Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą20% vaziuojanciu be bilieto tai cia su trenkta galva galima tik sugalvot tokius skaicius. Bet matant kad egis raso tai nieko keisto.
Komentuoti:
-
20% vaziuojanciu be bilieto tai cia su trenkta galva galima tik sugalvot tokius skaicius. Bet matant kad egis raso tai nieko keisto.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kiek šiuo metu yra perkančių pas vairuotoją? 60% su elektroniniais 20% perka pas vairuotoją 20% viskas px važiuoja nemokamai. Kaip tik gerai kad kaina pas vairuotoją yra ne kažkokia nesąmoninga o keliasdešimčia centų didesnė nei įprastas bilietas todėl vis dar perkamas bilietas pas vairuotoją vis prie algos apie 50 eurų.
O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.
Komentuoti:
-
Vilniuje is vis bilieto pirkimo is vairuotojo paslauga NEPOPULIARI. nors vairuotojai dar parduoda talonus, galiojancius bet kuriame T A ar greitajame matosi, kad perka tik ilipe Stoties, ar kitu didziuju sustojimu masinese ilipimo vietose.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNe sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .
Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.
Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
O kiek atsirastų mokančių 2 eurus už bilietą? per visą dieną gal 2 kokie? Tokiu atveju dar blogiau būtų nors ir dabar ne pasaka.
Komentuoti:
-
Kaune galiojantis 35min bilietas su nemokama persėdimo galimybe išvis nuostabus ir labai apsimokantis dalykas, gaila, kad nuo jo įvedimo, kuriama dar daugiau besidebuliuojančių, retai kursuojančių autobusų maršrutai, vietoj stiprinant pagrindinėmis gatvėmis važiuojantys..
Kas dėl "Kautros" gaila, jei jie pasitrauks. Aš visuomet ir visur gyvenime esu už kokybę ir aukštus standartus, kad ir aukštesne kaina, o "Kautra" mano manymu juos palaiko. Keista išvis, kad įsivėlė į šį '90 biznį. Jei pasitrauks iš miesto, gal atkeliaus į priemestį, kur visokie "Garliavos taksi" ir "Merulos" karaliauja
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąApmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne sezono metu 49 asis, toks ,kaip atskiras marsrutas visiskai nereikalingas. Uztektu viena 44 ojo autobuso grafika padaryti su uzsukimais i Lampedzius, Pilis - Lampedziai -LIucijanavos. ,iseitu kas 1,5 valandos butu susisiekimas su Lampedziais .
Savaitgali beveik visi mikriukai tusti. Zino ar nezino ta Kautra - neaisku. Bet anksciau i svecius zmones savaitgali vykdavo arba taksi, arba Mikriuku, - dabar si rituala pakeite viesasis transportas.
Perkant bilieta is vairuotojo miesto auobuse turetu buti 2 euru mokestis. Dabartinis euro tarifas ivertinus vairuotojo darba, atsakomybe, sugaista laika, ir graza vairuotojui,( 5 ct nuo parduoto bilieto) toli grazu neatitinka sios kainos. Todel euro suma turetu atitekti vezejui, euras- tiesiogiai vairuotojui. Apmazes perkanciuju, vyks pagarba vairuotojui.
Komentuoti:
-
Sestadienis.geras oras .63 autobusiukas Mega - Raudondvario pl. Popietiniu reisu is Megos mikriukas pilnas( viso 23 keleiviai) yra stovinciu keleiviu su vaikais. Visi keliauja nuo Megos iki Apuoles st. Toliau lieka 3 keleiviai iki pat galo.
Komentuoti:
-
Pirmos dienos:
Užvakar (Spalio 24): 551
Vakar: 556, 566
Šiandien: 558, 559
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilius116 Rodyti pranešimąSveiki gal kas nors zinote kiek jau Kaune isvaziavusiu nauju Volvo?
ir nededa invalidu trapo bus kaip DEN autobusuose. Pries daug metu buvo elektrinis trapas o dabar jokioPaskutinis taisė egiscrypth; 2018.10.26, 12:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą676 vairuotojas iskeite i 824?
Analogiškas atvejis buvo ir Vilniuje - 078 iškeitė į 501
Komentuoti:
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąKažkaip visiems pro pašonę praslydo faktas, jog 824 jau gerą mėnesį ir vėl dirba. Remontas užtruko apie metus, susidurta su dideliais sunkumais.
bonus: (ex?) 875, rugsėjo 21
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąKrėvės prospekte ties Draugystės parko stotele
Komentuoti:
-
Parašė do. Rodyti pranešimą37 838, galimai perkeltas iš 46, kuriame šiandien viengubas vietoj trigubo.
Komentuoti:
-
Iš tų autobusų kas yra likę Visagine naudojamų gal koks 10% turimų. Visi kiti donorai autobusams kurie dirba 40, 49, 69. Nemanau, kad turint tokį kiekį autobusų būtų perkamos atsarginės dalys. Ši įmonė sugeba nurašyti ir ganėtinai padorius autobusus, pavyzdys 9329 (2002m.) Jie dabar pardavinėja autobusų dalis iš jau nebenaudojamų autobusų. Autobusai pardavinėjami taipogi, bet tik tie kurie Vilniuje nebuvo eksplotuoti ir klausimas ar iš vis Lietuvoje buvo registruoti. Beje pastebiu, kad visi iš 56 maršruto likę autobusai yra toliau naudojami Vilniuje. Kas tikrai džiugina, net ir puvenų nežada nurašinėti pavyzdys 9314.
Komentuoti:
Komentuoti: