Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Na ir kas tie 4 atvykeliai prie stoties palyginus su simtais vietiniu per ta pati laika ilipsianciu i visas stoteles. Bendrai sudejus laiko zymiai daugiau susitaupys is vietiniu nebekomposteruosianciu bilietelio nei laiko prisides is atvykeliu, kurie vietoj komposteriavimo pirks autobuse.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kai įlips 4 atvykėliai? Ir taip prie abiejų stočių yra problemos su įlaipinimu - užtrunkama iki 1-2 minučių, vertinant ir tą laiką, kai troleibusas ar autobusas laukia priekyje stotelėje stovinčių, kol tie sulaipins, ir tik po to privažiuoja ir pradeda laipinti.
Comment
-
Manai, kad atvykėliai tik prie stočių įlipa? Bet kokiu atveju, tiems, kas retai naudojasi VT bus dar didesnė paskata juo nesinaudoti. Aš nesakau, kad reikia laikytis įsikibus į popierinius bilietus, bet egzistuoja viena rimta problema - nesveikai brangi kortelė. Šiaip tai kortelė daugelyje Vakarų Europos miestų iš viso nekainuoja. Bet ji, aišku, neparduodama tuščia. Pirmą kartą ją perkant įsigijamas bilietas joje. O tiems, kas naudojasi VT retai yra ne viena, bet kelios alternatyvos - popierinės kortelė su lustu, popierinis bilietas, paros dažniausiai popierinis bilietas, bilietas pas vairuotoja, e-bilietas su papildymu vienkartiniais bilietais. Pastarasis variantas retas.
Comment
-
Viskas cia normaliai su tuo el. bilietu. Visiems neitiksi gyvenime. Ko tu Al1 toks uzdaras naujovems? El bilietas blogai, priekines duris blogai, dviraciu laikikliai blogai.. Turim nusprest pagaliau ar norim likt sovietmetis ar zengt su naujom technologijom..Paskutinis taisė Garbanius; 2012.05.10, 19:29.
Comment
-
Priekinės durys blogai, nes tai VT stabdis. O dėl bilieto aš pasakiau. Viskas būtų gerai, jei ne žvėriška kortelės kaina. Sovietmetis čia iš viso ne prie ko, nes sovietmečiu VT buvo žymiai geresnis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąViskas cia normaliai su tuo el. bilietu. Visiems neitiksi gyvenime. Ko tu Al1 toks uzdaras naujovems? El bilietas blogai, priekines duris blogai, dviraciu laikikliai blogai.. Turim nusprest pagaliau ar norim likt sovietmetis ar zengt su naujom technologijom..
Ką reiškia savo gyventojų? Visų. O atvykėliai, pirkdami bilietus pas vairuotoją, stabdo VT. Ar miesto gyventojams nuo to geriau?Parašė daktaras Rodyti pranešimąmiestas visų pirma turi atsižvelgti į savo gyventojų poreikius, vienareikšmiškai
Comment
-
Vokietija - ne rodiklis - ten bilietų sistema anksčiau pradėta kurti. Faktas, kad reikia atsisakyti popieriukų.Parašė uH1978 Rodyti pranešimąBeje, super puper pazangioj Vokietijoj yra popieriniai vienkartiniai bilietai, bent jau Muniche ir Rosenheime, Beje jei vaziuoji ne daugiau kaip 4 stoteles jis kainuoja 1 eur 40 kaipeiku, kas Vokietijai yra visai ne pinigai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Amsterdame pvz, yra tik OV-chipcard, popieriniai Strippenkaart nuo 2010-06-01 nebenaudojami, net jei liko laisvu strip'u. OV-chipcard (bevarde) kainuoja 7.50 EUR (tuščia), galioja 5 metus ir paduodama supermarketuose, stotyse ir dar keleta pardavimo tasku. Ją galima pakrauti kaip ir Kaune skirtingais bilietais. Skirtumas su Kauno e-bilietu tai, kad OV reikia žymėti du kartus, įlipant ir išlipant (chipping-in, chipping-out), tokiu budu skaiciuojama kiek zonu pravaziuota ir kiek pinigu nuo kortos saskaitos nurasyti.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Įtariu, įrašo į minusą. Nedidelė suma. Vis tiek tie, kas nuolat naudojasi VT, papildys kortelę ir skolą padengs. Aišku, kažkiek tai kelionių būna apmokėtos ne pilnai, bet tai tik kokie nevietiniai tą daro. Vis tiek kortelės kaina pigesnė nei Lietuvoje, lyginant olandų atlyginimus ir tai, kad euro skaitinė vertė ten yra mažesnė nei lito.
Comment
-
Taip nebuna. Jei saskaitoje mažiau keturių EUR ir naudoji vienkartinį bilietą (Amsterdame), neužsi'chipping-in'insi... bus taip pat kaip ir Kaune su tuščia kortele. Sistema padaryta taip kad žmones mokėtu už sutektą pervežimo paslaugą, o ne už įlipimą į VT, kaip tai yra padaryta Kaune.Parašė digital Rodyti pranešimąO jei išlipant nebeužtenka?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Bus viskas gerai su tuo elektroniniu bilietu. Kortelė pripažinkim brangoka, mažas galiojimo laikas (perkant 2012 05 01 kortelė galioja tik iki 2015 01 01). Pati elektroninio bilieto idėja sveikintina. Tobulinti atsiskaitymo būdus bus galima eigoje. Šiandieną ryte 29 autobuse iš 10 įlipančių 9 turėjo elektroninį bilietą, 1 pirko pas vairuotoją.
Toje pačioje Olandijoje, Arnheme bilietus autobuse sėkmingai parduoda autobuso vairuotojas, tramvajuose Amsterdame visur yra ir konduktoriai (čia grybaujantiems turistams).http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Tau visi ir visur daro pro užpakalį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPas mus viskas daroma per užpakalį, nes tie, kas daro, patys VT nesinaudoja ir niuansų nežino. Ypač tie, kas priima sprendimus dėl darymo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir koks tuomet skirtumas bus retai naudojantiems ar atvykusiems iš kitur ? Jie vis tiek lygiai taip pat turės pirkti bilietus transporto priemonėse ir nesvarbu kokia bilieto forma atsiras elektroniniame variante.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNelabai geras dalykas.Minusas atvykusiems,retai naudojantiems VT.Pop. vienk. bileto kaina kioske ir pas vairuotoją skiriasi.Poperiukų galima bus atsisakyti tik tuomet,kada bus įvestį valandiniai biletai.
Asmeniškai kiek pačiam teko važiuoti Kaune su autobusais, tai visada bilietą pirkau transporto priemonėje. Kažkaip įprasta būnant kituose miestuose neieškoti kaip ir kur tie bilietai parduodami, o susimokėti įlipus į transportą.
Comment
Comment