[QUOTE=do.;n1625749]
Viskas tvarkoje su tuo nauju balsu. Tiek ant mano minėto 627, tiek tikriausiai 003 yra naujas, puikus, gražus, ir tas pats nesikeičiantis balsas.
Oro uosto autobusuose yra įgarsintos tik 29 maršrutui aktualios stotelės, todėl jei jis dirba kitame maršrute, po naujo įrašo "Kita stotelė" pasigirsta senasis.
Ir kas ten su tais pinigais? Ką? Tikrai nebe tie laikai kai KA, arba bet kuri save gerbianti įmonė taupytų ant solidumo.
o tau panašu kad ji save gerbtų o tuo labiau gerbtų tuos kurie naudojasi jo paslaugomis?
Ne Derliūno laikai kai vadovavo puiku kad labai trumpai, nes per tą laiką sugebėjo pabėgti apie 100 vairuotojų. Jam buvo pirma atnaujinti autobusų parką o antram plane liko atlyginimai, o dabar atvirkščiai pirma atlyginimai o kas lieka parko atnaujinimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
Viskas tvarkoje su tuo nauju balsu. Tiek ant mano minėto 627, tiek tikriausiai 003 yra naujas, puikus, gražus, ir tas pats nesikeičiantis balsas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
nes taupo ir vienu balsu neįgarsina o nauju balsu yra įgarsinami tik nauji stotelių pavadinimai ir iš visko kas turima (iš seno ir naujo įgarsinimo) padaroma vienas įgarsinimas. Aišku atsiras komentarų kiek tai kainuoja ir pan. bet šiuo metu taupoma yra bet kam tiksliau nėra aplamai atliekamų pinigų bet kam.
Jau penki Volvo dujiniai autobusai pastatyti į ilgą remontą gal net jų ir neremontuos
Oro uosto autobusuose yra įgarsintos tik 29 maršrutui aktualios stotelės, todėl jei jis dirba kitame maršrute, po naujo įrašo "Kita stotelė" pasigirsta senasis.
Ir kas ten su tais pinigais? Ką? Tikrai nebe tie laikai kai KA, arba bet kuri save gerbianti įmonė taupytų ant solidumo.
Nes senai senai, kuomet buvo kuriamas troleibusų garso įrašas, troleibusai pro Parodos kalną dar nevažinėjo. Kontaktinį tinklą ten nutiesė tik prieš 4 metus.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąIgarsinimas tai dabar sumaisytas visai,kodel
negali suvienodint? Nes dabar 2ame marsrute vaziavau,tai signalas paiimtas is autobusu, kai kuriose stotelese balsas naujas,kai kuriose senas, balaganas tuose KA.
Komentuoti:
-
nes taupo ir vienu balsu neįgarsina o nauju balsu yra įgarsinami tik nauji stotelių pavadinimai ir iš visko kas turima (iš seno ir naujo įgarsinimo) padaroma vienas įgarsinimas. Aišku atsiras komentarų kiek tai kainuoja ir pan. bet šiuo metu taupoma yra bet kam tiksliau nėra aplamai atliekamų pinigų bet kam.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąIgarsinimas tai dabar sumaisytas visai,kodel
negali suvienodint? Nes dabar 2ame marsrute vaziavau,tai signalas paiimtas is autobusu, kai kuriose stotelese balsas naujas,kai kuriose senas, balaganas tuose KA.
Jau penki Volvo dujiniai autobusai pastatyti į ilgą remontą gal net jų ir neremontuosPaskutinis taisė egiscrypth; 2018.03.13, 10:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Igarsinimas tai dabar sumaisytas visai,kodel
negali suvienodint? Nes dabar 2ame marsrute vaziavau,tai signalas paiimtas is autobusu, kai kuriose stotelese balsas naujas,kai kuriose senas, balaganas tuose KA.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikriausiai tas pats; nebėra reikalo turėti dvejų atskirų įgarsinimų troleibusams ir autobusams. Tik kiek keista dėl garso kokybės Soliariuose - ar kolonėlės tokios prastos, ar valdymo sistema praėjusio amžiaus?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSpėju jog naujas stotelių įgarsinimas ir 003 Solaryje. Ar nebus tas pats, apie kurį paminėjo do.?
Komentuoti:
-
Spėju jog naujas stotelių įgarsinimas ir 003 Solaryje. Ar nebus tas pats, apie kurį paminėjo do.?
Komentuoti:
-
Kažkuriam Soleris troleibuse irgi, vakar važiavau, tik netokia gera garso kokybė kaip Berkhofe.Parašė do. Rodyti pranešimą627 įrašytas naujasis įgarsinimas. Toks pat kaip oro uosto autobusuose, tik kiek dusliau ir tyliau skamba.
Komentuoti:
-
627 įrašytas naujasis įgarsinimas. Toks pat kaip oro uosto autobusuose, tik kiek dusliau ir tyliau skamba.
Komentuoti:
-
Nenoriu veltis į bergždžią diskusiją - skaičių neturiu, reiškiu savo laisvą nuomonę. Po paskutinio KA pirkinio - 20 padėvėtų Volvo autobusų įsigytų pernai rugpjūtį, kilo natūrali reakcija - kokia jų būklė, ar tikrai verta tokius įsigyti, jei dar ne visi iki šiol yra įregistruoti, kai praėjo pusė metų? Gal ir "verta" - techniką išmanantys pasakys. Nesiginčysiu. Man svarbiau yra miesto VT įvaizdis, todėl laukiu meto, kai naujų autobusų įsigyjimas bus norma.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai paskutinę frazę galima taikyti ir seniems - neapsimokėtų nepirktų. Senų perkama daugiau, tad netgi labiau jiems reikėtų taikyti šią frazę, jei jau apskritai ją taikyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naudotas naudotui nelygus. Reikia vertinti ir nusidėvėjimą, ir ridą. Jei naudotas pravažiavęs iki 300 000km, nereikia sakyti, kad tai blogas pirkinys. Autobusas su tokia rida gali patikimai dirbti dar 3-5 metus.
Komentuoti:
-
Tai paskutinę frazę galima taikyti ir seniems - neapsimokėtų nepirktų. Senų perkama daugiau, tad netgi labiau jiems reikėtų taikyti šią frazę, jei jau apskritai ją taikyti.Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
Nei taip, nei taip. Tiesiog darau logišką išvadą, nes vis daugiau AP perka naują techniką. Nekalbu apie didžiuosius miestus. Pavyzdžiui Mariajampolės AP perka tik naujus. O ir mažesni - Joniškis, Jurbarkas, Plungė ir keletas kitų nusiperka bent po vieną-du naujus į metus. Neapsimokėtų, nepirktų...
Komentuoti:
-
Nei taip, nei taip. Tiesiog darau logišką išvadą, nes vis daugiau AP perka naują techniką. Nekalbu apie didžiuosius miestus. Pavyzdžiui Mariajampolės AP perka tik naujus. O ir mažesni - Joniškis, Jurbarkas, Plungė ir keletas kitų nusiperka bent po vieną-du naujus į metus. Neapsimokėtų, nepirktų...Parašė Gator Rodyti pranešimą
Spekuliuoji ar turi skaičius?
Komentuoti:
-
Aha, bet kažkaip beneliuksai važiavo ir važiuos, o tie grabai MAN'ai iš Varšuvos tempiami ir tempiami į parką sugedę... Kaip tik vakar 881 partemptas. Ir taip, nuo 2004 metų KA tikrai negavo naujų autobusų, tikrai nebuvo nei CNG Solerių 2012 metais, nei Ispanų 2014-aisParašė Vakaris Rodyti pranešimą
Vertinant autobusų išvaizdą, KA pasirinkta "beneliuksiška" kryptis mane visada vertė bjaurėtis įsigytais dėvėtais autobusais, todėl negaila nei tų dvigubų (ypač baisių) Denų ir Berkhofų, nei panašių atgyvenų, kaip 824. Gal tik vieninteliai Van Hool New yra ganėtinai patrauklūs, o trigubi - gal net įspūdingi dėl savo techninių parametrų. Nuo 2004 metų, kai buvo įsigyti nauji Solaris autobusai, kasmet laukiu nesulaukiu to laiko, kai KA parką pildys tik nauji autobusai. Kam pirkti "nudrožtus" autobusus ir kišti krūvas pinigų į jų remontą, jei naujas ekonomiškas autobusas atsiperka jį eksploatuojant?
O kad ruošiamas konkursas berots 85-iems CNG autobusams (tikrai nežinau, bet spėju tai bus Scania CityWide) irgi nesvarbu? Perkama naudotus, nes norima visiškai išginti lauk aukštagrindžius autobusus, o kokie perkami - ne mums spręsti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nepasakyčiau, ka trigubuose yra kažkas labai kitokio ar įspūdingo - nebent junginio ilgis. Net variklio galia šiais laikais nėra didelė, 265kW. O dėl autobusų pirkimo ir pasirinkimo, galėtų pakomentuoti nebent aukščiausia vadovybė. Paprasti darbuotojai to nesprendžia, ką gauna, su tuo ir dirba.
Komentuoti:
-
Spekuliuoji ar turi skaičius?Parašė Vakaris Rodyti pranešimąKam pirkti "nudrožtus" autobusus ir kišti krūvas pinigų į jų remontą, jei naujas ekonomiškas autobusas atsiperka jį eksploatuojant?
Komentuoti:
-
Vertinant autobusų išvaizdą, KA pasirinkta "beneliuksiška" kryptis mane visada vertė bjaurėtis įsigytais dėvėtais autobusais, todėl negaila nei tų dvigubų (ypač baisių) Denų ir Berkhofų, nei panašių atgyvenų, kaip 824. Gal tik vieninteliai Van Hool New yra ganėtinai patrauklūs, o trigubi - gal net įspūdingi dėl savo techninių parametrų. Nuo 2004 metų, kai buvo įsigyti nauji Solaris autobusai, kasmet laukiu nesulaukiu to laiko, kai KA parką pildys tik nauji autobusai. Kam pirkti "nudrožtus" autobusus ir kišti krūvas pinigų į jų remontą, jei naujas ekonomiškas autobusas atsiperka jį eksploatuojant?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą1. Iš parko teritorijos išvežami seni sudvejinti volvo. Nupjaunama priekaba, ir dviem atskirom dalim išvežama tralu.
2. 824 buvo užvestas, variklis dirba. Nors ir nėra nei elektros instaliacijos, nei pneumatikos, tačiau, pirma reikia išgirsti balsą.
3. Jau 3 dujiniai volvo stovi be variklių, eilėj dar vienas. Išdega ir susėda vožtuvai, dingsta kompresija. Remontas nerentabilus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
1. Iš parko teritorijos išvežami seni sudvejinti volvo. Nupjaunama priekaba, ir dviem atskirom dalim išvežama tralu.
2. 824 buvo užvestas, variklis dirba. Nors ir nėra nei elektros instaliacijos, nei pneumatikos, tačiau, pirma reikia išgirsti balsą.
3. Jau 3 dujiniai volvo stovi be variklių, eilėj dar vienas. Išdega ir susėda vožtuvai, dingsta kompresija. Remontas nerentabilus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
patys šildytuvai yra bet jie yra neveikiantysParašė zn76 Rodyti pranešimą
Kaip taip nėra ką jungti?
Aš mačiau, kad daugelyje troleibusų pastatyti tokie kaip kaloriferiai. Kaip jie įjungiami, čia kitas klausimas...
Objektyvumui, galiu pasakyti, kad kai kada ir senesniame troleibuse (2XX) būna šilta, reiškia, vairuotojai įjungia tuos kaloriferius, o naujesniame (3XX) būna šalta.
O naujausiuose troleibusuose (1998 m.), taip, kai kada irgi būna šilta.
Komentuoti:
-
Kaip taip nėra ką jungti?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
nes nėra ka įjungti o vairuotojai šildosi papildomai atsinešę paprasčiausius buitinius šildytuvus.
Aš mačiau, kad daugelyje troleibusų pastatyti tokie kaip kaloriferiai. Kaip jie įjungiami, čia kitas klausimas...
Objektyvumui, galiu pasakyti, kad kai kada ir senesniame troleibuse (2XX) būna šilta, reiškia, vairuotojai įjungia tuos kaloriferius, o naujesniame (3XX) būna šalta.
O naujausiuose troleibusuose (1998 m.), taip, kai kada irgi būna šilta.
Komentuoti:
-
darbo dienomis važiuos mažos talpos autobusai 21 maršrute (pamaininiame) ir 28 maršrute (pamaininiame).
Komentuoti:
Komentuoti: