Dalis priežasčių tiesiogiai susiję. Būtent, priekinių durų tvarkos, lėtinančios eismą įvedimas ir yra tiesiogiai susijęs su zuikiais ir bomžais. Jei pirmųjų vos keli procentai, tai antrųjų kelios dešimtys visame mieste dienos bėgyje. Tuo tarpu dažniausiai dvokia nesiprausę, purvinais skudurais mokantys už važiavimą keleiviai. Esmė tame, kad įvedus priekinių durų tvarką laukto stebuklo - o juk tokio būtent ir laukė - kad padaugės mokių keleivių, nes VT taps švaresnis ir išaugs pajamos už pervežimus, neįvyko. Pajamų augimas menkas, keleivių ir toliau nedaugėja, net ir smarkiai išpjovus mikrobus... VT sulėtėjo. Pagrindinės VT lėtumo priežastys ne techninės, o organizacinės. Nereikia perlenkinėti lazdos su įlaipinimo tvarka pro priekines duris - ravint piktžoles nereikia išrauti auginamų augalų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
įvedus priekinių durų įlaipinimo tvarką net ženkliai paaugo surenkamų pinigų kaip kažkada buvo rašyta net apie 40%, net keletas maršrutų pradėjo atsipirkti. Kaip ir minėjau šita tvarka daug paprasčiau vairuotojui nereik stebėt visų durų belieka tik priekines. Dingo skundai dėl privėrimo durimis seniau pastoviai tokie būdavo. Taip pat kai dabar reikia kiekviename sustojime atidarinėt duris dingo skundai dėl nepalaukimo kad nespėjo atbėgti. Aš tik pliusus matau šitame.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDalis priežasčių tiesiogiai susiję. Būtent, priekinių durų tvarkos, lėtinančios eismą įvedimas ir yra tiesiogiai susijęs su zuikiais ir bomžais. Jei pirmųjų vos keli procentai, tai antrųjų kelios dešimtys visame mieste dienos bėgyje. Tuo tarpu dažniausiai dvokia nesiprausę, purvinais skudurais mokantys už važiavimą keleiviai. Esmė tame, kad įvedus priekinių durų tvarką laukto stebuklo - o juk tokio būtent ir laukė - kad padaugės mokių keleivių, nes VT taps švaresnis ir išaugs pajamos už pervežimus, neįvyko. Pajamų augimas menkas, keleivių ir toliau nedaugėja, net ir smarkiai išpjovus mikrobus... VT sulėtėjo. Pagrindinės VT lėtumo priežastys ne techninės, o organizacinės. Nereikia perlenkinėti lazdos su įlaipinimo tvarka pro priekines duris - ravint piktžoles nereikia išrauti auginamų augalų.
Dadėčiau ir technines priežastis dėl lėtumo tik solaris autobusai neturi ribotuvų dėl apkrovos pvz važiuojant į Parodos kalną Vanhool Den ir daugelis kitų negali važiuot greičiau nei 25-30 km greičiuPaskutinis taisė egiscrypth; 2016.05.02, 18:40.
Comment
-
Visi, išskyrus A1, mato pliususParašė egiscrypth Rodyti pranešimąįvedus priekinių durų įlaipinimo tvarką net ženkliai paaugo surenkamų pinigų kaip kažkada buvo rašyta net apie 40%, net keletas maršrutų pradėjo atsipirkti. Kaip ir minėjau šita tvarka daug paprasčiau vairuotojui nereik stebėt visų durų belieka tik priekines. Dingo skundai dėl privėrimo durimis seniau pastoviai tokie būdavo. Taip pat kai dabar reikia kiekviename sustojime atidarinėt duris dingo skundai dėl nepalaukimo kad nespėjo atbėgti. Aš tik pliusus matau šitame.
O jo pasakymas, kad nepadidėjo pajamos tai išvis absurdiškas, netgi nežiūrint į skaičius, akivaizdu, kad padidėjo, kitaip ir būti negali - seniau daug didesnės pagundos zuikiams būdvo nemokėti, o dabar jau tik naglesni tą daro, kuklūs ir tylūs zuikiai jau nelabai drįsta naglai veržtis. O seniau tiesiog tyliai pakakdavo įlipti su visais.
