Kas per debiliška numeracija 00? Laikinas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
12 metrų, varomi gamtinėmis. Tokių brangių stabilizatoriaus gumų, kaip šitose volvo, turbūt pasalyje nėra.Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
O jie bus ar ilgi (18m) ar trumpi (12m)? Ir kiek jau yra pristatyta?
- 1 patinka
Comment
-
Velniai žino... Mane labiau domina, kiek juos kainuos privesti iki būklės.Parašė Briedis Rodyti pranešimąKiek patys autobusai kainavo, jei ne paslaptis?
- 1 patinka
Comment
-
Kaune gi visada laikiniems duoda t̶u̶a̶l̶e̶t̶i̶n̶į̶ numerį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas per debiliška numeracija 00? Laikinas?
Comment
-
Guma susidėvi trindamasi į stabilizatorių. Gumos ir metalo gaminys, netgi priskiriamas prie periodiškai keičiamų.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNetinkamos būklės stabilizatoriaus gumos, kad reik pirkti kitas? O vilnietiškuose Volvo kokia situacija su stabilizatoriaus gumomis?
Comment
-
Manau, kad reikėtų nenurimti ir reikalauti, kad autobusas reikalingu laiku važiuotų. Kad ir čia forume temoje nepakenktų nurodyti, kokiu laiku pradeda ir baigia darbą Oro uosto tarnybos. Visiškai nepateisinu darbo skelbimų, kuriuose priimamų kandidatų prašoma turėti nuosavą automobilį (atseit, į darbą reikės važinėti juo), tokiems kažkokias sankcijas taikyti reikėtų.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąOro uostas darbas, zmones be to dirba ir LEZ'e ir ramuciuose ir karmelavoj. Cia tiesiog, asmenini liudesi isreiskiau, abejoju ar kada i ta puse daznas ir pastovus bus transportas.
Tačiau Karmėlava - ne Braziūkai ar Poderiškiai - gyvenvietę pasiekia 29 miesto autobusas. Į Oro uostą taip pat užvažiuoja Kauno-Ukmergės krypties tarpmiestiniai autobusai, stotelėse KarmėlavaI ir Karmėlava II dar stoja "Jonavos autobusų" autobusai, važinėjantys maršrutu Jonava-Kaunas (važinėjantys dažnai). Ar šiuos (gal dalį jų, pvz.- vėliausią vakarinį iš Kauno) reiktų užvesti į Oro uostą, pagalvoti pirmiausia galėtų forumiečiai, dirbantys Oro uoste.
O Kauno miesto autobusų 29 maršruto unikalumas - vos neišeina į kaimyninį Jonavos rajoną.
Comment
-
gandai sklinda kad jie aplamai išvis beveik nieko nekainavo, mainais švedai davė autobusų už naujos dujų užpylimo stoties pirkimą (kiek čia tiesos negaliu pasakyti).Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
Velniai žino... Mane labiau domina, kiek juos kainuos privesti iki būklės.
Comment
-
Visų pirma neaišku ar ten ta švieslentė yra ir jei taip, tai tikrai atvykus dar iš Norvegijos. Abejoju, kad ji programuotusi su esamomis švieslentėmis kurias sumontavo Kauno autobusai. Klaipėdoje nustebau pamatęs veikiančias švieslentes tokioje vietoje.Parašė Vilius116 Rodyti pranešimąO pavyzdžiui autobusai, kurie turi taip pat kitam šone maršruto mažą švieslentę, niekaip neįmanoma užprogramuoti, kad būtų rašomas maršruto numeris? Nes kiek mačiau Scanioj taip ir nėra vaizduojamas maršruto skaičius...
(Nuotrauka: Valius Kedainietis)
- 2 patinka
Comment
-
Volvo 7700 CNG o metai lygtais 2006Parašė liutass Rodyti pranešimąParasykite, kokie Volvo modeliai ir kelintu metu. Aciu.
Comment
-
Kaune reikia tankinti autobusų eismą, nes virš 80 proc. maršrutų kursuoja vos 1-3 kartus per valandą ar dar rečiau. Atmetus visokius į užkampius važinėjančius, mieste dirbančių grafikai turi būti tankinami.Parašė Vilius116 Rodyti pranešimąKaip manot, nuo ko priklauso, kad Kauno autobusai perka tik trumpus, mažos talpos autobusus? Ta prasme ar nuo kainos ar nuo gyventojų skaičiaus? Šiaip Kaune mano nuomone turėtų būti daugiau ilgų autobusų, nes visgi, Kaunas antras pagal dydį miestas Lietuvoje
Comment
-
Reikia žiūrėti ne į jų kursavimo dažnį, o į jų užpildymą. Kas iš to, kad pravažiuoja 1-2 kartus per valandą, jeigu salonas būna visiškai tuščias ? Tai ar KA toks jau didelis autobusų perteklius, kad reiktų paleisti dar daugiau autobusų, kurie bus tušti ?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kaune reikia tankinti autobusų eismą, nes virš 80 proc. maršrutų kursuoja vos 1-3 kartus per valandą ar dar rečiau. Atmetus visokius į užkampius važinėjančius, mieste dirbančių grafikai turi būti tankinami.
Comment
-
Yra grįžtamasis ryšys. Kuo rečiau kursuoja VT, tuo mažiau juo naudojasi. Nes niekas nenori laukti ilgai. Aš nekabu apie maršrutus į užkampius. Ne visus maršrutus, bet nemažą centrinėje miesto dalyje ir į miegamuosius rajonus važiuojančių reikia tankinti. Ir kas iš to, kad važiuoja kas pusvalandį dvigubas, jei galėtų kas 10-12 min. paprastas autobusas.
Tas pats 6 turėtų važinėti bent 4 kartus ne piko metu. Užraukti visus priemiestinius mikrobus iki Garliavos ir Kauno ribos. Dar ir 4 kartų per valandą 6 autobuso nepakaks. 18 autobusas nuolat užkištas studentais. Dvigubinti dažnį kaip minimum. Bet net ir dvigubinant dažnį, piko metu reikėtų dvigubų, nes studentu daug. Tas pats 29. Tankinti reikia arba skaidyti į du maršrutus, iš kurių vienas būtų ekspresas ir greičiau privežtų į miestą. 48 į Raudondvarį - tankinti, naikinant mikrobus. Ir t.t. ir daugybė kitų.Paskutinis taisė Al1; 2017.08.11, 17:09.
Comment
-
Savo pritarimą galima išreikšti paspaudus "Patinka" prie pranešimo. Šiame forume tokie čato pranešimai kaip "Ok", "lol", "man patinka" yra nepageidaujami.Parašė Vilius116
Visiškai pritariu.
Kad į Raudondvarį mikriukas jau seniai užsilenkė. 102 su 105 kas kelis mėnesius vis labiau ir labiau retinami. Vieninteliam 94 aukso amžius: pastoviai skundžiamasi, kad mikroautobusai nestoja paimti keleivių, o ir eismo grafikas pelningiausiu metu (darbo dieną) neretėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimą48 į Raudondvarį - tankinti, naikinant mikrobus.
Comment
-
kad būtų gerai tai tiesa, bet kad ir esamų savivaldybė nesugeba apmokėti, o jei ir sugebėtų yra kitos bėdos neturi tiek autobusų parkas taip pat kaip ir nėra vairuotojų pakankamaiParašė Al1 Rodyti pranešimąYra grįžtamasis ryšys. Kuo rečiau kursuoja VT, tuo mažiau juo naudojasi. Nes niekas nenori laukti ilgai. Aš nekabu apie maršrutus į užkampius. Ne visus maršrutus, bet nemažą centrinėje miesto dalyje ir į miegamuosius rajonus važiuojančių reikia tankinti. Ir kas iš to, kad važiuoja kas pusvalandį dvigubas, jei galėtų kas 10-12 min. paprastas autobusas.
Tas pats 6 turėtų važinėti bent 4 kartus ne piko metu. Užraukti visus priemiestinius mikrobus iki Garliavos ir Kauno ribos. Dar ir 4 kartų per valandą 6 autobuso nepakaks. 18 autobusas nuolat užkištas studentais. Dvigubinti dažnį kaip minimum. Bet net ir dvigubinant dažnį, piko metu reikėtų dvigubų, nes studentu daug. Tas pats 29. Tankinti reikia arba skaidyti į du maršrutus, iš kurių vienas būtų ekspresas ir greičiau privežtų į miestą. 48 į Raudondvarį - tankinti, naikinant mikrobus. Ir t.t. ir daugybė kitų.
Comment
Comment