Aaa, tai tada jo. Pusantro milijono susirenka su tais ukmergiškiais. Bet ir tai dar trūksta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Berne ir Ženevoje tramvajus nevažinėja po visą urban zoną, o tik tarp pagrindinių miesto rajonų.Parašė VNS Rodyti pranešimąAaa, tai tada jo. Pusantro milijono susirenka su tais ukmergiškiais. Bet ir tai dar trūksta.
Comment
-
Ne, kaip ir Berne tie 5 maršrutai tėra miesto ribose, kurio dydis tik 100 tūkst. gyventojų.Parašė VNS Rodyti pranešimąO tai Vilniuje važinės po visą urban zoną?
Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.02, 09:41.
Comment
-
Ženevoje tramvajai irgi ten nevažiuoja į urban zoną Prancūzijoje.Parašė VNS Rodyti pranešimąTai dar Ženevos nepamiršk. Du miestus sumavai. O kitas klausimas. Ar tramvajumi naudojasi tik ten ir gyvenantys? Ar plačiau?
- 1 patinka
Comment
-
Dažniausiai siūloma linija pilaitė-narbutas-konstitucijos nesidubliuotu su troleibusu, tai čia nebūtų probolemos net jeigu troleibusai ir būtų toks pat transportas, nors nėra kaip jums vėliau paaiškino.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Bet čia kabliukas su troleibusais. Manau, pirmiausia reikėtų tiesti tokias tramvajaus linijas, kurios turėtų didžiausią poveikį pagal keleivių sutaupytą laiką ir mažinamus automobilių srautus bei tuo pat metu kurios nesidubliuoja su troleibusais.
Tarša kurios neužuodi vis tiek yra tarša, o ir mūsų autobusai taip išeina tikrai nėra techniškai tvarkingi, nes vis dar vos ne kas savaite matau dūmų uždangą važiuojant.Parašė John Rodyti pranešimą
Techniškai tvarkingi šiuolaikiniai autobusai neturi jokios dyzelio "smarvės". Visokie šiaip niuansai ir smulkmenos, taip, skiriasi, bet troleibusas visvien yra, viso labo, elektrinis autobusas, o ne kažkokia atskira VT rūšis. Ir tikrai ne kažkas, ką galėtume tapatinti su tramvajumi pagal bet kokius kriterijus, išskyrus variklio/kuro tipą.
Troleibusai pigiau nei elektriniai autobusai. Dyzelinių autobusų vis tiek bus atsisakyta. Taigi realybėje vietos yra tik tramvajui + troleibusam.Parašė John Rodyti pranešimąAutobusai yra pigu ir blogai. Troleibusai yra brangu ir blogai, o tramvajus yra brangu ir gerai. Vietos lieka tik autobusams (jei esame amžini postsovietiniai ubagai) arba tramvajui + autobusams (jei esame normalus ES miestas). Troleibusams vietos nelabai lieka.
- 2 patinka
Comment
-
Pagal tave tramvajumi naudosis irgi tik Šeškinės bei centro gyventojai. Ukmergiškių neįleis?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ženevoje tramvajai irgi ten nevažiuoja į urban zoną Prancūzijoje.
Show must go von!
Comment
-
Visus įleis, pastatys auto parkinge Perkūnkiemyje ir toliau važiuos tramvajumi.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Pagal tave tramvajumi naudosis irgi tik Šeškinės bei centro gyventojai. Ukmergiškių neįleis?
- 1 patinka
Comment
-
O Ženevoje visus įleidžia, ar tik gyvenačius griežtai miesto ribose?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Visus įleis, pastatys auto parkinge Perkūnkiemyje ir toliau važiuos tramvajumi.Show must go von!
Comment
-
Manau visus, kaip ir Berne.Parašė VNS Rodyti pranešimą
O Ženevoje visus įleidžia, ar tik gyvenačius griežtai miesto ribose?
