Parašė lietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Fantazuok toliau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Taip, taip. O kodėl dabar mikrobų nebrangina? Galvoji, kad jie nesipriešins? Galiausiai viskas baigsis tuo, kad, tarkim, mikrobus pabrangins, o kortelės neatpigins.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJei bus daug, perkančių bilietą iš vairuotojo, galima pabranginti mikroautobusų kainą iki 3 Lt, e. bilieto kortelės kainą sumažinti iki 2-5 Lt ir padidinti kainą iki 2,5 Lt, perkant bilietą iš vairuotojo. Nematau problemas.
Kas dėl ES lėšų bilieto įdiegimui, tai manau, kad projektas jau seniai pasibaigė. Taip kad galima įdieginėti kartoninį bilietą, kuris iš esmės yra ta pati mikroschema, tik įpresuota tarp kartono sluoksnių. Tokį bilietą pagaminti yra vieni juokai.
Comment
-
Fantazavimu vadinu tavo pernelyg didelį dramatizavimą, sakant, kad tie, kurie dabar naudojasi vienkartiniais popieriniais bilietais, juos pirks iš vairuotojo. Daugelis įsigys e. bilieto kortelę ir ja naudosis vienkartiniais bilietais. Žmonės pripras ir nematys problemos. Neverta dramatizuoti.Parašė lietus Rodyti pranešimąPas juk tą pasakiai, kad tiesiog neliks popierinių kioskuose, o juos galima bus įsigyti iš vairuotojo autobuse. Ar pacituot?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nemanau, kad reikia tų kartoninių e. bilietų. Tai būtų pinigų švaistymas - kurti vėl naują projektą, kai jau turime esamą produktą - plastikinę kortelę. Tereikia išspręsti problemą dėl tų atvejų, kai norima pasinaudoti VT kelias dienas ir kai pirkti kortelę per brangu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, taip. O kodėl dabar mikrobų nebrangina? Galvoji, kad jie nesipriešins? Galiausiai viskas baigsis tuo, kad, tarkim, mikrobus pabrangins, o kortelės neatpigins.
Kas dėl ES lėšų bilieto įdiegimui, tai manau, kad projektas jau seniai pasibaigė. Taip kad galima įdieginėti kartoninį bilietą, kuris iš esmės yra ta pati mikroschema, tik įpresuota tarp kartono sluoksnių. Tokį bilietą pagaminti yra vieni juokai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąFantazavimu vadinu tavo pernelyg didelį dramatizavimą, sakant, kad tie, kurie dabar naudojasi vienkartiniais popieriniais bilietais, juos pirks iš vairuotojo. Daugelis įsigys e. bilieto kortelę ir ja naudosis vienkartiniais bilietais. Žmonės pripras ir nematys problemos. Neverta dramatizuoti.
Comment
-
Iki pavyzdys tikrai tas nenusisekęs bandymas prisijaukinti pirkėjus. Nepavyko jiems, nes nėra pranašumų. Be to, yra alternatyvos - banko kortelės. O Iki kortelių pildymas yra vaikų žaidimas arba alternatyva tiems, kas nesinaudoja banko kortelėmis. Pagalvojus, tai nesumąstau alternatyvų e. bilietui šiuo metu. Na, pranašumų galėtų būti ir daugiau.Parašė lietus Rodyti pranešimąDabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Manau labai teisingai pasakyta. O ką galėčiau pridurti, tai (jei teisingai supratau), kai kurių labai įdomi nuomonė:Parašė liolekas Rodyti pranešimąJei norime, kad Lietuva judėtų į priekį, reikia priimti naujoves, o ne būti koncervatyviems ir aiškinti, kaip viskas blogai. Kodėl tu toks negiamai nusiteikęs? Žmones reikia drąsinti ir mokyti, o ne peikti ir aiškinti, kad jie per kvaili prasidėti su naujovėmis. Dieve mano, atrodo, kad tik išrinktieji šviesuoliai sugebės naudotis tokiu ateities stebūklu kai elektroninis bilietas. Tai lygiai tas pats kaip ir su kompiuteriais. Kad ir mano šeimoje, buvo laikas kai mano mama nemokėjo naudotis kompiuteriu. Ir įvairių "asų" vaidinimai ją vis atbaidydavo nuo mokymosi, nes mat "ne visi sugebės". Tai vat atėjo laikas ir išmoko. Taip, buvo visko, buvo ir ašarų, bet reikia tik padrąsinti ir pamokinti, o ne peikti. Dabar visus darbus dirba su kompiuteriu, naršo internete, rašo elektroninius laiškus, bendraujame per skype. Tas pats ir su šiais bilietais - žmones pamokykime ir viskas bus gerai. Pasikartosiu, jei norime judėti į priekį, turime priimti naujoves, o ne bijoti jų ir gasdinti kitus.
Tiems, kas naudojasi VT, ar tiems ''kurie retai atvyksta į Kauną'', neapsimoka pirkti el.bilieto, nes tai yra blogai.,, Ne kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.'' Pirkti vienkartinį bilietą - vėlgi blogai... Tai pala pala, gaunasi kažkoks prieštaravimas prieštaravimui. Viskas bus gerai su tuo el.bilietu, jei svečias iš tiesų RETAS tai jis nusipirks tą bilietėlį vieną du kartus autobuse/troleibuse ir viskas, o jei dažnas tai, manau, ir kortelę sugebės įsigyti (P.S. Apei jos kainą dabar nekalbu) Ypatingai labai geras būdas, kuomet pasipildysi kortelę ir tiesiog tau nuskaitys nuo jos reikiamą pinigų sumą. (E.bilieto pildymas vienkartiniais bilietais)
,,dalis retai besinaudojančių VT turės didesnę paskatą rinktis mikroautobusus ir autobusai bei troleibusai praras keleivį''
Tai jeigu jie RETI keleiviai užsieniečiai, tai iš kur jie žinos kur važinėja tie mikrobai?
O jei tie RETI besinaudojantys yra Kauniečiai, tai jie tada ir taip reti, tai koks praradimas autobusams/troleibusams? Kad vieną kartą per metus žmogus pavažiuos mikroautobusu??
VT schemose, kurios kabo stotelėse, kiek žinau, mikroautobusų maršrutų trasų nėra, tai jei aš būčiau užsienietis - rinkčiausi autobusą, nes bent būčiau tikras kad nuvažiuosiu ten kur man reikia.
Priešingu atveju reikštų, kad tas svečias ne toks jau ir Retas...Paskutinis taisė Traf; 2012.05.12, 20:21.
Comment
-
Is kur istraukei tuos "visus"? Nieko panasaus nesakiau. Kalbejau apie "nevisus", kurie pirks kortele nebelikus popieriniu bilietu. Tokiu bus zenkliai ir nepalyginamai daugiau nei miesto sveciu, kurie iki siol komposteriuodavo, o nuo dabar pirks vietoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas tau sakė, kad visi miestiečiai pirks kortelę? Kiti gal jos nepirks.
Ka cia paistai... Nieko panasaus nesakiau.Parašė lietus Rodyti pranešimąKaune visi vietiniai naudojasi mėnesiniais bilietais ir niekas neperka vienkarinių ???
Comment
-
Na bet tu ir duodi nesamoningu pranesimu.Parašė lietus Rodyti pranešimąDabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.
Perkant is vairuotojo kaina 2.00Lt, o perkant naudojantis e bilietu 1.80.
Jei iki padarytu, kad kortele perkant uz viska moki 10% pigiau ja naudotusi praktiskai visi pastovus iki klientai.
Comment
-
Jei grietinė vienam prekybos centre kainuoja 3,20, o kitam 3,40 tai dėl 20 centų tikrai nebėgu į kitą prekybos centrą. Bet esmė, čia ne kainoje, o tai kad noris, jog jeigu e-bilietas tai visiem e-bilietas kaip pavyzdžiui Rygoje, o ne taip, kad sumokėk ir tapk e-bilieto klubo nariu )))) Įsigalės sistema tada ir pažiūrėsim kaip viskas veiks, tiesiog įsivaizduoja, kad žmonės kurie retai būna Kaune iš įpratimo ieškos bilietų kioske, o ten kioskininkė jiems grūs tą plastikinę kortelę, va ir kris transporto patrauklumas kai žmogus nepasidomėjęs Kauno niuansais manys, kad kelionė trolribusu 11,80 ))).Parašė Gator Rodyti pranešimąNa bet tu ir duodi nesamoningu pranesimu.
Perkant is vairuotojo kaina 2.00Lt, o perkant naudojantis e bilietu 1.80.
Jei iki padarytu, kad kortele perkant uz viska moki 10% pigiau ja naudotusi praktiskai visi pastovus iki klientai.
Comment
-
Ne, nemanys. Blaivaus mąstymo žmogus pagalvos, kad kažkas čia ne taip, ir tiesiog nusipirks biletą autobuse, arba pradės domėtis Kauno niuansais.Parašė lietus Rodyti pranešimąva ir kris transporto patrauklumas kai žmogus nepasidomėjęs Kauno niuansais manys, kad kelionė trolribusu 11,80 ))).
Comment
-
Aš tai žinau. Savivaldybė privalo skatinti naudotis viešuoju transportu, todėl kortelės ir turi pardavinėti ne biznį sukdama, bet į minusą. Tačiau bėda, kad jie tą kainą apskaičiuoja įskaičiuodami programavimo ir kt. darbus. O ir tiesų vartotojui tai neturi rūpėti - jis perka tik kortelę. Viskuo kitu turi rūpintis savivaldybė ir už tai turi būti mokama ne iš kortelės kainos, o iš visos bilietų kainos. Be to, pabrėžiu, VT miestuose privalo būti populiarinimas.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAmetistai, nenoriu atskleisti kainos kuria moka uz kortele, bet savivaldybe jas pardavineja uz 0lt antkaini arba "i minusa"
Esme tame, kad korteles reikia gan specifiskai iprogramuoti, kam reikia daug ranku darbo ir korteles savikaina savivaldybei isbrangsta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nevisai supratai....
mes savivaldybei juos tiekiam galutine kaina, i ja iskaiciuotas ir programavimas. Pati savivaldybe daugiau nagu nekisa ir tik isvezioja i galutinius taskus. Jiems skaiciuojas visi kastai iki ju. Is technologines puses ziurint, tas korteles galetu ir atsipigint zenkliai, nes neisnaudoja ir ju visu galimybiu, bet yra kaip yra. Kaina mamau labai teisinga, nebent savivaldybe noretu jas subsidijuot, kuom as abejoju
Comment
-
Savivaldybė ne norėtų, bet privalo subsidijuot ir taip populiarinti VT.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNevisai supratai....
mes savivaldybei juos tiekiam galutine kaina, i ja iskaiciuotas ir programavimas. Pati savivaldybe daugiau nagu nekisa ir tik isvezioja i galutinius taskus. Jiems skaiciuojas visi kastai iki ju. Is technologines puses ziurint, tas korteles galetu ir atsipigint zenkliai, nes neisnaudoja ir ju visu galimybiu, bet yra kaip yra. Kaina mamau labai teisinga, nebent savivaldybe noretu jas subsidijuot, kuom as abejoju
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaip man tekę girdėti, galiojimo datos įvedimas susijęs su baime, kad netikėtai gali sugesti kortelė. O čia tiesiog apsidraudžiama, nes iki tos datos sugedimo tikimybė mažesnė, paskui nusidėvi. Man toks paaiškinimas truputį juokingas. Na gerai, sugedo, žmogus nusiperka vienkartinį bilietą. Bėda, kad sugedusios kortelės kioske nepakeis, nes negali patikrinti, kodėl sugedusi (ir ar tikrai sugedusi), tad tenka keliauti iki troleibusų parko, kuris ir tvarko šituose reikalus.Parašė Gator Rodyti pranešimąKokiu tikslu ribojamas ju galiojimas? Toks dalykas naudingas turbut tik gaminanciai imonei, na ir gal kokiam biurokratui, kuris tokiu sporendimu parupina uzsakyma gamintojui
Nemanau, kad tokie gedimo atvejai būtų dažni.
Iš esmės tas galiojimo datos įvedimas nebūtų blogas dalykas jei ne kortelės nepakeitimas dykai į naują - juk to dabar nėra.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir vis tik kas gali argumentuotai pasakyti, kodėl e-bilieto kortelė galioja tik 2,5 metų (pvz. iki 2015 01 01)? Ar nenumatoma galiojimo terminą pratęsti? (Net didieji kapitalistai VP, Senukai ir t.t. savo kortelių galiojimo terminus pratęsė nemokamai arba davė veltui naujas korteles, taip skatindami pas juos lankytis ir leisti pinigus).
Per 2,5 meto kortelė gulėdama piniginėje netgi nesusibraižys. O kas ten gali sugesti
? Ir galų gale, jei sugedo, tada galima įsigyti naują (kad ir už x litų).
Kyla negeri įtarimai, jog proteguojamas kortelių gamintojas...Paskutinis taisė rimsenas; 2012.05.13, 09:11.http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Čia pritariu visiškai. Pats iki šiol naudojuosi 2007 metų gruodį (tada, kai Vilniuje tik įvestas e. bilietas) įsigyti e. bilieto kortele. Nors parašyta, kad ji galiojo iki 2010 m. gegužės mėnesnio, tačiau, ačiū Dievui, Vilniaus savivaldybė ne kartą buvo pratęsusi kortelių galiojimo laiką. Bet 2012 m. gruodį kortelę vistiek reikės keisti (kaip rašoma savivaldybės naujienose, tai susiję su vienkartinio e. bilieto įvedimu), nors dabar ji iki šiol atrodo kaip nauja. Tik man vistiek yra nesuprantama, kodėl dėl vienkartinio/valandinio bilieto įvedimo korteles reikės keisti visiems, net ir tiems, kurie Vilniuje gyvena nuolat ir nei vienkartiniais, nei valandiniais bilietais nesinaudoja. Tokiu atveju, mažų mažiausiai reikia kortelę pakeisti nemokamai.Parašė rimsenas Rodyti pranešimąIr vis tik kas gali argumentuotai pasakyti, kodėl e-bilieto kortelė galioja tik 2,5 metų (pvz. iki 2015 01 01)? Ar nenumatoma galiojimo terminą pratęsti? (Net didieji kapitalistai VP, Senukai ir t.t. savo kortelių galiojimo terminus pratęsė nemokamai arba davė veltui naujas korteles, taip skatindami pas juos lankytis ir leisti pinigus).
Per 2,5 meto kortelė gulėdama piniginėje netgi nesusibraižys. O kas ten gali sugesti
? Ir galų gale, jei sugedo, tada galima įsigyti naują (kad ir už x litų).
Kyla negeri įtarimai, jog proteguojamas kortelių gamintojas...
Per didelė e. bilieto kortelės kaina ir ribojamas jos galiojimo laikas ir yra didžiausi, ir, galima sakyti, vieninteliai e. bilieto įvedimo Kaune (ir Vilniuje, ir Klaipėdoje taip pat) minusai. Belieka tikėtis, jog valdžia spręs šias problemas, o ne galvos tik apie savo piniginę, kaip tai visada daroma.
Comment
Comment