Parašė Valius Kedainietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Reikia išmanyti VT eismo specifiką, mąstyt logiškai ir tykot kaip vilkui... Garantuoju, kad ne 30, o 100 per dieną galima pagauti... Tik reikia trupučio fantazijos ir improvizacijos... Tiesa, ilgalaikėje perspektyvoje taip dirbant zuikių bus akivaizdus sumažėjimas (niekas nenorės net rizikuot, nebent 1-2 stoteles)."I killed the Bank" - Andrew Jackson
-
Kontrolierių tikslas ir turėtų būti pažeidimų prevencija, o ne siekis nubausti kuo daugiau žmonių.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąReikia išmanyti VT eismo specifiką, mąstyt logiškai ir tykot kaip vilkui... Garantuoju, kad ne 30, o 100 per dieną galima pagauti... Tik reikia trupučio fantazijos ir improvizacijos... Tiesa, ilgalaikėje perspektyvoje taip dirbant zuikių bus akivaizdus sumažėjimas (niekas nenorės net rizikuot, nebent 1-2 stoteles).
Comment
-
Dabar ekskomisarai tikrina įžūliai aplaidžiai. Iš kokių 25 patirtų tikrinimų apie 5 buvo tokie, kad tik įlipa ir pasiima parašą iš vairuotojo, bet keleivių nė netikrina, arba patikrina kokį trečdalį keleivių. Iki tol nieko panašaus nebuvau mates.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnuo birželio 1 dienos turėtų žymiai rimčiau kontrolė tikrint keleivius, nes vienas ekipažas per dieną turi surašyti protokolų ne mažiau nei 30 neįvykdžius šitų reikalavimų sutartis bus nutraukiama su šita saugos firma ankščiau laiko.
Apvaginėjamas miestas ir Kauno autobusai nesuteikiant paslaugos, už kurią mokama.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTai jei keleiviai perka bilietus vadinasi kontrolė blogai dirba? Pagal tokią logiką mąstant išeina, kad jei vairuotojai blaivūs vairuoja, policija blogai dirba.Baikit juokus, vyručiai. Kontrolė papraščiausiai paleidžia labai daug zuikių, kiek tekdavo važinėt tai duok dieve, kad bent kas antram surašydavo protokolus, daugumą tiesiog išlaipindavo ir paleisdavo. Šitas dalykas tai nesusijęs su mano ankstesniame pranešime minėtu dalyku, nes tas pats būdavo ir prie argus.Parašė Elis Rodyti pranešimąO jeigu paprasčiausiai nėra zuikių? Pagal tavo logiką turėtų kontrolė dirbdama nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro sugaut po 2 zuikius per valandą, o tiek kartais per dieną nesugaudoma, tai arba vėl gandus skleidi, arba prasidės masiniai prisikabinėjimai prie keleivių.
Tai yra daug dažniau nesurašomas, nei surašomas protokolas. Aplaidumas.
O zuikių pakankamai, kad 30 protokolų per dieną rimtai dirbant nebūtų jokių problemų surašyt.
Comment
-
Zuikiai zuikiauja dėl sąlyginai lengvo prasmukimo bei išvengimo baudos. Jei kontrolieriai griežtai baustų - zuikiai nezuikiautų, nes dingtų išvengimo galimybė, kokia yra dabar.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKontrolierių tikslas ir turėtų būti pažeidimų prevencija, o ne siekis nubausti kuo daugiau žmonių.
Comment
-
Kur pažeidėjus talpinti jei be mikrobo?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek tų komandų dirba? Jei pora, tai vienai komandai 30 protokolų nėra daug. Netrukdant eismui galima tikrinti važiuojant VT. Nebūtina visur su mikrobu važinėti, gali dirbt ir be jo.
Eismo stabdymas ne problema, kiek ten tų sekundžių užtrunka, 30 kokių?
Ir tai tik kartais bū9na sustabdomi, toli gražu ne kiekvienos kelionės metu tenka stovėti tas sekundes dėl kontrolės.
Comment
-
O jei neturi dokumento? Jei nerodo? Nesako? Šakojasi?Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobas nebūtinas. Blanką galima užpildytą iš anksto turėti, tik vardą, pavardę, asmens kodą ir datą su parašais tereikėtų įrašyti.
Teoriškai tik gražiai skamba
Dauguma zuikių labai nagli.
