Tokia provinciali Žilina Slovakijoje su 80 tūkst. gyventojų sugebėjo visą KT atsinaujinti. Jis tikrai ne tas dar nuo 1994 m. daugumoje vietų, bent jau sankryžose, kur susikerta ir išsišakoja linijos. Tai kodėl po velnių Lietuvoje sostinė ir netgi 300 tūkst. turintis Kaunas negali? Gali, tik nėra politinio noro ir valios tą daryti. Kažkada, dar taip neseniai, Kaune net gatvės buvo duobėtos. Kažkaip susitvarkė. Ir iš tų pačių šaltinių galima surasti ir viešajam transportui, įskaitant ir KT atnaujinimą. Dar daugiau, VT nereikia tiek, kiek kišama į asfaltą. Vadinasi viskas net ne pinigų trūkume, o jų dalybos prioritetuose.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Principas atvirkščias, "be srovės" į dešinę, "su srove" į kairę.Parašė Petr Rodyti pranešimąO sakykit, ar daug kur Kaune yra modernizuotos kryžmės? Ar visos veikia principu - duodi gazą į dešinę, stabdai į kairę?
Comment
-
Nuo lapkričio 20 dienos keičiami autobusų eismo tvarkaraščiai
Nuo lapkričio 20 dienos keičiamas autobusų maršrutas Nr. 00 Medvėgalio g. – Breslaujos g. ir jo eismo tvarkaraštis. Mažieji autobusai darbo ir poilsio dienomis važiuos Medvėgalio g., Alsėdžių g., Žarėnų g., Prancūzų g., Breslaujos g., Kaišiadorių g., Vyšniavos g., Alsėdžių g., Medvėgalio gatve.
Taip pat nuo lapkričio 20 d. keičiami 19-ojo, 20-ojo, 49-ojo autobusų maršrutų darbo dienų eismo tvarkaraščiai. 20-ojo autobusų maršruto pavadinimas keičiamas iš Partizanų g. – Urmo turgus – Bitininkų g. į Partizanų g.- Urmo turgus – Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija, 65-ojo autobusų maršruto pavadinimas poilsio dienomis keičiamas iš Bitininkų g. – Geležinkelio stotis į Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija – Geležinkelio stotis.
Daugiau informacijos http://www.stops.lt/kaunas/
http://www.kaunas.lt/2017/11/svarbi-...tvarkarasciai/
Comment
-
Bet su maršrutų galinių stotelių pavadinimais visiška degradacija. Jau ne tik "Juozo Grušo meno gimnazija", bet dar ir "Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija". Tai dabar dar reiks ir visų Kauno mokyklų adresus išmokti kad susigaudytum į kurią miesto pusę autobusas važiuoja???? Aš suprantu "Stotis", "Klinikos" ar "Onkologijos ligoninė", bet kai jau pradeda mokyklų pavadinimais iš keturių žodžių maršrutus vadinti tai jau visai juokingai atrodo
- 3 patinka
Comment
-
Na, ne visiškai automatinės (kad pravažiuotu troleibusas ir pagal jo borto kompiuterį įjungtų kryptį) bet pusiau automatinės - vairuotojas radijo signalu perjungia išsisšakojimą į kairę arba dešinę (yra LED rodyklės, kurios rodo kur važiuoti), beje, dabar, kur tiesiamas naujas tinklas išsisšakojimai ir sujungimai montuojami ties stotelėmis, kad troleibusui nereiktų lėtinti/greitinti tiesioje vietoje. Nauji čekiški iešmai yra Vytauto pr. x2, Savanorių pr. x2, Dovydaičio g., Kęstučio g. Buvo dar trys: Savanorių pr., Tunelio g., ir MK Čiurlionio pr., bet išardė jas kai naikino atsišakojimus (kur važiuodavo senasis 4 ir 6 troleibusai).Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik kad jos primityvios, tegul ir naujos, o ne automatinės.
