Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Net jeigu "parke mėtosi", tai greičiausiai eis dalimis. Nei kas pirks tokią techniką iš "nepirmų neeuropinių" rankų, nei turbūt jie patys bando prakišti kam nors.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Paimkim tą patį Meteorit Turą - prisipirko autobusų, kuriuos keičia kaip pirštines. Ypač su ilgaisiais Dresdeno MB O405GN2, kuriuos nuomojo iki 2016 m. - vos 1 ar 2 dirba Visagine, o likę - metalo lauže. O gaila - VVT tai buvo vieni iš geresnių autobusų.
    Ar tikrai jie visi metalo laužę? Nes kai kurie lyg palikti tiesiog jų parke mėtosi, tokie kaip 603 ir dar kažkurie. Vienas Dresdeno perdarytas į "kalėdinį" autobusą buvo.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Paimkim tą patį Meteorit Turą - prisipirko autobusų, kuriuos keičia kaip pirštines. Ypač su ilgaisiais Dresdeno MB O405GN2, kuriuos nuomojo iki 2016 m. - vos 1 ar 2 dirba Visagine, o likę - metalo lauže. O gaila - VVT tai buvo vieni iš geresnių autobusų.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad niekas iš jų nenuomos? Jeigu jie dalyvautų konkurse, tai ir nuomotų. Nors jeigu dabar būtų "ikieuropiniai" laikai, kuomet nereikėjo viešųjų pirkimų, kad nusipirktum 5 pieštukus, tai Kautra tikrai negalėtų šiaip sau imti ir iš niekur ištraukti miestui tinkamų autobusų. Pas juos visada jų trūksta, kaip ir vairuotojų.
    Bet nemanau, kad Kautra vien dėl to, kad išnuomotų kokiems ,dabar sakykim max 6 mėnesiams, pirktų miesto autobusų. Kur paskiau juos dėtų? Sakykim porą tarkim į Druskininkus (jei naujus pirktų), kelis į Vilnių vežioti darbuotojus, bet vis tiek dar daug liktų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Pirma, niekas iš jų nieko nenuomos, antra nebūtinai iš Lietuvos nuomoti reikia, galima ir iš užsienio.
    Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad niekas iš jų nenuomos? Jeigu jie dalyvautų konkurse, tai ir nuomotų. Nors jeigu dabar būtų "ikieuropiniai" laikai, kuomet nereikėjo viešųjų pirkimų, kad nusipirktum 5 pieštukus, tai Kautra tikrai negalėtų šiaip sau imti ir iš niekur ištraukti miestui tinkamų autobusų. Pas juos visada jų trūksta, kaip ir vairuotojų.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Iš ko tada gali nuomotis autobusus? Nebent Kautros, bet ir tai klausimas, ar pakankamai transporto turės nuomai ir savo maršrutų aptarnavimui..
    Pirma, niekas iš jų nieko nenuomos, antra nebūtinai iš Lietuvos nuomoti reikia, galima ir iš užsienio.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Regis nuomos apie 40 autobusų, skirtus TP, gal kelis ir AP, bet čia ir nežinau kiek tiesos.
    Iš ko tada gali nuomotis autobusus? Nebent Kautros, bet ir tai klausimas, ar pakankamai transporto turės nuomai ir savo maršrutų aptarnavimui..

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Xamas Rodyti pranešimą
    Kilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?
    Regis nuomos apie 40 autobusų, skirtus TP, gal kelis ir AP, bet čia ir nežinau kiek tiesos.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Xamas Rodyti pranešimą
    Kilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?
    gal bus koks vėl maršrutas 00 su dviem autobusais nuo savanorių iki utenos sankryžos.

    Komentuoti:


  • Xamas
    replied
    Kilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą
    Ką tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.
    Ooooooo! Kątik KA atsakė į anksčiau mano pateiktą užklausą tuo pačiu klausimu. Pasirodo, kad naują kontaktinį tinklą nutiesti planuojama iki rudens

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Bet jei "aptroleibusuotų" ir Vydūno al. tai praktiškai A37 ir A40 užtektų tik iki Kauno pilies

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė minde_kns Rodyti pranešimą

    Tada koks tikslas išvis 2-tram vaziuoti i kauno pilį pro petrausko gatve i viena puse ? Be to kiek važiuojančių yra iš Donelaičio gatves iki akių kliniku ?
    bet kiek variantų nuo donelaičio gatvės išlipus sporto sustojime. Tam yra galimas perlipimas 4 troleibusas 43 autobusas. O po pertvarkos kurios manau mes nesulauksim nei mūsų vaikai išvis neturėtų likti tokių ilgų maršrutų ilgesnių nei 30 min.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.04.14, 10:53.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Ką tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.

    Komentuoti:


  • minde_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    o kam dar vieno maršruto per donelaičio gatvę link petrausko gatvės? daug mažiau važiuojančių nuo pilies link savanorių pr.
    Tada koks tikslas išvis 2-tram vaziuoti i kauno pilį pro petrausko gatve i viena puse ? Be to kiek važiuojančių yra iš Donelaičio gatves iki akių kliniku ?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė minde_kns Rodyti pranešimą

    Kaip tai ? O 2-tras ?
    o kam dar vieno maršruto per donelaičio gatvę link petrausko gatvės? daug mažiau važiuojančių nuo pilies link savanorių pr.

    Komentuoti:


  • minde_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    ar neužtenka transporto nuo donelaičio gatvės į parodos gatvę? 6, 37 ir 40. O jei ir taip padarytų nėra troleibusų naujam maršrutui
    Kaip tai ? O 2-tras ?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?
    ar neužtenka transporto nuo donelaičio gatvės į parodos gatvę? 6, 37 ir 40. O jei ir taip padarytų nėra troleibusų naujam maršrutui

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Dyzeliai... joo... pažanga. Vilnius jau paduso, dusim ir męs nuo smarvės dyzelio.



    43?! Koks durnius tokius dalykus sugalvoja? Pro namus važiuoja, kiek matau, kad ir savaitgaliais, žmonių būna normaliai, d.d. piko metu išvis pilni važinėja. Gal dar 23 mikrūškes paleist užsimanys?

    Bjauru, užuot stengtasi žmones pritraukti naudotis VT, jis palaipsniui naikinamas. Kaip galvojama, kad kuo mažesnis ir nepatogesnis autobusas, tuo žmonių daugiau bus? O vėliau bus retinami grafikai, nes žmonių sumažės, ir užsibaigs 1 autobusu per pusvalandį. Pažanga?? Čia totali Gėda turėtų būt tokias nesąmones daryti.

    Dar geriau, tokius maršrutus kaip 33 ir 24 palieką, kur orą važiuoja, o maršrutais kuriuose žmonių normaliai, deda mikrūškes. Kas toliau? 29 mikrūškes paleis, "nes mažai keleivių kai nėra skrydžių"?

    Ai taip, dar ne viskas. Autonominei eigai troleibusams pinigų nėra, bet mikrūškes pirkti dešimtimis yra? Dar, konkursas sugadinamas, naujų troleibusų nebus bent du metus, bet detalių Škodoms pirkti nebereikia, maždaug "Sudegs, tai vsio, nevažiuos, viskas, nereikia". Kad meistrai nebesugeba sutaisyti net išlūžusio turėklo (045 gale, paaukštinta zona) kuris mėnesį važinėja nulūžęs ir kabantis, nes besilaiko tik viršutinėje dalyje, o galų gale tiesiog tiesiog surišti dvi dalis celofanu ir jau gerai viskas? Autobusai byra akyse, troleibusai ir autobusai, net Solariai, nepraeina tech. apžiūros, stovi remonte mėnesiais, nes arba nesugeba niekas jų sutvarkyti prideramai, arba nėra dalių. Puikus pvz. 043 Berkhof, "pataisytas", neatidirba nei pirmos pusės pertraukiamo grafiko, Volvo autobusai, kaista kaip nežinia kas, jei per vasarą neužsidegs nei vienas, bus stebuklas.
    dėl 43 maršruto jau porą mėnesių savaitgaliais keliais grafikais važinėja ir realiai skaičiuoja keleivių srautą kaip ir kartais 47.
    Dėl volvo autobusų jau rado kodėl kaista nes termostatai neveikiantys arba betką rodo davikliai. Šiaip parke vienas lengvai buvo užsidegęs jau
    Dyzelinis variklis yra ilgaamžiskesnis pvz Solariai jems jau artėja 15 metų o su varikliais bėdų labai mažai buvo ko nepasakysi apie dujinius kaip jau po 6 metų darbo jau pradėja birti varikliai.
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.04.12, 09:48.

    Komentuoti:

Working...
X