Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ikarusas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Identiška šakos, ant kurios sėdi, pjovimo ideologija iki šiol vadovaujasi visi Kauno rajono maršrutiniai taksi. Manau nė nereikia aiškinti, kaip per pastaruosius metus "xozeinų" versliukas suklestėjo ir kiek prabangių 1981 m. VW Golfų su elitinėmis vilomis Šančiuose jie prisipirko.
    Apie naujus metus turėtu but ir rajone naujoviu,senosios firmos greičiausiai konkursuose nedalyvaus dėl didelių reikalavimų,kolega gryžęs dirbt atgal minėjo kad jiems neapsimoka pirkt naujos technikos,vieninteliai ,, Merula" truputi savo laužu parka atnaujino, o pvz. ,,Garliavos taksi" jau pardavė naujausia savo Sprinteri ,,Jurbarko mažiesiems autobusams" ,teko gyvai matyt ir fotobuse yra duomenys .

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    gal žinot kas nuo kada pradėjo jie važiuoti? Tik yra žinoma kas bus kai sueis 5 metai kaip jie važiuoja, patys nepratęs sutarties
    Šiuo metu atostogauju,tai nelabai ka galiu pasakyt,kalbos eina apie 56 naikinima,bat realiau pasigirsta apie 53,tiksliai nuo kada pradejo važiuot nepamenu, nes dar nedirbau,o šiaip darbo sutartys terminuotos iki 2019 rugpjūčio.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Kas girdet del Kautros mikriuku po Naujuju metu?
    gal žinot kas nuo kada pradėjo jie važiuoti? Tik yra žinoma kas bus kai sueis 5 metai kaip jie važiuoja, patys nepratęs sutarties

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Kas girdet del Kautros mikriuku po Naujuju metu?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    keleivis turi taikytis o ne prie keleivių. Jei netenkina kaip keleiviui sąlygos ieškaisi išeities tada savas automobilis ar kaimynas paveža
    Identiška šakos, ant kurios sėdi, pjovimo ideologija iki šiol vadovaujasi visi Kauno rajono maršrutiniai taksi. Manau nė nereikia aiškinti, kaip per pastaruosius metus "xozeinų" versliukas suklestėjo ir kiek prabangių 1981 m. VW Golfų su elitinėmis vilomis Šančiuose jie prisipirko.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

    Pala, pala, o kur tvarkaraštis? Specialiai rašomas tik LEZ'e?
    jis skirtas tik Hella darbuotojams aišku niekas to netikrina o važiuoja ryte du kartus be sustojimų nuo Kalniečių poliklinikos sustojimo ir du kartus po pietų nuo Hella gamyklos.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą
    Šiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?
    Pala, pala, o kur tvarkaraštis? Specialiai rašomas tik LEZ'e?

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?
    nebereik su smirdanciais urodais ir ju terbom stumdytis + beveik visada gale buna daug vietos, nes zmones yra daugumoj buki ir nesugeba penkiu zingsniu toliau padet. Net i VNO nuvaziavus pirmu numeriu kazkaip jau einu link priekiniu duru, tik kad ten puslenkiai nesugeba ju atidaryt. Plius nebeliko krokodiliniu komposteriu ir sovietiniu laiku vienkartiniu bilietu.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ir naujesni autobusai būtų buvę, ir nepabrangę bilietai.

    Čia maždaug kai smegenys nelabai suvokia elementariai kur priežastys, o kur šiaip atsitikę dalykai.

    Dar galima sakyti, kad jei ne traukinyje prašomas mokestis už bilieto pirkimą ne stotyje, tai būtų daug naujų traukinių maršrtutų sukurta ir šiap biletai atpigę. Na šiaip, nes aš manau, kad būtent tas bilieto mokestis tai lemia. O ir skamba visai logiškai.
    nelabai supratote

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?
    keleivis turi taikytis o ne prie keleivių. Jei netenkina kaip keleiviui sąlygos ieškaisi išeities tada savas automobilis ar kaimynas paveža

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai jūs čia dabar norit pasakyti, kad jeigu Kaune nebūtų įvesta priekinių durų tvarka, būtų buvę sukurti pora naujų ir efektyvių maršrutų ?
    Ir naujesni autobusai būtų buvę, ir nepabrangę bilietai.

    Čia maždaug kai smegenys nelabai suvokia elementariai kur priežastys, o kur šiaip atsitikę dalykai.

    Dar galima sakyti, kad jei ne traukinyje prašomas mokestis už bilieto pirkimą ne stotyje, tai būtų daug naujų traukinių maršrtutų sukurta ir šiap biletai atpigę. Na šiaip, nes aš manau, kad būtent tas bilieto mokestis tai lemia. O ir skamba visai logiškai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
    Tai jūs čia dabar norit pasakyti, kad jeigu Kaune nebūtų įvesta priekinių durų tvarka, būtų buvę sukurti pora naujų ir efektyvių maršrutų ?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą

    Senienos? Prisiminkit Vilnių prieš metus
    Bet Kaunui nauju ir nereikia vazineja seniai kuriiems savivaldybe uz eura keliones dovanoja, lietuvos geda, ir studentai. is bedos vos ne 6-9 val ir 15-18 visame mieste galima leisti transporta. diena tik sodros pildo autobusus

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Ir dar palengvejo darbas nereikia stebėti viduriniu galiniu durų kurios nelabai ir matos
    o kas keleiviui pasikeite, kas jam is to ?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    egiscrypth LABAI didelis prašymas, statykite kablelius, nes labai sunku skaityti jūsų tekstus.

    O vairuotojai, ypač dirbantys maršrutuose į oro uostą arba per stotis, tikrai turėtų bent minimaliai mokėti anglų kalbą.
    ne tik minimaliai o isvis orouostininkai turi moketi bet pora uzsienio kalbu, nors tu krypciu, kuriu klientus mes sutinkame.....

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą
    Šiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?
    Paleistas, ir jau senai. Mikriukas pertraukas daro Savo aikštelėje.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Šiandien apie 14:10 Oro uosto gatvėje LEZ’e mačiau pravažiuojantį KA Altas Cityline. 66 dar nepaleistas, ką jis čia veikė?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Jei tikėti spauda ir straipsniais ten buvo paminėta kad ivedus priekinių durų tvarką pinigų surinkimas už bilietus padidejo apie 30%
    Ir dar palengvejo darbas nereikia stebėti viduriniu galiniu durų kurios nelabai ir matos

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
    Jei tikėti spauda ir straipsniais ten buvo paminėta kad ivedus priekinių durų tvarką pinigų surinkimas už bilietus padidejo apie 30%

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    paglavojau, o Kokia nauda kaunieciams dave priekiniu duru tvarka? pastebejimai tik blogi : po poros metu pabrange bilietai, vazinejimas senienomis, nauju efektyviu marsrutu nesukurimas.
    Senienos? Prisiminkit Vilnių prieš metus

    Komentuoti:

Working...
X