Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    egiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.

    O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.
    bet kai už tai buvo paprašyti papildomi pinigai už užsienio kalbos mokėjimą iškart prisiminė valdžia pareigybinių punktą - su keleiviais bendrauti draudžiama.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    egiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.

    O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    [QUOTE=Nerijus_kns;n1683485]

    tiems soferiams seniai laikas ilsetis namie ar kur kitur..... kol seniai dirbs, tol algu kelimo ir nebus. Ne vairuotoju problema, kad nera kam dirbti. [/QUO

    ne šitame yra algų kėlimas ar kodėl naujų autobusų ar troleibusų pirkimas vis metai iš metų perkeliamas į kitus metus. Tiesiog savivaldybė yra numačius tik tam tikrą sumą pinigų kurią gali skirti dotacijoms, mažai surenkama pinigų iš keleivių (daug vagia važiuoja zuikiu). Pinigai visai kitiems tikslams jau numatyti o kas nuo jų lieka tai ir lieka algoms ir naujai technikai.
    Puiku kad seniai dirba nes seniams išėjus kiek liktų aplamai vairuotojų gal koks 100, nes atėję jaunesni padirba mėnėsį ar du ir negavę 800 eurų algos bėga neatsigręždami.
    Technika pavargus o reikalavimai tokie kad gal išeitų tik su nauju ir daug galingesniu autobusu juos įvykdyti. Bet kas iš tokio autobuso jei keleiviai dažniausiai vos judantys diedukai ar bobutės tai šitie vos judantys autobusai kaip tik pagal keleivius tik reiktų valdžiai išlįst iš ofisu ir pamatyt realiai kaip viskas vyksta ir pagal tai ir grafikus sudarinėti t.y. daug lėtinti.
    TEBŪNIE ir 1000 eurų tegu mokėtų vistiek nieko nepakistų pats vežimas gal tik pakistų patys vairuotojai nes būtų galimybė iš ko rinktis parkui, o ne kaip dabar jei teises turi iškart priimamas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Bet dauguma vairuotojų į mokyklą ėjo kažkur prieš 30 - 40 metų
    tiems soferiams seniai laikas ilsetis namie ar kur kitur..... kol seniai dirbs, tol algu kelimo ir nebus. Ne vairuotoju problema, kad nera kam dirbti.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    teisingai,. kadangi anglu kalba mokoma nuo pirmos klases, net nuo darzelio todel dirbant su klientais aptarnavimo sferoje, minimaliai kiekvienas vairuotojas privalo moketi. Naujai darbinantis aptarnavimo sferoje priemimui i darba dabar yra tik du kriterijai : ne tavo issilavinimas ar teisiu turejimas,- o kiek ir kaip zinai uzsienio kalbas.
    P. S Rusijoje jau netgi kinu kalbos reikalaujama darbinantis i maitinimo sektoriu. ( apie anglu net snekos nera, )
    Bet dauguma vairuotojų į mokyklą ėjo kažkur prieš 30 - 40 metų

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Anglų kalba yra tarptautinė kalba, tad nesuprantu prie ko čia tie palyginimai su lietuvių
    teisingai,. kadangi anglu kalba mokoma nuo pirmos klases, net nuo darzelio todel dirbant su klientais aptarnavimo sferoje, minimaliai kiekvienas vairuotojas privalo moketi. Naujai darbinantis aptarnavimo sferoje priemimui i darba dabar yra tik du kriterijai : ne tavo issilavinimas ar teisiu turejimas,- o kiek ir kaip zinai uzsienio kalbas.
    P. S Rusijoje jau netgi kinu kalbos reikalaujama darbinantis i maitinimo sektoriu. ( apie anglu net snekos nera, )
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.11.18, 13:54. Priežastis: papildymas

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Anglų kalba yra tarptautinė kalba, tad nesuprantu prie ko čia tie palyginimai su lietuvių

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    O kodėl turėtų mokėti? Pats kai keliauji lietuviskai nemanau ar kurnors klausi? Oro uoste ar tuo labiau viešajame transporte

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kautroj sugeba ir saugiai vairuot, į grafikus spėt ir bilietus pardavinėt ir nuolatinius bilietus pildyt, vairuotojai pasitempę, nebambantys, toli KA iki to
    tiesiog profesionalesni vairuotoja,. vyksta vairuotoju atranka. o Kauno autobusuose seni 80 merciai perdylos dirba. vakar treninginis i oro uosta veze keleivius, tai anglu kalbos ne bum bum nemoka..eile KA geda, tureti tokius vairuotojus. Kaune darbu nera, pagal uzimtumo centro duomenis reikalingi tik kvalifikuoti inzinieriai

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kautroj sugeba ir saugiai vairuot, į grafikus spėt ir bilietus pardavinėt ir nuolatinius bilietus pildyt, vairuotojai pasitempę, nebambantys, toli KA iki to

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Nebutu kada vairuotojams dirbti, vyktu tik prekyba. bendrovei tas nenaudinga prekiauti bilietais perkant pigiau is vairuotojo, ir dar moketi parduotus komisinius.
    prailgintų grafiką ir spėtų ir važiuot beto ta prekyba apsimoka

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Galėtų būti kaip tik pigesni bilietai pvz 50 centu nes nuo kiekvieno bilieto į kisene atitenka apie 5 centai. Geriau daug po kartu 5 centus negu keli kartai po eurą
    Nebutu kada vairuotojams dirbti, vyktu tik prekyba. bendrovei tas nenaudinga prekiauti bilietais perkant pigiau is vairuotojo, ir dar moketi parduotus komisinius.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    teisingai. Pardavimus turi vykdyti Kauno spauda, Lietuvos spauda, Maksima pirkimas internetu. Vairuotojai be abejones turi vairuoti, o jei tenka dar ir parduoti bilieta - jo kaina turi buti didele. pvz 2 eurai, tam kad kita syk keleivis susimastytu ap[ie isankstinio bilieto isigyjima. Traukinyje perkant - 2 eurai, kodel autobuse turi buti kitaip??
    Galėtų būti kaip tik pigesni bilietai pvz 50 centu nes nuo kiekvieno bilieto į kisene atitenka apie 5 centai. Geriau daug po kartu 5 centus negu keli kartai po eurą

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Rygoje maršrutkės, kuriose galioja ir paprasti miesto bei terminuotieji bilietai ar nuolatiniai, kaina perkant pas vairuotoją - 2 EUR ir, pasirodo, perka
    teisingai. Pardavimus turi vykdyti Kauno spauda, Lietuvos spauda, Maksima pirkimas internetu. Vairuotojai be abejones turi vairuoti, o jei tenka dar ir parduoti bilieta - jo kaina turi buti didele. pvz 2 eurai, tam kad kita syk keleivis susimastytu ap[ie isankstinio bilieto isigyjima. Traukinyje perkant - 2 eurai, kodel autobuse turi buti kitaip??

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Rygoje maršrutkės, kuriose galioja ir paprasti miesto bei terminuotieji bilietai ar nuolatiniai, kaina perkant pas vairuotoją - 2 EUR ir, pasirodo, perka

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
    Taip, taip, pavyti ir aplenkti Europą... Net Vakarų Europoje VT kainos perkant pas vairuotoją dažnai nesiekia 2 eurų. O čia kažkokioje skylėje nori 2 eurus plėšti? Paskui verkti, kad niekas VT nesinaudoja.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

    Visiškai sutinku - pastebiu, kad perka tikrai gan dažnai ir, kas keisčiausia - pakankamai jauno amžiaus žmonės. Kuriem lyg ir atrodo, nesunku turėtų būti kelis paspaudimus smartfoune padaryti. Ir po to visokiuose feisbukuose ir po straipsniais vaikšto populiari nuomonė, kad neva "važiuoti viešuoju kainuoja 1 euras", nors juk beveik per pusę pigiau
    taip perka pagrinde jaunimas. sutinku. bet tik jaunimas ir kavinese sedi,, 60-70 metu nepamatysi kavinese. o jaunimas is vis galetu negedint saves, vazinedamas viesuoju. Kaune viesasis tarnauja seniams, neigaliems ir jaunimui..
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.11.13, 18:35. Priežastis: klaida

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.
    Visiškai sutinku - pastebiu, kad perka tikrai gan dažnai ir, kas keisčiausia - pakankamai jauno amžiaus žmonės. Kuriem lyg ir atrodo, nesunku turėtų būti kelis paspaudimus smartfoune padaryti. Ir po to visokiuose feisbukuose ir po straipsniais vaikšto populiari nuomonė, kad neva "važiuoti viešuoju kainuoja 1 euras", nors juk beveik per pusę pigiau

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.
    vaziuojant antru iki Antakalnio, paskui 19 iki Europos, uzteko vienos rankos pirstu, pagal bilietu pardavimus. nekalbama apie marsruta is niekur i niekur. kalbama marsruto viduje, aplenkiant stoti, VKurdirkos aikste sirdy lasives ir nepriklausomybes st Spaudos rumus

    Komentuoti:

Working...
X