Comment
-
na, bet Vilniuje tas mazas tankumas del to, kad visi miskai ir kaimo trobu tipo priemiesciai itraukti i mieisto ribas, niekas ten ir nesiulo tramvajaus (nors elektrycka is kokiu pagiriu, vileikos ar traku vokes butu labai geras sprendimas - jau yra infrastruktura, padesianti siems rajonams kur sunku surasti darba uz normalesne alga, padesianti tu rajonu gyventojams islipti is skurdo). Bet, teisybes yra jusu pasakyme - kai lygini su Zeneva ar Liuksemburgu, toks paprastas dalykas kaip beginis transportas gali atrodyt kaip "verslo klase" kaip kazkas cia rase. Tad, geriau lyginti su kitais postkomunistiniais miestais, kurie gerokai panasesni i Vilniu - pvz. Tbilisyje, nepaisant visu ekonominiu problemu jau moderniais laikais toliau yra pleciamas metro tinklas. Jei tai butu tieisog tokia nesamone ir kazkoks sovietu ismislas, tai siais laikais tikrai neplestu - gi gali ir autobusai ar trulai ta atstuma nuvezt, uztenka A liniju nubreztParašė Kristisz Rodyti pranešimą
Kaip visada lygindami gyventojų skaičių pamirštate kaip tankiai apgyvendintos valstybės Vakaruose ir kad miestai susidaro ne tik iš pagrindinės savivaldybės, bet yra ir dideli priemiesčiai. Berno metropolitan teritorijoje gyvena 600 tūkstančių, Ženevos - 900 tūkstančių, jeigu skaičiuojant ir Prancūziją kur aktyviai vyksta commutinimas į darbą per sieną - Ženevoj ir 1.2 mln priskaičiuojami. Jau nekalbant apie tai kad pačioj Šveicarijoj tarpmiestinio judėjimo daug dėl mažų atstumų ir gerai išvystyto geležinkelio, kas dar labiau prisideda prie žmonių kiekio miestuose.
Metro linijos taip pat buvo pleciamos ir Taskente, Almatoje, Sofijoje, Kharkove Bukareste, Kijeve ir kitur. Tramvajaus linijos -Gdanske, Ostravoje, Poznaneje ir kitur.
Visi miestai yra tarybinio planavimo - dauguma zmoniu gyvena labai panasiose daugiabuciuose kaip ir vinieciai. Is pavyzdziu tik ceku ekonomine padetis stipriau geresne nei Lietuvoje, kitur - panasiai arba dar blogesne. Tai jei taip neapsimoka beginis transportas ir trulike/aute gali pasigrust taip pat smagiai ir taip brangiai kainuoja/neiperkamai sita "prabangos preke", tai kodel tie miestai toliau investuoja i begini VT?
Cia jau Simasiaus gerbejai pradeda primint koki isprotejusi zmogu - "visi durni aplink, tik as vienas protingas"
- 3 patinka
Comment
-
Kalbant apie tuos visus posovietinius metro, tai ten core pastatyta dar sovietuose, nelabai ir skaičiuojant lėšų kitą kart. Dabar tik lipdymas aplink. Lietuvoje kaip suprantu kol kas nesugeba net troleibusų tinklo praplėst, kuris irgi iš esmės pastatytas prie sovieto.Show must go von!
- 3 patinka
Comment
-
Trūksta tik tokių "smulkmenų": A juostų kuriomis važiuotų visą maršrutą ar bent jau 99% jo, plius A juostos turėtų būti kiek įmanoma fiziškai atskirtos ar bent jau mažų mažiausiai pažeidėjai automatiškai gautų baudas (visur kamerų nepastatysi, bet kameros autobusuose su automatiniu numerių nuskaitymu ir mygtuku vairuotojui?), na praktiškai žinai kad jei įvažiavai į A juostą - bauda beveik garantuota, talpesnių transporto priemonių (čia jau būtų natūrali evoliucija).Parašė Sula Rodyti pranešimą
BRT su autobusais ir troleibusais (įprastais) yra oksimoronas. T.y. su G autobusais mes ją jau "turime".
Comment
-
Vakar mačiau labai keistą atvejį Ukmergės gatvėje. A juosta važiuojančių pažeidėjų buvo tiek, kad prie šviesoforo jų eilė buvo ilgesnė nei paprastomis juostomis važiuojančių. Paprastai tas pažeidimas apvažiuojant kamštį iš tikro apvažiuoja kamštį, bet panašu kad tokių gudruolių atsirado tiek kad patys tarp savęs irgi kamštį sudarė.Parašė Edd Rodyti pranešimą
Trūksta tik tokių "smulkmenų": A juostų kuriomis važiuotų visą maršrutą ar bent jau 99% jo, plius A juostos turėtų būti kiek įmanoma fiziškai atskirtos ar bent jau mažų mažiausiai pažeidėjai automatiškai gautų baudas (visur kamerų nepastatysi, bet kameros autobusuose su automatiniu numerių nuskaitymu ir mygtuku vairuotojui?), na praktiškai žinai kad jei įvažiavai į A juostą - bauda beveik garantuota, talpesnių transporto priemonių (čia jau būtų natūrali evoliucija).
Norint turėti bet kokią A juostos kontrolę pirmiausia reikia atšaukti 4+ važiavimą A juosta, nes jokia kamera neužfiksuos yra ten keleiviai ar nėra. Tada reikėtu dar padaryti kad pavėžėjai galėtu A juosta naudotis tik jeigu turi taksi numerius (nes dabar gali su bet kokiais). Va tada jau galima statyti kameras ir fiksuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Simasius tiesiog nera pajegus tokiu projektu igyvendinti. Todel puse lupu kazka sneka apie BRT tinkla, nelisdamas i gilesnes diskusijas, matomai palikdamas si klausima sekanciom kadencijom - nebe tai jo jegom. Jo tikslas buvo truks plys pramusti stadiono projekta, kitaip butu visiskas fiasko jo kadencijos metu - nepajudetu nei vienas didelis projektas. Ir viskas, jo sokis baigtas.Parašė TIME Rodyti pranešimąCia jau Simasiaus gerbejai pradeda primint koki isprotejusi zmogu - "visi durni aplink, tik as vienas protingas"
- 1 patinka
Comment
-
ta bet ir paliktu kas prie ruso buvo arba net uzdaytu jei visiska "nesamone atgyvenus" kaip nuostabusis musu meras sake. O pastatyt nauja stoti, nauja linija ir pan, tai tas pats kas nuo nulio statyt - tiek pat kainuoja, kad ir kitam miesto gale jau yra tarybine linija. Tiesiog, kai zmones ipranta naudotis patogiu VT, jie nori daugiau ir daugiau, diskusijos, kad "neapsimoka" buna tik pries atidaryma pirmos linijosParašė VNS Rodyti pranešimąKalbant apie tuos visus posovietinius metro, tai ten core pastatyta dar sovietuose, nelabai ir skaičiuojant lėšų kitą kart. Dabar tik lipdymas aplink. Lietuvoje kaip suprantu kol kas nesugeba net troleibusų tinklo praplėst, kuris irgi iš esmės pastatytas prie sovieto.
- 1 patinka
Comment
-
Čia pats sugalvojai, kad tiek pat kainuotų? Ar kažkokie skaičiavimai pagrįsti?Parašė TIME Rodyti pranešimą
ta bet ir paliktu kas prie ruso buvo arba net uzdaytu jei visiska "nesamone atgyvenus" kaip nuostabusis musu meras sake. O pastatyt nauja stoti, nauja linija ir pan, tai tas pats kas nuo nulio statyt - tiek pat kainuoja, kad ir kitam miesto gale jau yra tarybine linija. Tiesiog, kai zmones ipranta naudotis patogiu VT, jie nori daugiau ir daugiau, diskusijos, kad "neapsimoka" buna tik pries atidaryma pirmos linijosShow must go von!
Comment
-
pats sugalvojau. nebent galite pagristi kuo egzistuojanti linija Krasnuchoje kokioj atpigintu linijos tiesima ZirmunuoseParašė VNS Rodyti pranešimą
Čia pats sugalvojai, kad tiek pat kainuotų? Ar kažkokie skaičiavimai pagrįsti?
- 1 patinka
Comment
Comment