Persėdimo nemokamo per 30min. galimybė bus su kortele?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Vilniuje perkant valandini bilieta jo kaina 90 ct, tai ar perkant e ticket, ar fraffi, ar pildant e.kortele ar matsiskaitant banko kortele autobuse. Kaune pirkimo ir bilieto zymejimo funkcija atlieka pats keleivis( be vairuotojo isikisimo) kodel jis turi moketi brangiau, nei bilieto kaina (70 ct) ?Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Daroma ko gero dėl tų žmonių patogumo, kurie atvykę laikinai (turistai, ar iš kito miesto) bei nenori siųstis Žiogo programėlės dėl kelių pravažiavimų. Dėl šios priežasties turbūt ir kaina didesnė nei Žiogo bilieto.
Comment
-
Tiesiog tai kitas bilietas. Lygiai kaip skiriasi kaina perkant Žiogu ir iš vairuotojo, tik čia prisideda ne mokestis už vairuotojo trukdymą, o už mokėjimo aptarnavimą. Jeigu nori mažiau patogiai, bet pigiau - siuntiesi programėlę arba pildai kortelę kioske.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Vilniuje perkant valandini bilieta jo kaina 90 ct, tai ar perkant e ticket, ar fraffi, ar pildant e.kortele ar matsiskaitant banko kortele autobuse. Kaune pirkimo ir bilieto zymejimo funkcija atlieka pats keleivis( be vairuotojo isikisimo) kodel jis turi moketi brangiau, nei bilieto kaina (70 ct) ?
- 2 patinka
Comment
-
sviestas sviestuotas. As ne patarimo klausiu. man idomu kodel Vilniuje visais imanomais siuo metu atsiskaitymo ir kleiavimo budais bilieto kaina islieka nepakitusi ( 90 ct ) o Kaune kaina padideja nuo 70 ct iki 1 e. juk jei pildai korltele |kauno ar |Lietuvos spaudoje, maksimoje,Rimi jiems 23 proc komisiniai, o cia mokant tiesiogiai i KA kisene kaina didesneParašė eigh Rodyti pranešimą
Tiesiog tai kitas bilietas. Lygiai kaip skiriasi kaina perkant Žiogu ir iš vairuotojo, tik čia prisideda ne mokestis už vairuotojo trukdymą, o už mokėjimo aptarnavimą. Jeigu nori mažiau patogiai, bet pigiau - siuntiesi programėlę arba pildai kortelę kioske.
Comment
-
Ant komposterių suklijuoti lipdukai, stotelėse iškabinti plakatai, skelbiantys, kad prie kompiuterio reikia glausti tik vieną kortelę, nes dabar, kai bus įvestas atsiskaitymas banko kortelėmis, nebebus galima glausti kelių kortelių (tame tarpe ir piniginės, tašių), nes už kelionę gali nuskaityti dvigubą kainą.Paskutinis taisė Medūza; 2025.06.04, 19:49.
- 3 patinka
Comment
-
greiciausia niekadaParašė Kriugeris Rodyti pranešimąTroleibusai šiemet į Kauno marias vėl nevažiuos..
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ziuos-37546540
Comment
-
Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
greiciausia niekadaPaskutinis taisė Kriugeris; 2025.06.05, 17:43.
Comment
-
Reik skaityti spauda. Kilometrai didinami nebus, dotuojamo kilometro kaina mazes, greiciai dides. itampa atjungta. uz kabanti tinka moketi nereikia. benet valdz\ia sugalvos mokesti. kitu metu planuose irgi nera Kauno mariu.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Kodėl tokia nuomonė? Tinklas nenumontuotas.
Comment
-
Gal ir nuo kitos savaitės, bet kontūrai jau aiškūs: iki negalėjimo išretinti tvarkaraščiai, dar saulei šviečiant nustojantys kursuoti autobusai, jokių naktinių maršrutų. Žodžiu, jeigu reikia kažkur nuvažiuoti - sėsk į mašiną ir važiuok, o geriausia sėdėk namie. Pernai rugpjūtį būnant Kaune teko naudotis VT - pavyzdžiui, 5 maršrutas buvo pilnas ir kursavo tik kas 20 minučių. Nors dabar, žiūriu, nė vasaros tvarkaraščių nereikia - troleibusai ar taip, ar taip kursuoja kas 20 min., net piko valandomis.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąVasariniai tvarkaraščiai ne nuo kitos savaitės įsigalios?
- 5 patinka
Comment
-
Bent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.
- 1 patinka
Comment
-
Kažką maisote, 41 važiuoja tik dideli, ir tik darbo dienom, su 54 nesąmonė kuri kažkada buvo padaryta su 38 ir 57 savaitgalį, keli grafikai turi važiuoti dideli, bet realiai vienas gal važiuoja, užtat 71 važiuoja lyg būtų karantinas, ir būtų išlaikyti atstumai tarp keleiviųParašė ne robotas Rodyti pranešimąBent jau galėtu dvigubi autobusai važiuoti savaitgaliais, nes dabar jie važiuoja tik darbo dienomis. Populiarūs maršrutai kaip 37 ar 40, savaitgaliais kursuoja tik kas pusvalandį, tad labai dažnai būna visiškai pilni. Dar blogiau, kai maršutuose kaip 54 ar 41, autobusai pakeičiami mikrobais.
.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąTvarkaraščiai įkelti, transportas retėja nuo ateinančio pirmadienio 06.23
Comment
-
Rečiau važiuos troleibusai: 1,4,7,8,9,11,12. Kiti jau ir taip iki šiol važiuoja vasaros tvarkarasčiais.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nežinau dėl retinimo, bet kiek troleibusus peržiūrėjau tai tiesiog perstumiami laikai kai kur keliom minutėm į vieną ar kitą pusę.
Comment
-
32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.06.17, 22:06.
Comment
-
Kaip suprantu todėl, kad jie nepriklausomai nuo laikotarpio važiuoja labai retai?Parašė ne robotas Rodyti pranešimą32 ir 44 Žymiai rečiau važiuos, 17, 20, 41, 57 ir 64 kiek žiurėjau irgi pastebimai rečiau, bet daug autobusų maršrutų dažniai išlieka panašūs.
- 1 patinka
Comment
kilo klausimas ar verta stabdyti troleibusą jeigu mašina užsidegė ar ne
Comment