Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
    Turiu keletą pastebėjimų:
    Rugpjūčio mėnėsį, autobusų parke, po darbo dažnai lankydavosi 14 maršruto Berkhof'ai, ką jie ten veikdavo?
    <...>
    Autobusų parke Berkhofai užsipildavo kuro generatoriui.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Turiu keletą pastebėjimų:
    Rugpjūčio mėnėsį, autobusų parke, po darbo dažnai lankydavosi 14 maršruto Berkhof'ai, ką jie ten veikdavo?
    Žiūrint per stops.lt transporto judėjimą, anksčiau rodydavo 777 solarį, dabar rodo 222, ar čia kažkoks naujas autobusas atvyko?

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Turėjau minty tokias stoteles kaip "Ledo arena".
    https://maps.app.goo.gl/dKyjB74X47PsaGtt8
    Jei du autobusai sustos pagal taisykles, tai antras autobusas sustos prie žolės per dvi juostas. Jei pirmas nuvažiuos iki pat stotelės galo, tai tada žmonės sedėje ant suoliuko lips per galines duris ir burbės "kodėl taip toli nuvažiavo". Taip ir žmonės ir įprantinti dėl debiliško stotelių projektavimo, poto ir vairuotojai sustoja ties vidurinėm durim, nes žmonės tiesiog visose stotelėse instinktyviai lipa pro vidurines duris.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai gerai, kad stoginės pastatytos stotelė spriekyje, taip ir turi būti.



    Nieko nesupratau - iš pradžių sakai, kad stoginė stotelės priekyje, o paskui sakai, kad jau taip toli gale, kad net ties antro autobuso galu.


    O šiaip tai viskas gerai su stotelėm su įvažom, nes ten naglai į priekį nenuvažiuosi, tad puikiai sustoja tiksliai ten kur ir turi sustoti (priekis maždaug ties stoetelės ženklu, stoginė gal ties viduriu troleibuso, tad iki priekio paeiti ne problema.

    Problema yra su stotelėm be įvažų, kur troleibusas ar autobusas pravažiuoja analogišką sustojimo vietą minimum puse, o kartais net arti viso troleibuso ilgio, taip lyg neleisdamas niekaip lipti per priekines duris.


    Dauguma vis dar stoja teisingai, bet būna kas trečias ar kas ketvirtas taip naglai pravažinėja.
    pagal taisykles reikia stoti ne pagal stoginę, o pagal sustojimo ženklą. Tai yra sustojimo zona po 15 metrų pirmyn ir atgal nuo sustojimo ženklo. Pirmas autobusas turi stoti su autobuso galu prie ženklo o antras su priekiu ties sustojimo ženklu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Nes stoginės pastatytos ties galinėm durim, kažkodėl visose stotelėse su įvažom stoginės pastatytos stotelės prieky, o ne gale.
    Tai gerai, kad stoginės pastatytos stotelė spriekyje, taip ir turi būti.

    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Atvažiavus dviem autobusam stoginė lieka ties antro autobuso galu.
    Nieko nesupratau - iš pradžių sakai, kad stoginė stotelės priekyje, o paskui sakai, kad jau taip toli gale, kad net ties antro autobuso galu.


    O šiaip tai viskas gerai su stotelėm su įvažom, nes ten naglai į priekį nenuvažiuosi, tad puikiai sustoja tiksliai ten kur ir turi sustoti (priekis maždaug ties stoetelės ženklu, stoginė gal ties viduriu troleibuso, tad iki priekio paeiti ne problema.

    Problema yra su stotelėm be įvažų, kur troleibusas ar autobusas pravažiuoja analogišką sustojimo vietą minimum puse, o kartais net arti viso troleibuso ilgio, taip lyg neleisdamas niekaip lipti per priekines duris.


    Dauguma vis dar stoja teisingai, bet būna kas trečias ar kas ketvirtas taip naglai pravažinėja.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Nes stoginės pastatytos ties galinėm durim, kažkodėl visose stotelėse su įvažom stoginės pastatytos stotelės prieky, o ne gale. Atvažiavus dviem autobusam stoginė lieka ties antro autobuso galu. Todėl visi seni žmonės ir įprate lipti pro vidurines duris, kadangi daugelis įprate, tai ir vairuotojai sustoja taip, kad greičiau visi suliptu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gal tiesiog išmoksta vairuotojai gerbti vienas kitą. Vairuotojas (dažniausiai) nežino kokios VT priemonės gali atvažiuoti iš paskos. Pavažiuoja į priekį, kad iš paskus atvažiavusiam irgi būtų patogu.

    Nors dėl keleivių sutinku, kad įpratę, kai autobusas daugmaž prie jų privažiuoja.
    Pats dabar retai važinėju VT, tai sunku komentuoti savo pirminę patirtį, kiek tai mane erzina asmeniškai.
    Aš ne apie piką ar centrines gatves kalbu, o ir apoe tuščias sekmadienio pvz gatves ir tt.
    Pats suprantu, kad kai traukinuku važiuoja taip gali būti padaryta. Ar tu sakai, kad vairuotojai nemato, kad visą kelią nesvarbia gatve lekia vieni ir niekas už jų nevažiuoja?

    Ir ką čia pasakei, kad įpratė, kad privažiuoja, čia nėr ko įprast, būtent taip ir projektuotos stotelės, kad prie keleiviű privažiuotų, tamstos pranešimas nuskambėjo lyg kitaip kažkaip kažkur yra, kad ne prie keleiviű privažiuoja

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Pastebiu labai išpopuliarėjusį dalyką - vairuotojai smarkiai pravažiuoja stotelę,. kad keleiviams net iki vidurinių ar galinių durų reikia paeiti į priekį, iki pirmų niekas jau tada nebeina.
    Savbotuojama priekinių durų tvarka labai stipriai. V airuotojai nemėgsta, kad per priekį lipa ir specialiai pravažinėja?
    Šis pastebėjimas ne atsitiktinis, o jau susikaupę įspūdžiai kelių mėnesių laikotarpio.
    Gal tiesiog išmoksta vairuotojai gerbti vienas kitą. Vairuotojas (dažniausiai) nežino kokios VT priemonės gali atvažiuoti iš paskos. Pavažiuoja į priekį, kad iš paskus atvažiavusiam irgi būtų patogu.

    Nors dėl keleivių sutinku, kad įpratę, kai autobusas daugmaž prie jų privažiuoja.
    Pats dabar retai važinėju VT, tai sunku komentuoti savo pirminę patirtį, kiek tai mane erzina asmeniškai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Pastebiu labai išpopuliarėjusį dalyką - vairuotojai smarkiai pravažiuoja stotelę,. kad keleiviams net iki vidurinių ar galinių durų reikia paeiti į priekį, iki pirmų niekas jau tada nebeina.
    Savbotuojama priekinių durų tvarka labai stipriai. V airuotojai nemėgsta, kad per priekį lipa ir specialiai pravažinėja?
    Šis pastebėjimas ne atsitiktinis, o jau susikaupę įspūdžiai kelių mėnesių laikotarpio.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Tai ar matai kaip tie grafikai padaryti? Daugumoje sustojimų po 1 minutę nesvarbu ar tame tarpe yra sviesaforas sankryža ar pan
    Na ne, jei visi vėluotų dėl blogai sudaryto grafiko, tai tikrai būtų pataisytas jis.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodel tiek daug vanhoolu, volvo gatvėse? Kalba forume buvo, kad įsigijus tiek naujų, net kai kurie soliariai išeis poilsio.

    Or ar volvo nesugeba net greičio palaikyti?
    6 Gedimino g. stotelėje vėlavo 5 min, o iki Europos pr. vėlavimas jau pqdidėjo iki 9 min, nors jokių kamščių nebuvo. Tai turėjo ne tai, kad nedidint vėlavimo, bet net ir mažint.
    Tai ar matai kaip tie grafikai padaryti? Daugumoje sustojimų po 1 minutę nesvarbu ar tame tarpe yra sviesaforas sankryža ar pan

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kodel tiek daug vanhoolu, volvo gatvėse? Kalba forume buvo, kad įsigijus tiek naujų, net kai kurie soliariai išeis poilsio.

    Or ar volvo nesugeba net greičio palaikyti?
    6 Gedimino g. stotelėje vėlavo 5 min, o iki Europos pr. vėlavimas jau pqdidėjo iki 9 min, nors jokių kamščių nebuvo. Tai turėjo ne tai, kad nedidint vėlavimo, bet net ir mažint.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Kauniečiai, žinot gal kodėl ilgosios gyvatėlės (838-841) ir toliau paliktos marinuotis? Nes šiandien, rugsėjo 1-ąją, kiek stebėjau realaus laiko sistemą, tai jų nemačiau.
    O kodel jos turejo vaziuoti? joms darbo siuo metu nera. 46 marsrutu prideti du grafikai.

    Komentuoti:


  • Betterdays
    replied
    Stops.lt puslapyje prie kiekvieno autobuso apskritimo yra žalias apskritimas su raidėm TMP ir tokiu pačiu garažiniu numeriu. Ką čia reiškia?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas per naujovė - ilgam troleibuse priekyje jeleivių salone 0adėta gedimų knyga. Kažkaip nesaugiai atrodo, koks pvz išgėręs chuliganas gali tiesiog ant juoko paimti.
    gal tiesiog pamiršo

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas per naujovė - ilgam troleibuse priekyje jeleivių salone 0adėta gedimų knyga. Kažkaip nesaugiai atrodo, koks pvz išgėręs chuliganas gali tiesiog ant juoko paimti.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Kauniečiai, žinot gal kodėl ilgosios gyvatėlės (838-841) ir toliau paliktos marinuotis? Nes šiandien, rugsėjo 1-ąją, kiek stebėjau realaus laiko sistemą, tai jų nemačiau.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    Nevienodai, nes kazkada begai ziuret ar pazymejau bilieto ilipes i sausakimsa autobusa per vidurines duris
    ?
    kažką smarkiai maišai.
    Niekados iš kabinos nesu ėjęs.
    Plius už bilietus yra apgailėtini pinigai

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    šiaip man vienodai ar jie žymisi ar ne. Jau jų reikalas jei nori dažnesnio kursavimo.
    Nevienodai, nes kazkada begai ziuret ar pazymejau bilieto ilipes i sausakimsa autobusa per vidurines duris

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pakaks pilstyti iš tuščio į kiaurą - ištisi puslapiai prirašyti vien tik "nes nesižymi", "nes nesilaiko už turėklų", "nes pašalpą moka". Vieną kartą pasakėt ir gana. Rašymas vien dėl rašymo bus traktuojamas kaip forumo taisyklių nepaisymas ir beprasmių žinučių rašinėjimas ("flūdinimas").

    Komentuoti:

Working...
X