Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Visgi turiu sutikti. Trūksta, bet traškant braškant linijos padengiamos. Kartais lieka 2-3 nepanaudoti autobusai (nuo reikalingų 186 - dirbančių linijoj ir stovinčių rezerve su vairuotojais). Šiaip reikalai labai suprastėjo, kai parvarė MAN'us. Jų retai važiuoja bent pusė, o skiriant žmogiškus išteklius jiems remontuoti, kitų prastova pailgėja (išskyrus dujinius ir sprinter altas).
-
Dėl MAN'ų vairuotojai kenčia šaltį bet važiuoja. Turėtų situacija greitai pagerėt kažkada žada parvaryt 35 autobusus tik nežinau ar čia tie ekologiški nauji ar devėti bus.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVisgi turiu sutikti. Trūksta, bet traškant braškant linijos padengiamos. Kartais lieka 2-3 nepanaudoti autobusai (nuo reikalingų 186 - dirbančių linijoj ir stovinčių rezerve su vairuotojais). Šiaip reikalai labai suprastėjo, kai parvarė MAN'us. Jų retai važiuoja bent pusė, o skiriant žmogiškus išteklius jiems remontuoti, kitų prastova pailgėja (išskyrus dujinius ir sprinter altas).
Comment
-
Tada reikia rašyt atitinkantys EURO6 standartą, o kodėl tuos elektrobusus tik išskiria kaip ekologiškus. Aišku ne tas pats kad sėdėtum prie duslintuvo ir uostytum troleibuse visuomet būna elektromagnetinis krūvis kurį jaučia kaip kurie keleiviai turėdami implantus metalinius. Senais laikais už tai troleibusų vairuotojai gaudavo apie 100 litų priemoką.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEkologiškų autobusų nebūna, supraskit tai vieną kartą. Nebent tai elektrobusas, bet ir tai, akumuliatoriai kelia daug problemų.
Comment
-
nes per greit nurašė manau dar galėjusius dirbti Volvo priekabas ir senas Scania iš kelių sulipdžius vieną.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVisgi turiu sutikti. Trūksta, bet traškant braškant linijos padengiamos. Kartais lieka 2-3 nepanaudoti autobusai (nuo reikalingų 186 - dirbančių linijoj ir stovinčių rezerve su vairuotojais). Šiaip reikalai labai suprastėjo, kai parvarė MAN'us. Jų retai važiuoja bent pusė, o skiriant žmogiškus išteklius jiems remontuoti, kitų prastova pailgėja (išskyrus dujinius ir sprinter altas).
Comment
-
Priedą gaudavo ne už tai. Aš jokių implantų neturiu, bet dar mokykloje sulaužytą ranką, kai orai keičiasi, tai maudžia... B)Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąTada reikia rašyt atitinkantys EURO6 standartą, o kodėl tuos elektrobusus tik išskiria kaip ekologiškus. Aišku ne tas pats kad sėdėtum prie duslintuvo ir uostytum troleibuse visuomet būna elektromagnetinis krūvis kurį jaučia kaip kurie keleiviai turėdami implantus metalinius. Senais laikais už tai troleibusų vairuotojai gaudavo apie 100 litų priemoką.Paskutinis taisė Al1; 2017.03.10, 12:21.
Comment
-
Dar visai gyvos buvo 1087, 2224, 1658. Jas buvo galima palikti. Šiaip dar priekabos tikrai galėjo dirbti, tik kelios buvo labiau nukruštos. Bent ant man'ų reikėjo sodinti po vieną, o ne porom, iš kart daryti TA-2.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnes per greit nurašė manau dar galėjusius dirbti Volvo priekabas ir senas Scania iš kelių sulipdžius vieną.
Comment
-
Nors Euro16 rašyk, vistiek tai bus autobusas su vidaus degimo varikliu, naudojančiu dyzeliną/benziną/dujas. Net hibrydas nėra ekologiškas. Vienintelės ištikrųjų ekologiškos transporto priemonės yra naudojančios vandenilį (bent jau kol kas tai labai komplikuota technologija) ir elektrą, t.y. elektrobusai, troleibusai, tramvajai. O dėl šitų elektromagnetinių bangų tai nusišnekėjot. Tada išvis pasaulyje būtų uždrasti elektros įrenginiai, nes pagal tokią logiką jie irgi skleidžia elektromagnetines bangas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąTada reikia rašyt atitinkantys EURO6 standartą, o kodėl tuos elektrobusus tik išskiria kaip ekologiškus. Aišku ne tas pats kad sėdėtum prie duslintuvo ir uostytum troleibuse visuomet būna elektromagnetinis krūvis kurį jaučia kaip kurie keleiviai turėdami implantus metalinius. Senais laikais už tai troleibusų vairuotojai gaudavo apie 100 litų priemoką.
Comment
-
Atrodo šios informacijos dar nebuvo:
Pernai metų gale skelbtas pirkimas naudotiems žemagrindžiams sujungtiems troleibusams įsigyti. Prieš mėnesį paskelbta, kad nebuvo pateiktas nei vienas pasiūlymas.
Gal kiek ankstoka? Arnheime visi 10 troleibusų dar linijoje.
Comment
-
Visas viešasis transportas tai yra 6A, 34, 42, 45 autobusai ir 54 mikriukas važiuos nuo Breslaujos g. link Kaišiadorių g., tada Vyšniavos g. ir kirs Prancūzų g. ties Alsėdžių g., tada Medvėgalio g., pro Žiburio mokyklos stadioną tada išlys ties Žarėnų g. ir važiuos atgal per kitą pusę tai yra Žarėnų ir Verkių g. ir Breslaujos g.
o 6A, 42, 45 nesieks Resp. Kauno ligoninės stotelės.
Dar neaišku kur kokias stoteles padarys, bet manau, kad po Breslaujos g. eis Kaišiadorių g. Vyšniavos g., Medvėgalio g., Žarėnų g., Prancūzų g., Breslaujos g.Paskutinis taisė Tautvis; 2017.03.21, 19:11.
Comment
-
Iš kur tokios žinios?? Gal puslapio adresą numesi, jei toks yra?Parašė Tautvis Rodyti pranešimąVerkių g. eismas bus vienpusis (tik link Breslaujos g.).
Comment
-
http://m.kauno.diena.lt/naujienos/ka...itarimu-803520
Per 2017-2018m. bus perkami 85 nauji troleibusai.
) Tai kuris skaičius realus,nes buvo kalbama prieš tai apie 65 troleibusus.
Comment
-
tik kita bėda išlys kad jei ir toliau liks tokios algos ir už bet kokį pirstelėjimą ne vietoj bandoma algas mažint neliks su tais naujais autobusais kam dirbtiParašė karolis371 Rodyti pranešimąhttp://m.kauno.diena.lt/naujienos/ka...itarimu-803520
Per 2017-2018m. bus perkami 85 nauji troleibusai.
) Tai kuris skaičius realus,nes buvo kalbama prieš tai apie 65 troleibusus.
būtų normalūs atlyginimai tai visi patenkinti dirbtų ir su senais Ikarusais
Comment
-
Nuo kada taip?Parašė Tautvis Rodyti pranešimąVisas viešasis transportas tai yra 6A, 34, 42, 45 autobusai ir 54 mikriukas važiuos nuo Breslaujos g. link Kaišiadorių g., tada Vyšniavos g. ir kirs Prancūzų g. ties Alsėdžių g., tada Medvėgalio g., pro Žiburio mokyklos stadioną tada išlys ties Žarėnų g. ir važiuos atgal per kitą pusę tai yra Žarėnų ir Verkių g. ir Breslaujos g.
o 6A, 42, 45 nesieks Resp. Kauno ligoninės stotelės.
Dar neaišku kur kokias stoteles padarys, bet manau, kad po Breslaujos g. eis Kaišiadorių g. Vyšniavos g., Medvėgalio g., Žarėnų g., Prancūzų g., Breslaujos g.
Comment
-
Nuo Balandžio mėn. jei iškart rimtai pradės rekonstruot.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNuo kada taip?
Comment
-
Visai nebuvo pranešimo. Kaune mikrobai (maršrutiniai taksi) integruoti į e-bilieto sistemą. Lengvatų nėra, kelionės kaina 1 Eur. Galima atsiskaityti tik jei e-bilietas papildytas pinigais. Galima nemokamai persėsti iš maršrutinio taksi į kitą maršrutinį taksi ar autobusą bei troleibusą 30 min. bėgyje 1 kartą. Taip pat iš autobuso ar troleibuso į maršrutinį taksi 30 min. bėgyje 1 kartą, tik tada iš e-bilieto bus nuskaitytas kainos skirtumas tarp autobuso ar troleibuso bilieto ir 1 Eur, įskaitant ir visus lengvatininkus.
Taip pat yra atskiras tik maršrutiniams taksi skirtas mėnesinis e-bilietas.
Maršrutiniai taksi reisai rodomi ekranuose stotelėse. Grafikų stotelėse nemačiau.Paskutinis taisė Al1; 2017.03.30, 20:51.
Comment
-
Pradedu pastebėti, kad švieslentės neparodo atskirų maršrutų. Du kartus mačiau, kaip pro autobusų stotį švieslentės neparodytas pravažiavo 47-as.Parašė disident Rodyti pranešimąŠvieslentės jau kuris laikas pradėję chaltūrinti. Arba būna nepilnai užpildytas ekranas, pvz. mažose švieslentėse berods, yra 5 pozicijos, o rodo tik 3 viršutinės. Arba atvažiuoja TP, laiku, pagal grafiką, bet švieslentė jos iš viso nerodė.
Comment
Comment