Niekas to neskaičiavo. Tačiau turiu pavyzdį iš vargstančios Ukrainos - Vinicos. Ten per kelis paskutinius metus (aišku, daugiausiai iki Maidano, kol dar ekonomika leido) užpirko didžiulę partiją tegul ir labai senų, bet dar labai gerų tramvajų iš Ciuricho (berods, žodžiu, šveicariškų), tokiu būdu nurašė beveik visas Tatras, o kurios liko, atkapitalino. Atkapitalino visus senus ZiU troleibusus, užpirko naujų Bogdanų didelę partiją. Užpirko apie šimtą naujų Bogdan 12 m ilgio autobusų ir naųjų LAZ tokio paties dydžio autobusų. Normalūs dideli autobusai Ukrainos miestuose yra ne dažnai pasitaikantis dalykas, o Vinicoje tik nauji! Nors vieningos dažymo schemos nėra, bet visi troleibusai nudažyti vienodai, autobusai arba balti, arba žaliai geltoni, tramvajai panašiai nudažyti kaip ir troleibusai. Vairuotojai su uniforminiais marškiniais, privertė netgi maršrutinių taksi vairuotojus juos dėvėti. Tramvajuose veikia Wi-Fi, stotelės skelbiamos ir anglų k. Prieš įdomesnes vietas pateikiama trumpa informacija apie objektą. Kai norima, tai galima.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Internete jau paskelbti rudenio grafikai įsigaliosiantys nuo Rugpjūčio 24 d.
www.marsrutai.info/kaunas
Comment
-
Gali būt, kad bus dar pakeitimų. Juk žadėjo naują 63-ą maršrutąParašė Tautvis Rodyti pranešimąInternete jau paskelbti rudenio grafikai įsigaliosiantys nuo Rugpjūčio 24 d.
www.marsrutai.info/kaunas
Comment
-
Nes nebus keičiami savaitgalio grafikai.Parašė Petr Rodyti pranešimąO kodėl nėra beveik nei vieno troleibusų maršruto savaitgalio grafikų?
Comment
-
Nežinau, matysim. Šiaip 10-am maršrute rodo ir šeštadienį sekmadienį. Pagal tai galima spręsti, jog ir jo grafikas savaitgalį bus keičiamas.Parašė Petr Rodyti pranešimąTai gal tada su 44 tokia pat situacija?
Comment
-
Cia ne alga yra, o pasalpa tik .Deja pasikeicia per metus virs simto , nes rytais kas savaite po kelis priduduoja, o rimti vyra tai pucia nuo 1 promiles, o tie kur pripucia 0,06 ar 0,35 tai apkiaute , jei imt tai po pilna ir iki galo. Kaune jau daug yra prafiltruota tokiu, bet jie migruoga vieni bega i kautra , kiti is kautros i parkaParašė egiscrypth Rodyti pranešimątai žinok čia yra vidutinis toks atlyginimas ir niekas nežada jo kelti jis taip ir svyruoja nuo kažkur 500 iki 600 eurų. Todėl ir neužsilaiko ten žmonės per metus apie 100 vairuotojų pasikeičia.
Comment
-
Ne visi tavo sarkazmą galėjo suprasti... Man išvis keista, kaip atleistas dėl neblaivumo žmogus gali būti vėliau priimtas identiškoms pareigoms kitoje darbovietėje? Kaip tai įmanoma? Kitas dalykas, tai dėl vairuotojų bendravimo kultūros su keleiviais. Nenuostabu, kad, mano akimis, gerokai apie pusė visiškai nenutuokia, kaip tinkamai teikti paslaugas, spręsti konfliktines situacijas, bendrauti su klientais, kai dalis jų netgi girti ateina į darbą. Dar noriu pasitikslinti, ar tikrai teisingai supratau?! Man dar sunku tuo patikėti - kad tokių atsilikusių sovietinio mąstymo žmogystų pasitaiko. Darbo vietoje, kai reikia vežti keleivius. Darbovietė užsienyje tokį vairuotoją atleidžia ir dar į teismą paduoda už keltą realią grėsmę keleiviams.Parašė uksas Rodyti pranešimąCia ne alga yra, o pasalpa tik .Deja pasikeicia per metus virs simto , nes rytais kas savaite po kelis priduduoja, o rimti vyra tai pucia nuo 1 promiles, o tie kur pripucia 0,06 ar 0,35 tai apkiaute , jei imt tai po pilna ir iki galo. Kaune jau daug yra prafiltruota tokiu, bet jie migruoga vieni bega i kautra , kiti is kautros i parkawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Čia tikriausiai buvo sarkazmas. Kaune išvis man rodos geriausia padėtis su vairuotojais. Kiek pastebėjau smarkiai padaugėjo jaunų vairuotojų, tiek vyrų tiek moterų, kurie labai tikėtina nėra sužaloti tarybinio mentaliteto, tad apie bendravimą šį bei tą supranta. Vilniuje ir kiek teko matyti Klaipėdoje vairuotojai kažkokie pavargę ir nupiepę, netgi lietuviškai ne visi moka...
Comment
-
Kelintais metais strategija rengta? Ar ji nėra atšaukti ir vietoje jos sukurta kita?Parašė karolis371 Rodyti pranešimąNeseniai perskaičiau KA veiklos strategiją iki 2020m. Žiūrėsim ar tokie pažadai kaip kad naujos VT spalvinės schemos ar kaip kad padevėtų troleibusų pirkimas atsisakant kapitalinio remonto, bus įvykdyti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aha, teisia už tai, ko nebuvo, kad galėjo būti ar nebūti... Ir dar kalbi apie sovietizmą.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNMan dar sunku tuo patikėti - kad tokių atsilikusių sovietinio mąstymo žmogystų pasitaiko. Darbo vietoje, kai reikia vežti keleivius. Darbovietė užsienyje tokį vairuotoją atleidžia ir dar į teismą paduoda už keltą realią grėsmę keleiviams.
Peržiūrėjau http://transphoto.ru/ Čekijos troleibusų parkus, tai didelio pasirinkimo iš kur pirkti padėvėtas Škodas 14 Tr nėra. Dauguma parkų jų jau atsisakė ir išsipardavė, kiti eksploatuoja jau atkapitalintas, pagamintas maždaug 1988-1995 m., 1995-2000 m. troleibusų yra labai mažai. Galiausiai tai būtų pirkimas 25 metų ir daugiau senumo troleibusų. Kiek daugiau yra 15Tr, bet ir jų dalis arba jau visiškai seni ~1990 m., arba 1995-2000 m. Slovakija biednesnė, vargu ar jie išsipardavinės dar gerus troleibusus. Kitų šalių, iš kurių būtų galima nupirkti didesnį kiekį padėvėtų Škodų 14Tr ar 15Tr nėra. Perėjimas prie kitų modelių panaudotų Škodų būtų didelis galvos skausmas, nes dabar turima techninė bazė ir atsarginių dalių, donorų kiekis lengvina ir pigina remontą.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąNeseniai perskaičiau KA veiklos strategiją iki 2020m. Žiūrėsim ar tokie pažadai kaip kad naujos VT spalvinės schemos ar kaip kad padevėtų troleibusų pirkimas atsisakant kapitalinio remonto, bus įvykdyti.
Comment
-
Daug kur rodo tik darbo dienų tvarkaraštį, nes keičiasi tik darbo dienų tvarkaraščiai.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNežinau, matysim. Šiaip 10-am maršrute rodo ir šeštadienį sekmadienį. Pagal tai galima spręsti, jog ir jo grafikas savaitgalį bus keičiamas.
Comment
-
Jei jau prie kitų pereiti tai kodėl turėtų vis tiek būti būtent Škoda? Kodėl ne Solaris?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPerėjimas prie kitų modelių panaudotų Škodų būtų didelis galvos skausmas, nes dabar turima techninė bazė ir atsarginių dalių, donorų kiekis lengvina ir pigina remontą.
Comment
-
Nesąmonė kiekvieną smulkmeną stengtis susieti su Tarybine santvarka ir sakyti, kad čia negerai, nes taip buvo Tarybų Sąjungoje. Ne viskas gerai, bet ir ne viskas blogai ten buvo, ir pats tai žinai, neapsimetinėk kvaileliu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, teisia už tai, ko nebuvo, kad galėjo būti ar nebūti... Ir dar kalbi apie sovietizmą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Arba Berkhof su VanHool. Tokių dar yra KA mylimoj Olandijoj, taip pat Vokietijoje ir Austrijoje. O 10 metų senumo Solarių galima rasti Šveicarijoje.Parašė Gator Rodyti pranešimąJei jau prie kitų pereiti tai kodėl turėtų vis tiek būti būtent Škoda? Kodėl ne Solaris?
Comment
Comment