Nebūtinai. Technika ne pora senų batų, negali tik stovėti iki poreikio. Reikia, jog ji bent epizodiškai dirbtų. Be to, išlaikyti 4 retai naudojamas transporto priemones yra neracionalu ir brangu. Geriausia išeitis būtų nurašyti. Taip manau aš, o valdžiažmogiai kitaip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Kiekvienas autobusas yra gerai nes jį reikia remontuoti ar kitaip išlaikyti o tai kainuoja pinigus o juos remontuojant galima prirašyti daug daugiau darbų nei buvo iš tiesų padaryta. Taip paplaut pinigus. O jei jie būtų nauji darbus atliktų garantinis remonto centras. Tai nauji autobusai nenaudingiParašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNebūtinai. Technika ne pora senų batų, negali tik stovėti iki poreikio. Reikia, jog ji bent epizodiškai dirbtų. Be to, išlaikyti 4 retai naudojamas transporto priemones yra neracionalu ir brangu. Geriausia išeitis būtų nurašyti. Taip manau aš, o valdžiažmogiai kitaip.
Comment
-
Kuriam maršrute jis? Nesimato per Google mapParašė Lich Rodyti pranešimąBerkhoff troleibuse Nr. 056 įmontuotos išorinės elektroninės švieslentės (baltos spalvos)
Comment
-
Lenkų įmonė sumontavo visą įrangą pabandymui šiame troleibuse, kolkas jis važinės toks kaip eksperimentinis.Parašė Lich Rodyti pranešimąBerkhoff troleibuse Nr. 056 įmontuotos išorinės elektroninės švieslentės (baltos spalvos)
Comment
-
Tik švieslentes eksperimentines įdėjo, ar elektronika panaši kaip ir 348 Škodos?Parašė Raivo Rodyti pranešimą
Lenkų įmonė sumontavo visą įrangą pabandymui šiame troleibuse, kolkas jis važinės toks kaip eksperimentinis.
Comment
-
Kol bus gaištamas laikas "pinigų plovimui" ir nenaudojamų autobusų "remontui", tie autobusai, kuriems tikrai reikia normalaus remonto, stovės. Tokia schema gali veikti tik kokiuose LG, kurie gauna neišsemiamas valstybės dotacijas. O KA, kaip ir kitos valstybinės viešojo transporto įmonės, turi melste melsti kiekvieno cento.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kiekvienas autobusas yra gerai nes jį reikia remontuoti ar kitaip išlaikyti o tai kainuoja pinigus o juos remontuojant galima prirašyti daug daugiau darbų nei buvo iš tiesų padaryta. Taip paplaut pinigus. O jei jie būtų nauji darbus atliktų garantinis remonto centras. Tai nauji autobusai nenaudingi
Comment
-
Kas per nesąmonės? Tai jau galima laidot ta trolika, bus nesąmonė kaip ir su 345 ir 348. Kodėl būtent 056, kam gerą troleibusą gadint? Daro tegul nesąmones iš tokių probleminių kaip 043 ar 049, o ne gerus troleibusus gadiną.Parašė Raivo Rodyti pranešimą
Lenkų įmonė sumontavo visą įrangą pabandymui šiame troleibuse, kolkas jis važinės toks kaip eksperimentinis.
Dirbo tik iki pertraukos, po to vietoj jo dirbo 049.Parašė Traf Rodyti pranešimą
Gal kam pavyks ir nufotografuoti!Paskutinis taisė rytis001; 2017.12.15, 20:15.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Šventinė vežėjų dovana kauniečiams – nauji mažieji autobusai
Kultinę frazę „Kaunas tvarkosi“ nuo šiol galima pritaikyti ir miesto viešajam transportui. Nuo pirmadienio Kauno gatvėmis pradės kursuoti nauji bendrovės „Kauno autobusai“ mažieji autobusai. Jie keleivius veš iš atokesnių miesto vietų...
Yra daugiau nuotraukųSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 2 patinka
Comment
-
Įranga, turėjau galvoje troleibuso informacinę sistemą: borto kompiuteris, švieslentės, vaizdo kameros ir t.t. , tai neturi įtakos troleibuso eksploatacinių savybių pokyčiams. Kaip matau, susiejote su LAAIF projekto "kūriniais" Nr. 345 ir Nr. 348, kuriame taip pat dalyvavo lenkų įmonė, to projekto tikslas buvo kondensatorių panaudojimas troleibuso autonominei eigai.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Tik švieslentes eksperimentines įdėjo, ar elektronika panaši kaip ir 348 Škodos?
- 3 patinka
Comment
-
tao kad negauna pilnai dotacijų savivaldybė vis į skolą lendaParašė Mettal Rodyti pranešimą
Kol bus gaištamas laikas "pinigų plovimui" ir nenaudojamų autobusų "remontui", tie autobusai, kuriems tikrai reikia normalaus remonto, stovės. Tokia schema gali veikti tik kokiuose LG, kurie gauna neišsemiamas valstybės dotacijas. O KA, kaip ir kitos valstybinės viešojo transporto įmonės, turi melste melsti kiekvieno cento.
Comment
-
o vairuotojai nieko neveikia?Parašė Mettal Rodyti pranešimąNu tai aš taip ir sakau. Jūsų minėta schema KA veikti gali tik tada, kai net ir žemiausio lygmens darbuotojų (vairuotojų, valytojų, remontininkų ir pan.) tikslai yra gauti pinigus už nieko neveikimą ir atvirai žlugdyti savo įmonę.
Comment
-
http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/12/18/eismas/artejanciu-svenciu-proga-kaunieciams-isankstine-vezeju-dovana/M. Grigelis teigia, jog atvykus visiems dešimčiai „Mercedes Benz Sprinter“, miesto gatvėse nebeliks senųjų mažos talpos autobusų.
Comment
-
Nuo Sausio 2 dienos organizuojamas naujas autobusų maršrutas Nr. 24 Kauno pilis - Savanorių pr. - Eiguliai - Šiaurės pr. (Šiaurės pr. - S. Žukausko g. - Savanorių pr. - Kauno pilis). Autobusai kursuos tik darbo dienomis 2 kartus per valandą, nuo 6 ryto iki 20 vakaro. Speciali maršruto stotelė - klientų aptarnavimo centras Mano Kaunas (Statybininkų g. 3)
https://www.stops.lt/kaunas/#bus/24(nuo01.02)/a-b
Comment
-
Keistas maršrutas, kažin ar ilgai begyvuos. Šiaurės pr., aišku, transporto trūksta, o pensininkai negali patogiai pasiekti Švaros. Tokia turbūt logika..Parašė do. Rodyti pranešimąNuo Sausio 2 dienos organizuojamas naujas autobusų maršrutas Nr. 24 Kauno pilis - Savanorių pr. - Eiguliai - Šiaurės pr. (Šiaurės pr. - S. Žukausko g. - Savanorių pr. - Kauno pilis). Autobusai kursuos tik darbo dienomis 2 kartus per valandą, nuo 6 ryto iki 20 vakaro. Speciali maršruto stotelė - klientų aptarnavimo centras Mano Kaunas (Statybininkų g. 3)
https://www.stops.lt/kaunas/#bus/24(nuo01.02)/a-b
Comment
Comment