Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Vilniuje is vis bilieto pirkimo is vairuotojo paslauga NEPOPULIARI. nors vairuotojai dar parduoda talonus, galiojancius bet kuriame T A ar greitajame matosi, kad perka tik ilipe Stoties, ar kitu didziuju sustojimu masinese ilipimo vietose.
    Perka visur ir tai gan populiari paslauga. Nebent maršrutas yra iš niekur į niekur ar visiškame pakraštyje.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
    20% vaziuojanciu be bilieto tai cia su trenkta galva galima tik sugalvot tokius skaicius. Bet matant kad egis raso tai nieko keisto.
    Sakai mažiau? Manau sakysi 2 daugiausiai

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    20% vaziuojanciu be bilieto tai cia su trenkta galva galima tik sugalvot tokius skaicius. Bet matant kad egis raso tai nieko keisto.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    o kiek šiuo metu yra perkančių pas vairuotoją? 60% su elektroniniais 20% perka pas vairuotoją 20% viskas px važiuoja nemokamai. Kaip tik gerai kad kaina pas vairuotoją yra ne kažkokia nesąmoninga o keliasdešimčia centų didesnė nei įprastas bilietas todėl vis dar perkamas bilietas pas vairuotoją vis prie algos apie 50 eurų.
    O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.
    tas 20 procentu perkamu isvairuotojo irgi yra daug. s avaitgali vaziavau 3 marsrutu popiete nuo silainiu iki 25 mecio turgavietes kokia 15 keleiviu pirko bilietus. vienaip ar kitaip trikdomas vairuotojo darbas. Nors kaip suprantu. vairuotojai nori, kad ir tu keliu centu prie algos.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Vilniuje is vis bilieto pirkimo is vairuotojo paslauga NEPOPULIARI. nors vairuotojai dar parduoda talonus, galiojancius bet kuriame T A ar greitajame matosi, kad perka tik ilipe Stoties, ar kitu didziuju sustojimu masinese ilipimo vietose.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Ne sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .

    Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.

    Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
    o kiek šiuo metu yra perkančių pas vairuotoją? 60% su elektroniniais 20% perka pas vairuotoją 20% viskas px važiuoja nemokamai. Kaip tik gerai kad kaina pas vairuotoją yra ne kažkokia nesąmoninga o keliasdešimčia centų didesnė nei įprastas bilietas todėl vis dar perkamas bilietas pas vairuotoją vis prie algos apie 50 eurų.
    O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune galiojantis 35min bilietas su nemokama persėdimo galimybe išvis nuostabus ir labai apsimokantis dalykas, gaila, kad nuo jo įvedimo, kuriama dar daugiau besidebuliuojančių, retai kursuojančių autobusų maršrutai, vietoj stiprinant pagrindinėmis gatvėmis važiuojantys..

    Kas dėl "Kautros" gaila, jei jie pasitrauks. Aš visuomet ir visur gyvenime esu už kokybę ir aukštus standartus, kad ir aukštesne kaina, o "Kautra" mano manymu juos palaiko. Keista išvis, kad įsivėlė į šį '90 biznį. Jei pasitrauks iš miesto, gal atkeliaus į priemestį, kur visokie "Garliavos taksi" ir "Merulos" karaliauja

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
    Apmažės keleivių, o vairuotojus išvadins duchais, už bandymą apiplėšti vidury baltos dienos.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Ne sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .

    Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.

    Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Sestadienis.geras oras .63 autobusiukas Mega - Raudondvario pl. Popietiniu reisu is Megos mikriukas pilnas( viso 23 keleiviai) yra stovinciu keleiviu su vaikais. Visi keliauja nuo Megos iki Apuoles st. Toliau lieka 3 keleiviai iki pat galo.

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Pirmos dienos:
    Užvakar (Spalio 24): 551
    Vakar: 556, 566
    Šiandien: 558, 559

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
    Sveiki gal kas nors zinote kiek jau Kaune isvaziavusiu nauju Volvo?
    lygtais penkios 3 raudonos ir 2 dar neperdazytos
    ir nededa invalidu trapo bus kaip DEN autobusuose. Pries daug metu buvo elektrinis trapas o dabar jokio
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.10.26, 12:42.

    Komentuoti:


  • Vilius116
    replied
    Sveiki gal kas nors zinote kiek jau Kaune isvaziavusiu nauju Volvo?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    676 vairuotojas iskeite i 824?
    Ko gero kolega būsi teisus
    Analogiškas atvejis buvo ir Vilniuje - 078 iškeitė į 501

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    676 vairuotojas iskeite i 824?

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    Kažkaip visiems pro pašonę praslydo faktas, jog 824 jau gerą mėnesį ir vėl dirba. Remontas užtruko apie metus, susidurta su dideliais sunkumais.
    vakar




    bonus: (ex?) 875, rugsėjo 21

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Krėvės prospekte ties Draugystės parko stotele
    Čia 840. Du trigubi dirbo 37, pereidami į A5 ir A7. Iš karto atsakau, kad nežinau, į Nato nepanašu.

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Parašė do. Rodyti pranešimą
    37 838, galimai perkeltas iš 46, kuriame šiandien viengubas vietoj trigubo.
    Krėvės prospekte ties Draugystės parko stotele

    Komentuoti:


  • do.
    replied
    37 838, galimai perkeltas iš 46, kuriame šiandien viengubas vietoj trigubo.

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Iš tų autobusų kas yra likę Visagine naudojamų gal koks 10% turimų. Visi kiti donorai autobusams kurie dirba 40, 49, 69. Nemanau, kad turint tokį kiekį autobusų būtų perkamos atsarginės dalys. Ši įmonė sugeba nurašyti ir ganėtinai padorius autobusus, pavyzdys 9329 (2002m.) Jie dabar pardavinėja autobusų dalis iš jau nebenaudojamų autobusų. Autobusai pardavinėjami taipogi, bet tik tie kurie Vilniuje nebuvo eksplotuoti ir klausimas ar iš vis Lietuvoje buvo registruoti. Beje pastebiu, kad visi iš 56 maršruto likę autobusai yra toliau naudojami Vilniuje. Kas tikrai džiugina, net ir puvenų nežada nurašinėti pavyzdys 9314.

    Komentuoti:

Working...
X