Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Traf Rodyti pranešimą
    Ir įdomu, kiek gi prailgo kelionė? Viena ar dviem minutėmis? O gal kas žino konkečiai? Kas dėl priekinių durų tai, manau, čia tarsi lygybė: ar žmonės lipa per priekį, BET tuo pat metu būrys žmonių išlipa,ar tas pats būrys žmonių laukia kol išlips važiavusieji ir tuomet sulipa. Sulipimo laikas turėtų gautis maždaug vienodas. P.S. Bomžai taip pat labai atgrasus dalykas. Nemanau, kad kam nors smagu važiuoti su tokiais asmenimis.Beje, VT būtų greitesnis ir jei šviesoforų nebūtų... O jei dar ir keleivių nebūtų (na, nebent vienas)...
    Įlaipinimas pro priekį yra ilgesnis. Taip buvo Vilniuje, taip yra ir Kaune. Aš nekalbu apie tuos atvejus, kai įlipa vos keli žmonės. 2 ar 3 durys ne tas pats, kas vienos, pro kurias dargi įlipama tik po vieną, nes tik vienas komposteris, kuriuo turi visi įlipantys pasinaudoti.

    Comment


      Kolega, pamirsti ar specialiai ignoruoji fakta, kad piko valandom atidaromos visos durys ir zmones lipa per kur nori. Net nebutinai piko metu, vienakart vaziavau naktiniu autiku apie 3 ryto ir kaip tik prie Donelaicio stoteles buvo gal koks 20 zmoniu kurie lipo i 37N autobusa tai vairuorojas net ir tada visas duris atidare. Beje, kad ir jaunimelis, kad ir sulipe per bet kur - visi pavyzdingai muse talonus, ejo iki vairuotojo ar zymejo el. bilieta.

      As priekiniu duru tvarka vertinu tik teigiamai. Beje, prasei skaiciu ar kazkoku faktu ar pasiteisino, stai:

      http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...siteisino.html

      „Didžioji dalis kauniečių patenkinti naująja įlipimo į miesto viešąjį transportą tvarka. Be abejo, sulaukėme ir neigiamų atsiliepimų, ypač iš pradžių, tačiau tokių būta gerokai mažiau“, - sako P. Keras.

      Įsigaliojus naujajai tvarkai, gerokai padidėjo vežėjų gaunamos pajamos. „Nors per šį laikotarpį Kauno viešajame transporte keleivių šiek tiek sumažėjo, tačiau pajamų gauta 400 tūkst. Lt daugiau. Galima teigti, jog šios papildomos pajamos – ankstesnių „zuikių“ sąskaita“, - aiškina P. Keras.

      Naująja tvarka nesiskundžia ir vairuotojai; jų patogumu pasirūpinta iš anksto – įrengtos nuo salono atskirtos kabinos, papildomi šildymo prietaisai. Be to, jie daugiau uždirba už autobuse parduodamus vienkartinius bilietus. „Vairuotojų parduodamų popierinių bilietų kiekis didėjo itin ženkliai. Vien per pastaruosius keturis mėnesius iš to Kauno vežėjai uždirbo daugiau kaip 600 tūkst. litų“, - teigia P. Keras.

      Comment


        Kolega nepamiršta ir neignoruoja to fakto. Tik esmė tame, kad ne visi vairuotojai net ir esant dideliam įlipančių keleivių skaičiui, atidaro visas duris. Ir kas iš to, jei atidaro, o keleiviai kaip baronų banda vis tiek lipa pro priekines, o pro kitas duris įlipa tik vienas kitas jaunesnis ar moksleivis. Ir kas iš to, jei keleiviai salono viduje prieš įlipančių pro priekį srautą eina link vairuotojo tam, kad pasižymėtų bilietą, nes ne visuose autobusuose yra antras komposteris prie vidurinių ar galinių durų. Troleibusuose kaip ir neteko tokios problemos su komposteriai matyti.

        Tai, ką sako Keras už keleivius yra tik jo fantazijos vaisius. Ir iš kur jie gali nustatyti, kad keleivių sumažėjo? Juk anksčiau tų, kurie važiavo be bilieto niekas neapskaičiuodavo. Taip, pajamos tai padidėjo, bet kiek padidėjo išlaidos? Mane domina būtent tai, kas lieka, atmetus papildomas išlaidas. Per kokį laikotarpį, nes dabar nelabai aišku. Be to 400 tūkst litų tai yra juokinga suma, kurią galima buvo sutaupyti atleidus kelis bezdelninkus iš administracijos.
        Paskutinis taisė Al1; 2012.05.14, 13:35.

        Comment


          Kad VT galima tobulinti tai faktas, kaipo adminsitracijos mazinimas ir pan. Taciau vien del to, kad galima patobulinti kitose srityse, atsisakyti sio patobulinimo tai nesutinku. Sistema pasiteisinus, tai kalba ir zmones ir valdzia ir nera nepasitenkinimo paciam viesajam transporte, plius kalba ta zmones, kurie galejo palyginti Kauno ir Vln priekiniu duru tvarkas. Gerbiamojo tiketasi bei susikelta isankstine nuomone nebutinai turi sutapti su realybe. Toks vaizdas, kad dabar pamates jog visgi gal tavo isankstine nuomone buvo klaidinga, bet kokkia kaina nori irodyti priesingai.
          Kazkaip siame forume tiek daug kolega Al1 reiskias, bet ne vienoj vietoj ar temoj nemaciau jo teiginio mazdaug "Jo, sitoj vietoj gal suklydau ar nepagalvojau" ar paprasto "visgi cia klydau". O zinai ka sako apie tuos kurie VISADA teisus?

          Comment


            Nieko aš nesuklydau. Priekinių durų tvarka stabdo VT, daro nepatogumų keleiviams. O tai, kad jie nesiskundžia tai jau toks lietuvio būdas. Užtat valdžia ir išsidirbinėja... Na nepriviliosi keleivių su tokiu VT, žmonės ir toliau automobilizuosis ir po kurio laiko vėl ims klykti, kad VT situacija blogėja, keleivių mažėja, pajamos mažėja. Ko tuomet imsis? Paprasčiausia sumažinti reisų skaičių ar uždaryti maršrutus.

            Comment


              Priekinių durų tvarka stabdo VT, daro nepatogumų keleiviams.
              Kuom grindi si savo teigini? Nes kol kas sios nuomones oponentai turi daugiau pagrindo buti teisus. O tavo nuomone kol kas grindziama tik tavo tvirtu isitikinimu.

              Comment


                Manau, jog eilinį kartą bus pakartota, kad Vt važiuoja lėčiau, spūstys, ilgas įlipimas, užsieniečiai ir t.t....

                Comment


                  Galetu pateikti bent faktus keliom minutem ilgiau trasa vaziuoja transportas.
                  O tas "daro nepatogu keleiviams" galetu buti "daro nepatogu A1", nes as ir dauguma cia rasanciu to nepatogumo nejauciam, prieisngai dauguma priekiniu tvarka yra patenkinti.

                  Comment


                    Gator, o, berods, dar praeitais metais kalbėjai apie tai, kad priekinių durų tvarka nereikalinga.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ir kas iš to, jei atidaro, o keleiviai kaip baronų banda vis tiek lipa pro priekines, o pro kitas duris įlipa tik vienas kitas jaunesnis ar moksleivis. Ir kas iš to, jei keleiviai salono viduje prieš įlipančių pro priekį srautą eina link vairuotojo tam, kad pasižymėtų bilietą, nes ne visuose autobusuose yra antras komposteris prie vidurinių ar galinių durų.
                      Na, visokių žmonių yra, ne visi stovi kaip baronų banda... Jei troleibusas beveik tuščias, o įlipančiųjų daug (tikrai daug), dažniausia keleiviams nebūna ypatingai sunku įlipti per vidurį/galą (na,nebent vairuotojas duris užtrenkia) , o jei labai pilnas - grūstys bus ir vienu ir kitu atveju.
                      + Kas dėl įlipimo po vieną, tai visi žmonės turintys e-bilietą sulipa pakankamai greitai, ir be to prie komposterio sutelpa ir po du
                      O tokių nesusipratėlių, kurie brautųsi iki priekio, pasitaiko labai retai. Dažniausiai tai pagyvenę žmonės, kurie pribėga prie nuvažiuojančio troleibuso, o jų pasigailėję vairuotojai atidaro galines duris. Bet čia, turbūt, tai labiau būdinga troleibusams.
                      Paskutinis taisė Traf; 2012.05.14, 14:58.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Gator, o, berods, dar praeitais metais kalbėjai apie tai, kad priekinių durų tvarka nereikalinga.
                        Tai tik dar labiau sustiprina mano teigini - net ir buve skeptikai tvarka patenkinti.
                        Tiesa jau nelabai atsimenu kokie buvo mano konkretus argumentai, butu idomu palygint su mano nuomone dabar
                        Nors siaip as esu labai nepatenkintas kontrole, pradzioje vairuotojai dar pakviesdavo kas be bilietu eina, dabar ta matau labai retai - jei eini be builieto ir praeini ramus bent 9 is 10 kartu. Visokie pacukai ir marozai tuo naudojasi.
                        Taip pat esu nepatenkintas kai ne piko metu (stoteleje kokie 3-4 zmones) atidaromos visos durys, tai mineti pacukai vel ten automatiskai susoka. Reikia kazka galvot del efektyvesnes kontroles.

                        Comment


                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                          Kuom grindi si savo teigini? Nes kol kas sios nuomones oponentai turi daugiau pagrindo buti teisus. O tavo nuomone kol kas grindziama tik tavo tvirtu isitikinimu.
                          O kuo jūs grindžiate savo nuomonę?

                          Parašė Traf Rodyti pranešimą
                          Manau, jog eilinį kartą bus pakartota, kad Vt važiuoja lėčiau, spūstys, ilgas įlipimas, užsieniečiai ir t.t....
                          Taip, nes taip ir yra. Jūs to nematote, nes nenorite. Nes esate kaip ta banda. Tas sprendimas įlaipinti priimtas ne dėl keleivių patogumo, ir VT patrauklumo didinimo, o bandant lopyti kiaurą VT biudžetą. Kažkodėl kai kur Vakarų Europoje net į metro jokių turniketų nėra, į autobusu ar tramvajus žmonės lipa pro visas duris. Esmė tame, kas pas mus valdžia mano, jog VT turi būti pelningas, o apie dotacijas net nekalba. Na nebus VT nei pelningas, nei patrauklus keleiviui, jei bus bandoma mažinti išlaidas ar surinkti keliomis procento dalimis didesnes pajamas tokiais būdais.

                          Parašė Traf Rodyti pranešimą
                          Na, visokių žmonių yra, ne visi stovi kaip baronų banda... Jei troleibusas beveik tuščias, o įlipančiųjų daug (tikrai daug), dažniausia keleiviams nebūna ypatingai sunku įlipti per vidurį/galą (na,nebent vairuotojas duris užtrenkia) , o jei labai pilnas - grūstys bus ir vienu ir kitu atveju.
                          + Kas dėl įlipimo po vieną, tai visi žmonės turintys e-bilietą sulipa pakankamai greitai, ir be to prie komposterio sutelpa ir po du
                          O tokių nesusipratėlių, kurie brautųsi iki priekio, pasitaiko labai retai. Dažniausiai tai pagyvenę žmonės, kurie pribėga prie nuvažiuojančio troleibuso, o jų pasigailėję vairuotojai atidaro galines duris. Bet čia, turbūt, tai labiau būdinga troleibusams.
                          Elementarus pavyzdys - kokia gatve greičiau automobiliai (jei jų daug) pravažiuos: dviejų juostų ar keturių? Taip ir su įlaipinimu. Kažkodėl niekas metro nesugalvoja debiliško būdo įleidinėti ir išleidinėti tik pro tam tikras duris, nors taip, neva turėtų procesas vykti greičiau. Čia eina kalba ne apie bilietų kontrolę, o apie patį įlaipinimą. Tai kodėl šimtai keleivių į metro vagoną įlipa ir išlipa greičiau nei į autobusą ar troleibusą esant priekinių durų tvarkai? Vagone paprastai 3 ar4 durys.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Tai tik dar labiau sustiprina mano teigini - net ir buve skeptikai tvarka patenkinti.
                            Tiesa jau nelabai atsimenu kokie buvo mano konkretus argumentai, butu idomu palygint su mano nuomone dabar
                            Nors siaip as esu labai nepatenkintas kontrole, pradzioje vairuotojai dar pakviesdavo kas be bilietu eina, dabar ta matau labai retai - jei eini be builieto ir praeini ramus bent 9 is 10 kartu. Visokie pacukai ir marozai tuo naudojasi.
                            Taip pat esu nepatenkintas kai ne piko metu (stoteleje kokie 3-4 zmones) atidaromos visos durys, tai mineti pacukai vel ten automatiskai susoka. Reikia kazka galvot del efektyvesnes kontroles.
                            O aš kaip tik pastebėjau vairuotojų "sužvėrėjimą" gerąja prasme. Dažnai įlipu į troleibusą Pašilės g. stotelėje, važiuoju į centrą. Jau du kartus mačiau kaip vairuotojai, pamatę Breslaujos g. stotelėje įlipusius ne pro priekines duris chuliganiškos išvaizdos keleivius, uždaro visas duris ir eina tikrinti jų bilietų. Dažniausiai juos išlaipina, nes bilietų jie neturi. Kartą net mačiau kaip jauna vairuotoja pažadėjo pacukui: "su manim daugiau niekada nevažiuosi"

                            Comment


                              Surenkami kastai padidejo, o laiko sugaisimas nera toks baisus kaip cia piesi. Taip, sutinku, kad gal kokia minute VT stovi ilgiau stoteleje, bet praktikoje keleivis to nejaucia. O jaucia kai ka kita, ty pasiketusi autobuso kontingenta, tvraka VT ir pan. Tad tas ta kompensuoja. Tad situacija vadinkim, kad minimalus minusas keleiviam ir didelis plius VT valdytojam, ka jie gali investuoti i ta pati VT.

                              Musu nuomones pagrindimas jau buvo idetas nuorodoje, na bet siuo atveju beprasmiska kazka deti, nes pagal Jus net jei as cia Biblija ideciau ar pats vazineciau tais autikais ir skaiciuociau, vistiek tai bus "propoganda, nesamones" ar pan. Kaip imanoma su jumis diskutuoti jei bet kokis saltinis, kuris neatitinka jusu nuomones, jums isvadintinas nesamonem?

                              Comment


                                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                Surenkami kastai padidejo, o laiko sugaisimas nera toks baisus kaip cia piesi. Taip, sutinku, kad gal kokia minute VT stovi ilgiau stoteleje, bet praktikoje keleivis to nejaucia. O jaucia kai ka kita, ty pasiketusi autobuso kontingenta, tvraka VT ir pan. Tad tas ta kompensuoja. Tad situacija vadinkim, kad minimalus minusas keleiviam ir didelis plius VT valdytojam, ka jie gali investuoti i ta pati VT.

                                Musu nuomones pagrindimas jau buvo idetas nuorodoje, na bet siuo atveju beprasmiska kazka deti, nes pagal Jus net jei as cia Biblija ideciau ar pats vazineciau tais autikais ir skaiciuociau, vistiek tai bus "propoganda, nesamones" ar pan. Kaip imanoma su jumis diskutuoti jei bet kokis saltinis, kuris neatitinka jusu nuomones, jums isvadintinas nesamonem?
                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Tai tik dar labiau sustiprina mano teigini - net ir buve skeptikai tvarka patenkinti.
                                Tiesa jau nelabai atsimenu kokie buvo mano konkretus argumentai, butu idomu palygint su mano nuomone dabar
                                Nors siaip as esu labai nepatenkintas kontrole, pradzioje vairuotojai dar pakviesdavo kas be bilietu eina, dabar ta matau labai retai - jei eini be builieto ir praeini ramus bent 9 is 10 kartu. Visokie pacukai ir marozai tuo naudojasi.
                                Taip pat esu nepatenkintas kai ne piko metu (stoteleje kokie 3-4 zmones) atidaromos visos durys, tai mineti pacukai vel ten automatiskai susoka. Reikia kazka galvot del efektyvesnes kontroles.
                                Tai tik rodo, kad vairuotojai pro pirštus žiūri į kontrolę. Lygiai taip pat buvo ir Vilniuje - iš pradžių tikrino, o paskui vairuotojai dėjo. O įplaukų padidėjimu nėra ko džiaugtis. Aišku, kodėl jos padidėjo pirmuosius kelis mėnesius, kai buvo įvesta priekinių durų tvarka - žmonės puolė pirkti bilietus. O dabar, kai vairuotojai padėjo, vėl dalis keleivių gali važiuoti be bilietų ir garantuoju, kad antrojo pusmečio papildomos pajamos bus vos ne per pusę mažesnės nei pirmojo pusmečio. Ar dėl papildomų 1000 litų per dieną visam VT tinklui verta ir toliau stumti priekinių durų tvarką? Tuos 1000 Lt papildomai laisviausiai gali surinkti kontrolė, įdėmiau tikrindama keleivius. Kas tai yra papildomai sugauti ir nubausti 10 keleiviu?

                                Comment


                                  Kortelese naudojamos mikroschemos turi paskaiciuotus savo galiojimo terminus + paskaiciuotas vidutinis nusidevejimas, per kuri plastiko viduje gali buti pazeidziamos antenos Visa tai regalmentuojama NXP ir Phillips specification sheets, nieko Lietuvoj naujo neisrado

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą


                                    Taip, nes taip ir yra. Jūs to nematote, nes nenorite. Nes esate kaip ta banda. Tas sprendimas įlaipinti priimtas ne dėl keleivių patogumo, ir VT patrauklumo didinimo, o bandant lopyti kiaurą VT biudžetą. Kažkodėl kai kur Vakarų Europoje net į metro jokių turniketų nėra, į autobusu ar tramvajus žmonės lipa pro visas duris. Esmė tame, kas pas mus valdžia mano, jog VT turi būti pelningas, o apie dotacijas net nekalba. Na nebus VT nei pelningas, nei patrauklus keleiviui, jei bus bandoma mažinti išlaidas ar surinkti keliomis procento dalimis didesnes pajamas tokiais būdais.
                                    Mes - banda? Paaiškink plačiau.
                                    Na taip, turbūt jeigu biudžetas būtų sausakimšas, priekinių durų tvarkos nebūtų, nes VT kaip ir nebūtų liečiamas. Bet, pirmiausiai, šiuo metu visos ekonominės situacijos tam ne ypatingai palankios, o kas daugiau, tai kalbame apie esamą situaciją, o ne kas būtų jeigu būtų.



                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Elementarus pavyzdys - kokia gatve greičiau automobiliai (jei jų daug) pravažiuos: dviejų juostų ar keturių? Taip ir su įlaipinimu. Kažkodėl niekas metro nesugalvoja debiliško būdo įleidinėti ir išleidinėti tik pro tam tikras duris, nors taip, neva turėtų procesas vykti greičiau. Čia eina kalba ne apie bilietų kontrolę, o apie patį įlaipinimą. Tai kodėl šimtai keleivių į metro vagoną įlipa ir išlipa greičiau nei į autobusą ar troleibusą esant priekinių durų tvarkai? Vagone paprastai 3 ar4 durys.
                                    Pirmiausia į troleibusą lipa ne šimtas keleivių.
                                    Mašinos pravažiuotų greičiau, žinoma - keturių juostų gatve, bet bent viena juosta turi būti skirta ir sugrįžimui, ar ne taip? Taip ir su keleiviais, kol vieni išlipa, atsilaisvina vidurys ir galas (sumažėja tose vietose stovinčių žmonių), o tuo tarpu, įilipę keleiviai nueina į vidurį. Jeigu nebūtų priekinių durų, jos būtų uždarytos ir išlipimas/įlipimas persikeltų ant galinių bei vidurinių durų. Nemanau, kad bedras sulipimo/išlipimo laikas žymiai skirtųsi, nes jiems reiktų laukti išlipančiųjų.
                                    Paskutinis taisė Traf; 2012.05.14, 16:17.

                                    Comment


                                      Cia Klaipedos temoje uzsimezge diskusija apie ilgus autobusus i pakrascius. Katik grizau ilga Karosa 9marsutu.
                                      Ilipus Vilijampoleje:

                                      Dar neprivaziavus Romainiu:


                                      Cia zmoniu palygint daug.. Buvo langas tarp 24marsuto.

                                      Comment


                                        Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                        Mes - banda? Paaiškink plačiau.
                                        Na taip, turbūt jeigu biudžetas būtų sausakimšas, priekinių durų tvarkos nebūtų, nes VT kaip ir nebūtų liečiamas. Bet, pirmiausiai, šiuo metu visos ekonominės situacijos tam ne ypatingai palankios, o kas daugiau, tai kalbame apie esamą situaciją, o ne kas būtų jeigu būtų.





                                        Pirmiausia į troleibusą lipa ne šimtas keleivių.
                                        Mašinos pravažiuotų greičiau, žinoma - keturių juostų gatve, bet bent viena juosta turi būti skirta ir sugrįžimui, ar ne taip? Taip ir su keleiviais, kol vieni išlipa, atsilaisvina vidurys ir galas (sumažėja tose vietose stovinčių žmonių), o tuo tarpu, įilipę keleiviai nueina į vidurį. Jeigu nebūtų priekinių durų, jos būtų uždarytos ir išlipimas/įlipimas persikeltų ant galinių bei vidurinių durų. Nemanau, kad bedras sulipimo/išlipimo laikas žymiai skirtųsi, nes jiems reiktų laukti išlipančiųjų.
                                        Nėra čia ką aiškinti. O papildomai surenkama ne tiek jau ir daug, tuo labiau, kad kaip jau minėjau, antrajame pusmetyje įplaukos bus gerokai mažesnės, nes dalis zuikių perprato sistemą, naudojasi vairuotojų abejingu požiūriu ir važinėja be bilietų. Tai kam ta priekinių durų tvarka reikalinga?

                                        Šimtas žmonių į metro vagoną per 3 ar 4 duris sulipa ir išlipa greičiau nei 15 ar 20 į troleibusą per priekines duris... Štai ir visas "stebuklas".

                                        Comment


                                          Priekinių durų tvarka bent šiek tiek prafiltruoja keleivius, besinaudojančius VT. Kiek tiksliai procentų vairuotojų žiūri pro pirštus nežinau, bet faktas, kad ne visi. O ir patys žmonės vis dėlto prisibijo lipti be bilieto, nes nenori būti pagauti kontrolės ar užtaikyti ant pikto vairuotojo. Žinoma yra ir ganėtinai naglų zuikių, kuriem tiesiog pofik.

                                          Stebuklas tame, kad visada taip buvo. Įlipimo laikas, yprastai, ypatingai daug nepasikeitė. Tačiau tada nelyginai metro vagonų su troleibusais...

                                          Pabandžiau paskaičiuoti, ir tikiuosi nenuvariau labai į pievas...
                                          Jeigu išlipančiųjų skaičius yra didesnis, nei įlipančiųjų, laiko atžvilgiu labiau pasiteisina priekinių durų tvarka. Jei įlipančiųjų skaičius didesnis, nei išlipančių (tarkime 10 žmonių lipa į tuščią autobusą), greičiausiai čia pliusas būtų visoms durims.

                                          Bet praktiškai žmonių skaičius ir įlipančiųjų/išlipančiųjų santykis skiriasi kiekvienoje stotelėje, tad užgaišimas galima lengvai atsigriebti
                                          Paskutinis taisė Traf; 2012.05.14, 18:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X