Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Jei norime, kad Lietuva judėtų į priekį, reikia priimti naujoves, o ne būti koncervatyviems ir aiškinti, kaip viskas blogai. Kodėl tu toks negiamai nusiteikęs? Žmones reikia drąsinti ir mokyti, o ne peikti ir aiškinti, kad jie per kvaili prasidėti su naujovėmis. Dieve mano, atrodo, kad tik išrinktieji šviesuoliai sugebės naudotis tokiu ateities stebūklu kai elektroninis bilietas. Tai lygiai tas pats kaip ir su kompiuteriais. Kad ir mano šeimoje, buvo laikas kai mano mama nemokėjo naudotis kompiuteriu. Ir įvairių "asų" vaidinimai ją vis atbaidydavo nuo mokymosi, nes mat "ne visi sugebės". Tai vat atėjo laikas ir išmoko. Taip, buvo visko, buvo ir ašarų, bet reikia tik padrąsinti ir pamokinti, o ne peikti. Dabar visus darbus dirba su kompiuteriu, naršo internete, rašo elektroninius laiškus, bendraujame per skype. Tas pats ir su šiais bilietais - žmones pamokykime ir viskas bus gerai. Pasikartosiu, jei norime judėti į priekį, turime priimti naujoves, o ne bijoti jų ir gasdinti kitus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.
A|1, aš tau patarčiau žvelgti į gyvenimą pozityviau. Perskaičius didžiąją dalį tavo komentarų atrodo, kad viskas Lietuvoje yra begalo blogai. Žinok negatyvumas ir neigiamos apie Lietuvą informacijos skleidimas nei tavęs nei tavo aplinkos žmonių toli nenuves.Paskutinis taisė Klajojanti Mintis; 2012.05.12, 16:44.
Comment
-
E-bilietas gerai, bet daromas jis pas mus kažkaip atbulai, kodėl nepasimokyti iš latvių ar lenkų, kur nereikia jokių kortelių pirkt jeigu nori pasinaudoti VT, kad ir perkant paros bilieta. Jeigu aš pavyzdžiui Kaune būnu kartą per pusę metų, tai kam man domėtis VT e-bilieto subtilybėmis, o kas nors iš vis pirmą kart atvaževęs nuspręs pasinaudoti, jam sakis pirk kortelę už 10 LT, dar papildyk ją 2 Lt ir gausis, kad žmogui atvažiuoti kainavo 20Lt, oKaune 3 sustojimus pavažiuoti kainuos 12 Lt, tada tikrai geriau naudoti nuosavą transportą ir nesukti galvos dėl visokių e-bilieto kortelių įsigyjimo.
Comment
-
O tu straipsnį skaitei? Juk ten rašoma, kad bus tie „valandiniai“. Kaune valandinių, kaip supratau nebus, tačiau bus alternatyva - važiavimas su perlipimu - pirmasis bilietas kainuoja įprastai, o antrasis žymėjimas, praėjus 25 min. po pirmojo - kainuos tik 30 ct.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNelabai geras dalykas.Minusas atvykusiems,retai naudojantiems VT.Pop. vienk. bileto kaina kioske ir pas vairuotoją skiriasi.Poperiukų galima bus atsisakyti tik tuomet,kada bus įvestį valandiniai biletai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Iš pradžių kalbi apie tai, kad atvykėliams kils problemų, nes reikia įsigyti kortelę, o baigi sakydamas, kad reikia įsigyti automobilį - nėra logikos tavo komentare. Keliautojai dažniausiai atvyks be automobilio, o esamiems gyventojams e. bilieto sistemą nėra problematiška, tad persėdimo į automobilį gąsdinimas neatitinka tiesos. Apskritai, ką norėjai komentaru pasakyti?Parašė lietus Rodyti pranešimąE-bilietas gerai, bet daromas jis pas mus kažkaip atbulai, kodėl nepasimokyti iš latvių ar lenkų, kur nereikia jokių kortelių pirkt jeigu nori pasinaudoti VT, kad ir perkant paros bilieta. Jeigu aš pavyzdžiui Kaune būnu kartą per pusę metų, tai kam man domėtis VT e-bilieto subtilybėmis, o kas nors iš vis pirmą kart atvaževęs nuspręs pasinaudoti, jam sakis pirk kortelę už 10 LT, dar papildyk ją 2 Lt ir gausis, kad žmogui atvažiuoti kainavo 20Lt, oKaune 3 sustojimus pavažiuoti kainuos 12 Lt, tada tikrai geriau naudoti nuosavą transportą ir nesukti galvos dėl visokių e-bilieto kortelių įsigyjimo.
