dažniausiai būna po 1 žmogų.
                                Sakykime vidurkis 1,3 žmogaus per mašiną ir manau kad čia labai užapvalinom į viršų.
                                90 * 1,3 = apie 120.

                                Visus šituos žmonės sudėjus į tą tramvajų iš Lundo, tramvajus vis tiek būtų pustuštis.


                                Neteisingas argumentas. Tai, kad visos šitos mašinos yra toje pačioje konkrečioje vietoje su VT, dar nereiškia, kad visi jie važiuoja tuo pačiu maršrutu kaip ir VT. Gal kokia nedidelė dalis ir važiuoja panašiu maršrutu, bet dauguma toje atkarpoje esančių mašinų yra atvažiavusios iš skirtingų vietų ir nuvažiuos į skirtingas vietas.

                                Didžiųjų ar reikšmingųjų pasaulio miestų VT yra geras, bet vis tiek eismas yra vienas didelis š

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                  Neteisingas argumentas. Tai, kad visos šitos mašinos yra toje pačioje konkrečioje vietoje su VT, dar nereiškia, kad visi jie važiuoja tuo pačiu maršrutu kaip ir VT. Gal kokia nedidelė dalis ir važiuoja panašiu maršrutu, bet dauguma toje atkarpoje esančių mašinų yra atvažiavusios iš skirtingų vietų ir nuvažiuos į skirtingas vietas.

                                  Didžiųjų ar reikšmingųjų pasaulio miestų VT yra geras, bet vis tiek eismas yra vienas didelis š
                                  Argumentuoji prieš savo paties sugalvotą argumentą kurio neišsakė niekas apart tave patį.

                                  Mano pagrindinė mintis buvo kad vienas vienintelis tramvajaus gali nurinkti labai daug automobilių.
                                  Ne iš vienos ir tos pačios vietos, bet bendrai paėmus, jeigu juo naudojamasi, tramvajus nurenka labai daug automobilių.
                                  Įvairiose gatvėse pasidaro tuščiau. O ant vienos tramvajaus linijos važinėja ne vienas tramvajus, ir jie visi kartu sudėjus nurenka labai didelį automobilių kiekį.
                                  Ir gatvės pasidaro matomai tuštesnės.

                                  Nežinau kokiuose konkrečiai miestuose su geru VT tavo nuomone eismas yra š. Reikėtu nepamiršti kad miestuose su geru VT, kamščiai dažnai mažesni nie Vilniuje o gyventojų tankumas daug kartų didesnis. Vilnius turi sąlyginai mažą tankumą. Jeigu jis turėtų tankumą kaip normalus didmiestis, tu rugsėjo pabaigoje išvažiavęs iš kokios Pilaitės greičiausiai vis dar būtum kamštyje...

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                    Neteisingas argumentas. Tai, kad visos šitos mašinos yra toje pačioje konkrečioje vietoje su VT, dar nereiškia, kad visi jie važiuoja tuo pačiu maršrutu kaip ir VT. Gal kokia nedidelė dalis ir važiuoja panašiu maršrutu, bet dauguma toje atkarpoje esančių mašinų yra atvažiavusios iš skirtingų vietų ir nuvažiuos į skirtingas vietas.

                                    Didžiųjų ar reikšmingųjų pasaulio miestų VT yra geras, bet vis tiek eismas yra vienas didelis š
                                    Pagrindinis VT tikslas nėra sumažinti automobilių eismą.

                                    Comment


                                      Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                      Argumentuoji prieš savo paties sugalvotą argumentą kurio neišsakė niekas apart tave patį.

                                      Mano pagrindinė mintis buvo kad vienas vienintelis tramvajaus gali nurinkti labai daug automobilių.
                                      Ne iš vienos ir tos pačios vietos, bet bendrai paėmus, jeigu juo naudojamasi, tramvajus nurenka labai daug automobilių.
                                      Labiau gal argumentuoju į šitą paveiksliuką, kuris yra nesąmonė:
                                      Parašė DJ+ Rodyti pranešimą


                                      Ir šitas žinoma jau nuo labai senų laikų:

                                      O nesąmonė jis yra todėl, kad parodo, lad vienas autobusas gali sumažinti visų mašinų kiekį iki nulio ir autobusas yra visų problemų sprendimas. Nesiginčyju, kad VT nuima mašinų kiekį, bet visi šitie žmonės tikrai nesusės į vieną autobusą, nebent po 2040-ų metų.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                        Labiau gal argumentuoju į šitą paveiksliuką, kuris yra nesąmonė:


                                        O nesąmonė jis yra todėl, kad parodo, lad vienas autobusas gali sumažinti visų mašinų kiekį iki nulio ir autobusas yra visų problemų sprendimas. Nesiginčyju, kad VT nuima mašinų kiekį, bet visi šitie žmonės tikrai nesusės į vieną autobusą, nebent po 2040-ų metų.
                                        Taigi čia rodomas vietos poreikis, o ne kad visi žmonės gali susėsti į kažkurią vieną transporto priemonę.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Taigi čia rodomas vietos poreikis, o ne kad visi žmonės gali susėsti į kažkurią vieną transporto priemonę.
                                          Tai kokia to prasmė? Visą Vilnių galima sukišti į kelias Burj Kalifas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X