Parašė rytis001
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tankai prades ten vazinet matomai kad isplatino kelia.Siaip tai senai reikejo ji sutvarkyt, nes buvo vienos duobes, dabar zmonem bus patogiau prasilenkt , nereiks vienas kita praleidinet, kad prasilenkt.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPrivaziavima prie naujuju Karmelavos kapiniu neseniai praplatino, reik manyt ne tik del lengvuju automobiliu.Paskutinis taisė uksas; 2014.05.02, 13:48.
Comment
-
Jei neturi nieko protingo pasakyti, tai kam aušinti burną ir šiukšlinti forumą niekalais?Parašė uksas Rodyti pranešimąTankai prades ten vazinet matomai kad isplatino kelia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Štai ir atėjo permainos į Kauną. Nežinau kol kas ar tai gerai ar ne, nes iki šiol irgi viskas buvo gan neblogai.

Kaune - nauja maršrutinių taksi era
http://www.verslosavaite.lt/index.ph...taksi-era.html
Comment
-
Būtent.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei po 5metu nebeliks, bus labai gerai.
O šiaip tai tos dvigubos durys visai be reikalo. Įtariu, kad žiemą atidarinės tik vieną dalį. Druskininkuose dvidurių mikrobų galinės durys praktiškai nenaudojamos. Nebent jei kas važiuoja su vaikų vežimėliu. Kiek teko matyti ir pačiam kelis kartus važiuoti su tais dviduriais, visi įlipa ir išlipa per priekines.
Comment
-
Deja marsrutiniai taksi liks, nes jie issilaikys tuose marsrutuose, tik tikrai neliks stavkiu vairuotojam uz diena,o bus mokama alga ir atostoginiai, nuo s.m rugpjucio 1d.baigsis popuasu era, stavkes, gonkes ir islikimas kad surinkt stavke atnest ir toliau dirbt, nes neatneses dienos stavkes negauni dirbt marsrute.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei po 5metu nebeliks, bus labai gerai. Šiap keista, kad niekas nesiūlo paprasto taksi pertvarkos, nes paslaugu kokybe ganėtinai prastoka Kaune
Comment
-
Neaisku, kiek pati "Kautra" nores likti. Dabartiniu likusiu mikriuku esme yra daznas kursavimas, o cia geriausiu atveju vazines kas 10-15min, tad neaisku kiek cia bus patogu. Be to, kaip supratau, stos stotelese, tas irgi dabartiniams tinginiams atrodys pasaulio pabaiga. Apie dotacijas kalbos nera, tai kaip suprantu ju nebus?
Comment
-
Taigi anksčiau pateiktame straipsnyje aiškiai yra parašyta - stos visur, kur tik galima.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBe to, kaip supratau, stos stotelese, tas irgi dabartiniams tinginiams atrodys pasaulio pabaiga.
Kam dotuoti maršrutus, kurie neveža lengvatininkų?Apie dotacijas kalbos nera, tai kaip suprantu ju nebus?
Konkurso sąlygose buvo pateikti preliminarūs grafikai: http://www.kaunas.lt/index.php?660378609Parašė Garbanius Rodyti pranešimągeriausiu atveju vazines kas 10-15min, tad neaisku kiek cia bus patogu.Paskutinis taisė Mettal; 2014.05.02, 19:21.
Comment
-
Tai tada puiku, idomu kaip seksis, mano mamymu "Kautra" smarkiai rizikuoja, bet stebint ju patirti su mazu miesteliu AP, panasu, kad supranta ka daro.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaigi anksčiau pateiktame straipsnyje aiškiai yra parašyta - stos visur, kur tik galima.
Kam dotuoti maršrutus, kurie neveža lengvatininkų?
Comment
-
Maži miesteliai - visai kas kita. Maršrutiniai taksi - komercija. Nebus pelno - uždarys maršrutus ir viskas. Mikroautobusus ras kur padėti - dalį permes į rajonus, dalį į Birštono maršrutą, likusius išparduos ir kartu su dar senesniais Crafteriais. O gal iki to laiko dar kokį rajoninį parkelį praris...
Comment
-
Kad būsimas 54 maršrutas bus dabartinis 54, o jis yra vienas populiaresnių maršrutų ir rentabilumu, matyt, pasižymi.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei vienam marsutui bus skiriama 10 mikroautobusu, o kai kuriu trasos is tiesu ilgos, priedo atstovos galiniuose punktuose, tai ir susidaro intervalas.. Del dotaciju nesu tikras, nes toks 52 ir 54 ten manau ora vezios.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Trasa jo kazkiek pakeista, bet ne tik del to..Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad būsimas 54 maršrutas bus dabartinis 54, o jis yra vienas populiaresnių maršrutų ir rentabilumu, matyt, pasižymi.
Turejau reikalu su vienu is sio marsuto savininku, pries 2metus. Jis minejo, kad nebe tie laikai, kad nestu pelna, netgi pilant pigesni kura ir t.t. ir ketina pasitraukt is sitos veiklos. Kai bebutu, jo mikroautobusu nematau gatvese, o like tikriausiai prasciausiai atrodo is tu likusiu..
Comment
-
Viena vertus, patys maršrutinių taksi įmonių savininkai mažai skyrė dėmesio paslaugų kokybei. Kita vertus, pačių gyventojų sumažėjo Kaune. Tad nieko stebėtino.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTrasa jo kazkiek pakeista, bet ne tik del to..
Turejau reikalu su vienu is sio marsuto savininku, pries 2metus. Jis minejo, kad nebe tie laikai, kad nestu pelna, netgi pilant pigesni kura ir t.t. ir ketina pasitraukt is sitos veiklos. Kai bebutu, jo mikroautobusu nematau gatvese, o like tikriausiai prasciausiai atrodo is tu likusiu..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment