Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Taip, net mažas Liuksemburgo miestas jau turi tramvajų.Parašė oranger Rodyti pranešimąKaip suprantu, Vilnius yra vienintelė ES sostinė, kur nėra tramvajaus...
Comment
-
Davai gal normaliai atstatom esamą VT, o tai palyginus kad ir su 2020 rudeniu - tragedija. Iki šiol kai kurie maršrutai nėra galutinai atstatyti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O dabar nėra?
Apie tokius dalykus kaip nauji troleibusai arba bilietų automatai transporto priemonėse (arba stotelėse), taktiniai tvarkaraščiai arba A juostų plėtra, o ne pažadai - net nedrįstu svajoti.
- 6 patinka
Comment
-
Kaip galima naudotis kažkuo, kas yra siaubingai nepatogu, lėta ir neefektyvu?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTik pastebejimas: tramvajaus reikalingumo isitikine zmones, kurie net nesinaudoja VT. Nuolat vazinejantys, ar bent besidomintys VT, pirmiausiai siulo gerokai paprastesnes ir pigesnes esamos sistemos isnaudojimo galimybes
- 2 patinka
Comment
-
Taip tikrai neraParašė John Rodyti pranešimą
Kaip galima naudotis kažkuo, kas yra siaubingai nepatogu, lėta ir neefektyvu?
- 1 patinka
Comment
-
Kiek bandau, yra. Neskaitant keleto maršrutų ne piko metu, kuriais kartais naudojuosi.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Taip tikrai nera
- 1 patinka
Comment
-
Liublianoje taip pat nėra tramo.Parašė oranger Rodyti pranešimąKaip suprantu, Vilnius yra vienintelė ES sostinė, kur nėra tramvajaus...
- 2 patinka
Comment
-
Tai vat tame ir klausimas, kad esamos sistemos kažkokio tolesnio tobulinimo nesimato. Jau porą metų trypčiojama ten pat ar net vėl degraduojama?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTik pastebejimas: tramvajaus reikalingumo isitikine zmones, kurie net nesinaudoja VT. Nuolat vazinejantys, ar bent besidomintys VT, pirmiausiai siulo gerokai paprastesnes ir pigesnes esamos sistemos isnaudojimo galimybes
- 1 patinka
Comment
-
Norėjau tą patį parašyti, tik Liublianoje yra santykinai nemažai geležinkelio stočių ir krypčių, bet nesu tikras kaip tai integruota kai kalba eina apie susisiekimą metropolijoje.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLiublianoje taip pat nėra tramo.
Bet tai nekeičia esmės ir kompleksuoti nebėra kada, nes dėka miesto augimo priėjom prie situacijos kuomet vėl reikia staigaus kokybinio VT šuolio, o su tramvajaus statybomis nieko staigaus nebus. Prieš dešimt metų buvo galima pradėti statyti tramvajų ir kol vyksta statybos toliau bandyti verstis su turimais troleibusais.
Dabar jau nėra kur dėtis, tramvajaus realūs darbai turės laukti kol bus iš pagrindų sutvarkytas esamas VT. Visokias studijas ir projektus galima daryti, bet reik suprast kad tai būtų tik pasiruošimas kol kas dar neapibrėžtai ateičiai.
- 1 patinka
Comment
-
Manau, kad tam niekas neprieštarauja. VT, bent jau Vilniuje, tapo žymiai patogesnis nei prieš 10-20 m. Jau nekalbu apie dar senesnius laikus.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGal ir trypčiojama, bet sakyt, kad niekas nėra daroma- taip tikrai nėra. Gairės patvirtintos ir šiaip po 2018 vidurio pasiektas didelis kokybinis šuolis. Norėt čia ir dabar aišku faina, bet ar realu?
Kodėl tik nuo 2018 m. vidurio? Jau greitai 2022 m. Su 2019 m. nejaučiu didelio skirtumo, išskyrus kai kur praretintus grafikus.
Nebūtinai gi tramvajus. Svarstyta apie "kažkokį" MRT. Tai gal yra poslinkių ta kryptim?
Comment
-
Todėl ir nesinaudoja, nes jis atgyvenęs, lėtas ir nepatogus. Jei reikia max pora stotelių pavažiuoti dar galima kentėti, bet važinėti didelius atstumus su 40 metų senumo škodom tikrai ne pats didžiausias malonumas. Beto, jei jau norim mažinti automobilizaciją tai tramvajus vienintelis tam kelias.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTik pastebejimas: tramvajaus reikalingumo isitikine zmones, kurie net nesinaudoja VT. Nuolat vazinejantys, ar bent besidomintys VT, pirmiausiai siulo gerokai paprastesnes ir pigesnes esamos sistemos isnaudojimo galimybes
- 5 patinka
Comment
-
Kad troleibusų net neplanuojama pirkti dvigubų ar tuo labiau trigubų, dabar nauji perkami yra net mažesni už prieš 15-17 metų pirktus Solaris, tai to patogumo netgi mažėja. Žmonės nebevažinėja su 40 metų senumo automobiliais, perka vidutinės šeimos naujus, kurie darosi vis patogesni ir išmanesni, o VT merdi. Suprasčiau, jei meras būtų koks Imprasas, bet dabar labai keista, kai jaunas liberalas meras nesupranta, kad VT turi būti konkurencingas ir patogus, jei norim persodinti "normalius" žmones iš automobilių.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiaip argumentas, kad vis dar važinėja Škodos aišku stiprus, bet turbūt aišku, kad jos amžinai nevažinės.. Keist aišku kuo greičiau į dvigubus ar net trigubus troleibusus, šiuolaikiniai nėra lėti, atgyvenę ir nepatogūs.
- 2 patinka
Comment
-
Dar reiktų atsiminti, kad tramvajus keistų greituosius autobusus, o ne troleibusų maršrutus. Bet čia viskas labai paprastą, net šiandien nusprendus statyti tramvajų, iki jo atsiradimo praeis kokie 4 metai (o žinant mūsų tempus gali būti ir daugiau). Pirmieji iš tų metų nereikalaus didelių investicijų, nes bus atliekamos studijos ir projektavimas. Tai per tuos kelis pirmus metus ir reikia atsinaujinti troleibusų parką iš esmės. Kad paskui neliktumėm su viena gera tramvajaus linija iš kurios reikės persėdinėti į jau 45 metų Škodą.
Mano išvada yra, kad sprendimas dėl tramvajaus ir dėl troleibusų atnaujinimo neprieštarauja vienas kitam. Ir reikia nesiginčyti kurį iš jų priimti anksčiau, nes šiaip jau turint ambicijų - kaip jau paminėjau - galima daryti abu vienu metu.
Čia būtent ta linija kurią aptariau praeitame puslapyje. Jos KAINA: 148 mln. eurų. Ar turėtumėm tiek pinigų? Vienai 5.5 km linijai.Parašė oranger Rodyti pranešimąČia naujausia tramvajų infrastruktūra, Švedijos Lunde.
Nuo pat video pradžios taip ir prašosi analogija su Vilniaus Pilaite.
Paskutinis taisė rPn; 2021.10.21, 11:24.
- 3 patinka
Comment
-
Nežinau kaip dėl trigubų, planuojama didelės talpos ir dar su autonomine eiga. Sutinku,kad laikas eina ir visdar trypčiojama, bet aš tikuosi, kad atsakingi žmonės nesirinks pigiausių sprendimų ir pakeis Škodas dvigubi ir trigubi troleibusai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad troleibusų net neplanuojama pirkti dvigubų ar tuo labiau trigubų, dabar nauji perkami yra net mažesni už prieš 15-17 metų pirktus Solaris, tai to patogumo netgi mažėja. Žmonės nebevažinėja su 40 metų senumo automobiliais, perka vidutinės šeimos naujus, kurie darosi vis patogesni ir išmanesni, o VT merdi. Suprasčiau, jei meras būtų koks Imprasas, bet dabar labai keista, kai jaunas liberalas meras nesupranta, kad VT turi būti konkurencingas ir patogus, jei norim persodinti "normalius" žmones iš automobilių.
- 1 patinka
Comment
Comment