Kaip supratau, Pilaičio varianto tramvajus beveik visą trasą eitų po žeme (ten, kur stotelės po žeme?). Tokiu atveju kyla klausimas dėl statybos kainos ir galimybių. Pavyzdžiui kaip statyti požeminį tramvajų Narbuto kalne, prie Pedagoginio žiedo, po Nerimi ir po Senamiesčiu? Uždaro kasimo metodu, bet jis lyg ir labai brangus yra, ar ne?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Iki Pedagoginio žiedo antžeminis, juk pažymėta.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip supratau, Pilaičio varianto tramvajus beveik visą trasą eitų po žeme (ten, kur stotelės po žeme?). Tokiu atveju kyla klausimas dėl statybos kainos ir galimybių. Pavyzdžiui kaip statyti požeminį tramvajų Narbuto kalne, prie Pedagoginio žiedo, po Nerimi ir po Senamiesčiu? Uždaro kasimo metodu, bet jis lyg ir labai brangus yra, ar ne?
Senamiestyje uždaru būdu - po visais kultūriniais ir vibraciniais sluoksniais - gal nelabai brangiau.
Comment
-
Kažkas panašaus analogiškame Volgogrado tramvajui:Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, mane tas stočių gylis ir suglumino. Kodėl yra -7 po žeme stotis, jeigu tramvajus antžeminis?

Arba reljefą komepnsuojančioje iškasoje/viaduke:


Juolab neaišku, koks lygis skaičiuojamas nuliniu. Pvz.: Lazdynuose stotis projektuota virš trasos ant šlaitų.Paskutinis taisė Sula; 2014.04.12, 10:22.
Comment
-
Keista, man rodo. Papildžiau kita, kitu rakursu.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPaskutinės nuotraukos nerodo.
Beje, Sula, gal turi šaltinį apie Lazdynų stotį? Gal ten yra ir apie kitas stotis?
Tik maketuose ir brėžiniuose:
http://www.archfondas.lt/leidiniu/si...remaite_21.jpg
Dar tik tiek žinau, kad po Geležinkelio stoties aikštėje turėjo būti išplėtotas požemis po visa aikšte ir jungtys su pačia geležinkelio ir tarpmiestinių autobusų stotimi.Paskutinis taisė Sula; 2014.04.12, 10:24.
Comment
-
O, ačiū už pasidalinimą. Šiek tiek naudingos informacijos.Parašė Sula Rodyti pranešimąKeista, man rodo. Papildžiau kita, kitu rakursu.
Tik maketuose ir brėžiniuose:
http://www.archfondas.lt/leidiniu/si...remaite_21.jpg
Dar tik tiek žinau, kad po Geležinkelio stoties aikštėje turėjo būti išplėtotas požemis po visa aikšte ir jungtys su pačia geležinkelio ir tarpmiestinių autobusų stotimi.
---
Beje, Vilniaus metrotrame turėjo važinėti dvikabinis KT-8.
Comment
-
Nieko blogo jei centrinėje miesto dalyje gatvės ar gatvių dalys atiduodamos naujai viešojo transporto rūšiai. Privačių automobilių kiekį centre reikia mažinti. Tramvajus būtų viena iš tokių priemonių, o papildomos galėtų būti dar efektyvesnės: mokestis už įvažiavimą ir parkavimo kina nuo 5 Lt (o įvedus eurą nuo 1,5 Eur).Parašė abruo Rodyti pranešimąSutinku, kad dažnai naujovėms priešinamasi be jokio pagrindo. Tačiau aš esu prieš tramvajų tokį, koks jis suplanuotas tuose brėžiniuose, t.y. griežtai antžeminį, kertantį sankryžas ir einantį judriomis gatvėmis. Toks tramvajus yra žingsnis atgal. Miestas turi tapti patogesnis, o ne atvirkščiai. Todėl ir sakau, kad tikiuosi, jog šitoks projektas nebus įgyvendintas. Metro, hibridinis metrotramvajus – mielai. Šitoks – ne.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O gal automobilius reikia kišti po žeme, nes jie kelia triukšmą. Kinai kažką jau svarsto tuo klausimu. Net ir jei atsiras elektromobiliai, vistiek triukšmą kelia padangos, ne varikliai.Parašė abruo Rodyti pranešimąSutinku, kad dažnai naujovėms priešinamasi be jokio pagrindo. Tačiau aš esu prieš tramvajų tokį, koks jis suplanuotas tuose brėžiniuose, t.y. griežtai antžeminį, kertantį sankryžas ir einantį judriomis gatvėmis. Toks tramvajus yra žingsnis atgal. Miestas turi tapti patogesnis, o ne atvirkščiai. Todėl ir sakau, kad tikiuosi, jog šitoks projektas nebus įgyvendintas. Metro, hibridinis metrotramvajus – mielai. Šitoks – ne.
Comment
-
-7 reiškia ne po žeme, o 7 metrai ant estakados, kitaip sakant 7 metrai virš žemės paviršiaus. Ten gi aiškiai matosi, kad požeminės stotys pažymėtos raudonai. O Virš g.vilko ir dabartinio laisvės pr. eitų estakados ant kurių tos stotys ir turėjo būti įrengtos, tas pats ir Smalinės stotelė.Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, mane tas stočių gylis ir suglumino. Kodėl yra -7 po žeme stotis, jeigu tramvajus antžeminis?
Comment
-
Tai tada kažkas kažką ne taip paaiškino.Parašė lietus Rodyti pranešimą-7 reiškia ne po žeme, o 7 metrai ant estakados, kitaip sakant 7 metrai virš žemės paviršiaus. Ten gi aiškiai matosi, kad požeminės stotys pažymėtos raudonai. O Virš g.vilko ir dabartinio laisvės pr. eitų estakados ant kurių tos stotys ir turėjo būti įrengtos, tas pats ir Smalinės stotelė.
Aš sunkiai įsivaizduoju kaip Laisvės pr./Narbuto g. ten tilptų dar viena estakada. O prie pedagoginio žiedo viduryje esatakados daryti sustojimą irgi keista būtų. O estakadą daryti dar pačioje Narbuto g. tai nėra tikslo. Tada jau tikrai ko gero geriau būtų kišti po žeme kažkokiu tai principu.
Comment
-
Laisvės/Narbuto tais laikais kai projektavo dabartinės estakados nebuvo, todėl estakadą į Pilaitės pusę buvo galima laisvai projektuoti. O prie Pedagoginio sustojimas būtų ne viduryje estakados o nuvažiavime nuo jos, nes tramvajui reikalingas tam tikras nuolydis, todėl estakados turėjo būti gal ilgis, tas ptas ir Laisvės pr. vietoje. Štai ir gaunasi tie 7 metrai virš žemės paviršiaus. beje kažkur net buvo tokių greitojo Vilniaus tramvajaus stočių ant estakados projektų brėžinėlių, gal net šioje temoje senesniuose pranešimuose yra.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai tada kažkas kažką ne taip paaiškino.
Aš sunkiai įsivaizduoju kaip Laisvės pr./Narbuto g. ten tilptų dar viena estakada. O prie pedagoginio žiedo viduryje esatakados daryti sustojimą irgi keista būtų. O estakadą daryti dar pačioje Narbuto g. tai nėra tikslo. Tada jau tikrai ko gero geriau būtų kišti po žeme kažkokiu tai principu.
Comment
-
Ir vėl apie tą patį. Kažkokios baimės dėl lėšų. Nebijokite, neofobe, Jūsų kišenė mažiausiai nukentės.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl apie tą patį. Kažkokios klišės apie naujovių baimę... O apie pinigus kas ar galvoja? Iš kokių lėšų? Jei dabar po pernykštės VT reformos autobusų trūkumas ir nėra galimybės jų įsigyti, o naujai gaunami (beje, nupirkti ne už miesto lėšas) tik pakeičia labiausiai supuvusius.
Comment
-
Net Zuokas ieško, ieško ir neranda. O fantazavimui apie tramvajų yra kita tema apie hobį. Ši gi apie tai, kas realiai daroma tramvajaus realizacijai. Kol kas be kelių galimybių studijų ir Zuoko bei kai kurių kitų valdžios žmonių pareiškimų nieko nėra. Dar buvo vagono kopijos demonstavimas prie savivaldybės.Paskutinis taisė Al1; 2014.04.16, 21:08.
Comment
-
Tramvajus pakeis dalį senų autobusų, manau. Iki statybų pradžios užsipirks naujų autobusų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl apie tą patį. Kažkokios klišės apie naujovių baimę... O apie pinigus kas ar galvoja? Iš kokių lėšų? Jei dabar po pernykštės VT reformos autobusų trūkumas ir nėra galimybės jų įsigyti, o naujai gaunami (beje, nupirkti ne už miesto lėšas) tik pakeičia labiausiai supuvusius.
Comment
-
Aš klausiu už kokius pinigus visa tai? Tramvajus, kokį siūlo (gatvinis, iš esmės klasikinis, tik riedmenys modernūs) iš esmės nepagerins viešojo transporto. Vienas maršrutas (Stotis - Santariškės) pakeis apie 20 autobusų ir sudarkys esamą troleibusų tinklą, ko pasekoje pastarųjų eksploatacija taps visiškai nerentabili ir juos pakeis autobusais. Tai bent pažanga. Tuo tarpu kai ES tikslas yra iki 2050 mieste išnaikinti lengvuosius automobilius, o iki 2030 CO2 emisiją iš transporto sumažinti iš esmės. Pas mus bus kišami dujiniai autobusai vietoje elektrinio transporto. Dar kartą kartoju, kad kol kas apie elektrobusus nėra ko ir kalbėti. Kai jie bus normalūs, tada pirmiausiai jie turėtų keisti pagrindinius autobusų maršrutus, o tik po to būtų galima kalbėti apie troleibusų likvidavimą.Parašė andyour Rodyti pranešimąTramvajus pakeis dalį senų autobusų, manau. Iki statybų pradžios užsipirks naujų autobusų.
Comment
Comment