Comment
-
būtent dėl didesnių pajamų ir planuojama grąžinti priekinių durų laipinimą į Vilnių.Parašė Gator Rodyti pranešimąVisi, išskyrus A1, mato pliusus
O jo pasakymas, kad nepadidėjo pajamos tai išvis absurdiškas, netgi nežiūrint į skaičius, akivaizdu, kad padidėjo, kitaip ir būti negali - seniau daug didesnės pagundos zuikiams būdvo nemokėti, o dabar jau tik naglesni tą daro, kuklūs ir tylūs zuikiai jau nelabai drįsta naglai veržtis. O seniau tiesiog tyliai pakakdavo įlipti su visais.
Ir dar padaryt daug daugiau ir griežtesnę kontrolę ir dingtų aplamai tie zuikiai.
Kuklūs zuikiai bando įlįst per vidurines ar galines duris bet smagu žiūrėt kai suspaudžia durimis kuriose nėra auto reverso.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.05.02, 19:05.
Comment
-
bet būdavo skundai kad nesustoję pravažiuodavo sustojimus čia padarė keleivių labui kad spėtų ir galėtų įlipt.Parašė Petr Rodyti pranešimąVat ši taisyklė yra gana absurdiška. Tai pagrinde ir stabdo VT. Jau visur tie Stop mygtukai įvėsti, tik ne Lietuvoje.
Buvo tokia gyvenanti partizanų gatvėje apie 30 skundų parašius kad nesustoję važiuoja. Skundus rašė skirtingais vardais bet nepagalvojo kad ir IP adresą fiksuoja dar.
O su STOP mygtukais atsirastų tokių kurie išvien juos ir spaudytų.
Comment
-
Tai sprendžiama ne priekinių durų tvarka. Jei įsipjovei į pirštą, nereikia jo amputuoti.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet būdavo skundai kad nesustoję pravažiuodavo sustojimus čia padarė keleivių labui kad spėtų ir galėtų įlipt.
Buvo tokia gyvenanti partizanų gatvėje apie 30 skundų parašius kad nesustoję važiuoja. Skundus rašė skirtingais vardais bet nepagalvojo kad ir IP adresą fiksuoja dar.
O su STOP mygtukais atsirastų tokių kurie išvien juos ir spaudytų.
Išaugo pirmais mėnesiais. O paskui viskas konvergavo... Pagerėjimas parkui neatėjo. Vairuotojui kaip tik sudėtingiau - reikia stebėti visas duris, o pro antras ir visas likusias - išlipančius, kad laiku uždaryti jas, kol nepradėjo lipti (ne visada zuikiai). Stebėti, kad pro antras ar trečias įleisti su vežimėliais ir pan. Ir dar įlipančių pro priekines bilietus tikrinti bei juos pardavinėti. Žodžiu, kontroliuoti srautų jis normaliai negali. Priekinių durų talpa tinka tik mažiems srautams. Kažkodėl tai pakanka pavyzdžių, kur VT puikus, srautai dideli ir nėra bukos priekinių durų tvarkos. VT problemos Lietuvoje - jo politikos nebuvimas, automobilizacijos skatinimas, VT reikiamų dotacijų nebuvimas. Sklundai dėl privėtimų tik iš klimaksinių bobų, kurios bėga ir nespėja. Dabar jos iš viso nespėja į VT, nes tiesiog vairuotojas nelaukia, kol boba iš galo atbėgs prie priekinių durų... Tuo labiau, kiekvienas laukimas visokių vėluojančių vėlgi, VT greičio mažinimas. Niekur užsienyje nelaukiama atsiprašant, šikančių. Nespėjai - lauk kito. Todėl ir VT greitas. Atvažiavo, išmetė, sulaipino ir toliau spaudžai, o ne duris po kelis kartus varsto vėluojantiems.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąįvedus priekinių durų įlaipinimo tvarką net ženkliai paaugo surenkamų pinigų kaip kažkada buvo rašyta net apie 40%, net keletas maršrutų pradėjo atsipirkti. Kaip ir minėjau šita tvarka daug paprasčiau vairuotojui nereik stebėt visų durų belieka tik priekines. Dingo skundai dėl privėrimo durimis seniau pastoviai tokie būdavo. Taip pat kai dabar reikia kiekviename sustojime atidarinėt duris dingo skundai dėl nepalaukimo kad nespėjo atbėgti. Aš tik pliusus matau šitame.
