Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar viena priežastis, dėl ko tramvajus yra geriau nei autobusas - bėgiai gali būti tiesiami ant pievutės (A juostoms reikia asfalto jūros):

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Dar viena priežastis, dėl ko tramvajus yra geriau nei autobusas - bėgiai gali būti tiesiami ant pievutės (A juostoms reikia asfalto jūros):

      Dar vienas dalykas, kuo tramvajus ar Vilniaus atveju lightrailas geriau yra tai, kad begiu juostos gatveje yra siauresnes negu A juostos (3,5m vs 4-4,5m.), ir beginis transportas begiu laikos (kitaip nulektu nuo ju), skirtingai nuo autobusu, kurie daznai vaziuoja per 1.5 juostos.

      Comment


        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

        Dar vienas dalykas, kuo tramvajus ar Vilniaus atveju lightrailas geriau yra tai, kad begiu juostos gatveje yra siauresnes negu A juostos (3,5m vs 4-4,5m.), ir beginis transportas begiu laikos (kitaip nulektu nuo ju), skirtingai nuo autobusu, kurie daznai vaziuoja per 1.5 juostos.
        Tai savaime aišku, apie tai geras gabalas šios temos pradiskutuotas.

        Comment


          Vilniuj A juostas daro 3,25 m (pagal STR 3,5 m turėtų būti). Iš minusų bėgiai pavojingi dviratininkams – išmuša ratą / vairą iš po rankų. Kai kur (Prancūzijoj?) yra naudojamos apsauginės gumos / plastikai, bet brangu turbūt ir dėvisi bei galimai neabejotinai neapsaugo pilnai. Žiemą pataikius megalo bėgiai slidesni nei asfaltas. Autobusas / baterinis trūlikas gali apvažiuoti kliūtį, ko nepadarys traukinys, pvz. ateis briedis miestan, nugrius ir gulės.

          P. S. Aš už geležinkelį mieste, bet norėčiau greito ir kuo labiau izoliuoto.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            pvz. ateis briedis miestan, nugrius ir gulės.
            Nepraktikuoju gulinėjimo ant tramvajaus bėgių.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Autobusas / baterinis trūlikas gali apvažiuoti kliūtį, ko nepadarys traukinys, pvz. ateis briedis miestan, nugrius ir gulės.
              Transporte galioja principas, kad kuo transporto priemonė yra lankstesnė, tuo ji yra mažiau tinkama ilgoms ir patogioms kelionėms, mažiau saugi ir mažiau talpi. Tai galioja ir automobiliams - jei lankstumas būtų vienintelis argumentas transporte, niekas nepirktų didelių automobilių, visi važinėtų tik su mažomis miesto mašinytėmis, kurios yra pigesnės, o su jomis yra žymiai lengviau apsisukti ir jas priparkuoti. Bet taip neveikia dalykai - žmonės, važinėjantys ilgus atstumus kas dieną, perka didelius, brangesnius automobilius, naudojančius daugiau degalų, ir tai daro daugiausia dėl komforto, bet taip pat ir dėl saugumo ir talpos. Su mažu automobiliu, turinčiu kišenės dydžio bagažinę bei prastesnį saugumo važiuojant dideliu greičiu pojūtį, purtytis ilgose kelionėse niekas nenori, jie yra perkami trumpoms kelionėms mieste.

              Lygiai taip pat, eidamas pėsčias ar net važiuojant paspirtuku gali nesunkiai apeiti ar perlipti (persinešant paspirtuką) per gulintį briedį, bet gulintis briedis ant bėgių sustabdys bet kokį tarpmiestinį ar tarptautinį traukinį. Tačiau tarptautiniai traukiniai komfortabiliai važiuoja ir virš 300km/h greičiu, jie yra dengti, juose yra oro kondicionieriai, šildytuvai, tualetai bei kavinės, interneto ryšys, galimybė dirbti, kai kuriuose iš jų galima ir gerai išsimiegoti. Tuo tarpu su paspirtuku galima užsimušti važiuojant ir keliolikos kilometrų per valandą greičiu. Tad nemanau, kad daug žmonių pasirinktų važiuoti lanksčiuoju paspirtuku tarp kad ir Paryžiaus ir Barselonos vien dėl to nukritusio briedžio argumento.

              Tas pats principas, tik ne toks ekstremalus, galioja ir tramvajams lyginant su autobusais. Taip, autobusas yra lankstesnė transporto priemonė, kuri gali apvažiuoti dalykus, tačiau ji yra mažiau patogi ir mažiau talpi, tad ir skirta trumpesniems atstumams. Tramvajus, tuo tarpu, yra gerokai patogesnis ir mažiau dirginantis vestibuliarinį aparatą, žalesnis už bet kokį autobusą dėl tiesioginio pajungimo į tinklą, gerokai talpesnis, efektyviau vartojantis energiją, užimantis mažiau vietos mieste, lengviau automatizuojamas, nereikalaujantis asfalto ir tt. ir pan. Tas lankstumo argumentas yra teisingas, bet jo toli gražu nepakanka. Transporte lanksčiausia priemonė yra vaikščiojimas, tai iškeliant lankstumą aukščiau visko galima grįžti ir į viduramžius ar bent jau grįžti prie mikrūškių kaip pagrindinės transporto priemonės mieste.

              Comment


                Tep.

                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Aš už geležinkelį mieste.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Light Rail (iš esmės tramvajus) irgi gali būti pilnai izoliuotas. Vilniuje tai nebūtų sunku pasiekti šiaurinėje upės pusėje. Pietinėje tam jau reikėtų tunelių. Bet kokiu atveju, norint izoliuoti VT, traukinių tinklo statyti nereikia, Light Rail tam puikiai tinka.

                  Comment


                    Nuotraukos iš Daugpilio 5-osios tramvajaus linijos statybų: reddit

                    Matyt jau surinko 5000-25000 žmonių per valandą į vieną pusę autobusais.

                    Comment


                      Įdomu, ką "neklystantis" ir iš visų pusių "šmeižiamas" Pakalnis apie tai pasakytų? Turbūt, kad Duagpilis labai didelis ir tankus miestas, skirtingai, nei Vilnius.

                      Comment


                        Daugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...

                        Comment


                          Parašė evil Rodyti pranešimą
                          Daugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...
                          Bet... bet... bet... trolėėėėėėėėjbusus atnaujinsim 2026 metais

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Įdomu, ką "neklystantis" ir iš visų pusių "šmeižiamas" Pakalnis apie tai pasakytų? Turbūt, kad Duagpilis labai didelis ir tankus miestas, skirtingai, nei Vilnius.
                            Ten gi reljefas kitoks...

                            Comment


                              Vilnieciai mano kitaip

                              Gyvenimo kokybės Vilniuje tyrimas: geriausiai vertinamas susisiekimas, prasčiausiai – paslaugų pasiūla

                              Susisiekimo atžvilgiu geriausiai vertinamos galimybės mieste keliauti viešuoju transportu – sostinės gyventojai teigiamai vertina jo kursavimo dažnį (7,2) ir maršrutų pasiūlą (7,4).
                              https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...IbKatsD_5fc9jY

                              Comment


                                Tyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Tyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)
                                  Tai viską pasako apie tokią „apklausą“.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                    Tai viską pasako apie tokią „apklausą“.
                                    Aš kuo toliau, tuo labiau manau, kad čia pasako apie mūsų mentalitetą/požiūrį, o ne apklausą. Gyventojai išsirinko savęs vertą merą ir valdžią - ir gatves plačias padarys, ir žolę nušienaus, ir ant dviračių taip drąsiai nesodins. Tai čia kaip ir pasitvirtina teorija, kad forumiečiai yra mažuma/sterilus burbulas, o ne atvirkščiai.

                                    Comment


                                      Taigi sake, kad "nenori tokiom tramvajaus kaip Daugpilyje". Kuo jis prastesnis uz pergrustus autikus Vilniuje niekada nepaaiskino

                                      Comment


                                        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                                        Tuo tarpu Daugavpils (82k gyv.) tiesia naujas tramvajaus linijas aptarnauti pora pastatu stovinciu misko viduryje:
                                        Reiktų paprašyt Benkunsko, kad paklaustų ChatGPT kiek milijardų tai jiems kainuoja, nes blemba labai įdomu...

                                        Comment


                                          Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                          Taigi sake, kad "nenori tokiom tramvajaus kaip Daugpilyje". Kuo jis prastesnis uz pergrustus autikus Vilniuje niekada nepaaiskino
                                          Jis prastesnis už kitas tramvajaus sistemas kituose Europos miestuose, tačiau žymiai geresnis už Vilniaus (Kauno, klaipėdos) autikus/troleibusus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X