Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Skaičiavo ne kiek gaus, o kiek papildomų išlaidų tai sukurs. Koks skirtumas, kiek žmonių važiuos: esmė kiek kainuos tokių maršrutų organizavimas. Iš anksto žinant organizavimo sąnaudas ir kilometražą, jau žinomos išlaidos. Primetamas vidutinis užpildymas su apytikre suma, kiek tai reikštų pajamų ir viskas. Konkrečiai su esama sistema apskaičiuoti nepavyks.Paskutinis taisė Ametistas; 2012.04.11, 21:19.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Jau atgaivintas jis ten. Iš kai kurių veikėjų daugiau info geriau nepriimti ir pasitikėti tik Regitroje "išmuštu" TA galiojimu.Parašė ikarusas Rodyti pranešimąI gatves isvaziavo fotobuse palaidotas 2220 ,paradoksas,bet senesnes scanios patvaresnes uz naujasnes
Comment
-
pasitikiu savo akim o ne regitra,mano darbas 16 valandu praleidziant kauno viesajame transprte,o tech. apziura toks dalykas,kad viena diena jos nera ar nepraleidzia,o kita diena ji jau buna pereita kaip buvo su kaikuriom kitom scanijomParašė Mettal Rodyti pranešimąJau atgaivintas jis ten. Iš kai kurių veikėjų daugiau info geriau nepriimti ir pasitikėti tik Regitroje "išmuštu" TA galiojimu.
Comment
-
Šiandien po pietu "Kauno autobusai".Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau atgaivintas jis ten. Iš kai kurių veikėjų daugiau info geriau nepriimti ir pasitikėti tik Regitroje "išmuštu" TA galiojimu.
Comment
-
paprasciausiai daro is dvieju viena,sio geras kebulas,todel jam atiteko variklis is 657 arba 659 arba 662 ,kurim luzo remaiParašė Garbanius Rodyti pranešimąNafik to chlapata atkelinet, juolab, kad jau atkeliavo nauji autobusai..
Comment
-
Tas „velkasi“, tai grynas debilizmas - VT organizatoriai myža į kelnes, kad tik transportas judėtų lėčiau, nes, girdi, paskui nesaugu. O kad tai susiję su tuo, jog VT žmonės nenori naudotis, tai dzin.Parašė disident Rodyti pranešimąKą galiu pasakyti dėl naujų troleibusų tvarkaraščių, tai nė velnio jie nesuspausti, troleibusai vos velkasi, tikrai jaučiasi. Vieni vairuotojai stengiasi ilgiau stovėti stotelėse, kiti važiuoja 20 km/h greičiu.
Surink mėnesio duomenis - data, maršrutas, transporto rūšis, valstybiniai numeriai (tiesiog tam, kad matytų, kiek buvo keleivių, gal vilkosi pagrįstai, gal ne...) ir siųsk kreipimąsi Kauno miesto savivaldybei su skundu, kad VT važiuoja per lėtai, tai nėra VT populiarinimas ir pan. argumentais.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kodėl būtent Kauno ligoninė? Kaune ligoninių juk ne viena ir ne dvi. Anksčiau buvo labai aišku: 3-oji ligoninė, vėliau - Kauno apskrities ligoninė.Parašė Taut. Rodyti pranešimąVis tik čia ne vienas iš tų atvejų - švieslentė sako "Į Kauno Ligoninę".
Comment
-
Lietuvoje panaikinus apskritis, Kauno apskrities ligoninė, kuri buvo atskaitinga Kauno apskrities administracijai, keitė pavadinimą ir dabar jis - VšĮ Respublikinė Kauno ligoninė. Iš tiesų, būtų aiškiau, jei ir stotelės, ir maršruto galinio punkto pavadinimas būtų Respublikinė Kauno ligoninė.Parašė Mettal Rodyti pranešimąO kodėl būtent Kauno ligoninė? Kaune ligoninių juk ne viena ir ne dvi. Anksčiau buvo labai aišku: 3-oji ligoninė, vėliau - Kauno apskrities ligoninė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kauniečiai autobusais galės vežtis dviračius
Nuo pirmadienio, balandžio 23 dienos, į Kauno gatves išvažiuos pirmieji autobusai, kuriais kauniečiai galės vežtis ir savo dviračius.
Išklausius Lietuvos dviratininkų bendruomenės bei transporto specialistų rekomendacijas, buvo nuspręsta, jog ši paslauga bus teikiama 3-iojo maršruto autobusuose. Šis maršrutas, kurio autobusai kursuoja tarp 2-osios ligoninės ir Onkologijos ligoninės, yra ilgas, važiuoja per didžiuosius mikrorajonus, miesto centrą, kuriame gausu lankytinų vietų, įrengti dviračių takai.
<..>
Autobusų priekyje sumontuoti specialūs laikikliai vienu metu leis vežti 2 dviračius. Dviratininkams, norintiems pasinaudoti šia paslauga, reikės įsigyti papildomą važiavimo bilietą.
Jeigu dviratininkas bilietą pirks autobuse, jis kainuos 2 litus. Bilietą perkant spaudos kioske, jis kainuos šiek tiek pigiau. Moksleiviams, studentams ar senjorams, besinaudojantiems nuolaidomis, už dviračio vežimą teks mokėti visą kainą.
Norintys autobusu vežti dviratį privalės visų pirma leisti sulipti keleiviams be dviračių. Tada, priėjus prie priekinių durų, reikės informuoti vairuotoją, kad nori vežti dviratį ir palaukti kol jis išlips ir įtvirtins dviratį. Vairuotojui grįžus į autobusą, dviratininkas galės sumokėti už važiavimą ir vežamą dviratį. Keleivis iš anksto turės informuoti vairuotoją, kurioje stotelėje ketina išlipti ir atsiimti bagažą.
Comment
-
Kodėl nesąmonėmis? Mano nuomone, labai gera paslauga dviratininkams. Juk Kaunas pakankamai išsiplėtęs tiek į vakarus, tiek į rytus, be to, mieste nemažai statesnių įkalnių. O ką daryti, jei dviratis sugedo ir visos taisyklos jau užsidarė? Kulniuoti pėsčiomis, tarkim, iš Panemunės į Baltų prospektą?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesąmonėmis užsiima.
Kas dėl anksčiau tavo išsakytos pastabos dėl laiko gaišinimo tvirtinant dviratį- tai manau, kad besinaudojančių tokia paslauga bus labai nedaug. O 30-40 sekundžių nieko nepakeis.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.04.21, 11:37.
Comment
-
Tvarkaraščiuose turėtų būti išskirtas atskiras žymėjimas autubusams, kuriais gali vežtis dviratį.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMaciau siandien tuos autobusus su dviraciu laikikliais. Vienas kaip ir mineta vaziavo 3, kitas 41. Kas tuo 41 dvirati vesis? Pasmerkta nepasisekimu.
Dar teko vaziuoti daug kalbeta sena Scania 220. Nu griuvena ir tiek.. Nesuprantu, kam reikejo gaist laika ir kist pinigus i sena gelda..
Comment
Comment