Dadėčiau ir technines priežastis dėl lėtumo tik solaris autobusai neturi ribotuvų dėl apkrovos pvz važiuojant į Parodos kalną Vanhool Den ir daugelis kitų negali važiuot greičiau nei 25-30 km greičiu
Parodos kalnas ne ta vieta, kur greitį demonstruoti reikia.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.02, 19:26.
Comment
-
Kur statistika? Kažkaip nieko konkretaus nematau jau visus tuos metus. Taip, padidėjo, pradžioje, o paskui visi perprato sistemą ir zuikiai toliau už dyką važinėja. Taip, kartais jų neįleidžia, bet tikimybė važiuoti nemokamai didelė.Parašė Gator Rodyti pranešimąVisi, išskyrus A1, mato pliusus
O jo pasakymas, kad nepadidėjo pajamos tai išvis absurdiškas, netgi nežiūrint į skaičius, akivaizdu, kad padidėjo, kitaip ir būti negali - seniau daug didesnės pagundos zuikiams būdvo nemokėti, o dabar jau tik naglesni tą daro, kuklūs ir tylūs zuikiai jau nelabai drįsta naglai veržtis. O seniau tiesiog tyliai pakakdavo įlipti su visais.
Pliusų jokių, VT sulėtėjo ir taškas. Jam sulėtėjus išaugo kuro sąnaudos, keleivių nepadaugėjo, tai kur čia nauda? Nauda miestui turi būti vertinama ne tik bukais parkų finansiniais rodikliais, bet ir automobilių skaičiaus mažinimu gatvėse. Ir tai netiesiogiai duodų didesnę naudą miestui, nes mažėtų išlaidos gatvių infrastruktūrai, o dalis jų galėtų būti skirta tam pačiam VT gerinti. Bet kokiu atveju, išlaidos infrastruktūrai yra mažesnės nei VT dotacijoms. Tik šito nenorima suprasti.
Durys tam ir yra, kad pro jas ir įliptų, ir išliptų. Dabar gi tyčiojamasi iš keleivių įleidžiant tik pro vieną varčią... Daugeliu atveju būtent taip ir yra. Ir verčiant brautis pro priekyje susigrūdusius keleivius...Paskutinis taisė Al1; 2016.05.02, 19:24.
Comment
-
užtat kai suspaudžiamas kas nors su vidurinėmis ar galinėmis durimis nei vienas neatbėga aiškintisParašė Al1 Rodyti pranešimąKur statistika? Kažkaip nieko konkretaus nematau jau visus tuos metus. Taip, padidėjo, pradžioje, o paskui visi perprato sistemą ir zuikiai toliau už dyką važinėja. Taip, kartais jų neįleidžia, bet tikimybė važiuoti nemokamai didelė.
Pliusų jokių, VT sulėtėjo ir taškas. Jam sulėtėjus išaugo kuro sąnaudos, keleivių nepadaugėjo, tai kur čia nauda? Nauda miestui turi būti vertinama ne tik bukais parkų finansiniais rodikliais, bet ir automobilių skaičiaus mažinimu gatvėse. Ir tai netiesiogiai duodų didesnę naudą miestui, nes mažėtų išlaidos gatvių infrastruktūrai, o dalis jų galėtų būti skirta tam pačiam VT gerinti. Bet kokiu atveju, išlaidos infrastruktūrai yra mažesnės nei VT dotacijoms. Tik šito nenorima suprasti.
