Lyg nuotraukoje ir serbiškas autobusas yra, o visi vežėjo rekvizitai parašyti lotyniškomis raidėmis... Įdomu čia. Dar ir valstybiniai numeriai lotyniški.
Serbų kalba rašoma tiek lotyniškomis raidėmis, tiek kirilica. Kai Kroatija, Slovėnija tik lotyniška, o Makedonija tik kirilica. Beje garažinis numeris nuotraukoje turi raidę kirilicoje.
Parašė Serbian language - Wikipedia
Standard Serbian language uses both Cyrillic (ћирилица, ćirilica) and Latin script (latinica, латиница). Serbian is a rare example of synchronic digraphia, a situation where all literate members of a society have two interchangeable writing systems available to them. Media and publishers typically select one alphabet or another.
Lyg nuotraukoje ir serbiškas autobusas yra, o visi vežėjo rekvizitai parašyti lotyniškomis raidėmis... Įdomu čia. Dar ir valstybiniai numeriai lotyniški.
Šiandien į ,,Kautra" atvyko visa krūva(tikslaus skaičiaus nepasakysiu) Temsų,modelis atnaujintas,skiriasi nuo ,,Kautros"eksplotuojamos Temsa Aveniu pagrinde priekiu,kuris lempu išdėstimu primena Vanhhol turimus ,,Kauno autobusu"
Kazin kodel Ziogo numeris nera identiskas transporto priemones garaziniam numeriui ? beje skenavimas visiskai nereikalingas, nes visi veda koda ranka...
Tai pat, kadangi perkama tiesiogiai is paslaugos tiekejo, Ziogo bilietas turetu buti pinigesnis, nes vienaip ar kitaip mokame ar kartini, ar menesini mokesti bankui.
Ar pasibaigus Kautros viespatavimui, liks Kaune mikriukai? ar yra poreikis jiems buti is vis ?
Ar liks,cia klausimas. Jei dabar nr 57 buvusi nr30 intervalus padare po 20 minuciu, tai abejoju ar zmones tiek lauks, nuvaziuos su autobusu ar troleibusu,Juk dabar ne akmens amzius. Matosi kad visu marsrutu nauji grafikai nuo sausio grafikai padaryti taip kad zmones nevaziuotuir bankruituotu....
Komentuoti: