Parašė kazhkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Vienu kartu pernumeruoti reikštų daug sumaišties, kadangi ne visi keleiviai reguliariai seka Kauno VT naujienas, ir atsirastų daug nežinojimo, kai mieste pradėtų važinėti daugybės naujų maršrutų autobusai. Kaip tik geriau tai daryti po truputįParašė Al1 Rodyti pranešimąJei norėtų pernmumeruoti, tai paimtų vieną kartą ir pernumeruotų.
Comment
-
Na ne visi yra viešojo transporto entuziastai arba vietiniai, kurie puikiai gaudosi maršrutų trasose ir tvarkaraščiuose. Anksti ryte, vakarais jie gali nepastebėti kur autobusas, o kur troleibusas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnežinau ar keleiviai yra akli ar kas jiems per negalios bet daug kas sugeba kauno kolegijos ir taikos pr. sustojimuose įlipti nesvarbu ar autobusas ar troleibusas svarbu lipa į 15 maršruto taip nuvažiuoja ne į temą čia yra keleivių problema daug metų esanti kuri pagaliau yra išspręsta.
Šiandien per radijo stotį Tau mergina iš savivaldybės pasakojo apie pokyčius. Pasak jos, pernumeravimas atliekamas būtent dėl dubliavimosi problemos. Taip pat, bus galima kurti aiškesnę maršrutų schemą. Rudenį bus keičiami 9, 10, 11, 12 bei 16 autobusų numeriai. Tiesa, kodėl kol kas keičia tik 15 autobuso numerį - neaišku.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, jei būtų "reikalas", tai pernumeruotų. O dabar šiaip keičia, tikrai neaišku kodėl.
Comment
-
Būtent. Ypač jei žmogus iš miesto, kuriame tėra viena transporto rūšis, visiškai suprantama jei pagalvoja, kad troleibusas ir autobusas vyksta tuo pačiu maršrutu.Parašė eigh Rodyti pranešimąNa ne visi yra viešojo transporto entuziastai arba vietiniai, kurie puikiai gaudosi maršrutų trasose ir tvarkaraščiuose.
.
Dabar galvoju, kad net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingai važiuojantys to paties nr. troleibusai ir autobusai, atvykęs į kokį užsienio miestą ir pamatęs to paties numerio skirtingas transporto priemones pagalvočiau, kad turbūt ar galbūt jie ten pat važiuoja.
Comment
-
Todėl, kad 15-to maršruto autobusai stoja tose pačiose stotelėse, kaip ir 15-to maršruto troleibusai. O štai su likusiais situacija kitokia. Dažnas iš jų (9, 10) nevažiuoja tomis pačiomis gatvėmis, kaip ir atitinkamos numeracijos troleibusai. Išimtis: 16-tas autobusas, kuris važiuoja Savanorių pr. kaip ir troleibusas, bet matyt sumaišymo problema ten nėra tokia opi.Parašė eigh Rodyti pranešimąTiesa, kodėl kol kas keičia tik 15 autobuso numerį - neaišku.
Comment
-
Na taip, tačiau klausimas kodėl likusių keitimą atidėjo iki rudens, o ne įvykdė kartu su 15 keitimu, išliekaParašė Traf Rodyti pranešimąTodėl, kad 15-to maršruto autobusai stoja tose pačiose stotelėse, kaip ir 15-to maršruto troleibusai. O štai su likusiais situacija kitokia. Dažnas iš jų (9, 10) nevažiuoja tomis pačiomis gatvėmis, kaip ir atitinkamos numeracijos troleibusai. Išimtis: 16-tas autobusas, kuris važiuoja Savanorių pr. kaip ir troleibusas, bet matyt sumaišymo problema ten nėra tokia opi.
Tada dar būtų galima 16 keisti vasaros viduryje, o 9 ir 10 rudenį, nes 16 toks per vidurį tarp 15 ir 9-10 pagal dubliujančių sotelių kiekį
Galbūt atskirai pakeitė, kad nori pažiūrėt keleivių reakcijas ir kažko pasimokyt prieš likusių keitimą. Vienintelė galima priežastis šovusi į galvą
Paskutinis taisė Gator; 2016.05.31, 15:32.