Durys tam ir yra, kad pro jas ir įliptų, ir išliptų. Dabar gi tyčiojamasi iš keleivių įleidžiant tik pro vieną varčią... Daugeliu atveju būtent taip ir yra. Ir verčiant brautis pro priekyje susigrūdusius keleivius...
bet vis tiek šitą kontrolę turi kažkas vykdyt, nes jei nebūtų jokios kontrolės tai būtų išvis betvarkė totali. Dabartinė kontrolė niekam tikusi išvis.
Comment
-
Tai gal turniketus įrengti? Vairuotoja nieko daugiau netikrins. Tas pats ir Šiauliuose, ir Panevėžyje, ir Klaipėdoje. Didelė dalis vairuotojų dėjo ant įlaipinimo tvarkos. Ką daro kontrolė? Už ką jai pinigus moka?
Žodžiu, kaip rodo pavyzdžiai iš užsienio, VT kokybė visiškai nepriklauso nuo įlaipinimo tvarkos, o tik nuo valdžios dėmesio, deramo finansavimo ir VT valdymo.
Comment
-
kaip jiems gali nerūpėt jo atlyginimas? Nes gan didelė dalis atlyginimo yra už parduotus bilietus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal turniketus įrengti? Vairuotoja nieko daugiau netikrins. Tas pats ir Šiauliuose, ir Panevėžyje, ir Klaipėdoje. Didelė dalis vairuotojų dėjo ant įlaipinimo tvarkos. Ką daro kontrolė? Už ką jai pinigus moka?
Žodžiu, kaip rodo pavyzdžiai iš užsienio, VT kokybė visiškai nepriklauso nuo įlaipinimo tvarkos, o tik nuo valdžios dėmesio, deramo finansavimo ir VT valdymo.
Comment
-
nuo 80 centų bilieto į kišenę kažkur 6 centai. Daug ar mažai nežinau.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad neaišku kaip ten su tais pardavimais ir pelnu nuo jo. Jei jau taip priklausytų alga, tai visgi stengtųsi. Mikrobininkai ir privatininkai stengėsi...
Comment
-
Jei nesistengia kontroliuoti ir pardavinėti daugiau bilietų, tai matyt neverta. Tuo labiau, kad kad ir kiek labiau bekontroliuotų, alga padidės keliais eurais. Elementaru - dauguma perkančių bilietus pas vairuotoją ir taip patys perka įlipę. O dėl 10-15 snukių per dieną, tai yra kokio tai nusususio papildomo euro per dieną neverta stengtis. Nu neišgers vieno kavos puodelio iš automato...
Comment
-
bet šlykštu vežiot kažkokius "gaidelius" už dykąParašė Al1 Rodyti pranešimąJei nesistengia kontroliuoti ir pardavinėti daugiau bilietų, tai matyt neverta. Tuo labiau, kad kad ir kiek labiau bekontroliuotų, alga padidės keliais eurais. Elementaru - dauguma perkančių bilietus pas vairuotoją ir taip patys perka įlipę. O dėl 10-15 snukių per dieną, tai yra kokio tai nusususio papildomo euro per dieną neverta stengtis. Nu neišgers vieno kavos puodelio iš automato...
Comment
-
jei tau 20-25 eurai per mėnesį ne pinigai tai taip ir gali kalbėt. Bet nevieną vairuotoją mačiau kad kai prilipa bet kaip chebros be bilietų iškart gesina variklį ir laukia kol jie išlips ar kol pradeda daryt keleiviai sumaištį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei nesistengia kontroliuoti ir pardavinėti daugiau bilietų, tai matyt neverta. Tuo labiau, kad kad ir kiek labiau bekontroliuotų, alga padidės keliais eurais. Elementaru - dauguma perkančių bilietus pas vairuotoją ir taip patys perka įlipę. O dėl 10-15 snukių per dieną, tai yra kokio tai nusususio papildomo euro per dieną neverta stengtis. Nu neišgers vieno kavos puodelio iš automato...
Comment
Comment