Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šito maršruto mieste iš viso nereikia. Jis priemiestinis ir neturėtų kirsti miesto. Iš Mastaičių turėtų važiuoti iki Kauno pilies. O į Karmėlavą nuo klinikų.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taigi, kad nėra. Tai kažkiek užtrunka, ir tikrai ne sekundes. Kam tuomet informaciją saugoti pačioje kortelėje? Juk kortelė buvo modifikuota ir apgaudavo nuskaitymo įrenginį nuskaitymo metu. O kai informacija iš troleibuso ar autobuso pasiekdavo centrinį sistemos kompiuterį, tik ten nustatydavo, kad sąskaita tuščia.
      Vis tiek kol jie privažiavo prie troleibuso ar autobuso, jis galėjo ir išlipti. Todėl sakau, kad tos kortelės maršrutus išanalizavo iš anksto.
      Ne tuščia kortelė buvo, o papildyta buvo "netikrais" litais. Todėl įrenginio niekaip neapgaudavo, tvarkingai nuskaitydavo litus iš kortelės. Kortelės identifikavimas kaip netikrais litais papildytos matyt buvo toks, kad kažkaip pamatė, kad papildyta litais, bet legalaus papildymo šaltinio (kioskas, bankas) nebuvo.

      O tai, kad kai tu pasinaudoji kortele kažkur troleibuse tą pasinaudojimą minutės bėgyje gali matyt centrinis kompiuteris aš pilnai tikiu. keista jei to nebūtų.

      Taigi identifikuoja X kortelę, laukias kol jas bus pasinaudota, pamato pasinaudojimą ir siunčia ten Argus'ą. Toks mano spėjimas.

      Comment


        Kai troleibusai važines K. Petrausko/parodos gatve. Maniau kad atkurs 4 maršrutą ir 3 gražins i centrą bet jeigu 2 važines per centra i Kauno pilį tai nera prasmes galvoti kad 4 atkurs matyt..

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Ne tuščia kortelė buvo, o papildyta buvo "netikrais" litais. Todėl įrenginio niekaip neapgaudavo, tvarkingai nuskaitydavo litus iš kortelės. Kortelės identifikavimas kaip netikrais litais papildytos matyt buvo toks, kad kažkaip pamatė, kad papildyta litais, bet legalaus papildymo šaltinio (kioskas, bankas) nebuvo.

          O tai, kad kai tu pasinaudoji kortele kažkur troleibuse tą pasinaudojimą minutės bėgyje gali matyt centrinis kompiuteris aš pilnai tikiu. keista jei to nebūtų.

          Taigi identifikuoja X kortelę, laukias kol jas bus pasinaudota, pamato pasinaudojimą ir siunčia ten Argus'ą. Toks mano spėjimas.
          Taigi ir aš apie tą patį, kad kortelė buvo papildyta netikrais litais, t.y. joje saugoma informacija apie pinigų kiekį, o ne vien tik centriniame sistemos kompe. Ir ryšys su transporto priemone nėra realaus laiko. Įtariu, kad informacija siunčiama paketais tam tikru periodiškumu. Vien dėl to, kas kai kuriose maršruto vietose ryšio gali nebūti.

          Kortelės maršrutų istoriją turėjo išanalizuoti ir nustatyti kuriais maršrutais ir kada dažniausiai važiuoja. Nes jei žmogus važiuoja porą stotelių, tai laiku atvykt ir sulaikyti šansų mažai.

          Comment


            Tai išeina, kad nuo LA, žemaičių ir aukštaičių g. stotelių į klinikas nuvažiuoti nepavyks? Kažkaip keistai organizuojamas eismas...

            Comment


              Parašė Lich Rodyti pranešimą
              Tai išeina, kad nuo LA, žemaičių ir aukštaičių g. stotelių į klinikas nuvažiuoti nepavyks? Kažkaip keistai organizuojamas eismas...
              Pirmiausia, tai reikėtų ne būsimąjį laiką, bet tariamąją nuosaką naudoti, nes niekas iš pakomentavusiųjų 100 proc. teigti negali, kad bus vienaip ar kitaip. Antra, tai labiausiai tikėtina, jog T1 nebūtų keičiamas, o T2 važiuotų tuo pačiu maršrutu, tik kita trasa - Parodos g. ir pro centrą. Jei taip būtų, Žemaičių ir Aukštaičių g. stoteles nuo Klinikų būtų galima pasiekti T1 - kaip ir dabar. P.s., panašu, kad ne visus komentarus skaitei, nes kai kuriuose apie tokį organizavimą buvo rašyta.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Beto aš siulyčiau 15 ir 16 troleibusus paleist per Parodos g nes per daug dubliuoja 13 ir 14 troleibusus.

                Comment


                  Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                  Beto aš siulyčiau 15 ir 16 troleibusus paleist per Parodos g nes per daug dubliuoja 13 ir 14 troleibusus.
                  Nesiūlyčiau nes jie yra reikalingi +/- visa diena pilni važiuoja. O ryte iš centro kai beveik ora vežioja tai čia normalu

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Pirmiausia, tai reikėtų ne būsimąjį laiką, bet tariamąją nuosaką naudoti, nes niekas iš pakomentavusiųjų 100 proc. teigti negali, kad bus vienaip ar kitaip. Antra, tai labiausiai tikėtina, jog T1 nebūtų keičiamas, o T2 važiuotų tuo pačiu maršrutu, tik kita trasa - Parodos g. ir pro centrą. Jei taip būtų, Žemaičių ir Aukštaičių g. stoteles nuo Klinikų būtų galima pasiekti T1 - kaip ir dabar. P.s., panašu, kad ne visus komentarus skaitei, nes kai kuriuose apie tokį organizavimą buvo rašyta.
                    Tai nepaaiškina naujos tinklo atkarpos nuo Kęstučio g. stotelės (link Parodos g.), o iš skaitytų pranešimų pamenu tik tai, jog buvo diskutuota apie T2 paleidimą į Kauno pilį pro centrą ir parodos kalną ir T1 nukreipimą parodos kalnu, kad būtų sutrumpintas laikas norint nuo stoties greičiau pasiekti klinikas. Be to, stebint KT tiesimo darbus (o aš juos stebėjau reguliariai), KT laikikliai yra montuojami iš anksto pagal parengtą projektą: atkarpa nuo Parodos g. link Vytauto pr. jau sumontuota, montuojamas KT ir Utenos g., tačiau jokių laikiklių ar tuo labiau kryžmių nei šakotuvų pėdsakų K. Donelaičio g. (link Prarodos kalno) nemačiau. Galima būtų sakyti, kad dar nesumontuoti, bet KT jau pakabintas Petrausko g. atkarpoje kuri bus tik uždaroma, tad arba darbai daromi labai chaotiškai, arba KT nuo Donelaičio g. šiuo metu neplanuojamas.

                    Comment


                      Bent jau pagal dabartinę situaciją labai panašu kad važiuos 2 minėta trasa, o daugiau gali būti 3 troleibusas važiuos per parodos kalną o toliau nežinoma trasa nes kęstučio stotelės nebėra.

                      Comment


                        Veikiančiose linijose kryžmės ir iešmus sumontuos paskutiniu momentu, nes iki troleibusų eismo paleidimo Parodos g. dar toli ir jie tik be reikalo trukdytų troleibusų eismui.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Taigi ir aš apie tą patį, kad kortelė buvo papildyta netikrais litais, t.y. joje saugoma informacija apie pinigų kiekį, o ne vien tik centriniame sistemos kompe. Ir ryšys su transporto priemone nėra realaus laiko. Įtariu, kad informacija siunčiama paketais tam tikru periodiškumu. Vien dėl to, kas kai kuriose maršruto vietose ryšio gali nebūti.

                          Kortelės maršrutų istoriją turėjo išanalizuoti ir nustatyti kuriais maršrutais ir kada dažniausiai važiuoja. Nes jei žmogus važiuoja porą stotelių, tai laiku atvykt ir sulaikyti šansų mažai.
                          Įdomu ar tokie sukčiavimai iškart pastebimi, ar visgi atsitiktinai kažkaip atkreipė dėmesį dėl išsskirtinai didelės sumos (900Lt).

                          Comment


                            Iš to, kas parašyta straipsnyje, sunku suprasti, ar tai visa suma kortelėje, ar tai bendra suma, kuri susidarė naudojant padirbtą kortelę. Šiaip tai reikia būti visiškam balvonui, kad papildyti kortelę tokia suma.
                            Paskutinis taisė Al1; 2014.05.28, 13:49.

                            Comment


                              Bet vėl kryžmės bus senovinės per kuriam galės max troleibusai pravažiuot 20km/h...

                              Comment


                                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                Bet vėl kryžmės bus senovinės per kuriam galės max troleibusai pravažiuot 20km/h...
                                Nes rusiskos kryzmes yra patvaresnes ir reikalui esant galima lengvai atsukti. Cekisku buna neatsuksi taip lengvai
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Tai kad ir KT tvirtinimas pats primityviausias, t.y. skersinis, o ne išilginis.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Veikiančiose linijose kryžmės ir iešmus sumontuos paskutiniu momentu, nes iki troleibusų eismo paleidimo Parodos g. dar toli ir jie tik be reikalo trukdytų troleibusų eismui.
                                    Gali būti, tačiau jie vis tiek sumontavo tinklo sujungimo šakotuvą ties Utenos g. stotele (Utenos g.), nors antro laido iš Petrausko g. nėra, tad dabar troleibusai jau yra priversti per jį važiuoti.

                                    O ar KT tvirtinimo elementai rusiški? Ir naujas šakotuvas (primena rusišką, bet kompaktiškesnis) ir dauguma tvirtinimo elementų man nematyti, net patys skersiniai trosai iš kažkokios izoliacinės medžiagos pagaminti.

                                    Comment


                                      O ką, Rusijoje negalėjo pakeisti konstrukcijos? Be to galbūt jie net ne rusiški, o ukrainietiški ar baltarusiški. Tačiau gali būti, kad ir vakarietiški.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O ką, Rusijoje negalėjo pakeisti konstrukcijos? Be to galbūt jie net ne rusiški, o ukrainietiški ar baltarusiški. Tačiau gali būti, kad ir vakarietiški.
                                        Rusiški. Pats girdėjau kaip kontaktininkas pasakojo apie iešmus ekskursijoje, dar netgi parodė kiekvieną detalę iešmo
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Pas mus dažnai neskiria rusiškų nuo baltarusiškų ar ukrainietiškų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X