Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas
Collapse
X
-
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąBus naujas maršrutas nr. 68 Vaišvydava onkologijos ligoninė tilto g.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nuo sausio 1 jau vaziuos
Komentuoti:
-
Parašė Xamas Rodyti pranešimą
Na va logiskas varijantas vietoj kautros. Paleis mikra vienu grafiku ir uzteks
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąBus naujas maršrutas nr. 68 Vaišvydava onkologijos ligoninė tilto g.
Komentuoti:
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąBet kodą nuskenuoja greitai ir iš gana lėtai, užtrunki tiek pat, kiek su elektroniniu bilietu.
Ir iš viso kažkokia keista sakinio konstrukcija - "ir iš gana lėtai", iš kokio "lėtai", kaip tai suprasti?
Ar forumo taisyklėse nėra reikalavimo, kad pranešimai turi būti suprantami, be atskiro papildomo "iššifravimo"?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
149 yra Kauno rajono maršrutas, kurio niekas tikrai nenaikins. Uma Trans negali šiaip sau imti jo ir atsisakyti kaip kokio maršrutinio taksi - tai visuomenei būtinas maršrutas. Bet būtų labai keista, jeigu iki ten kažkaip pratęsinėtų 46. Iš dalies gerai, nes galimybė važiuoti miesto transportu visada didina keleivių skaičių, tačiau kiek laiko truktų tokia kelionė, jeigu autobusas dar sukinėtųsi po Šlienavą ir Žiegždrius. Teisingiau būtų kurti naują maršrutą.
Komentuoti:
-
Parašė Xamas Rodyti pranešimą
Mano pacio sodas gervenupyje tad situacija kuo puikiausiai zinau. Logiskai mastant nebus ten jokio miesto vt. Visiskai neapsimoka. Uma transas tuscias vaziuoja. Rytiniu keli i darba ir vakariniu keli namo
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
vasara i Gervenupi zmoniu pilna, o jei dar ves miesto kaina - tikrai bus daug daugiau.. As dabar i savo soda vykstu du kart per menesi, o jei miesto transportas butu - i savaite pora kartu. Ziema pilnai pakaktu mikriuku.
Jau savaitgali ir A 45 vertas mikriuko tipo aptarnavimo.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
vasara i Gervenupi zmoniu pilna, o jei dar ves miesto kaina - tikrai bus daug daugiau.. As dabar i savo soda vykstu du kart per menesi, o jei miesto transportas butu - i savaite pora kartu. Ziema pilnai pakaktu mikriuku.
Jau savaitgali ir A 45 vertas mikriuko tipo aptarnavimo.
O kazkiek mikriukų KA ims iš kautros.
Komentuoti:
-
Parašė Xamas Rodyti pranešimą
Na kad 52 jei neliks galima 46 pratest iki vaisvydavos darant uzsukima bet gervenupis ar piliuona jau gilus kauno rajonas su mazai zmoniu nera tikslo ten leist miesto vt
Jau savaitgali ir A 45 vertas mikriuko tipo aptarnavimo.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nes nuo naujų metų nelieka 52 mikriuko. Ir kazkada nevaziuos autobusas umatranso kur į arlaviskes vaziuoja
Komentuoti:
-
Parašė Xamas Rodyti pranešimą
Mazai tame butu logikos. Zmoniu per mazai vaziuojanciu. Ziema gervenupis isvis tuscias. Vienintelis kazkiek realus varijantas butu jei nuo slienavos link gervenupio butu ne zvyrkelis o asfaltas tada tie keli papildomi km nesudarytu dideles reiksmes. Tad idomu is kur tokie gandai eina
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąNežinau ar 46 maršrutą pratęs ar bus koks kitas maršrutas bet planuose yra važiuoti į Piliuoną ir Garvėnupį.
Komentuoti:
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąBet kodą nuskenuoja greitai ir iš gana lėtai, užtrunki tiek pat, kiek su elektroniniu bilietu.
Komentuoti:
-
Nežinau ar 46 maršrutą pratęs ar bus koks kitas maršrutas bet planuose yra važiuoti į Piliuoną ir Garvėnupį.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Ar jau po 70 ct nuskaito?
Komentuoti:
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąŠiandien skubėjau į troleibusą ir prisiminiau, kad reikia pasipildyt nuolatinį, tai nusprendžiau išbandyti žiogą. Aktyvi diena buvo, turėjau gal 5 kelionės, tai tik vienos metu pasitaikė klaida, bet iš pačios sistemos pusės - skenuojant kodą rodė, kad tokio kodo nėra, bandykite dar kartą. Ir niekaip nepasižymėjo, tai važiavau zuikiu. Šiaip sistema veikia gana greitai, vairuotojams kažkaip nerodžiau, nes nemanau, kad jiems labai rūpi. Bet kodą nuskenuoja greitai ir iš gana lėtai, užtrunki tiek pat, kiek su elektroniniu bilietu. Didžiausias minusas, kad kodas yra tik prie vairuotojo, piko metus, esant pilnam autobusui ir įlipus pro galines duris nėra galimybės atsižymėti. Bet šiaip, buvau gana neigiamai nusiteikęs, tačiau rezultatas visai džiugina.
Komentuoti:
-
Šiandien skubėjau į troleibusą ir prisiminiau, kad reikia pasipildyt nuolatinį, tai nusprendžiau išbandyti žiogą. Aktyvi diena buvo, turėjau gal 5 kelionės, tai tik vienos metu pasitaikė klaida, bet iš pačios sistemos pusės - skenuojant kodą rodė, kad tokio kodo nėra, bandykite dar kartą. Ir niekaip nepasižymėjo, tai važiavau zuikiu. Šiaip sistema veikia gana greitai, vairuotojams kažkaip nerodžiau, nes nemanau, kad jiems labai rūpi. Bet kodą nuskenuoja greitai ir iš gana lėtai, užtrunki tiek pat, kiek su elektroniniu bilietu. Didžiausias minusas, kad kodas yra tik prie vairuotojo, piko metus, esant pilnam autobusui ir įlipus pro galines duris nėra galimybės atsižymėti. Bet šiaip, buvau gana neigiamai nusiteikęs, tačiau rezultatas visai džiugina.
Komentuoti:
Komentuoti: