Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.NJ
    replied
    Nemanau, kad būtų sugrįžęs be priežasties. Panašu, kad tai - naujas KA pirkinys.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Šiandien bandomoji Scania Citywide pradėjo darbą 3-am maršrute. Kodėl šis autobusas sugrįžo?

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą
    Dėl ko nurašytas 236? Berods dar su draudimu ir technikine iki vasario
    Iki vasaros Nr. 236 buvo dirbama pertraukiamu grafiku "šiaurės" maršrutuose, vasarą išvažiuodavo tik epizodiškai kaip rezervinis, rudenį pertraukiami grafikai buvo priskirti "šviežiems" "Berkhof", Vairuotojų, norinčių vairuoti tokį troleibusą nėra, o pažiūrėjus jo fotografijas nelabai patrauklus ir keleiviams. Pagrindinė jo nurašymo priežastis amžius, kėbulo korozija, tiesiog nėra tikslo investuoti į metalo laužą. Paskutinis "Škoda" 14Tr, po kapitalinio remonto, išriedės Nr. 300, jau nudažytas ir surinkinėjamas.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Dėl ko nurašytas 236? Berods dar su draudimu ir technikine iki vasario

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą
    Šiandien mačiau kaip 047 5 važiavo su įjungta galine švieslente, arba tiksliau, tuo specialiu trafaretu, visiškai kaip šioje nuotraukoje (http://transphoto.ru/photo/826378/?vid=107325)
    Ar to rulono-trafareto valdymas sujungtas su borto kompiuteriu, ar tai tik vairuotojo sumanymas?
    Vairuotojo, su 045 irgi taip darėm.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Šiandien mačiau kaip 047 5 važiavo su įjungta galine švieslente, arba tiksliau, tuo specialiu trafaretu, visiškai kaip šioje nuotraukoje (http://transphoto.ru/photo/826378/?vid=107325)
    Ar to rulono-trafareto valdymas sujungtas su borto kompiuteriu, ar tai tik vairuotojo sumanymas?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai mažų mažiausiai "susirinkti" reikėjo tą dangtį ir galinėje stotelėje pabandyti uždėti atgal.
    Technikumo gatvės sustojime taip ir buvo padaryta

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai mažų mažiausiai "susirinkti" reikėjo tą dangtį ir galinėje stotelėje pabandyti uždėti atgal.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą
    548 - 39

    Ir dar: kelios šiandienos nuotraukos iš 732 42. Tik įlipus į autobusą pasitiko tirštas, saulės apšviestas dulkių debesis, o salone šilta labai buvo. Kaip tai galėjo nutikti?
    šilta dėlto kad taip aušinamas variklis, o išjungimas neįmanomas. Važiuoji šiltai arba išvis nevažiuoji tiesiog pasirinktas variantas važiuot šiltai. O dangčiai nukrito įveikus verkių gatvės trasą.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    548 - 39

    Ir dar: kelios šiandienos nuotraukos iš 732 42. Tik įlipus į autobusą pasitiko tirštas, saulės apšviestas dulkių debesis, o salone šilta labai buvo. Kaip tai galėjo nutikti?
    Paskutinis taisė do.; 2017.09.20, 20:18.

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai reiškia čia atsitiktinumas, kad vakar per visą miestą dirbo net 3 sujungtinės transporto priemonės 2 autobusai ir 1 troleibusas?
    Nr. 050 buvo šeštadieniui vienintelis "užplanuotas", sekmadienį jau nė vieno nebuvo. Rytojui 2 - ajame turėtų būti Nr. 48, bet kadangi penktadienį sugedo du kartus linijoje ir buvo pakeistas Nr. 266, rytoj tikrai neišvažiuos, bent jau ryte, todėl gali būti pakeistas bet kuriuo kitu. Tokių atsitiktinumų bus, troleibusai genda, atliekamas einamasis remontas, TA, o savaitgalį (ar šventinę dieną) didelė tikimybė, kad pertraukiamu grafiku, darbo dienomis dirbantis vairuotojas dirba "iš laisvos" su "savo" troleibusu.
    46 - asis šiltuoju metų laiku - sodų maršrutas, rugsėjis soduose pats darbymetis, todėl ir srautas į ten didesnis savaitgalį.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    46 buvo 884 ir 841 (vienpamaininis), o 7 buvo 050.
    Vasara ir po kolkas tokiu metu 46-ame savaitgalį ilgų pasitaiko. O, 050 galbūt iš rezervo išvažiavo, bijau sumeluot.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    46 buvo 884 ir 841 (vienpamaininis), o 7 buvo 050.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai reiškia čia atsitiktinumas, kad vakar per visą miestą dirbo net 3 sujungtinės transporto priemonės 2 autobusai ir 1 troleibusas?
    O tai kuriam maršrute vakar dirbo du prailginti autobusai (su priekaba)? 46-am ar kokiuose kituose?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai reiškia čia atsitiktinumas, kad vakar per visą miestą dirbo net 3 sujungtinės transporto priemonės 2 autobusai ir 1 troleibusas?

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Kam 2-ame, 12-ame, 4-ame ilgi troleibusai? Gal tik keli reisai piko metu būna užpildyti. Ar čia vyksta kažkoks testavimas ilgų troleibusų įvairiuose maršrutuose?
    Visi "Berkhof" troleibusai nuo rugsėjo dirbs pertraukiamais grafikais, todėl bus matomi visuose maršrutuose.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Kam 2-ame, 12-ame, 4-ame ilgi troleibusai? Gal tik keli reisai piko metu būna užpildyti. Ar čia vyksta kažkoks testavimas ilgų troleibusų įvairiuose maršrutuose?
    Tai vat tiems reisams ir reikia. O 4-as ir dažniau pilnas būna.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Šiandiena pilna įdomybių
    044-1 (Po ilgo laiko 1-u ilgas)
    045-12 (Dažnejantis variantas)
    046-4 (Parodos vel ilgas, nors vakar iš rezervo (?) vakare dirbo 049-4 kuris ryte dirbo 7-u)
    048-2 (Vėl ilgas 2-u )
    050-5 (Kaip ir turejo buti, sakė Vairuotojas, kad pastatys po 5-u)
    ir 056-14 (pirma diena maršrute)

    8-u dirba iprasti troleibusai, tarp ju ir vakar paskutinis darba baigęs 042 kuris vakar dirbo regis 14-u.
    Kam 2-ame, 12-ame, 4-ame ilgi troleibusai? Gal tik keli reisai piko metu būna užpildyti. Ar čia vyksta kažkoks testavimas ilgų troleibusų įvairiuose maršrutuose?

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Šiandiena pilna įdomybių
    044-1 (Po ilgo laiko 1-u ilgas)
    045-12 (Dažnejantis variantas)
    046-4 (Parodos vel ilgas, nors vakar iš rezervo (?) vakare dirbo 049-4 kuris ryte dirbo 7-u)
    048-2 (Vėl ilgas 2-u )
    050-5 (Kaip ir turejo buti, sakė Vairuotojas, kad pastatys po 5-u)
    ir 056-14 (pirma diena maršrute)

    8-u dirba iprasti troleibusai, tarp ju ir vakar paskutinis darba baigęs 042 kuris vakar dirbo regis 14-u.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    O kam tie stulpai? Galvojau, kad apsvietimo stulpus keis? O cia bus troleibusui i Parodos kalna?
    Teip

    Komentuoti:

Working...
X