Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Net jeigu "parke mėtosi", tai greičiausiai eis dalimis. Nei kas pirks tokią techniką iš "nepirmų neeuropinių" rankų, nei turbūt jie patys bando prakišti kam nors.
-
Ar tikrai jie visi metalo laužę? Nes kai kurie lyg palikti tiesiog jų parke mėtosi, tokie kaip 603 ir dar kažkurie. Vienas Dresdeno perdarytas į "kalėdinį" autobusą buvo.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPaimkim tą patį Meteorit Turą - prisipirko autobusų, kuriuos keičia kaip pirštines. Ypač su ilgaisiais Dresdeno MB O405GN2, kuriuos nuomojo iki 2016 m. - vos 1 ar 2 dirba Visagine, o likę - metalo lauže. O gaila - VVT tai buvo vieni iš geresnių autobusų.
Komentuoti:
-
Paimkim tą patį Meteorit Turą - prisipirko autobusų, kuriuos keičia kaip pirštines. Ypač su ilgaisiais Dresdeno MB O405GN2, kuriuos nuomojo iki 2016 m. - vos 1 ar 2 dirba Visagine, o likę - metalo lauže. O gaila - VVT tai buvo vieni iš geresnių autobusų.
Komentuoti:
-
Bet nemanau, kad Kautra vien dėl to, kad išnuomotų kokiems ,dabar sakykim max 6 mėnesiams, pirktų miesto autobusų. Kur paskiau juos dėtų? Sakykim porą tarkim į Druskininkus (jei naujus pirktų), kelis į Vilnių vežioti darbuotojus, bet vis tiek dar daug liktų.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad niekas iš jų nenuomos? Jeigu jie dalyvautų konkurse, tai ir nuomotų. Nors jeigu dabar būtų "ikieuropiniai" laikai, kuomet nereikėjo viešųjų pirkimų, kad nusipirktum 5 pieštukus, tai Kautra tikrai negalėtų šiaip sau imti ir iš niekur ištraukti miestui tinkamų autobusų. Pas juos visada jų trūksta, kaip ir vairuotojų.
Komentuoti:
-
Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad niekas iš jų nenuomos? Jeigu jie dalyvautų konkurse, tai ir nuomotų. Nors jeigu dabar būtų "ikieuropiniai" laikai, kuomet nereikėjo viešųjų pirkimų, kad nusipirktum 5 pieštukus, tai Kautra tikrai negalėtų šiaip sau imti ir iš niekur ištraukti miestui tinkamų autobusų. Pas juos visada jų trūksta, kaip ir vairuotojų.Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Pirma, niekas iš jų nieko nenuomos, antra nebūtinai iš Lietuvos nuomoti reikia, galima ir iš užsienio.
Komentuoti:
-
Pirma, niekas iš jų nieko nenuomos, antra nebūtinai iš Lietuvos nuomoti reikia, galima ir iš užsienio.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Iš ko tada gali nuomotis autobusus? Nebent Kautros, bet ir tai klausimas, ar pakankamai transporto turės nuomai ir savo maršrutų aptarnavimui..
Komentuoti:
-
Iš ko tada gali nuomotis autobusus? Nebent Kautros, bet ir tai klausimas, ar pakankamai transporto turės nuomai ir savo maršrutų aptarnavimui..Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Regis nuomos apie 40 autobusų, skirtus TP, gal kelis ir AP, bet čia ir nežinau kiek tiesos.
Komentuoti:
-
Regis nuomos apie 40 autobusų, skirtus TP, gal kelis ir AP, bet čia ir nežinau kiek tiesos.Parašė Xamas Rodyti pranešimąKilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?
Komentuoti:
-
gal bus koks vėl maršrutas 00 su dviem autobusais nuo savanorių iki utenos sankryžos.Parašė Xamas Rodyti pranešimąKilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?
Komentuoti:
-
Kilo tokiu klausimu. Nezinau kiek tiesos, bet zmones kalba, kad laikinai nuo savanoriu pr pradzios nuims troleibusus. Juos keis autobusais. Jei tai tiesa tai is kur trauks autobusu kai dabar buna kruva rezervistu su vienu autobusu, nes nieks ju netaiso. Kaip ten is tikro?
Komentuoti:
-
Ooooooo! Kątik KA atsakė į anksčiau mano pateiktą užklausą tuo pačiu klausimu. Pasirodo, kad naują kontaktinį tinklą nutiesti planuojama iki rudensParašė do. Rodyti pranešimąKą tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bet jei "aptroleibusuotų" ir Vydūno al. tai praktiškai A37 ir A40 užtektų tik iki Kauno pilies
Komentuoti:
-
bet kiek variantų nuo donelaičio gatvės išlipus sporto sustojime. Tam yra galimas perlipimas 4 troleibusas 43 autobusas. O po pertvarkos kurios manau mes nesulauksim nei mūsų vaikai išvis neturėtų likti tokių ilgų maršrutų ilgesnių nei 30 min.Parašė minde_kns Rodyti pranešimą
Tada koks tikslas išvis 2-tram vaziuoti i kauno pilį pro petrausko gatve i viena puse ? Be to kiek važiuojančių yra iš Donelaičio gatves iki akių kliniku ?Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.04.14, 11:53.
Komentuoti:
-
Ką tik susirašiau su Kauno savivaldybe: troleibusų linijos pratęsimas nuo Donelaičio g. per Parodos kalną šiuo metu nėra planuojamas. Kaip suprantu, atramos, kurios teoriškai galėtų laikyti šį tinklą, yra skirtos tik esamam tinklui laikyti. Be to žinant, kad dabartinė savivaldybė yra labai taupi, tokiam nebūtinam dalykui pinigų neskirs.
Komentuoti:
-
Tada koks tikslas išvis 2-tram vaziuoti i kauno pilį pro petrausko gatve i viena puse ? Be to kiek važiuojančių yra iš Donelaičio gatves iki akių kliniku ?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kam dar vieno maršruto per donelaičio gatvę link petrausko gatvės? daug mažiau važiuojančių nuo pilies link savanorių pr.
Komentuoti:
-
o kam dar vieno maršruto per donelaičio gatvę link petrausko gatvės? daug mažiau važiuojančių nuo pilies link savanorių pr.Parašė minde_kns Rodyti pranešimą
Kaip tai ? O 2-tras ?
Komentuoti:
-
Kaip tai ? O 2-tras ?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
ar neužtenka transporto nuo donelaičio gatvės į parodos gatvę? 6, 37 ir 40. O jei ir taip padarytų nėra troleibusų naujam maršrutui
Komentuoti:
-
ar neužtenka transporto nuo donelaičio gatvės į parodos gatvę? 6, 37 ir 40. O jei ir taip padarytų nėra troleibusų naujam maršrutuiParašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?
Komentuoti:
-
O tai kada pagaliau bus troleibusų kontaktinio tinklo jungtis iš K.Donelaičio gatvės į Parodos g. kalną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
dėl 43 maršruto jau porą mėnesių savaitgaliais keliais grafikais važinėja ir realiai skaičiuoja keleivių srautą kaip ir kartais 47.Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Dyzeliai... joo... pažanga. Vilnius jau paduso, dusim ir męs nuo smarvės dyzelio.
43?! Koks durnius tokius dalykus sugalvoja? Pro namus važiuoja, kiek matau, kad ir savaitgaliais, žmonių būna normaliai, d.d. piko metu išvis pilni važinėja. Gal dar 23 mikrūškes paleist užsimanys?
Bjauru, užuot stengtasi žmones pritraukti naudotis VT, jis palaipsniui naikinamas. Kaip galvojama, kad kuo mažesnis ir nepatogesnis autobusas, tuo žmonių daugiau bus? O vėliau bus retinami grafikai, nes žmonių sumažės, ir užsibaigs 1 autobusu per pusvalandį. Pažanga?? Čia totali Gėda turėtų būt tokias nesąmones daryti.
Dar geriau, tokius maršrutus kaip 33 ir 24 palieką, kur orą važiuoja, o maršrutais kuriuose žmonių normaliai, deda mikrūškes. Kas toliau? 29 mikrūškes paleis, "nes mažai keleivių kai nėra skrydžių"?
Ai taip, dar ne viskas. Autonominei eigai troleibusams pinigų nėra, bet mikrūškes pirkti dešimtimis yra? Dar, konkursas sugadinamas, naujų troleibusų nebus bent du metus, bet detalių Škodoms pirkti nebereikia, maždaug "Sudegs, tai vsio, nevažiuos, viskas, nereikia". Kad meistrai nebesugeba sutaisyti net išlūžusio turėklo (045 gale, paaukštinta zona) kuris mėnesį važinėja nulūžęs ir kabantis, nes besilaiko tik viršutinėje dalyje, o galų gale tiesiog tiesiog surišti dvi dalis celofanu ir jau gerai viskas? Autobusai byra akyse, troleibusai ir autobusai, net Solariai, nepraeina tech. apžiūros, stovi remonte mėnesiais, nes arba nesugeba niekas jų sutvarkyti prideramai, arba nėra dalių. Puikus pvz. 043 Berkhof, "pataisytas", neatidirba nei pirmos pusės pertraukiamo grafiko, Volvo autobusai, kaista kaip nežinia kas, jei per vasarą neužsidegs nei vienas, bus stebuklas.
Dėl volvo autobusų jau rado kodėl kaista nes termostatai neveikiantys arba betką rodo davikliai. Šiaip parke vienas lengvai buvo užsidegęs jau
Dyzelinis variklis yra ilgaamžiskesnis pvz Solariai jems jau artėja 15 metų o su varikliais bėdų labai mažai buvo ko nepasakysi apie dujinius kaip jau po 6 metų darbo jau pradėja birti varikliai.Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.04.12, 10:48.
Komentuoti:
Komentuoti: