Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Paskutinėje tai kaltas tramvajaus vairuotojas. Važiavo per draudžiantį signalą... Na bet tai neįrodymas, kad tramvajus yra pavojingas ir dėl to jo neturi būti (Vilniuje jo dabar nereikia, nes paprasčiausiai nėra tam pinigų). Lygiai tas pats būtų ir su troleibusu ar autobusu...
    O antrame klipe tūpa boba.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.08.10, 11:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nematau nei vienos vietos, kur tokiu būdu būtinai reikėtų pravesti tramvajaus liniją.

    Komentuoti:


  • Andrys
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Uzvakar Briuselyje:


    Begiai per paminklo teritorija:

    kaži, ar Lietuvoje panašiai pavyktų ?.....

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Na, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.
    Kiek žinau, tokių tramvajų su akumuliatoriais negamina, gal masė per didelė pačio tramvajaus ir todėl reiktų atskiro vagono akumuliatoriaus .

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Marselis?
    Bingo

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
    Aš gyvenau metus Bordo. Tiesą sakant, žiemą kartais būdavo tos pliurzės, žinoma, retai pakankamai. Kita vetus palyginus su mūsų žiemom, tai ten nesiskaito
    Kai 2010 žiemą Europą prieš Kalėdas užklupo šaltis ir sniegas, tai dauguma tramvajų sustojo ir pradėjo važiuoti tik tada, kai prieš juos važiavo tokios mašinėlės ir valė kelią (kalbu apie tą kelio dalį, kur maitinimas per trečiąjį bėgį ateina).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš nemanau, kad Amberis nevažiavo dėl akumuliatoriaus gedimo. Tiesiog tikriausiai visas tas reikalas nėra sutvarkytas biurokratiškai ir vairuotojas neprivalo važiuoti.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ne, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.
    Na, kaip sakant pirmas blynas dažniausiai būna prisviles, su tramvajais tiek problemų gal ir nebūtu, juk jų trajektorija visada yra lygiai tokia pati bei pantografas platus tai del kontakto su laidu problemų daug nebūtu, dar jeigu apžvelgti kas su Amberiu buvo ne taip, gal gal kas nors ir išėitu.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    padaryti ką nors kaip pas Amberius
    Ne, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Gaila, šiaip tai esu už tramvajų...
    Ir as uz, teko pavazineti ne viena tukstanti km, tikrai zinau kas tai yra...

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
    Gaila, šiaip tai esu už tramvajų, bet labai nesinorisi jo tų laidų matyti per senamiestį, gal būtu galima padaryti ką nors kaip pas Amberius, t.y. per kiekvieną važiavimą jie galėtu pasikrauti, ir atkarpą per senamiestį galėtu iveikti ant baterijos.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Va toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą...
    Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Va toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą (t.y. ima elektros srovę iš vidutinio bėgio), ir jo laidai taip pat nerėžtu akies pvz. Senamiestyje.

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Bordeaux tramvajus

    Bordeaux (Bordo) miesto tramvajaus nuotraukų buvo įkelta pačiuose pirmuose šios temos puslapiuose, tačiau gal nepamaišys dar daugiau, juolab, kad anų nuorodos jau nepaseno ir nematyti vaizdų. Atsiprašau už kitų nuotraukų kokybę (kur fotografuota vakare).

    PS. Priešpaskutinioji nėra asmeninė
































    Gatvės miesto centre ypatingai siauros, tad iš esmės visas plotas tų, kuriose tilpo tramvajus, jam ir atiduotas: šioje nuotraukoje dešinėje pusėje matosi platesnė gatvė, kur važiuoja tramvajus .)

    Paskutinis taisė mnis; 2012.05.23, 15:32.

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Spėkit, kur?
    Kiek pamenu, tikrai Marselis. Ir dar panašūs į Paryžiaus tramvajus .)

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Spėkit, kur?
    Marselis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie gi neseniai išnaikino tramvajus ir troleibusus.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied


    Gruzija?

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied


    Spėkit, kur?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.
    Goteborge, manau, yra panašiai, nes prieš iešmus tramvajus labai nestabdo. Tačiau visi vairuotojai kabinose turi strypus, ir teko matyt keletą kartų kaip vairuotojas iššoka ir mechaniškai su strypu perjungia iešmą.

    Komentuoti:

Working...
X