Pats projektas nuo pat pradžių buvo toks, kad nebus jokių popieriukų, liks tik plastikinė kortelė. Tai kodėl niekas nesireiškė dar rengiant projektą ir kai jį pristatė?
Kad turistui nepatogu ir neapsimoka įsigyti kortelę, kai ji naudojama tik kelioms dienoms, sutinku, todėl jau ankstesniame komentare esu siūlęs kortelės nuomos paslaugą, kai ji įsigyjama su užstatu, o vėliau grąžinama. Problema būtų išspręsta, ir nereikia svaigti apie tai, koks blogas projektas, kaip gerai kitur ir kaip mes visi sėsime į automobilius. Dievaž, daugėja Al1 „stadalintojų“. Arba kitąsyk pasistenk labiau argumentuotai kalbėti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
VT tampa skirtas tiems kurie ilgesnį laiką arba patoviai gyvena mieste, kitiems jis atrakcionas -nusipirk kortelę, kad gautum teisę juo naudotis. O išsispręs viskas labai gražiai dauguma atvykusiųjų tiesiog persės į mikroautobusus kuriuose nereikia nieko papildomai įsigyti, kad pasietki savo tikslo vietą, tiesiog užteks susimokėti už paslaugą ir beje vietoje.
Comment
-
Autobuse irgi taip pat nieko nereikai isigyti papildomai, gali susimoketi vietoje.Parašė lietus Rodyti pranešimąO išsispręs viskas labai gražiai dauguma atvykusiųjų tiesiog persės į mikroautobusus kuriuose nereikia nieko papildomai įsigyti, kad pasietki savo tikslo vietą, tiesiog užteks susimokėti už paslaugą ir beje vietoje.
Kazkokias demagogijas kai kurie skleidziat.
Comment
-
Kaip ir mikroautobuse, autobuse bus galima įsigyti vienkartinį bilietą iš vairuotojo. Dar kartą paklausiu - tu straipsnį skaitei? Nes panašu, kad ginčijiesi nesuprasdamas, nei kokia bilietų sistema yra, nei kokia bus.Parašė lietus Rodyti pranešimą
VT tampa skirtas tiems kurie ilgesnį laiką arba patoviai gyvena mieste, kitiems jis atrakcionas -nusipirk kortelę, kad gautum teisę juo naudotis. O išsispręs viskas labai gražiai dauguma atvykusiųjų tiesiog persės į mikroautobusus kuriuose nereikia nieko papildomai įsigyti, kad pasietki savo tikslo vietą, tiesiog užteks susimokėti už paslaugą ir beje vietoje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Todėl kad iš tiesų blogai daroma. Ir aš niekur nesakiau, kad nereikia e-bilieto. Tiesiog retai atvykstantiems į miestą žmonėms turi būti sudaryta galimybė pigiau naudotis e-bilietu nei perkant 8 Lt (lupikavimas) kainuojančią kortelę, kurią iki sekančio atvykimo į Kauną žmogus pames ar pamirš namie. Atrodo, smulkmena, bet kiek problemų:Parašė liolekas Rodyti pranešimąJei norime, kad Lietuva judėtų į priekį, reikia priimti naujoves, o ne būti koncervatyviems ir aiškinti, kaip viskas blogai. Kodėl tu toks negiamai nusiteikęs? Žmones reikia drąsinti ir mokyti, o ne peikti ir aiškinti, kad jie per kvaili prasidėti su naujovėmis. Dieve mano, atrodo, kad tik išrinktieji šviesuoliai sugebės naudotis tokiu ateities stebūklu kai elektroninis bilietas. Tai lygiai tas pats kaip ir su kompiuteriais. Kad ir mano šeimoje, buvo laikas kai mano mama nemokėjo naudotis kompiuteriu. Ir įvairių "asų" vaidinimai ją vis atbaidydavo nuo mokymosi, nes mat "ne visi sugebės". Tai vat atėjo laikas ir išmoko. Taip, buvo visko, buvo ir ašarų, bet reikia tik padrąsinti ir pamokinti, o ne peikti. Dabar visus darbus dirba su kompiuteriu, naršo internete, rašo elektroninius laiškus, bendraujame per skype. Tas pats ir su šiais bilietais - žmones pamokykime ir viskas bus gerai. Pasikartosiu, jei norime judėti į priekį, turime priimti naujoves, o ne bijoti jų ir gasdinti kitus.
A|1, aš tau patarčiau žvelgti į gyvenimą pozityviau. Perskaičius didžiąją dalį tavo komentarų atrodo, kad viskas Lietuvoje yra begalo blogai. Žinok negatyvumas ir neigiamos apie Lietuvą informacijos skleidimas nei tavęs nei tavo aplinkos žmonių toli nenuves.
dalis retai besinaudojančių VT turės didesnę paskatą rinktis mikroautobusus ir autobusai bei troleibusai praras keleivį. Jei mikrobų nebūtų, tai šios problemos irgi nebūtų.
užtat ši problema bus - ilgesnis stovėjimas stotelėje dėl perkančių bilietus iš vairuotojo. Nes taip pigiau, nei pirkti kortelę.
Visai subiurokratėjai bevaikščiodamas po valdžios kabinetus.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPats projektas nuo pat pradžių buvo toks, kad nebus jokių popieriukų, liks tik plastikinė kortelė. Tai kodėl niekas nesireiškė dar rengiant projektą ir kai jį pristatė?
Kad turistui nepatogu ir neapsimoka įsigyti kortelę, kai ji naudojama tik kelioms dienoms, sutinku, todėl jau ankstesniame komentare esu siūlęs kortelės nuomos paslaugą, kai ji įsigyjama su užstatu, o vėliau grąžinama. Problema būtų išspręsta, ir nereikia svaigti apie tai, koks blogas projektas, kaip gerai kitur ir kaip mes visi sėsime į automobilius. Dievaž, daugėja Al1 „stadalintojų“. Arba kitąsyk pasistenk labiau argumentuotai kalbėti.
Kas draudžia projektą koreguoti? Kas draudžia keisti kortelės formą ir kainas? Ar tik norima mažiau darant daugiau nuplėšti, o patogumas keleiviui ir viso VT patrauklumas bei prieinamumas nerūpi?
Comment
-
Tai kam tada sakyti, kad popieriniai išnyks? Tiesiog dabar kurie juos pirko kioskuose, pirks autobuse, o mėnesiniai keičiami į plastiko korteles ir pervadinami skambiu e-bilietu vardu, o prasmės ?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKaip ir mikroautobuse, autobuse bus galima įsigyti vienkartinį bilietą iš vairuotojo. Dar kartą paklausiu - tu straipsnį skaitei? Nes panašu, kad ginčijiesi nesuprasdamas, nei kokia bilietų sistema yra, nei kokia bus.
Comment
-
Bilietas autobuse ar troleibuse brangesnis. Be to susidarys papildomos spūstis dėl perkančių bilietus, įlaipinimas pailgės, o kartu ir kelionės laikas.Parašė Gator Rodyti pranešimąAutobuse irgi taip pat nieko nereikai isigyti papildomai, gali susimoketi vietoje.
Kazkokias demagogijas kai kurie skleidziat.
Comment
-
Dar karta kartoju - suminis skaicius laiko, kuri ilgiau praleis atvykeliai pirkdami is vairuotojo nei pirkdami ir komposteriuodami bus mazesnis nei suminis skaicius laiko, kuris susitaupys del to, kad vietiniai nebekomposteriuos, o tik zymes e. bilieta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąužtat ši problema bus - ilgesnis stovėjimas stotelėje dėl perkančių bilietus iš vairuotojo. Nes taip pigiau, nei pirkti kortelę.
Comment
-
Dar kartą sakau, kad pirkti bilietą užtrunka daug ilgiau nei žymėti. Ypač žiemą. Bet gal ir gerai, tai tik dar labiau kompromituos priekinių durų tvarką, iš kurios jokios naudos keleiviui.Parašė Gator Rodyti pranešimąDar karta kartoju - suminis skaicius laiko, kuri ilgiau praleis atvykeliai pirkdami is vairuotojo nei pirkdami ir komposteriuodami bus mazesnis nei suminis skaicius laiko, kuris susitaupys del to, kad vietiniai nebekomposteriuos, o tik zymes e. bilieta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą sakau, kad pirkti bilietą užtrunka daug ilgiau nei žymėti.

Dar karta kartoju, kad kiekis zmoniu (miesto sveciu), kurie vietoj komposteriavimo pirks vietoje bus zymiai mazesnis nei kiekis miestieciu, kurie nebekomposteriuos. Pirmuju pailgejusi laika kompensuos antruju sutrumpejes laikas.
Comment
-
O kas tau sakė, kad visi miestiečiai pirks kortelę? Kiti gal jos nepirks. Pats pažįstu tris žmones, kurie dažnai naudojasi VT, bet neperka mėnesinio bilieto. Paklausiu kodėl. Neturiu laiko. Bet juk pigiau. Ai!.. Dar daugiau - neperka net talonėlių kioskuose, nes neturi laiko. Perka pas vairuotoją.
Comment
-
Tai yra ES lėšomis finansuojamas projektas. Galima naują, greta esamą daryti projektą. Bet esamos e. bilieto formos keisti negalima, nes tektų grąžinti dalį iš ES gautų pinigų. Projekto esmė buvo plastikinė kortelė, jokio kartono, jokio popieriaus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisai subiurokratėjai bevaikščiodamas po valdžios kabinetus.
Kas draudžia projektą koreguoti? Kas draudžia keisti kortelės formą ir kainas? Ar tik norima mažiau darant daugiau nuplėšti, o patogumas keleiviui ir viso VT patrauklumas bei prieinamumas nerūpi?
O dėl kainų ir rūšių, žinoma, keisti galima. Mano nuomone, čia savivaldybė tiesiog lupikauja. 8Lt kortelės kaina - neprotinga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kaune visi vietiniai naudojasi mėnesiniais bilietais ir niekas neperka vienkarinių ???Parašė Gator Rodyti pranešimąDar karta kartoju - suminis skaicius laiko, kuri ilgiau praleis atvykeliai pirkdami is vairuotojo nei pirkdami ir komposteriuodami bus mazesnis nei suminis skaicius laiko, kuris susitaupys del to, kad vietiniai nebekomposteriuos, o tik zymes e. bilieta.
Comment
-
Nes popieriniai vienkartiniai bilietai, parduodami kioske, išnyks. Galbūt neatidžiai skaitai. Atidžiau kitąkart skaityk.Parašė lietus Rodyti pranešimąTai kam tada sakyti, kad popieriniai išnyks? Tiesiog dabar kurie juos pirko kioskuose, pirks autobuse, o mėnesiniai keičiami į plastiko korteles ir pervadinami skambiu e-bilietu vardu, o prasmės ?
Mėnesiniai ne keičiami, bet jau seniai pakeisti į e. bilietą. Mėnesinių popierinių jau nėra senokai. Tokiu būdu sutaupoma, nes bilietų spausdinimas, platinimas, apskaita - didžiulės išlaidos.Brangesnis centais. Reikėtų vienkartinius dar pabranginti, o mėnesinių - nebranginti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBilietas autobuse ar troleibuse brangesnis. Be to susidarys papildomos spūstis dėl perkančių bilietus, įlaipinimas pailgės, o kartu ir kelionės laikas.Naujovė paskatins keisti įprotį. Viskas gerai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas tau sakė, kad visi miestiečiai pirks kortelę? Kiti gal jos nepirks. Pats pažįstu tris žmones, kurie dažnai naudojasi VT, bet neperka mėnesinio bilieto. Paklausiu kodėl. Neturiu laiko. Bet juk pigiau. Ai!.. Dar daugiau - neperka net talonėlių kioskuose, nes neturi laiko. Perka pas vairuotoją.Kaune daugėja žmonių, besinaudojančių e. bilieto kortele, kuri papildyta vienkartiniais bilietais. Panaikinus vienkartinius popierinius - tokių žmonių dar padaugės. Jei bus daug, perkančių bilietą iš vairuotojo, galima pabranginti mikroautobusų kainą iki 3 Lt, e. bilieto kortelės kainą sumažinti iki 2-5 Lt ir padidinti kainą iki 2,5 Lt, perkant bilietą iš vairuotojo. Nematau problemas.Parašė lietus Rodyti pranešimąKaune visi vietiniai naudojasi mėnesiniais bilietais ir niekas neperka vienkarinių ???
Paskutinis taisė Ametistas; 2012.05.12, 19:48.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vat ir gaunasi, kad vietoj to, kad tikrai įsigalėtų e-bilietas, poierinių bilietų pardavimas iš kiosko perkeliamas vairuotojui ir tai pavadinama e-bilieto įvedimo sistema, nors dauguma to bilieto net rankose nelaikys ))))).Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNes popieriniai vienkartiniai bilietai, parduodami kioske, išnyks. Galbūt neatidžiai skaitai. Atidžiau kitąkart skaityk.
Mėnesiniai ne keičiami, bet jau seniai pakeisti į e. bilietą. Mėnesinių popierinių jau nėra senokai. Tokiu būdu sutaupoma, nes bilietų spausdinimas, platinimas, apskaita - didžiulės išlaidos.Brangesnis centais. Reikėtų vienkartinius dar pabranginti, o mėnesinių - nebranginti.Naujovė paskatins keisti įprotį. Viskas gerai.
Comment
Comment