Comment
-
Įžvelgiu dvi priežastis:Parašė Gator Rodyti pranešimąNa taip, tačiau klausimas kodėl likusių keitimą atidėjo iki rudens, o ne įvykdė kartu su 15 keitimu, išlieka
1. Nenorima viso paketo keisti iš karto, bet po truputį
2. Pradedama nuo to maršruto, kuris labiausiai maišomas su autobusu - 15-kto.
3. Galbūt dar diskutuojama dėl numeracijos. Dabartiniai maršrutai numeruojami iki 48-nto, tuomet staiga šokama prie 61.
Nenaudojami numeriai taipogi yra 24,25,26,30,31,40,42.
Galbūt nėra iki galo nuspręsta kuris maršrutas į kurį numerį bus keičiamas. O dar ir vasara artėja, reikia galvoti apie atostogas, todėl sunkusis darbo krūvis nukeliamas rudeniui
Comment
-
Dar lieka 3, 6 vieni iš pagrindinių, tai ne koks 9 ar 15...Parašė eigh Rodyti pranešimąŠiandien per radijo stotį Tau mergina iš savivaldybės pasakojo apie pokyčius. Pasak jos, pernumeravimas atliekamas būtent dėl dubliavimosi problemos. Taip pat, bus galima kurti aiškesnę maršrutų schemą. Rudenį bus keičiami 9, 10, 11, 12 bei 16 autobusų numeriai. Tiesa, kodėl kol kas keičia tik 15 autobuso numerį - neaišku.
Debilėja žmonės ir tiek. Daugybę metų buvo numeracija nuo 1 ir nieko. Dabar jau nebeatskiria troleibuso nuo autobuso... Aišku, atsirado daug ir tokių rajonuose, kurie iš viso nežino, kas yra miesto VT, nes jis jų rajonų centruose buvo užmuštas per pirmus kelis "laisvos Lietuvos" metus.Parašė Gator Rodyti pranešimąBūtent. Ypač jei žmogus iš miesto, kuriame tėra viena transporto rūšis, visiškai suprantama jei pagalvoja, kad troleibusas ir autobusas vyksta tuo pačiu maršrutu.
Dabar galvoju, kad net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingai važiuojantys to paties nr. troleibusai ir autobusai, atvykęs į kokį užsienio miestą ir pamatęs to paties numerio skirtingas transporto priemones pagalvočiau, kad turbūt ar galbūt jie ten pat važiuoja.
Comment
-
3 troleibuso Kaune nėra, visai kaip ir 6. Jeigu jie kažkada ir buvo, tai dabartiniai autobusų maršrutai su jų buvusia trasa neturėjo nieko bendro.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar lieka 3, 6 vieni iš pagrindinių, tai ne koks 9 ar 15...
Na taip, jeigu žmonėms svarbiausia nusigauti iš taško A į tašką B nestudijuojant transporto schemų su 5 spalvom, vadinasi jie debilėja. Neabejoju, kad visais laikais taip ir buvo, tiesiog dabar sumanyta palengvinti situaciją.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDebilėja žmonės ir tiek. Daugybę metų buvo numeracija nuo 1 ir nieko. Dabar jau nebeatskiria troleibuso nuo autobuso... Aišku, atsirado daug ir tokių rajonuose, kurie iš viso nežino, kas yra miesto VT, nes jis jų rajonų centruose buvo užmuštas per pirmus kelis "laisvos Lietuvos" metus.Paskutinis taisė eigh; 2016.05.31, 18:39.
Comment
-
Sistemingai darant reikėtų 1-19 numerių erdvę palikti troleibusams.Parašė eigh Rodyti pranešimą3 troleibuso Kaune nėra, visai kaip ir 6. Jeigu jie kažkada ir buvo, tai dabartiniai autobusų maršrutai su jų buvusia trasa neturėjo nieko bendro.
Na taip, jeigu žmonėms svarbiausia nusigauti iš taško A į tašką B nestudijuojant transporto schemų su 5 spalvom, vadinasi jie debilėja. Neabejoju, kad visais laikais taip ir buvo, tiesiog dabar sumanyta palengvinti situaciją.
Jokio palengvinimo aš čia neįžvelgiu. Jei jau žmogus neatskiria VT rūšies, tai aišku, kad smegenyse košės mažėja. Ir prie ko čia 5 spalvos, jei jų tik dvi.
Comment
-
gal ir viskas čia yra protingai daroma, nes dabar bendras parkas troleibusų ir autobusų ir gali nesvarbu tą maršrutą aptarnauti ar autobusas ar troleibusas. Kaip buvo 8 maršrute autobusai važiavo, kai streikavo troleibusai daugumą maršrutų irgi autobusai aptarnavo taip kaip dabar autobusai aptarnaus 13N ir 14N maršrutus. Kaip troleibusų trūkumas ir šiomis dienomis buvo svarstoma tokia išeitis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSistemingai darant reikėtų 1-19 numerių erdvę palikti troleibusams.
Jokio palengvinimo aš čia neįžvelgiu. Jei jau žmogus neatskiria VT rūšies, tai aišku, kad smegenyse košės mažėja. Ir prie ko čia 5 spalvos, jei jų tik dvi.
Comment
-
Ne neatskiria rūšies, o nežino ar važiuoja ten pat, ar skirtingai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSistemingai darant reikėtų 1-19 numerių erdvę palikti troleibusams.
Jokio palengvinimo aš čia neįžvelgiu. Jei jau žmogus neatskiria VT rūšies, tai aišku, kad smegenyse košės mažėja. Ir prie ko čia 5 spalvos, jei jų tik dvi.
Nežinojimas ne kvailumo požymis.
Pasikartosiu - net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingi troleibusų ir autobusų maršrutai tuo pačiu numeriu, kur nors užsienyje pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja to paties numerio skirtingos transporto rūšys. Ir nesu nudebilėjęs bei tuo pačiu esu žinantis apie VT daugiau nei statistinis žmogus.
Tai ką kalbėt pvz. apie žmones, kurių miestuose nėra tokio dubliavimo, arba apie tuos, kurie apskritai mažai VT naudojasi ir išvis nežino tų numerių.
Tai neturi nieko bendro su kvailumu.
Comment
-
bet kad gali kadanors kurio troleibuso maršruto vieną ar kitą grafiką aptarnaut autobusas visai realu, nes tų naujų troleibusų pirkimas vėl nurimo tik girdėt apie autobusų pirkimą kas turi būti tikrai, nes apie 50 autobusų pasiims ukrainiečiai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia kraštutinumus kaip pavyzdžius teikti. Streikai, kontaktinio tinklo remontas ir pan. nėra nuolatiniai dalykai. Kaip ir visokie renginiai, kai laikinai keičiamos VT trasos.
Comment
-
Būtum teisus, jei visi keleiviai būtų reguliarūs, Kaune nebūtų svečių ir turistų. Juk ne visi žino, kas yra troleibusas. Ir tai normalu, nes ne visose šalyse jie važinėja. Kaip dirbantis aptarnavimo sferoje ir su žmonėmis turėtum tai puikiai suprasti be specialaus aiškinimo, be to, nestokoti priešiškumo klientams, kurių dėka tau mokamas atlyginimas už darbą. Kiekvienas klientas Kaune turi būti vertinamas ir gerbiamas, nes Kaune gyventojų nedaugėja, svečių ir turistų skaičiai menki. Kai su tokiu požiūriu dirbti, tikėtina, ir tavo darbas atitinkamai nekokybiškas. Vadinasi, nesi tas, kuris prisideda prie teigiamo Kauno VT sistemos plėtojimo ir pozityvaus populiarinimo.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnežinau ar keleiviai yra akli ar kas jiems per negalios bet daug kas sugeba kauno kolegijos ir taikos pr. sustojimuose įlipti nesvarbu ar autobusas ar troleibusas svarbu lipa į 15 maršruto taip nuvažiuoja ne į temą čia yra keleivių problema daug metų esanti kuri pagaliau yra išspręsta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai jau būtų troleibusų naikinimas. Esmė tame, kad to (kai tą patį maršrutą gali aptarnauti ir autobusas ir troleibusas) normaliai plėtojant VT neturėtų būti. Priešingu atveju netenka prasmės tokia VT rūšis kaip troleibusas. Taip, pavyzdžiui, Liubline tokia praktika yra. Nors tikiuosi, kad po pernai metais baigtos masinio troleibusų parko ir kontaktinio tinklo atnaujinimo bei plėtros, ji buvo išgyvendinta.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet kad gali kadanors kurio troleibuso maršruto vieną ar kitą grafiką aptarnaut autobusas visai realu, nes tų naujų troleibusų pirkimas vėl nurimo tik girdėt apie autobusų pirkimą kas turi būti tikrai, nes apie 50 autobusų pasiims ukrainiečiai.
Užsieniečiai iš viso nežino kas kur važiuoja, todėl tai jų problema išsiaiškinti. O jei tu taip galvoji, tai yra neigiamos Vakarų įtakos pasekmė: kad kažkur Vakaruose tokia vieningos numeracijos praktika taikoma, tai pas mus jau, matai, yra blogai ir reikia daryti taip pat kaip šventuose Vakaruose.Parašė Gator Rodyti pranešimąNe neatskiria rūšies, o nežino ar važiuoja ten pat, ar skirtingai.
Nežinojimas ne kvailumo požymis.
Pasikartosiu - net aš, žinodamas, kad Kaune yra skirtingi troleibusų ir autobusų maršrutai tuo pačiu numeriu, kur nors užsienyje pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja to paties numerio skirtingos transporto rūšys. Ir nesu nudebilėjęs bei tuo pačiu esu žinantis apie VT daugiau nei statistinis žmogus.
Tai ką kalbėt pvz. apie žmones, kurių miestuose nėra tokio dubliavimo, arba apie tuos, kurie apskritai mažai VT naudojasi ir išvis nežino tų numerių.
Tai neturi nieko bendro su kvailumu.
Comment
-
taip geras pastebėjimas kad dauguma dirba kad dirbti o ne keleivių naudai atbėgančių pakartotinai atidarant duris įleisti (nors jau ir nesustojimo zona), paaiškinti kur važiuoja šitas maršrutas ir pan. Tokį nepasitenkinimą darbu lemia keletas problemėlių ir ne tik aš čia apie save.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąBūtum teisus, jei visi keleiviai būtų reguliarūs, Kaune nebūtų svečių ir turistų. Juk ne visi žino, kas yra troleibusas. Ir tai normalu, nes ne visose šalyse jie važinėja. Kaip dirbantis aptarnavimo sferoje ir su žmonėmis turėtum tai puikiai suprasti be specialaus aiškinimo, be to, nestokoti priešiškumo klientams, kurių dėka tau mokamas atlyginimas už darbą. Kiekvienas klientas Kaune turi būti vertinamas ir gerbiamas, nes Kaune gyventojų nedaugėja, svečių ir turistų skaičiai menki. Kai su tokiu požiūriu dirbti, tikėtina, ir tavo darbas atitinkamai nekokybiškas. Vadinasi, nesi tas, kuris prisideda prie teigiamo Kauno VT sistemos plėtojimo ir pozityvaus populiarinimo.
1. dauguma vairuotojų yra prieš pensijinio ar pensijinio amžiaus (svarbu jiems atidirbti tuos metus iki pensijos;
2. aplamai nėra nei vieno vairuotojo patenkinto atlyginimu;
3. tragiška atmosfera įmonės viduje (nesirūpina darbuotojais);
4. dar didesnė problema su autobusų remontu patvarko tik kad važiuotu ir tiek;
5. ar vairuotojas kaltas kad dabar autobuso salone karšta žiemą buvo šalta? Ne jo asmeninis autobusas, o keleiviai "pisa" protą tik vairuotojui o ne tiesiai kam reikėtų į autobusų parką ar savivaldybę.
6. akivaizdžiai "piemenys" lipa ir nesusimokėję važinėjasi.
dėl tokių keleta problemėlių iš daugumos esančių ir nedirbi išsišiepęs svarbu kad atvažinėt tas savo minutes šiuo metu keleiviai gaunasi kaip kliūtis.
Comment
Comment