Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    padaryti ką nors kaip pas Amberius
    Ne, ačiū. Amberis ko gero pirmą ir paskutinį kartą be laidų važiavo per prezentaciją, o vėliau mažų mažiausiai 3 kartus klusniai stovėjo eilėje su kitais negalinčiais pravažiuoti troleibusais.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Gaila, šiaip tai esu už tramvajų...
    Ir as uz, teko pavazineti ne viena tukstanti km, tikrai zinau kas tai yra...

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...
    Gaila, šiaip tai esu už tramvajų, bet labai nesinorisi jo tų laidų matyti per senamiestį, gal būtu galima padaryti ką nors kaip pas Amberius, t.y. per kiekvieną važiavimą jie galėtu pasikrauti, ir atkarpą per senamiestį galėtu iveikti ant baterijos.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Va toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą...
    Bordo oro temperatura zemiau nulio nekrenta, kas yra sniegas/ledas/pliurze jie nezino... Vilniuje toks tramvajus ziema sustotu be elektros...

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Va toks Vilniuj tai tiktu, pagrinde del to, kad miesto centre jis gali važiuoti nuleides pantografą (t.y. ima elektros srovę iš vidutinio bėgio), ir jo laidai taip pat nerėžtu akies pvz. Senamiestyje.

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Bordeaux tramvajus

    Bordeaux (Bordo) miesto tramvajaus nuotraukų buvo įkelta pačiuose pirmuose šios temos puslapiuose, tačiau gal nepamaišys dar daugiau, juolab, kad anų nuorodos jau nepaseno ir nematyti vaizdų. Atsiprašau už kitų nuotraukų kokybę (kur fotografuota vakare).

    PS. Priešpaskutinioji nėra asmeninė
































    Gatvės miesto centre ypatingai siauros, tad iš esmės visas plotas tų, kuriose tilpo tramvajus, jam ir atiduotas: šioje nuotraukoje dešinėje pusėje matosi platesnė gatvė, kur važiuoja tramvajus .)

    Paskutinis taisė mnis; 2012.05.23, 14:32.

    Komentuoti:


  • mnis
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Spėkit, kur?
    Kiek pamenu, tikrai Marselis. Ir dar panašūs į Paryžiaus tramvajus .)

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ZXS Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Spėkit, kur?
    Marselis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie gi neseniai išnaikino tramvajus ir troleibusus.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied


    Gruzija?

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied


    Spėkit, kur?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.
    Goteborge, manau, yra panašiai, nes prieš iešmus tramvajus labai nestabdo. Tačiau visi vairuotojai kabinose turi strypus, ir teko matyt keletą kartų kaip vairuotojas iššoka ir mechaniškai su strypu perjungia iešmą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kaip ir troleibusas valdo iesmus pats... "duoda gaza" i viena puse, "neduoda" - i kita...
    Taip yra senose sistemose. Šiuolaikinėse sistemose vairuotojas gali paspausti mygtuką, radjio bangomis signalas pasiekia valdymo mechanizmą, iešmas persiveda. Arba kiekviename trame stovi daviklis, kirio pagalba kompiuteris nustato maršruto numerį ir pats perveda iešmą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebūtinai. Yra ir nevaldomi iešmai, kurie skirti pasukti tik į vieną pusę. Jie naudojami vienkelių ruožų pralankose. O priešinga kryptimi per tokį iešmą važiuojančio tramvajaus ratai pastumia iešmą, kuris po to grįžta į pradinę padėtį, spaudžiamas spyruoklės.
    Be to iešmai gali būti valdomi ir rankiniu būdu. Tokie dažniausiai naudojami depuose.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kaip ir troleibusas valdo iesmus pats... "duoda gaza" i viena puse, "neduoda" - i kita...

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Kaip tramvajus bėgiu išsiskyrime pasuka į reikiamus bėgius?

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Viena VT rojus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važinėja.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar vazineja senieji?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena. Pora 0 maršruto tramvajų nuotraukų. Tramvajai A tipo, Invalidenstrasse.



    Komentuoti:

Working...
X