Comment
-
Vakar važiavau troleibusu 280 nuo senamiesčio link kalniečių. apie 16:00 aklųjų stotelėj įlipa kontrolė. puiku. mituvos stotelėj jau laukia kitas ekipažas. jie aiškinasi, kad jiems liepta čia stovėti tuo metu. tai sorry, jei sustatysiu krūvą ekipažų toj pačioj linijoj, tai daugiau pagausiu??? manęs kaip eilinio keleivio paklaustų, kur ir kada stovėti, aš jiems ir tai geriau patarčiau negu kad jie realiai pagauna.
Comment
-
5 lygtais būnaParašė Al1 Rodyti pranešimąKiek tų komandų dirba? Jei pora, tai vienai komandai 30 protokolų nėra daug. Netrukdant eismui galima tikrinti važiuojant VT. Nebūtina visur su mikrobu važinėti, gali dirbt ir be jo.
Comment
-
todėl kartu turi būti ir normali saugos tarnyba kurie šakojasi tiems ir į snukį įkalt galėtųParašė Gator Rodyti pranešimąO jei neturi dokumento? Jei nerodo? Nesako? Šakojasi?
Teoriškai tik gražiai skamba
Dauguma zuikių labai nagli.
Comment
-
Policija to daryti negali, o tu nori, kad saugos tarnyba į snukį duotų? Tai tuos "saugumiečius" pačius tuojau užteistų. Jie net sulaikyti negali žmogaus, jei išlipo iš VT, nes stotelė jau ne jų veiklos zona, o vieša vieta ir viešoje vietoje saugos tarnyba nieko daryti negali, nes jie ne policija.
Comment
-
tada gaunasi jei vagiantį pagavo viduj prekybos centro gali bausti bet jei spėjo pabėgt pro duris į lauką jau gaudyti tokio negalima?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPolicija to daryti negali, o tu nori, kad saugos tarnyba į snukį duotų? Tai tuos "saugumiečius" pačius tuojau užteistų. Jie net sulaikyti negali žmogaus, jei išlipo iš VT, nes stotelė jau ne jų veiklos zona, o vieša vieta ir viešoje vietoje saugos tarnyba nieko daryti negali, nes jie ne policija.
Comment
-
Toje vietoje neimanoma laikino pastatyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet eismas vis tiek vyksta turbūt laikiną tiltą pastačius greta?
Comment
-
Tokiems atvejams yra policija.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimątada gaunasi jei vagiantį pagavo viduj prekybos centro gali bausti bet jei spėjo pabėgt pro duris į lauką jau gaudyti tokio negalima?
Comment
-
bet kad turi daug griežčiau tikrinti kontrolė tai tikrai, nes čia tiesiogiai apvogiama valstybėParašė Elis Rodyti pranešimąTokiems atvejams yra policija.
Comment
-
Tai kitaip sakant jei a6 esu zuikis galiu važinėti visada dykai, tik įlipa kontrolė, mane išlaipina, kviečia į autobusiuką, o aš ramiausiai nueinu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie net sulaikyti negali žmogaus, jei išlipo iš VT, nes stotelė jau ne jų veiklos zona, o vieša vieta ir viešoje vietoje saugos tarnyba nieko daryti negali, nes jie ne policija.
Comment
-
Būtent. Saugos tarnybos ne policija ir sulaikyti neturi teisės, išskyrus uždaras teritorijas ar patalpas, transporto priemonių viduje, jei yra pagrįstas įtarimas, kad padarytas įstatymo pažeidimas. Tačiau turi būti nedelsiant iškviesta policija, priešingu atveju bus neteisėtas sulaikymas. Net ir dokumentų neprivalo rodyti. Žmonės nežino niuansų, o jų nežinojimu naudojamasi. Bendrai imant, manau, kad privačių saugos tarnybų samdymas keleivių kontrolei yra ne visai teisėtas. Jos gali tikrinti, bet jos negali bausti. Administracinius teisės pažeidimus gali išrašyti tik pareigūnai, t.y. valstybinės ar savivaldybės institucijos įgalioti atstovai, o saugos tarnybų darbuotojai yra komercinės įmonės darbuotojai ir tokios teisės neturi. Vadinasi, pinigai eina pro šalį. Pavyzdžiui, Lenkijoje yra įteisintos komercinės netesybos. T.y., kai viena iš šalių nevykdo įsipareigojimų, o VT atveju - vežėjo ir keleivio tarpusavio įsipareigojimų (keleivio - susimokėti už pervežimą), tai iš keleivio išieškomos netesybos - tam tikra nustatyta suma. Be jokios policijos, ar įgaliotų pareigūnų, tiesiog kontrolieriams, išrašant tam tikrą aktą. Aišku, galima atsisakyti, bet tuomet bus iškviesta policija.Paskutinis taisė Al1; 2016.06.03, 19:41.
Comment
Comment