Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Ties "Regitra" nulipu nuo kalno ir toliau su T7.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o kas kitas dar veza is Romainiu i Geležinkelio stoti, apart 39 ojo ? Siaip 39 asis nera minuse.
Comment
-
gal ir reikia bet kokia dalis taip daro?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o tai kam manai reikia įlipus su "žiogu" ar su nuolatiniu įlipus atsižymėti? o tam kad matytų kiek žmonių įlipa į autobusą. Ar tu galvoji, jei turi nuolatinį kišenėje, jo atžymėti įlipus nereikia?
Comment
-
tai jau 33, 64, 68 tikrai minuse...... .. Keleiviu pliuse, o ne oro veziojimo pliuse, 39 aje tikrai yra keleiviu, Vakar vakapor 31 nuo Megos iki Kedainiu g. vaziavau vienas. Didelis autobusas, Apie pajamu pliusa nera net kalbos, nes jei butu apmokejimas kaip Vilniuje 30 ir 60 min, niekas nevaziuotu 54 ,, del malonumo vaziuot, kaip lengva masina '', Ir siaip vaziavimo lengvatu neturetu nieka butu, jokiu 3 euru trim metams ir pan.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ir 39 yra nuostolingas šiaip skaito kas save išlaiko tik 6 ir 29g maršrutas.
Bet šiaip kaip įmanoma tai pasakyti kai dalis vaziuoja su mėnesiniais dalis su pinigais papildytais dalis su žiogu ir dalis už grynus.
Jei kiekvienas pirktų ilipantis už grynus pinigus ar papildytu bilietu grynais pinigais tada būtų imanoma suskaičiuoti.
Labiausiai statistikos neiskreiptu mokejimas Ziogu, ar grynais pinigais. Parduotuvese juk nera terminuotu bilietu, ka nusiperki, uz ta ir moki.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2020.01.23, 15:57.
Comment
-
Terminuoti bilietai yra visur, išskyrus kai kurias atsilikusias šalis. Šveicarijoje iš viso daug kur nereikia žymėti bilietų. Valdžiai svarbu, kad kuo daugiau žmonių naudotųsi VT, todėl daroma kuo mažiau kliūčių juo naudotis, įskaitant ir debilišką priekinių durų tvarką ar terminuoto bilieto žymėjimą kas kartą įlipus...
Comment
-
Kaune didziulis noras kelti bilietu kainas, taciau nezinoma, kaip tai pasielgti, igyvendinant kokia nors naujove. Kazkada, ivedus priekiniu duru tvarka, vbuvo tikinama, kad del to Kaunas sutaupe ir nezada branginti. Taciau kauno autobusu apetitas ir zinoma meras palaimins...Parašė Al1 Rodyti pranešimąTerminuoti bilietai yra visur, išskyrus kai kurias atsilikusias šalis. Šveicarijoje iš viso daug kur nereikia žymėti bilietų. Valdžiai svarbu, kad kuo daugiau žmonių naudotųsi VT, todėl daroma kuo mažiau kliūčių juo naudotis, įskaitant ir debilišką priekinių durų tvarką ar terminuoto bilieto žymėjimą kas kartą įlipus...
Comment
-
Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kazkada, ivedus priekiniu duru tvarka, vbuvo tikinama, kad del to Kaunas sutaupe ir nezada branginti. Taciau kauno autobusu apetitas ir zinoma meras palaimins...
Comment
-
Paskutinis kainų kėlimas tikrai ne tada buvo.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?
2017m. antyroje pusėje keltos kainos net apie 20proc.
Comment
-
norima kelti bilietų kainas nes: norima padidinti visų darbuotojų atlyginimus kad nebūtų tokia darbuotojų kaita, juo greičiau būtų iš ko atiduoti paskolas už naujas transporto priemonesParašė Al1 Rodyti pranešimąKiek metų jau praėjo. Aišku, kad kels. O ką daryti, jei valdžia nenori dotacijų skirti. Alytuje tiesiai šviesiai pasakė - reikia sumažinti krūvį biudžetui. Ir pakėlė kainas.
Comment
-
Vilniuje transportas nebrango nuo Zuoko laiku. O vaziavimo salygos. marsrutu daznumas zymiai geresnis. Aptarnavimo kokybes nera ka lyginti. O kaina nepakitusi apie 10 metuParašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?
Comment
-
Kaune brango nuo 58 iki 70 centu, 2017 rugpjucio 1 dienaParašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kada tas buvo ? Prieš 8 metus ? O nepagalvojot, kiek kartų per tą laiką padidėjo kuro kainos, atlyginimai, šiaip bendras Kauno ekonominis lygis ?
- 1 patinka
Comment
-
Algas jei pakeltu,tai aisku simboliskai, ir vairuotojai nuo to tikrai neuzsibutu. Reikia ieskoti ir aiskiai matau, kur ieskoti pinigu.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
norima kelti bilietų kainas nes: norima padidinti visų darbuotojų atlyginimus kad nebūtų tokia darbuotojų kaita, juo greičiau būtų iš ko atiduoti paskolas už naujas transporto priemones
Comment
-
Šiais metais vienas iš tikslų yra tokią pačią ridą įveikus sutaupyti apie 600 000 eurų. Tai yra dar daugiau leisti mikriuku nes jie vartoja apie 15 litrų o normalus autobusas 45 kažkur. Ant 100 km 30 litrų Sutaupyta. Kadangi reikia nuvažiuoti per dieną tarp 350 400 kilometrų paprasta paskaičiuoti kiek susitaupo per vieną pakeitimą iš didelio autobusą o mikriuką. Tai yra daugmaz 100 litrų arba apie 120 eurų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Algas jei pakeltu,tai aisku simboliskai, ir vairuotojai nuo to tikrai neuzsibutu. Reikia ieskoti ir aiskiai matau, kur ieskoti pinigu.
Comment
-
Nekalbu apie vairuotojus vien nes nėra ir kam remontuoti, dėti kasas borto kompus ir t.t.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Algas jei pakeltu,tai aisku simboliskai, ir vairuotojai nuo to tikrai neuzsibutu. Reikia ieskoti ir aiskiai matau, kur ieskoti pinigu.
Comment
-
Pirmiausia 45 marsrute kaip matau 5 grafikai darbo dienom. ar tikrai to reikia? marsrutas pakrasciais, ir atsiradus A54, visi vaziuoja ,, kaip nuosava masina'' aplenkdami 45 aji.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Šiais metais vienas iš tikslų yra tokią pačią ridą įveikus sutaupyti apie 600 000 eurų. Tai yra dar daugiau leisti mikriuku nes jie vartoja apie 15 litrų o normalus autobusas 45 kažkur. Ant 100 km 30 litrų Sutaupyta. Kadangi reikia nuvažiuoti per dieną tarp 350 400 kilometrų paprasta paskaičiuoti kiek susitaupo per vieną pakeitimą iš didelio autobusą o mikriuką. Tai yra daugmaz 100 litrų arba apie 120 eurų.
Comment
-
tiek jų yra dėl laikinosios stoties Palemone kaip buvo. O pakeitimai ar atstatymai įvyksta labai lėtaiParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Pirmiausia 45 marsrute kaip matau 5 grafikai darbo dienom. ar tikrai to reikia? marsrutas pakrasciais, ir atsiradus A54, visi vaziuoja ,, kaip nuosava masina'' aplenkdami 45 aji.
Comment
-
Liko 45 uju ir sia dienai.. Vakaro metu- ,, garmoskes'' 23, 26, 39, 46 nesuprantamu tilslu vazineja..Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
tiek jų yra dėl laikinosios stoties Palemone kaip buvo. O pakeitimai ar atstatymai įvyksta labai lėtai
Comment
-
Nes nėra kam juos atvaryti į linija nėra tiesiog tiek darbuotojųParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Liko 45 uju ir sia dienai.. Vakaro metu- ,, garmoskes'' 23, 26, 39, 46 nesuprantamu tilslu vazineja..
Comment
Comment