Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    6 autobusą išvysti prailgintą būtų pati netikėčiausia naujiena kiek galėtų būti, nes problema yra ne parodos kalnas ar posūkis iš Petrausko į savanorius link aklųjų, o Kauno rajono savivaldybės nenoras mokėti didesnius pinigus už didesnio dydžio autobusus
    O kodėl į Šlienavą leidžia 46 prailgintus, o į Garliavą ne?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Pasiekėme lygį kai keleiviams besinaudojantiems VT yra "per daug gerai" ? O aš jau maniau nesulauksiu per savo amžių tos dienos kai bus bent "pakankamai gerai"
    Taip ir yra, kad nuo Urmo i Vilijampole vos ne geriausias susisiekimas Kaune : 8, 17, 17G, 36, 41, 54

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Pravažiavau 6 autobusu į Garliavą, tai būtų gerai nors dalis grafikų su priekaba važinėtų, galbūt lygiagrečiai paleist 6A darbo dienomis, bet tik su priekaba. Važiavo pilnas į Garliavą. Galbūt lėmė, kad piko metas 16-17 val. Bet lyg ne pirmą kartą atkreipiau dėmesį, kad beveik sausakimši į Garliavą važiuoja.
    I Garliava vaziuoja Kautros autobusai, 150 asis, bet ten kiekviena karta pirkti bilieta reikia. 6 asis piko metu buna apypilnis, nes veza su miesto nuolatiniais. Jei butu vieninga atsiskaitymo uz kelione sistema, tolygiai pasiskirstytu keleiviu skaicius.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Per daug gerai keleiviams, kad toks platus marsrutu pasirinkimas vezantis i taska B.
    Pasiekėme lygį kai keleiviams besinaudojantiems VT yra "per daug gerai" ? O aš jau maniau nesulauksiu per savo amžių tos dienos kai bus bent "pakankamai gerai"

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nepateisino, nes prikurta pilna besidubliuojančių maršrutų. Čia variantas nebent nuėmus A6 iš tos atkarpos. Jei yra laidai-ten turi ir važiuot troleibusai, o ne troleibusas ir dar pora autobusų vienu metu, kaip yra padaryta dabar.
    Ką konkrečiai reiškia "turi" ir "neturi" ? Čia kieno sprendimu "turi" ir "neturi" ? Aš sakau kad turi važiuoti kuo daugiau įvairių maršrutų kurių maršrutai dubliuojasi, ir daug dubliuojasi. Tokiu atveju atkarpose kuriose maršrutas dubliuojasi dar įmanoma naudotis viešuoju transportu kadangi kai kuriuo paros metu įmanoma sulaukti VT greičiau nei per 10min.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Pravažiavau 6 autobusu į Garliavą, tai būtų gerai nors dalis grafikų su priekaba važinėtų, galbūt lygiagrečiai paleist 6A darbo dienomis, bet tik su priekaba. Važiavo pilnas į Garliavą. Galbūt lėmė, kad piko metas 16-17 val. Bet lyg ne pirmą kartą atkreipiau dėmesį, kad beveik sausakimši į Garliavą važiuoja.
    6 autobusą išvysti prailgintą būtų pati netikėčiausia naujiena kiek galėtų būti, nes problema yra ne parodos kalnas ar posūkis iš Petrausko į savanorius link aklųjų, o Kauno rajono savivaldybės nenoras mokėti didesnius pinigus už didesnio dydžio autobusus

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    T13 ir T16 pilnai dubliuojasi nuo stotelės Aklųjų ir silpnaregių centras iki stotelės Kovo 11-osios gimnazija. Tai gal vienas is jų galėtų nedaryti to garbės rato iki savanorių apačios ir visa Donelaičio gatve, o kirsti "kampą" per Parodos g. kalną. Pažiūrėjus i grafiką T4 nuo Petrausko g. stotelės iki Autobusų stoties važiuoja 7 minutes, o T13 nuo Utenos stotelės iki Autobusų stoties 15min. Tai vistik tie, kuriems reikia į Vytauto pr/stotį galėtų patogiai persėsti prie "aklųjų" ir sutaupytų bent 10 minučių kelionės laiko.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pravažiavau 6 autobusu į Garliavą, tai būtų gerai nors dalis grafikų su priekaba važinėtų, galbūt lygiagrečiai paleist 6A darbo dienomis, bet tik su priekaba. Važiavo pilnas į Garliavą. Galbūt lėmė, kad piko metas 16-17 val. Bet lyg ne pirmą kartą atkreipiau dėmesį, kad beveik sausakimši į Garliavą važiuoja.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nepateisino, nes prikurta pilna besidubliuojančių maršrutų. Čia variantas nebent nuėmus A6 iš tos atkarpos. Jei yra laidai-ten turi ir važiuot troleibusai, o ne troleibusas ir dar pora autobusų vienu metu, kaip yra padaryta dabar.
    Didziausia klaida, 54 ojo trasa, kai jis atvyksta i Kalnieciu poliklinikos stotele visi seda ne i dviguba 36 aji, kuris neuzsukdamas i Klinikas veza i Vilijampole, Silainius, o i maza 54 aji, kuriame net stovimos vietos uzimtos. Aiskiai, artejant vasarai, vistiek nuims pora 54 ojo grafiku, motyvuodami, ner ko cia jiems vazinetis, o kas bus tada?

    Ta pati situacija Urmo bazeje link Vilijampoles - vaziuoja 8, 17, 17G, 36, 41, 54 tai visi vistiek lips i 54 aji, o antrasis pagal populiaruma bus 17 G.
    Per daug gerai keleiviams, kad toks platus marsrutu pasirinkimas vezantis i taska B.
    Kas dėl 54 tai keleivių pasąmonėje yra jei mažas tai ir greičiau veš, todėl ir visi į 54 ir lipa. O iš dalies yra tame tiesos ir po suletinimo vistiek 54 grafikas yra greitesnis už 6 ar 36 kalbu apie atkarpa nuo urmo iki aklųjų. Manau nukrautų 54 jei 41 dažniau važiuotų nes daug važiuoja kas nuo klinikų per savanorius link krevės ir atvirkščiai
    Paskutinis taisė digital; 2020.02.21, 00:13. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nepateisino, nes prikurta pilna besidubliuojančių maršrutų. Čia variantas nebent nuėmus A6 iš tos atkarpos. Jei yra laidai-ten turi ir važiuot troleibusai, o ne troleibusas ir dar pora autobusų vienu metu, kaip yra padaryta dabar.
    Didziausia klaida, 54 ojo trasa, kai jis atvyksta i Kalnieciu poliklinikos stotele visi seda ne i dviguba 36 aji, kuris neuzsukdamas i Klinikas veza i Vilijampole, Silainius, o i maza 54 aji, kuriame net stovimos vietos uzimtos. Aiskiai, artejant vasarai, vistiek nuims pora 54 ojo grafiku, motyvuodami, ner ko cia jiems vazinetis, o kas bus tada?

    Ta pati situacija Urmo bazeje link Vilijampoles - vaziuoja 8, 17, 17G, 36, 41, 54 tai visi vistiek lips i 54 aji, o antrasis pagal populiaruma bus 17 G.
    Per daug gerai keleiviams, kad toks platus marsrutu pasirinkimas vezantis i taska B.
    Paskutinis taisė digital; 2020.02.21, 00:12. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nepateisino, nes prikurta pilna besidubliuojančių maršrutų. Čia variantas nebent nuėmus A6 iš tos atkarpos. Jei yra laidai-ten turi ir važiuot troleibusai, o ne troleibusas ir dar pora autobusų vienu metu, kaip yra padaryta dabar.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kaip tai nuo kurios? Aišku nuo "Aklųjų"
    Kur ten suktusi troleibusai? Parodos kalnas nepateisino troleibusu poreikio sioje atkarpoje.Buvo mintis T2 leisti kasdien, paskui to atsisakyta.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaip tai nuo kurios? Aišku nuo "Aklųjų"

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Principe tokį dabartinį T8 reikėtų naikint ir paleisti nuo Taikos pr, pro Savanorių pr, Parodos g, Centrą. Panašiai kaip kažkada važiavęs T3. 6 autobusą gražint į Stotį visom dienom.
    Nuo kurios vietos Taikos prospekte? o saip ar ten Technikumui reikia 31 ir 42 ojo marsrutu?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Principe tokį dabartinį T8 reikėtų naikint ir paleisti nuo Taikos pr, pro Savanorių pr, Parodos g, Centrą. Panašiai kaip kažkada važiavęs T3. 6 autobusą gražint į Stotį visom dienom.
    taip yra toks pasiūlymas kad naikinti 42, o 6A savaitgalinis būtų visomis dienomis vienodai važiuotų Garliava - Respublikinė ligoninė (tik nežinia kaip tokiu atveju 6G situacija).

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Norėčiau priminti, kad T8 beveik visiškai dubliuojamas 17 autobuso. Todėl paprasčiausiai reikėtų juos labai derinti, kad vienas nevažiuotų pernelyg tuščias, kitas pernelyg apkrautas.
    Principe tokį dabartinį T8 reikėtų naikint ir paleisti nuo Taikos pr, pro Savanorių pr, Parodos g, Centrą. Panašiai kaip kažkada važiavęs T3. 6 autobusą gražint į Stotį visom dienom.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Norėčiau priminti, kad T8 beveik visiškai dubliuojamas 17 autobuso. Todėl paprasčiausiai reikėtų juos labai derinti, kad vienas nevažiuotų pernelyg tuščias, kitas pernelyg apkrautas.
    17 ir 17G yra grafiku koordinacija Urmo sustojime. Autobuso ir troleibuso koordinacija yra ten, kur vaziuoja tik vienas autobusas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Norėčiau priminti, kad T8 beveik visiškai dubliuojamas 17 autobuso. Todėl paprasčiausiai reikėtų juos labai derinti, kad vienas nevažiuotų pernelyg tuščias, kitas pernelyg apkrautas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Pirmadieni po piet vaziavau i Mega 21 autobusu Nr 347, vairuotojas labai jau garbaus amziaus, taciau tik ilipus nuo vairuotojo taip trenke myzalais, kad neimanoma buvo vaziuot.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Spėju kartais ir ilgi Berkhof T8 pasirodo ir visiems gerai

    Komentuoti:

Working...
X