Jeigu teisingai supratau, problema ne šitoj vietoj - telefono kamera prieblandoje sunkiai nuskaito QR kodą, užklijuotą ant komposterio. Nežinau kaip tai susiję su ekrano ryškumu.
Red.: kol susiruošiau atsakyt, jau ir evil tą patį parašė
Dar taip nemačiau, kad reiktų skenuoti autobuso ar lėktuvo kodą. Net napagalvojau.
aš Žiogo bilietų istoriją atsidarau, ten turi būti tik 17 maršrutas, bet kažkodėl vienas 26 rodomas, kuriuo gyvenime nesu važiavęs. Atžymėjimo laikas tvarkoj. Šiaip koks skirtumas kokį kodą įvesti, jei turi pusvalandį bet kuriam autobusui/troleibusui? Pati atžymėjimo sistema yra NEPATOGI ir per dar daug kliurkų šitoje sistemoje. Jei skenuojant kodą ar vedant jį ranka meta klaidą, ką daryt neturint ebilieto ar grynų? Išlipt sekančioje stotelėje ir laukt sekančio autobuso ar važiuot zuikiu? Autoriai skelbia "patogu naudotis/pažymėti"... Aha, kurgi ne - smartphonas galingas, bet Žiogas startuodamas varto akis kokias 5 sek, skenuoti prieblandoje tikrai neverta, vedi kodą ranka, patvirtini, dar privalai parodyti vairuotojui ir matomai sulaukti jo patvirtinimo, nes nežinai ar jis į kelią žiūri ar į tavo telefono ekraną. Pagailėdamas kitų keleivių stengiesi įlipt paskutinis, antraip žiūrės į tave kaip į durnių, trukdančiu kitiems, užsiiminėjančiu nesąmonėmis.
Kol nebus NFC galimybės, šitas reikalas niekaip nepakeis ebilieto patogumu. Belieka damušt sąskaitą ir pamiršt šitą nesusipratimą
apie neteisinga info telefone ( kad vietoj 17 rodo 42) nedelsiant informavau vairuotoja, ir skambinau i MK.
Įmesk screenshot. Pasiteisinimų, kad tingi, ištrynei ir tt neprimam Nebent po to dar kažką žymėjai.
Bet mano klausimas buvo ne ar informavai, o ar nesupainiojai tų skaičių, kurie neturi sutapti su maršrutu.
O tu nesupainioji maršruto numeriu su tuo dviženkliu skaičiu, kuris matomas pažymėjus bilietą? Nes tas skaičius tai ne maršruto numeris.
Kita mintis - kaip kodas pririštas lieka kai transporto priemonė pakeiia maršruto numerį? Gal kažką vairuotojui reikia nustatyt, kad tas žiogo barkodas pakeistų maršruto numerį jei pats troleibusas keičia maršruto numerį?
Bet kuriuo atveju nebūtum kaltas likęs prieš kontrolę, nes galėtum pademonstruot kaip skanavai ir kap rodo kito maršruto numerį, jei taip buvo.
apie neteisinga info telefone ( kad vietoj 17 rodo 42) nedelsiant informavau vairuotoja, ir skambinau i MK.
Siandien vaziavau 17 uoju autobusu, o Ziogas atzymejo ,kad vaziuoju 42 uoju. Iliptu kontrole,- buciau be kaltes kaltas.... Kaip manote, kaip tobulinti sia sistema? mano manymu butent Ziogieciams- turetu buti valanda skirta nuo bilieto pazymejimo... nes peesedus i kita aut / trol vel sistema grybaus.......
O tu nesupainioji maršruto numeriu su tuo dviženkliu skaičiu, kuris matomas pažymėjus bilietą? Nes tas skaičius tai ne maršruto numeris.
Kita mintis - kaip kodas pririštas lieka kai transporto priemonė pakeiia maršruto numerį? Gal kažką vairuotojui reikia nustatyt, kad tas žiogo barkodas pakeistų maršruto numerį jei pats troleibusas keičia maršruto numerį?
Bet kuriuo atveju nebūtum kaltas likęs prieš kontrolę, nes galėtum pademonstruot kaip skanavai ir kap rodo kito maršruto numerį, jei taip buvo.
Siandien vaziavau 17 uoju autobusu, o Ziogas atzymejo ,kad vaziuoju 42 uoju. Iliptu kontrole,- buciau be kaltes kaltas.... Kaip manote, kaip tobulinti sia sistema? mano manymu butent Ziogieciams- turetu buti valanda skirta nuo bilieto pazymejimo... nes peesedus i kita aut / trol vel sistema grybaus.......
o kodą skanavai ar įvedinėjai ranka? Nes mačiau kad kodas ant autobuso ir komposterių skiriasi.
Siandien vaziavau 17 uoju autobusu, o Ziogas atzymejo ,kad vaziuoju 42 uoju. Iliptu kontrole,- buciau be kaltes kaltas.... Kaip manote, kaip tobulinti sia sistema? mano manymu butent Ziogieciams- turetu buti valanda skirta nuo bilieto pazymejimo... nes peesedus i kita aut / trol vel sistema grybaus.......
Kai atidarai bilieto bar kodą neparyškėja telefono ekranas? Kaip pavyzdžiui ryanair programėlėje ir kai kuriose kitose skrydžių bendrovių programėlėse yra. Tada geriau nusiskaito, kai ekranas 100% ryškumas.
Jeigu teisingai supratau, problema ne šitoj vietoj - telefono kamera prieblandoje sunkiai nuskaito QR kodą, užklijuotą ant komposterio. Nežinau kaip tai susiję su ekrano ryškumu.
Red.: kol susiruošiau atsakyt, jau ir evil tą patį parašė
Kai atidarai bilieto bar kodą neparyškėja telefono ekranas? Kaip pavyzdžiui ryanair programėlėje ir kai kuriose kitose skrydžių bendrovių programėlėse yra. Tada geriau nusiskaito, kai ekranas 100% ryškumas.
kad barcode ne telefone, o ant troleibuso, tai ten niekas neparyškėja.
siandien vaziavau 15 uoju troleibusu, o pazymejs zioga parode, kad 16. skanbinau i Mano Kaunas, nustebo, sake perduos. prieblandoje skwenuojasi prastai, trukdosi ilaipinimas. o jei lipsi paskutinis, vairuotoja prades vaziuot, dar ilgiau baksnosi i kvadrata. Galejo padaryti, kad aktyvuoti kai Vilniuje, ir vairuotojui parodyti, kad jis aktyvuotas ( galiojimas turetu buti valanda, ivertinus, kad iki 30 min galima persesti.)
Kai atidarai bilieto bar kodą neparyškėja telefono ekranas? Kaip pavyzdžiui ryanair programėlėje ir kai kuriose kitose skrydžių bendrovių programėlėse yra. Tada geriau nusiskaito, kai ekranas 100% ryškumas.
siandien vaziavau 15 uoju troleibusu, o pazymejs zioga parode, kad 16. skanbinau i Mano Kaunas, nustebo, sake perduos. prieblandoje skwenuojasi prastai, trukdosi ilaipinimas. o jei lipsi paskutinis, vairuotoja prades vaziuot, dar ilgiau baksnosi i kvadrata. Galejo padaryti, kad aktyvuoti kai Vilniuje, ir vairuotojui parodyti, kad jis aktyvuotas ( galiojimas turetu buti valanda, ivertinus, kad iki 30 min galima persesti.)
Pagal kasos ataskaitas ,jei mėnesinis už 35 skaičiuojasi visa suma,kiti bilietai,neskaiaitant mokamus grynais, skaičiuoja pvm. o likuti kaip atsiima iš savivaldybės nežinau jau valdžios susitarimas.
Siaip jau didžioji dalis keleivių kaip tik naudojasi e bilietu,esmė neaisku koks procentas yra gaunamas nuo jų,kaip minėta buvo kazkuriam poste ar temoj, ,Kauno autobusai gauna subsidijas,o Kautra turi issilaikyt is keleiviu
Siaip jau didžioji dalis keleivių kaip tik naudojasi e bilietu,esmė neaisku koks procentas yra gaunamas nuo jų,kaip minėta buvo kazkuriam poste ar temoj, ,Kauno autobusai gauna subsidijas,o Kautra turi issilaikyt is keleiviu
Komentuoti: