Paskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
O antrame klipe tūpa boba.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tramvajai Europoje
Collapse
X
-
Nematau nei vienos vietos, kur tokiu būdu būtinai reikėtų pravesti tramvajaus liniją.
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąUzvakar Briuselyje:
Begiai per paminklo teritorija:
kaži, ar Lietuvoje panašiai pavyktų ?.....
Komentuoti:
-
Kiek žinau, tokių tramvajų su akumuliatoriais negamina, gal masė per didelė pačio tramvajaus ir todėl reiktų atskiro vagono akumuliatoriausParašė Raptor Rodyti pranešimąNa, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.
.
Komentuoti:
-
Aš gyvenau metus Bordo. Tiesą sakant, žiemą kartais būdavo tos pliurzės, žinoma, retai pakankamai. Kita vetus palyginus su mūsų žiemom, tai ten nesiskaitoParašė Mørtã Rodyti pranešimąBordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
Kai 2010 žiemą Europą prieš Kalėdas užklupo šaltis ir sniegas, tai dauguma tramvajų sustojo ir pradėjo važiuoti tik tada, kai prieš juos važiavo tokios mašinėlės ir valė kelią (kalbu apie tą kelio dalį, kur maitinimas per trečiąjį bėgį ateina).
Komentuoti:
-
Aš nemanau, kad Amberis nevažiavo dėl akumuliatoriaus gedimo. Tiesiog tikriausiai visas tas reikalas nėra sutvarkytas biurokratiškai ir vairuotojas neprivalo važiuoti.
Komentuoti:
-
Na, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.
Komentuoti:
-
Ne, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.Parašė Raptor Rodyti pranešimąpadaryti ką nors kaip pas Amberius
Komentuoti:
-
Ir as uz, teko pavazineti ne viena tukstanti km, tikrai zinau kas tai yra...Parašė Raptor Rodyti pranešimąGaila, šiaip tai esu už tramvajų...
Komentuoti:
-
Gaila, šiaip tai esu už tramvajų, bet labai nesinorisi jo tų laidų matyti per senamiestį, gal būtu galima padaryti ką nors kaip pas Amberius, t.y. per kiekvieną važiavimą jie galėtu pasikrauti, ir atkarpą per senamiestį galėtu iveikti ant baterijos.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąBordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
Komentuoti:
-
Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...Parašė Raptor Rodyti pranešimąVa toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą...
Komentuoti:
-
Va toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą (t.y. ima elektros srovę iš vidutinio bėgio), ir jo laidai taip pat nerėžtu akies pvz. Senamiestyje.
Komentuoti:
-
Bordeaux tramvajus
Bordeaux (Bordo) miesto tramvajaus nuotraukų buvo įkelta pačiuose pirmuose šios temos puslapiuose, tačiau gal nepamaišys dar daugiau, juolab, kad anų nuorodos jau nepaseno ir nematyti vaizdų. Atsiprašau už kitų nuotraukų kokybę (kur fotografuota vakare).
PS. Priešpaskutinioji nėra asmeninė
Gatvės miesto centre ypatingai siauros, tad iš esmės visas plotas tų, kuriose tilpo tramvajus, jam ir atiduotas: šioje nuotraukoje dešinėje pusėje matosi platesnė gatvė, kur važiuoja tramvajus .)
Paskutinis taisė mnis; 2012.05.23, 15:32.
Komentuoti:
-
Kiek pamenu, tikrai Marselis. Ir dar panašūs į Paryžiaus tramvajus .)Parašė ZXS Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Goteborge, manau, yra panašiai, nes prieš iešmus tramvajus labai nestabdo. Tačiau visi vairuotojai kabinose turi strypus, ir teko matyt keletą kartų kaip vairuotojas iššoka ir mechaniškai su strypu perjungia iešmą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.
Komentuoti:


Komentuoti: