Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai ten dirba tik pesininkai ir laikinai studentai?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriukuПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Todėl ir pridedama visokių kitų darbų kad atlyginimas gautųsi daugmaž kaip visur.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Tai ten dirba tik pesininkai ir laikinai studentai?
O bilietų pildymo paslauga manau gal atneš bent kokius 100 eurų papildomai prie algos.
O kas dėl vėlavimo kad šitie grafikai padaryti ne pagal esamą techniką ar reikalavimus kad reikia visose stotelėse stoti.
Comment
-
Kauno spaudai moka 3.6 proc komisiniu, Lietuvos spaudai dar maziau, tai vairuotojams 10 proc mokes? nemanau.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei kautros vairuotojai sugebėjo tai sugebės ir KA vairuotojai. Jei už surinktus pinigus gaus vairuotojai procentą priedo kaip ir už bilietus tai bus puiku. Vieno papildyto bilieto už 10 eurų vertė bus tarsi pusę valandos pradirbus gautum
Gal todėl skamba vis gandai kad ne ne nuo sumos procentas bus mokamas o tiesiog stafke už darbą su kasa.
Comment
-
Taip, taip, pagrindinis VT kontingentas - pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys taip ir naudojasi telefonais pirkdami ir mokėdami jais...Parašė disident Rodyti pranešimąNaudojantys smartphonus gali naudotis Žiogu. Kiek yra keleivių, kurie neturi smarphono? Žinoma, automatų reikėtų dėl turistų ir tų, kam sugedo smartphonas.
Kai KA vadovų galvose smegenys su vienu vingiu, tai taip ir gaunasi. Savęs tikriausiai darbais neperkrauna, bet algas geras ima... Pagrinde kodėl žmonės vengia VT - jis yra lėtas ir retai kursuoja. Pradėkite pardavinėti visus bilietus ir pildyti korteles tik pas vairuotoją, tai dar vienas argumentas nesinaudoti VT, kai jis daugiau laiko stovės nei važiuos...Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriukuPaskutinis taisė Al1; 2020.01.26, 12:02.
- 2 patinka
Comment
-
Ka vadovų galvos gal ir normalios bet ką savivaldybė pasako ta ir turi daryti, jei nedarys licencijos kitiems metams jau neturės.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Taip, taip, pagrindinis VT kontingentas - pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys taip ir naudojasi telefonais pirkdami ir mokėdami jais...
Kai KA vadovų galvose smegenys su vienu vingiu, tai taip ir gaunasi. Savęs tikriausiai darbais neperkrauna, bet algas geras ima... Pagrinde kodėl žmonės vengia VT - jis yra lėtas ir retai kursuoja. Pradėkite pardavinėti visus bilietus ir pildyti korteles tik pas vairuotoją, tai dar vienas argumentas nesinaudoti VT, kai jis daugiau laiko stovės nei važiuos...
Koks jis lėtas? Tiesiog kas savaitgali padaryta tarp ryte 5-9 ir 18-23 valandų yra kosmosas. Grafikai sugreitinti nerealiai pagal kuriuos be šansų važiuot todel daug vėluojama.
Savivaldybės vadovų galvose trūkumas smegenų mano jei grafikus sugreitins tai ir vaziuos greičiau autobusai.
Comment
-
O dauguma zmoniu dabar tiek ir gauna (500 ) , dirbdami po 12 valandu... kas isidarbina i silta kede, aisku gauna daugiau,,Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriuku
Comment
-
Ner ko verkti. Vakar, buvau Vilniuje ir normaliai vaziuodamas troleibusas veluoja nuolat po 2 minutes. Darbo dienom Vilniuje velavimai net ir ne per pika... Atstovejimai galuose 10-14 min, ka i Kaune sudaroma ir 20 min ......Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ka vadovų galvos gal ir normalios bet ką savivaldybė pasako ta ir turi daryti, jei nedarys licencijos kitiems metams jau neturės.
Koks jis lėtas? Tiesiog kas savaitgali padaryta tarp ryte 5-9 ir 18-23 valandų yra kosmosas. Grafikai sugreitinti nerealiai pagal kuriuos be šansų važiuot todel daug vėluojama.
Savivaldybės vadovų galvose trūkumas smegenų mano jei grafikus sugreitins tai ir vaziuos greičiau autobusai.
Kol kaune Vt bus nepopuliarus, t,y vazines tik senjorai ir studentai, tol Vt nebus pazenges laipteliu aukstyn, tol vt kaina neadekvati paslaugai.
Comment
-
Turiu žiogą ir tai yra absoliučiai nepatogu, naudoju tik pamiršęs kortelę. Tada bandau stoti į eilę paskutibis, kad mažiau streso būtų (o aš esu stresuojantis mažiau nei 9 is 19 žmonių).Parašė disident Rodyti pranešimąNaudojantys smartphonus gali naudotis Žiogu. Kiek yra keleivių, kurie neturi smarphono? Žinoma, automatų reikėtų dėl turistų ir tų, kam sugedo smartphonas.
Nepatogu žymėti, daznai tenka vesti skaičius, dar rodyti vairuotojui ir tt.
Comment
-
Reikia tikėtis čia eilinis egis nepasitvirtinsiantis gandas, arba KVT taktika derybose su spauda dėl l mažesnių komisinių.
Ps: kai perskaičiau pranešimą pagalvojau apie automatus kaip pvz Varšuvos autobusuose stovi, kur gali nusipirkti bilietus, bet ne apie tokį absurdą, kad vairuotojai pildys.
- 1 patinka
Comment
-
Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas patsParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei kautros vairuotojai sugebėjo tai sugebės ir KA vairuotojai.
Comment
-
Kodėl negali? Tie pinigai panaudojami savo darbuotojų kaip atlyginimo daliai o ne kažkam svetimamParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kauno spaudai moka 3.6 proc komisiniu, Lietuvos spaudai dar maziau, tai vairuotojams 10 proc mokes? nemanau.
Comment
-
Bet tada kam bus keičiamos kasos su bilietu papildymo galimybe? Palaukim balandžio gegužės mėnesio tada bus 100% aiškuParašė Gator Rodyti pranešimąReikia tikėtis čia eilinis egis nepasitvirtinsiantis gandas, arba KVT taktika derybose su spauda dėl l mažesnių komisinių.
Ps: kai perskaičiau pranešimą pagalvojau apie automatus kaip pvz Varšuvos autobusuose stovi, kur gali nusipirkti bilietus, bet ne apie tokį absurdą, kad vairuotojai pildys.
Comment
-
Realiausia yra kaina didinti perkant is vairuotojo. Kaip traukinyje - 2 eurai. Realiai 29 G, kur ko gero parduodamas didziausias bilietu skaicius, yra poreikis oro uoste statyti pardavimo automata, arba pirk is vairuotojo uz 2 eurus. Oro uoste Kauno VT konkurentu neturi ( Vilniuje - traukinys )
Comment
-
Nes kautroj nebūdavo gudruciu važiuot be bilieto o yra daug vairuotojų jei įlipo be bilieto tai tada ir vesiu bet kaip. Mano nuomone velavima išspręstų jei vairuotojui būtų nei šilta nei šalta jei yra zuikiu išvis nekentėtu kišenė, nes dabar kai zuikis tai minimum 10 centų ne į kišenęParašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas pats
Comment
-
Kokia "Kautra"? Gal nereikia mikrobų lyginti su autobusais ir troleibusais.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas pats
Comment
-
Turi konkurentus - tarpmiestinius autobusus. Kaina, aišku, kita.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąRealiausia yra kaina didinti perkant is vairuotojo. Kaip traukinyje - 2 eurai. Realiai 29 G, kur ko gero parduodamas didziausias bilietu skaicius, yra poreikis oro uoste statyti pardavimo automata, arba pirk is vairuotojo uz 2 eurus. Oro uoste Kauno VT konkurentu neturi ( Vilniuje - traukinys )
Comment
-
Nu nelogiška ir nesamoninga.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąGreičiausiai bus atsisakyta Maximos Kauno spaudos pašto ir pan vietų kuriose buvo galimybė pasipildyti e bilietus nes ima už paslaugas nemažus pinigus. Todėl bus montuojamos nuo balandžio visame viešajame transporte naujos kasos su galimybe e bilietų papildymu. Kada įsigalios papildymo galimybė niekas dar nežino.
- 1 patinka
Comment
-
Pritariu ir aš šitam, gal tik padazdinimui kad imtų mažesnius komisinius už operacijas, bet kad atsiras galimybė autobuse troleibuse pasipildyti čia tikra tiesaParašė Barabanas Rodyti pranešimą
Nu nelogiška ir nesamoninga.
- 1 patinka
Comment
Comment