Comment
-
Iš tikrųjų. Galinių punktų pavadinimai turi būti trumpi ir aiškus. Ir tas "Į" visiškai nereikalingas, nes užgriozdina bereikalingai net dviem simboliais (ir tarpas po "Į") ir taip riboto dydžio švieslentes. Ir dar. Kas per asmenybės kulto diegimas Lietuvoje, kai dar gyvam esant žmogui, jo vardu ir pavarde vadinami objektai?Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąBet su maršrutų galinių stotelių pavadinimais visiška degradacija. Jau ne tik "Juozo Grušo meno gimnazija", bet dar ir "Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija". Tai dabar dar reiks ir visų Kauno mokyklų adresus išmokti kad susigaudytum į kurią miesto pusę autobusas važiuoja???? Aš suprantu "Stotis", "Klinikos" ar "Onkologijos ligoninė", bet kai jau pradeda mokyklų pavadinimais iš keturių žodžių maršrutus vadinti tai jau visai juokingai atrodo
- 1 patinka
Comment
-
mano manymu koks skirtumas kaip pavadintas tas galinis sustojimas, ar stotis, ar Klinikos ar Grušo meno gimnazija, vienaip ar kitaip turi žinoti kur yra Klinikos ar stotis ar kokia nors mokykla.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąBet su maršrutų galinių stotelių pavadinimais visiška degradacija. Jau ne tik "Juozo Grušo meno gimnazija", bet dar ir "Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija". Tai dabar dar reiks ir visų Kauno mokyklų adresus išmokti kad susigaudytum į kurią miesto pusę autobusas važiuoja???? Aš suprantu "Stotis", "Klinikos" ar "Onkologijos ligoninė", bet kai jau pradeda mokyklų pavadinimais iš keturių žodžių maršrutus vadinti tai jau visai juokingai atrodo
O kaip išvis nėra švieslenčių niekam nekyla problemų.
Comment
-
O negalima dėlto pvz. savivaldybei parašyti? Galbūt jie nežino, kad yra toks KT? Be to gali būti, kad didelė dalis pakeista, bet ne visi iešmai, o vairuotojai mintinai nežino kur pakeista, o kur ne. Gal įmanoma kam nors nufotografuoti, kaip atrodo tas prietaisas radio signalų siuntimui troleibuse?
- 1 patinka
Comment
-
Iš tiesų kampuotumas šiek tiek išlieka, bet lyginant su ankstesniu tinklu jis ne toks ženklus. Atnaujintame tinkle, kur nereikia daryti staigaus posūkio, neliko didelio kampo kreivių, pvz. Vytauto pr., už griunvaldo g. stotelės link autobusų stoties esantis tinklo linkis daugiau išgaubtas nei kampuotas. Man atrodo, kad lėtinimas tokiose vietose yra daugiau vairuotojų baimė, berghoff troleibusai net ir per seno tipo didelio kempo kreives ir kryžmes važiuoja greitai (neatmetu, jog pačio troleibuso techninė charakteristika skiriasi nuo škodų).Parašė disident Rodyti pranešimąNaujo KT nutiesta nemažai, tačiau KT posūkiai išlieka "kampuoti", iešmai leidžia važiuoti ne itin greitai. Nesuprantu, kodėl nesiremta čekų ar šveicarų KT tiesimo pavyzdžiu.
Iešmo perjungimas troleibuse reguliuojamas mygtuko paspaudimu, manau vairuotojai tikrai žino kur sumontuoti tokie iešmai, nes jų nėra labai daug ir jais laisvos eigos/akseleracijos metu nepravažiuosi.
- 1 patinka
Comment
-
Nauji troleibusai Kaune ir ES investicijų kaina
http://www.troleibusas.lt/?p=4089
Įdomus straipsnis. Rekomenduoju paskaityti.Šiame tekste apžvelkime, kokios gi yra tos ES struktūrinių fondų „investicijos“ Lietuvos viešajam transportui. Kaip nutiko, kad Lietuvoje ta parama naudinga tik savivaldybių biudžetui (o viešojo transporto įmonės, pasirodo, už naujas transporto priemones vis tiek sumoka)? Kas gi įvyko, kad Kaunui buvo leista pretenduoti į šių lėšų gavimą, ir kokios galimos to pasekmės? Na ir pabaigai – ar iš tiesų naujų troleibusų bus tik 17, o gal jų visgi bus įsigyta bent 85 (kaip kad buvo žadama seniau)?
Comment
Kryžmės tai kai laidai susikerta, bet nesišakoja.
Comment